Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
Vastaukset 100
- Anonyymi00001
Tiedät, ettet halunnut minusta mitään, joten minun puolelta on turha odottaa uutta avautumista.
- Anonyymi00002
Hyvä argumentti siellä.
- Anonyymi00005
Menikö puurot ja vellit nyt sekasin?
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvä argumentti siellä.
Ilman parempia tunnisteita helposti muuttuu tällaiseksi? -sivusta.
- Anonyymi00003
Luotan siihen että jos haluat tietyn ihmisen, kerrot tarpeeksi tarkat tunotomerkit.
Numeron saaminen on helppoa.- Anonyymi00006
Ymmärrätkö aloitusta. Kysymys on haluaako mies. Se tässä oli tapetilla
- Anonyymi00007
Tämä. Kertakaikkisen typerä aloitus.
- Anonyymi00009
Miksi sä käännät aloituksen päälaelleen? Jos mies haluaa hän toimii naisen suhteen eikä aikaile.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ymmärrätkö aloitusta. Kysymys on haluaako mies. Se tässä oli tapetilla
Kuka mies?! Aloituksessa ei ole yhtään ainutta tuntomerkkiä!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka mies?! Aloituksessa ei ole yhtään ainutta tuntomerkkiä!
Ihan sama kuka mies siellä arkailee, hän ottaa asioista selvää jos hän itse haluaa. Myös ujot.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihan sama kuka mies siellä arkailee, hän ottaa asioista selvää jos hän itse haluaa. Myös ujot.
Joo pitkään arkailu o. tekosyy
Kylllä kukavain ujoa hetken (max 2 vuottta) odottteleee muttta pitää olla sekopää, jos tilannne kestää vuosia niin ettei edetä yhgään mihinkään .
Yleeensä joku muuu keräää silloin potin
Kun saaamattomat jahkailee...
Sivusta - Anonyymi00046
Anonyymi00012 kirjoitti:
yhteyttä on otettu Hän naiseen, mutta ei ole vaivauduttu vastaamaan/lukemaan lähettämääni spostia eli voin jopa kuvitella, että enää ei ole mitään toivoa nähdä valoa tunnelin päässä meidän suhteen...
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä. Kertakaikkisen typerä aloitus.
Mitä koet sen auttavan, että käyt jupisemassa palstaäijän piiloragebaitteihin yksioikoista vihamielistä sanastoa käyttäen kuinka typeriä nämä aloitukset ovat kun ikinä ei löydy niitä sinuun liittyviä yksilöllisiä tunnisteita? Ehkä ei kannattaisi lueskella näitä jos saa hermot noin kireälle. Tämä ns aloittajasta yhdessä uliseminen on epä sosiaalista käytöstä ja sitä ei voi kukaan kiistää
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
yhteyttä on otettu Hän naiseen, mutta ei ole vaivauduttu vastaamaan/lukemaan lähettämääni spostia eli voin jopa kuvitella, että enää ei ole mitään toivoa nähdä valoa tunnelin päässä meidän suhteen...
Jospa posti mennyt roskapostiin
- Anonyymi00004
ja keneltäpä ja kenelle tämä aloitus on? numeroni on salainen, eikä minulla ole mitään ylimääräisiä numeroita, somen kautta voisi kysellä numeroa, mutta en ole siellä enää ollut aikoihin( ei ainuttakaan profiilia ole )
- Anonyymi00008
Jos oikeasti haluat hänet, voit varmaan pyytää puhelinnumeroa tai antaa hänelle omasi, jos hänellä ei sitä vielä ole?
Nainen sivusta.- Anonyymi00010
Jos MIES HALUAA hän toimii.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikö sinulla itselläsi ole mitään tahtoa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nainen ei jahtaa miestä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä suomalaisia miehiä vaivaa?! Odottavat kuin prinsessat naisen yhteydenottoa eikä mitää uskalleta riskiä ottaa elkei äiti ole vieressä
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nainen ei jahtaa miestä.
Voi sinua... Jos joskus kohtaat miehen, joka on ainutkertainen ja vastustamaton, et yksinkertaisesti voi olla passiivinen.
Toivottavasti koet joskus sen. Tunne on mieletön. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voi sinua... Jos joskus kohtaat miehen, joka on ainutkertainen ja vastustamaton, et yksinkertaisesti voi olla passiivinen.
Toivottavasti koet joskus sen. Tunne on mieletön.Tiedän ja olen kokenut. Kuka on puhunut passiivisuudesta. Jahtaaminen on eri asia. Aktiivinen voi silti olla 😉
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiedän ja olen kokenut. Kuka on puhunut passiivisuudesta. Jahtaaminen on eri asia. Aktiivinen voi silti olla 😉
"Nainen ei jahtaa miestä."
Tuon ^ kirjoittaja on ainoa, joka jahtaamisesta on tässä puhunut.
Minä puhuin siitä, että voi antaa miehelle puhelinnumeron tai pyytää sitä häneltä, jos oikeasti haluaa hänet elämäänsä. Jos ihan perustason minimiasioita asioita ei tee, on minusta passiivinen. Ja jos aloittaja istuu peukalonsa päällä ja odottaa, että mies tekee jotain eikä itse liikauta eväänsäkään, se on suorastaan passiivisuuden kohdalla selittävänä kuvana sanakirjassa. - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä suomalaisia miehiä vaivaa?! Odottavat kuin prinsessat naisen yhteydenottoa eikä mitää uskalleta riskiä ottaa elkei äiti ole vieressä
Nykymiehet on herkkiä ja tunteeelisia pallmilisia ämmmiä jotka tottunu et eka se booomeri superäiti hoiti kaiken ja odotttavat etttä tytttö tai nais ystävä on uuusi "äiti" , mitää ei tehdä !
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
"Nainen ei jahtaa miestä."
Tuon ^ kirjoittaja on ainoa, joka jahtaamisesta on tässä puhunut.
Minä puhuin siitä, että voi antaa miehelle puhelinnumeron tai pyytää sitä häneltä, jos oikeasti haluaa hänet elämäänsä. Jos ihan perustason minimiasioita asioita ei tee, on minusta passiivinen. Ja jos aloittaja istuu peukalonsa päällä ja odottaa, että mies tekee jotain eikä itse liikauta eväänsäkään, se on suorastaan passiivisuuden kohdalla selittävänä kuvana sanakirjassa.Kerroit just miten maskuliininen nainen toimii.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kerroit just miten maskuliininen nainen toimii.
Ei minun naisellisuuteni ole noin hirvittävän hauras. Eikä kaipaamani miehen maskuliinisuus myöskään.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei minun naisellisuuteni ole noin hirvittävän hauras. Eikä kaipaamani miehen maskuliinisuus myöskään.
Ei ole hauraudesta vaan energiasta kyse.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei ole hauraudesta vaan energiasta kyse.
Eikä minun kommentissani ollut kyse hauraudesta vaan feminiinisyydestä ja maskuliinisuudesta, jotka ovat voimia, joita niin mitätön asia kuin puhelinnumeron pyytäminen ei horjuta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikä minun kommentissani ollut kyse hauraudesta vaan feminiinisyydestä ja maskuliinisuudesta, jotka ovat voimia, joita niin mitätön asia kuin puhelinnumeron pyytäminen ei horjuta.
Ok voit olla vapaasti olla feminiininen nainen joka toimii maskuliinienergiasta käsin
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ok voit olla vapaasti olla feminiininen nainen joka toimii maskuliinienergiasta käsin
Ja sinä voit toki vapaasti olla passiivinen ja odottaa, että maailma tuodaan sinulle tarjottimella.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ja sinä voit toki vapaasti olla passiivinen ja odottaa, että maailma tuodaan sinulle tarjottimella.
Kuuntelepa dear ladies podia
-sivusta - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
-sivustaKävin katsomassa mitä tuo pitää sisällään. En ole kiinnostunut deittailuun liittyvästä sisällöstä ja minusta tuon podcastin aihepiirit ovat kaiken kaikkiaan vastenmielisiä. On alentavaa, miten siinä meistä naisista puhutaan ja miten myös miesten moninaisuutta käsitellään äärimmäisen suppeasti aihepiirien perusteella. Todella halventavaa kummallekin sukupuolelle. Ei kiitos.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
-sivustaHuikea podi. Kuuntelin kaikki jaksot läpi ja elämä muuttui🔥
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kävin katsomassa mitä tuo pitää sisällään. En ole kiinnostunut deittailuun liittyvästä sisällöstä ja minusta tuon podcastin aihepiirit ovat kaiken kaikkiaan vastenmielisiä. On alentavaa, miten siinä meistä naisista puhutaan ja miten myös miesten moninaisuutta käsitellään äärimmäisen suppeasti aihepiirien perusteella. Todella halventavaa kummallekin sukupuolelle. Ei kiitos.
Otsikoiden perusteella sait varmasti luotettavan analyysin tehtyä 😉
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Huikea podi. Kuuntelin kaikki jaksot läpi ja elämä muuttui🔥
Varmasti, jos on elänyt elämäänsä alhaisten standardien mukaan. Minulla standardit ovat aina olleet korkeat, joten podcastin ohjeistukset tuntuvat todella kömpelöiltä - ja minulle edelleen ihan liian alhaisilta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Varmasti, jos on elänyt elämäänsä alhaisten standardien mukaan. Minulla standardit ovat aina olleet korkeat, joten podcastin ohjeistukset tuntuvat todella kömpelöiltä - ja minulle edelleen ihan liian alhaisilta.
Päinvastoin. Podissa puhutaan naisten alhaisista standardeista ja siitä miten löytää oma voima ja pitää omista standardeista kiinnin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mä luulen että podissa standardit ovat sulle liian tiukat 🤭
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kävin katsomassa mitä tuo pitää sisällään. En ole kiinnostunut deittailuun liittyvästä sisällöstä ja minusta tuon podcastin aihepiirit ovat kaiken kaikkiaan vastenmielisiä. On alentavaa, miten siinä meistä naisista puhutaan ja miten myös miesten moninaisuutta käsitellään äärimmäisen suppeasti aihepiirien perusteella. Todella halventavaa kummallekin sukupuolelle. Ei kiitos.
Joo ei missään nimessä kannata kuunnella, ei sovi sinulle 😉
- Anonyymi00037
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuo on ihan typerää tommonen asenne.
- Anonyymi00038
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nainen ei jahtaa miestä.
Niitä nainen saa aina pakoilla ja mennä karkuun ja miehen pitää juosta vaan perässä koko ajan??
- Anonyymi00041
Juu ei.
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Otsikoiden perusteella sait varmasti luotettavan analyysin tehtyä 😉
Luin jaksojen kuvaukset, joiden voi olettaa kuvailevan sisältöä osuvasti. Aiheet ovat kauttaaltaan typeriä. Ne on suunnattu naisille, jotka eivät osaa löytää omaa polkuaan, eivät hallitse omaa elämäänsä eivätkä osaa edes sanoittaa halujaan saatika keskustella kumppanin kanssa siitä, kuka hän on, mitä hän haluaa ja kertoa tälle kuka minä olen ja mitä minä haluan. ("Miten ilmaista miehelle ettei halua vielä seksiä?" Siinä yhden jakson aihepiiri. Oikeasti. "Mikä on sinun ja unelmiesi välissä?" Siinä toisen jakson aihepiiri. Mitä ihmettä? Olen nainen, joka on matkustellut yksin, irtisanoutunut töistä, muuttanut ulkomaille kahdestikin ja muutenkin osannut ihan itse toteuttaa unelmiaan. Mitä lisäarvoa voisin edes saada tuosta? En yhtään mitään.)
Aihepiirit ovat täynnä yksinkertaistuksia ja ne pitävät miehiä yksinkertaisina ja kohtelevat heitä kasvottomana massana. ("Minkälaisia lahjoja kannattaa antaa miehelle?" Tyhjäpään kysymys. Vain sinä itse tunnet kumppanisi ja voit tuohon vastata, koska miehet ovat yksilöitä.) Eikä podcast ota edes naisten yksilöllisyyttä huomioon: naiseuksia on yhtä monta kuin on naisiakin ja kukin toteuttaa naisellisuuttaan omalla tavallaan. Ei ole mitään oikeaa tapaa olla nainen.
En ikinä alentuisi kuuntelemaan tuota podcastia, samasta syystä kun en lue Ilta-Sanomia, Iltalehteä, naistenlehtiä tai muita vastaavia. Jos on syvemmällä tasolla kiinnostunut rakkaudesta, seksuaalisuudesta, ihmisyydestä ja sukupuolisuudesta ihmistenvälisestä dynamiikasta ja muusta vastaavasta, suosittelen lukemaan filosofeja ja vaikka psykologian alan kirjallisuutta, ei mitään provider-, deittailu- tai "feminiininen energia" -hömppää.
Kannattaa myös nostaa niitä omia standardeja korkeammalle kuin mihin tuo podcast voi koskaan ylettää. - Anonyymi00044
Anonyymi00034 kirjoitti:
Päinvastoin. Podissa puhutaan naisten alhaisista standardeista ja siitä miten löytää oma voima ja pitää omista standardeista kiinnin.
"Dear Ladies is a Finnish podcast hosted by Sara Grady that focuses on helping women raise their standards in dating, relationships, and life."
Minä en tarvitse tuota podcastia, koska standardini ovat jo korkealla. Ja minun elämänpolkuni on yksilöllinen ja suhteeni ihmisiin yksilöllisiä. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
"Dear Ladies is a Finnish podcast hosted by Sara Grady that focuses on helping women raise their standards in dating, relationships, and life."
Minä en tarvitse tuota podcastia, koska standardini ovat jo korkealla. Ja minun elämänpolkuni on yksilöllinen ja suhteeni ihmisiin yksilöllisiä.Ja sen kyllä huomaa. Älä missään ninessä kuuntele 😉
- Anonyymi00056
Anonyymi00010 kirjoitti:
NÄIN ON👍🌛
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
NÄIN ON👍🌛
Niin ja valitsit sen miehen joka sanoi minä tahdon sinut omakseni?
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Nainen valitsee miehen jos itse kokee miehen oikeaksi.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Niitä nainen saa aina pakoilla ja mennä karkuun ja miehen pitää juosta vaan perässä koko ajan??
Järki käteen. Saa käyttää tervettä maalaisjärkeä.
Mies on typerä jos tuollaiseksi ryhtyy. Miehen pitää uskoa jos nainen sanoo EI. Totta kai. - Anonyymi00067UUSI
Tämäkin on aloittajaäijältä aina yhtä yksitoikkoinen esitys, että se tulee kertomaan itselleen itsestään selviä asioita "naiselta sivusta". Ikäänkuin ketään kiinnostaisi oikeasti olla tällainen arkipäivän altruisti tmv. Heh
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ehkä sillä naisella jolle mielestäsi vttuilet guben aloituksissa ei ole
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin tuohan se tämäkin färiä toki tylsämieliseen nk keskusteluusi AP äijä. Aika samalla kaavalla apaattiset ketjusi menee😉
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nykymiehet on herkkiä ja tunteeelisia pallmilisia ämmmiä jotka tottunu et eka se booomeri superäiti hoiti kaiken ja odotttavat etttä tytttö tai nais ystävä on uuusi "äiti" , mitää ei tehdä !
Onko joku reflektioprosessi menossa aapeeäijä?
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Taas AP äijä tätä samaa dikotomista hyvin päälleliimattua soopaa feminiini-maskuliiniakseleista. Aika monen ketjusi monologi
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
-sivustaEn varmasti kuuntele, kuulostaa spleinaavien setien tapakasvatukselta. Sivusta
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Blessed ne the fruit may lord open joo ei mitään tämmösiä
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jaa joku naispuolinen Petersonko siellä saarnaa itsensä niskasta kiinni ottamisesta?
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuo on ihan typerää tommonen asenne.
Sulla on jäänyt guben kanssa levy päälle taas
Et vaikuta kovin harmoniselta ihmiseltä - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
En varmasti kuuntele, kuulostaa spleinaavien setien tapakasvatukselta. Sivusta
Ei vaan sitä miten kohteliaat herrasmiehet toimivat, miten näyttävät arvostuksen naisille. Ehdottomasti kannattaa jättää kuuntelematta 😉
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei kai ny näinkään, AP äijä..
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
It's not like claiming the land champ..
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että miesvihasi on niin valloillaan, että teet heille palveluksen pysyttelemään heistä kaukana. 👍
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toivottavasti koet joskus sen. Tunne on mieletön.Sellaista miestä ei olekaan, joka sais mut juoksemaan perässä
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nainen ei jahtaa miestä.
Jos nainen ei ole aktiivinen, ei kiinnostus ole aitoa. Nainen menee vaikka läpi kiviseinän ja jahtaa maan ääriin, jos on riittävän kiinnostunut.
- Anonyymi00022
Eikä tule koskaan olemaankaan. 🤔
- Anonyymi00023
Sekin on fine
- Anonyymi00039
Somessa on kyllä saanut paljon katsella videoita missä ihan naiset kertovat itse että naisia ei pidä alkaa jahtaamaan. Eli jos nainen alkaa tuommoiseksi että sitä pitää jatkuvasti jahdata niin se ei ole hyvä merkki.
- Anonyymi00057
Jahtaaminen on eri asia kuin se et mies on käytöksessään johdonmukainen ja suora niin että naiselle ei jää epäselvyyttä hänen motiiveista.
Tämän perusteella nainen päättää kokeeko miehen oikeaksi itelleen. Miehen tulee niitä sanoja uskoa. - Anonyymi00083UUSI
Tarkoitatko jahtaamisella mm kompulsiivista semioffensiivista tykittelyä naisena esiintyvän aloituksiin?
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Jahtaaminen on eri asia kuin se et mies on käytöksessään johdonmukainen ja suora niin että naiselle ei jää epäselvyyttä hänen motiiveista.
Tämän perusteella nainen päättää kokeeko miehen oikeaksi itelleen. Miehen tulee niitä sanoja uskoa.Gubesta en ole koskaan pitänyt ja mikä ihme se nyt olisikaan, koska kuka nyt haluaisi olla tekemisissä häntä vuosia stalkanneen henkilön kanssa koskaan! Koen pelkkää ahdistusta kun näen hänet ja stressitaso nousee huippuunsa joka ikinen kerta, kun näen stalkkerin!
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tämän perusteella nainen päättää kokeeko miehen oikeaksi itelleen. Miehen tulee niitä sanoja uskoa.Sinun pitää ensin kertoa miehelle kiinnostuksesta. Tasokkaampien miesten ei tarvitse ketään jahdata.
- Anonyymi00040
Anna joku vinkki jonka vain minä tiedän.
- Anonyymi00043
Psykologiassa tällaisesta kuviosta käytetään esimerkiksi termejä pursuer–distancer dynamic, anxious–avoidant trap, intermittent reinforcement ja laajemmin attachment theory / attachment styles.
Pursuer–distancer dynamic tarkoittaa asetelmaa, jossa toinen hakee yhteyttä ja toinen vetäytyy. Mitä enemmän toinen yrittää päästä lähelle, sitä enemmän toinen saattaa ottaa etäisyyttä.
Anxious–avoidant trap tarkoittaa kuviota, jossa toinen tarvitsee läheisyyttä, varmistusta ja yhteyttä, kun taas toinen vetäytyy helposti läheisyyden lisääntyessä.
Intermittent reinforcement tarkoittaa satunnaista vahvistamista: välillä annetaan lämpöä, huomiota ja toivoa, välillä torjutaan tai kadotaan. Juuri tämä epäsäännöllisyys voi saada toisen yrittämään entistä enemmän.
Näitä ilmiöitä tarkastellaan usein kiintymyssuhdeteorian eli attachment theoryn kautta. Terveessä suhteessa yhteyden rakentaminen ei kuitenkaan saisi olla jatkuvaa jahtaamista, vaan molempien pitäisi tulla myös itse vastaan.- Anonyymi00048
Kyllä jos numero on hävinnyt 🤭
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kyllä jos numero on hävinnyt 🤭
Oletko tahallaan mennyt hävittämään numeron?
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
En ...
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sie et juippi käy ihan täysillä
- Anonyymi00085UUSI
Palstalla toisen rohkaiseminen ei lukeudu tuohon 🤣
- Anonyymi00047
Hirviät väännot mies toimii fiksusti
- Anonyymi00050
Kyllä se numeronkin löytää Jos oikeasti haluaa...
- Anonyymi00051
Mistä muka?
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mistä muka?
No oletko tarkastanut että ei ole salainen numero?
- Anonyymi00081UUSI
Tuo aloittajasta, joka on naisena esiintyvä mies puhuminen kuin silmien alla on jotain niin synkän seksististä skaa ettei mitään rajaa
- Anonyymi00053
Ootko paniikissa poistanu numeron ja estot ollu päällä? Hei mie keskiviikkoon mennessä sen Helsingin kämpän irtisanon eihän herrajesta vuokralla etkä oo yötäkää ollu olkoon naapureille kipukorvauksia..
Siivouskassi on just pahimmoilleen siellä ja petivaate. Muuta oo puoleen vuoteen tyhjässä kämpässä ja vissiin töitä vois tehä ku ois auto ym nii irtisanon ja rupeen täällä tekee ja laajemmin mitä olin tekemässä paitsi siun perässä tulin 5 vuotta sitte helsinkiin jos joskus sulla ois aikaa..
Käyn lokakuun aikana hakee nuo kassit mutta tuskin päivää pitempää ku ei muuta siellä oo- Anonyymi00080UUSI
"Ootko paniikissa poistanu numeron ja estot ollu päällä " Ja kerrotko aapeeäijä mistä tämä paniikki olisi tullut
- Anonyymi00054
Huhtikuusta. Mutta täältä kämppä ja halpa auto ois hommia
- Anonyymi00059
Ei muka ole muuta keinoa kuin joku numero? Sähköpostit, some, mikä tahansa. Vaikka työpaikalle soitto.
- Anonyymi00063UUSI
On toki. Aloituksessa mainittiin. MIES ottaa yhteyttä
- Anonyymi00060
ässällä monta yuoraa
- Anonyymi00061UUSI
Ei ole yhtäkään että voit rauhoittua.
- Anonyymi00062UUSI
Lopeta tuollainen syyttely kun ei ole.
- Anonyymi00079UUSI
No hyvä hänelle, hyvä että jollain suksi luistaa. Pikkusen nimikirjaimiakin tähän miksaukseen vai mitä aapeeäijä?
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
No hyvä hänelle, hyvä että jollain suksi luistaa. Pikkusen nimikirjaimiakin tähän miksaukseen vai mitä aapeeäijä?
Soveltakaa myös kirjaimiin a-ö -naurakaa itsellenne tai toisillenne
- Anonyymi00087UUSI
Kun ei itse ymmärrä ei voi auttaa.
- Anonyymi00092UUSI
Tarkoittaa mitä?
- Anonyymi00094UUSI
Eikä todellakaan kiinnosta auttaa sellaista henkilöä, joka luulee että stalkkaamalla hän voisi saada jotain hyvää aikaan! Oksettaa koko ihminen!
- Anonyymi00088UUSI
- Anonyymi00089UUSI
- Anonyymi00096UUSI
Voi voi lienee sinun murheesi
- Anonyymi00097UUSI
Taisit käsittää minut väärin. En juokse perässä.
- Anonyymi00098UUSI
Juokse sitten edellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100745Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407