Minä niiin tykkään sinusta

Sade-enkeli

Sinä!
Joka paikassa vain sinä. Haluaisin heittäytyä sinuun, tykätä, rakastaa, olla kanssasi
kuunnella, jutella, olla vaan
haluaisin että pysähtyisit ja näkisit

sanot, että tykkäät myös
jotain pelkään, että sade tulee ja pyyhkii meidät pois. Haluaisin tietää kuka olet, millainen olet, että ihastuksen verho raottuisi ja näkisin sinut, ja tietäisin, että sinäkö se olet, jonka vuoksi olen juossut kaikki nämä vuodet ja tyhjyyteen rakkauden sanojani vuodattanut.

Sinä!

13

3388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runaway

Haaveissa ja mielessä Sinäkin, päiväunieni pääosassa. Heittäydy vaan, tykkään minäkin, rakastan rakastan, kuunnellaan kumpikin ja jutellaan, ollaan vaan.
      Pysähtynyt olen ja nähnytkin, katsoit muualle silloin ja ne sanat ovat vaikeita, vaikka ne tietää ei niitä osaa. Pelkään kai liikaa vaikka pitäisi verhoa raottaa, antaa meille mahdollisuus. Juoksen edelleen...

• sade-enkeli

ettet juoksisi pois, vaan pysähtyisit kuuntelemaan elämää, jospa se kertoo meistä...

• Runaway
        sade-enkeli kirjoitti:

ettet juoksisi pois, vaan pysähtyisit kuuntelemaan elämää, jospa se kertoo meistä...

että osaisin jarruttaa, oppisin tulkitsemaan ne pienet merkit, sähköä on kiellä en, tunnetko samoin vai kuvittelenko vain?

• sade-enkeli
        Runaway kirjoitti:

että osaisin jarruttaa, oppisin tulkitsemaan ne pienet merkit, sähköä on kiellä en, tunnetko samoin vai kuvittelenko vain?

... sähkön välillämme. Pienikin kosketus, edes hipaisu, ja tunne on aivan mieletön.
        Toisinaan mietin miten toisen koskettaminen voi tuntua niin hyvältä, mutta tuntuu se.
        Iltaisin nukkumaan mennessä muistan katseet, kosketukset, tulet uniin...
        hulluuttako lie...

• Runaway
        sade-enkeli kirjoitti:

... sähkön välillämme. Pienikin kosketus, edes hipaisu, ja tunne on aivan mieletön.
        Toisinaan mietin miten toisen koskettaminen voi tuntua niin hyvältä, mutta tuntuu se.
        Iltaisin nukkumaan mennessä muistan katseet, kosketukset, tulet uniin...
        hulluuttako lie...

niin sielulle kuin ruumiille tuo ilmiö. Olisiko niin että toisinaan, kun kaksi sopivasti varautunutta ihmistä kohtaa, alkavat protonit ja neutronit villin leikin niin että ritinän melkein kuulee, päässä huippaa ja sydän läpättää?

Jos hulluus on tällaista ei kiitos rauhoittavia minulle :)

• sade

nyt olen vihdoin pysähtynyt ja
      katselen ympärilleni.
      Ei ole kiirettä,
      enään.

Olen niin hämilläni,
      näistä tunteista.
      Olen hiljaa ja
      yritän kuunnella,
      mitä ne kertovat.

En tiedä vielä,
      itsekkään.

• sade

Tykkään minä.
      Haluaisin tavata sinut.
      Samaa toivoisin minäkin.
      Tietyt lonkerot vaivaavat minua.

Minähän se!
      Tiedät, miten löydät minut!
      Ehkäpä olemme tänään vielä
      lähempänä toisiamme kuin eilen.

• sade-enkeli

Haluaisin tavata, haluaisin!
        Tiedän mistä löydän sinut, tiedän.
        Kun tapaan sinut, mieleni valtaa jokin niin ihana tunne, kaipaan sinua koko ajan, nyt se vasta raastaa mieltä, kun monet päivät olen ollut näkemättä sinua, koskematta, katsomatta.
        Kaipaan sinua niin!

• Sade-enkeli

Voi katsettasi, kuinka kaipaankaan sitä kun katsomme toisiimme, ja aika häviää, kaikki muu ympäriltä katoaa.
      Voi kosketustasi, ohi mennen vahingossa, voi sitä sähköä, tunnetta, ja koko ajan kaipuu nähdä tavata kokea olla kanssasi.
      Voi ääntäsi, sanojasi, ne ovat minulle jotain, mitä en sanoiksi pukea osaa.
      Minä kaipaan niin!
      Sanoit, että sinäkin kaipaat, mutta...
      miksi siitä huolimatta sinä olet siellä jossain ja minä täällä

• SadeN

Kuinka Sateen pisarat
      voivatkaan olla samanlaisia!
      pieniä runoja,
      kierteisiä noroja,
      katoavia sanoja...
      auringon pyyhkiessä ne lempeästi talteen :)

• ____________________

Olet vain halpa huora.

• kehutko

sä peräkamarin poika nyt äitiäsi vai?

• tiedätkö sitä

Eiks se nin ole että huora huoran tuntee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe