onko vehnäjauho terveellistä koiralle?

kierättäjä

minulla on ruoka avustasta jääneitä vehnäjauhopusseja melkein pahvilaatikollinen. Voiko sen syöttää koiralle veteen sotkettuna. niinkuin lisämuonaksi että pysyy tukevana?

20

4938

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cat1982

En kyllä antais koiralle, useimmat ovat vielä yliherkkiä vehnälle, mutta en antaisi muutenkaan. Tee mieluummin niistä pullaa tai anna vähäosaisemmille

• 7+18

No hyi älä todellakaan syötä. Koira on lihansyöjä ja varmasti lihoo olemattomiin vehnämössöllä.

• Koiran parhaaksi

Paista koiralle sämpylöitä niin mustilla on maha täynnä.

• fggjjgjgjgjjj

Miksi sinä niitä olet rohmunnut liikaa?
      Vain tarpeeseen pitää ottaa..

Tee siitä pullaa ja sämpylöitä. Voitte syödä molemmatkin makupaloina.

Ja loput pakkaseen. Niin ei tarvitse heti syödä.

Pellipizza on hyvä myös..ja sitäkin voit laittaa pakkaseen..

Älä heitä jauhoja menemään..vierastuliaisiksikin käy..

• olisin otettu

Eu-ruoka-apuvehnäjauhoa tuliaisks?!

• gfdshfghfjghjjj

Samaa jauhoa se on kuin muutkin. ;)

Ja jos minun kaverillani olisi liikaa jauhoja niin mielelläni ottaisin vastaan. Varsinkin kun joulukin pian tulee niin jauhoa meneepi.. :)
        Tai sitten antaa samassa jonossa oleville joilla ei vielä tarpeeksi ole jauhoja.

Ihmettelen vain tuota ahneutta että täytyy liikaa ottaa alunperin.

• köyhä nainen

niitä on siinä avustuspussissa kaikille sama määrä eli 2kg. ei kukaan ala siinä jonon jälkeen pussiaan tyhjentelemään mitä ei tarvia

• gfdyuiyuiyy

No eikö siellä voisi alkaa vaikka vaihtelemaan muiden kanssa..ota sinä näkkäriä jos teillä syödään sitä minä voin ottaa jauhot jne..tai jättää sinne avustusautoon niin laittavat sen seuraaviin lasteihin..

• Vehnätön

Älä anna koiralle vehnää, sillä useinmiten se laittaa vaan vatsan sekaisin. Vaikka koirani eivät ole allergisia, en syötä niille mitään vehnäpitoista. Nappulatkin ovat vehnättömiä. Sillä huomasin jo varhain sen, että vatsa toimii paremmin ilman vehnää. Se turpoaa vatsassa ja koiran kakkakin on semmosta vaaleeta tai keltaista löysää. Vehnästä ei saakaan mitään.

• ullapulla.

mutta vehnäpulla on hyvää Nnam!

• pullahiiri

Ei.
      Leivo itsellesi sämpylöitä.Pakasta leivotut.

Leivo pullaa myös

• leipoja-ilmari

Kyllä suosittelisin leipomaan sämpylöitä ja leipää.
      Ei koiralle. Koiralle voi antaa noin 30 prosenttia ruoasta
      sitä vehnää ja keität puuroksi ensin.

Leivo sämpylöitä. Hanki lisää kuitua esim leseistä ja muuta sisältöä porkkanassta, punajuurista, perunasta, rusinolista mm

• Eikös noit ole ihan tarkoitettu syötäväksi,kun kerran jaetaan ja apua haetaan...

Voi koiralle jonkinverran antaa,jos vehnä sopii.
      Mutta leivo sämpylöitä,kuten jo sanottua.Sitten kuivatat niistä osan koiralle ja anna rouskutella kuivana herkkuna.Määrä sitten huomioi koiran kokoon ja normiruokaan.

• Anonyymi

Kehtaat edes miettiä semmoista. Hyi.

• Anonyymi

Tietenkin vain kasvisruokaa jos aikoo rakkia pitää, eihän lihaa saisi syödä enää ihmisetkään.

• Anonyymi

Kyllä voit hyvin syöttää koiralle vehnäjauhoja. Myöskin pussit kun ne tarpeeksi pieniksi pilkkoo kelpaa nälkään.

• Anonyymi

Ei ennen maalla rakeille annettu kuin tähteitä ja leipää, luita ja joskus kalaa, hyvin voivat. Täyttä hulluutta syöttää pelkkää lihaa, jopa filettä.

• Anonyymi

Koirathan ovat hulluna ihmispaskan makuun ja nauttivat siitä kovasti. Maalla sotkettiin ihmisen ulostetta koiranruokaan. Jonkin ajan kuluttua nappuloita tai muuta ruokakoviketta vähennettiin jolloin ihmispaskan määrä suhteessa kasvoi. Näin tehtiin niinkauan kunnes koirat söivät pelkkää ihmispaskaa. Se on halpaa ja ravitsevaa ja sitä riittää, lisäksi koirat tykkää.

• Anonyymi

Paista lettuja, koira tykkää.😼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paista lettuja, koira tykkää.😼

Kerran kuussa verilettuja, tuoreena paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      65
      788
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      158
      784
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      760
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      100
      740
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      647
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      534
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    18. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      418
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe