Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
Vastaukset 72
- Anonyymi00001
Mutta silti teit niin.. eli halusit
- Anonyymi00002
En ole halunnut pahaa koskaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ole halunnut pahaa koskaan.
Mutta aiheutit sitä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta aiheutit sitä
Millä tavalla, jos voisit kertoa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millä tavalla, jos voisit kertoa?
Etköhän tiedä
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Etköhän tiedä
Ei tuo ole reilua vastata noint. ei tuo ole keskustelua.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Etköhän tiedä
Minä en täällä käy tällasta keskustelua. Se käydään irl. Ja jos et minua kaipaa, niin minähän en sille mitään sitten enää voi...
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en täällä käy tällasta keskustelua. Se käydään irl. Ja jos et minua kaipaa, niin minähän en sille mitään sitten enää voi...
Taitaa olla keskustelut irl keskusteltu ja tuskin mitään enää olisi keskusteltavaa johtuen sinusta
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taitaa olla keskustelut irl keskusteltu ja tuskin mitään enää olisi keskusteltavaa johtuen sinusta
Ai että en osais keskustella vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ethän sinä ole koskaan ollut suoraan rehellinen minulle ja varsinkaan miten kaikki päättyi
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikään ei muutu se on se juttu
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ethän sinä ole koskaan ollut suoraan rehellinen minulle ja varsinkaan miten kaikki päättyi
Kyllä olen ollut suora ja rehellinen aina. Minä en mahda sille mitään että sinä et usko minua. Miten kaikki päättyi? Enhän minä tiedä miten päättyi, ja päättyikö. Minut vaan hylättiin tänne salaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikään ei muutu se on se juttu
Kyllä muuttuu kun ensin tiedostaa minkä pitää muuttua.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä olen ollut suora ja rehellinen aina. Minä en mahda sille mitään että sinä et usko minua. Miten kaikki päättyi? Enhän minä tiedä miten päättyi, ja päättyikö. Minut vaan hylättiin tänne salaa.
Ethän ole. Olet halunnut tämän kaiken rakentaa että tietäisin mitä minusta haluat ja loput tiedätkin…
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei tuo ole reilua vastata noint. ei tuo ole keskustelua.
Joo ei tätä teidän, eli sinun ja trolliäijän tinkaamista voi sellaiseksi kuvata
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ethän ole. Olet halunnut tämän kaiken rakentaa että tietäisin mitä minusta haluat ja loput tiedätkin…
En ole ollu rakentamassa yhtään mitään... Kaivannut vaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
En ole ollu rakentamassa yhtään mitään... Kaivannut vaan.
Olet sinä rakentanut vaikka ja mitä että olet kaiken mahdollistanut..
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olet sinä rakentanut vaikka ja mitä että olet kaiken mahdollistanut..
Tuo on niin epämäräistä nyt, että empä jaksa vastailla.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuo on niin epämäräistä nyt, että empä jaksa vastailla.
Miksi sitten vastasit
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Suvustä tämä vastaileva
Mies on nuiin itsepinen etttä muuut kun hänen itsens ajatttelemat syyt ei kelpaaa hälle.
Kykaasn ei old opetttanut hnelll kuuntelun tai keskustelun tai tai kuntelun taitos kun on mennny lapsetkin tekee hiljsisen nyökyttelijä naisen kansa
Ja mun kans olis pinäny osata
Ehkä se naaapuri onkin samanmoinen nyökytttelijä naine joka ei keskustele ja kulkee ku koira peräs 🤣 - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi sitten vastasit
Jos ei irl pysty käymään vakavaa keskustelua toisen ihmisen kanssa, niin sitten sitä ei tarvitse käydä ollenkaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jos ei irl pysty käymään vakavaa keskustelua toisen ihmisen kanssa, niin sitten sitä ei tarvitse käydä ollenkaan.
Mitä keskustelua haluaisit käydä? Mitä haluaisit minulle jutella? Kerro?
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Suvustä tämä vastaileva
Mies on nuiin itsepinen etttä muuut kun hänen itsens ajatttelemat syyt ei kelpaaa hälle.
Kykaasn ei old opetttanut hnelll kuuntelun tai keskustelun tai tai kuntelun taitos kun on mennny lapsetkin tekee hiljsisen nyökyttelijä naisen kansa
Ehkä se naaapuri onkin samanmoinen nyökytttelijä naine joka ei keskustele ja kulkee ku koira peräs 🤣Voi olla, että olen pitänyt välillä liikaa kiinni omista tulkinnoistani. Mutta ei tämä ollut vain minun kuuntelemisestani kiinni. Minäkin koin monta kertaa, etten tullut kuulluksi ja että riidat lähtivät aivan yllättäen käsistä. Siinä vaiheessa kumpikaan ei enää oikein kuunnellut toista.
Lasteni äiti tai muut naiset eivät tähän kuitenkaan kuulu. Jos sinulla on minulle sanottavaa, sano se mieluummin minusta.
Olet aika ilkeä ihminen, kun tulet tuommosta sanomaan tänne minusta.
Kiitos ja hei. - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Parempi asioita on käsitellä yksityisesti eikä täällä.
Minä lähden nyt töihin. - Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti minua enää kaipaile, etkä jutellakaan edes halua.
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Suvustä tämä vastaileva
Ehkä se naaapuri onkin samanmoinen nyökytttelijä naine joka ei keskustele ja kulkee ku koira peräs 🤣Sinulla on kyllä täsyin väärä käsitys ihmisestä jonka kanssa olen elänyt.
- Anonyymi00044
Anonyymi00033 kirjoitti:
Parempi asioita on käsitellä yksityisesti eikä täällä.
Minä lähden nyt töihin.Ethän ole halunnut koskaan
- Anonyymi00046
Anonyymi00016 kirjoitti:
"Salassapidettävä palstajättö". :D
- Anonyymi00055
Anonyymi00046 kirjoitti:
"Salassapidettävä palstajättö". :D
Tuossa Kyllä tarkoitin ihan muuta kuin palstalla tapahtuvia asioita.
- Anonyymi00071
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi sitten vastasit
Oikeasti, lopeta jo.
- Anonyymi00006
Kävisin tätä keskustelua mieluummin kahden kesken. En julkisella palstalla!
- Anonyymi00007
En haluaisi enkä ole halunnut menneisyydestä ketään takaisin.
- Anonyymi00013
Hyvin sanottu. Entisille toivotaan uutta ihmissuhdetta ja rakkautta.
- Anonyymi00038
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hyvin sanottu. Entisille toivotaan uutta ihmissuhdetta ja rakkautta.
Mun kaukainen ex akka haluu vaan pahaa mulle kavereineen
- Anonyymi00011
Voin vaan pyytää anteeksi kaikkia asioita omaltapuoleltani ja väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00019
Ei mene läpi karma korjaa satoa
Olet aikuinen järkevä ja maailman paras ja kovin jätkä. Eihän sinulla pitäisi olla hätää. Sinähän sanoit teet aina kaiken oikein.
Voit mennä eteenpäin. Ei pitäisi menneisyyden painaa - Anonyymi00040
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olet aikuinen järkevä ja maailman paras ja kovin jätkä. Eihän sinulla pitäisi olla hätää. Sinähän sanoit teet aina kaiken oikein.
Voit mennä eteenpäin. Ei pitäisi menneisyyden painaaMikä maailman paras ja kovin?! Ikään ole tuollasta kuvitellu itsestäni. Sinä et minua tunne yhtään selvästikään. Ap
- Anonyymi00041
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voit mennä eteenpäin. Ei pitäisi menneisyyden painaaEt sanois noin jos tuntisit minut oikeasti ihmisenä. Ap
- Anonyymi00058
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mikä maailman paras ja kovin?! Ikään ole tuollasta kuvitellu itsestäni. Sinä et minua tunne yhtään selvästikään. Ap
Minun mies ei noin puhu. Olet väärä. Ohi
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Minun mies ei noin puhu. Olet väärä. Ohi
"Ikään" kuuluu johki kaijaanin suuntaan tai lappii. Ohi siis edelleen.
- Anonyymi00021
Luen tämän näin. Tarkoitetaan jo aikaisemmin olleelle suhteelle.
- Anonyymi00025
No minä en tiedä onko joku päättynyt vaiko ei.
- Anonyymi00023
Heti alkaa joku oikeudenkäynti täällä...
- Anonyymi00031
Aloitus oli naiselle!
- Anonyymi00037
Minä en ole pahalla muistellut, meidän yhteistä aikaa. Todella ikävää että sinä näet minut vain hirviönä. Ap
- Anonyymi00039
Sinun elämä on täällä
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sinun elämä on täällä
Olen kuullut tuon sinulta ennenkin. Ei ole täällä minun elämä. Minun ei olisi pitänyt tulla tänne ollenkaan takaisin. Mutta huomasin sinun olevan täällä ennen minua. Ja aloin miettiä että miksi?
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sinun elämä on täällä
Minä nautin asioista oikeassa elämässä. En palstalla. Jos oon täällä sinua kaipaillut, niin se ei tarkoita että elän täällä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sinun elämä on täällä
Kyllä osaan täältä poiskin olla. Näköjään sinäkin kuitenkin käytät tätä enemmän kuin minulle kerroit.
- Anonyymi00045
Minä satuin tosiaan katsomaan että sinä olet täällä, niin siksi jäin. Ap
- Anonyymi00049
Sinä puhuit meidän asioita ja puhuit minun suullani aivan kuin ne olisi olleet sinun asioita. Iskit naisia minkä ehdit. Sinulla onkin iso joukko niitä täällä. Ilmanko minun piti ilmoittaa tarkka kellon aika monelta olen tulossa.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sinä puhuit meidän asioita ja puhuit minun suullani aivan kuin ne olisi olleet sinun asioita. Iskit naisia minkä ehdit. Sinulla onkin iso joukko niitä täällä. Ilmanko minun piti ilmoittaa tarkka kellon aika monelta olen tulossa.
Tuo on kaikki paskapuhetta Minä en ole iskenyt missään ketään. Täysin harhaista puhetta.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Minä en ole sinuna täällä esiintynyt. Enkä ole täällä naisia iskenyt. Sinä luet tätä paikkaa kuin piru Raamattua ja uskot kaikki minun kirjoittamiksi täällä.
- Anonyymi00048
Sinä selvästi olet itsekin täällä ihan yhtä paljon kuin minäkin. Vaikka annoit ymmärtää ihan muuta.... Ja minä olin täällä kaipaamassa sinua Se oli ainoa minun tarkoitus täällä nyt. Ap
- Anonyymi00052
Sujuvasti näyttää toimivan
- Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sujuvasti näyttää toimivan
Ja mitä tarkoitat tällä?
- Anonyymi00064
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja mitä tarkoitat tällä?
Olet NAINEN ! KIKKAILE MUUALLE
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Olet NAINEN ! KIKKAILE MUUALLE
Aloittaja on kylläkin mies että menkää nyt vittuun siitä sotkemasta.
- Anonyymi00053
On se kyllä ikävää että joku uskoo kaiken maailman harhoja ja vieraiden ihmisten väittämiä...
- Anonyymi00054
Miksi juuri nyt olet valmis tätä täällä selvittelemään? Miksi siis juuri nyt?! Kaikki silmät on poissa ja tietyssä tilaisuudessa. Sinulla on paljon salaisuuksia
Ollut aina- Anonyymi00059
Ei minulla ole mitään salaisuuksia mutta minusta tuntuu että sinulla on.
- Anonyymi00057
Ja juu ei tietenkään olisi pitänyt mennä puhumaan yksityisasioista täällä koskaan mitään Se on se virhe minkä minä olen tehnyt myönnän sen Se on ollut virhe. Ap
- Anonyymi00061
En edelleenkään selvitä elämääni täällä
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
En minäkään täällä halua elämääni selvittää. En minä siksi täällä ole. Minä olen koko ajan yrittänyt että laittaisit viestiä ja muuta. Ja oli sitten mitä asiaa tahansa niin kyllä minä sen kestän.
- Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Jatkan. Mutta sinä kerrot jäätelön syömisetkin täällä.
- Anonyymi00067
Anonyymi00063 kirjoitti:
Jatkan. Mutta sinä kerrot jäätelön syömisetkin täällä.
En ole syönyt jäätelöä että ohi Ap
- Anonyymi00065
Kerro sofialle terkut 🎈 ehkä nähdään jossain
- Anonyymi00066
Ohi
- Anonyymi00075
Olisitteko voineet vain puhua, jos jokin jäi kaihertamaan mieltä. Jos ei vaikka tiennyt tilanntettasi tai ette vain törmänneet enää. Usein aika pienistä asioista kiinni, jos tuntuu, ettei kaikki mennyt niin kuin olisi toivonut. Jo viestistäsi kyllä huomaa, ette halua kenellekään mitään pahaa. Hieno asenne sinulla. Se kantaa pitkälle ja kaikki varmaan kirkastuu ennemmin tai myöhemmin. Ei välttämättä kaivattukaan ajattele, että olisit jotakin pahaa aiheuttanut. Sinusta voi vain tuntua nyt siltä, kun jokin on jäänyt selvästi epäselväksi. Kaikkea hyvää! (sivusta.)
- Anonyymi00078
Kiitos paljon sanoistasi. Mukavaa lauantai-iltaa sinnekin. Ap
- Anonyymi00080
Minä haluaisin hänet... 😭
E - Anonyymi00081
Meille saa kylään tulla niinkuin aina.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen381828- 791331
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841281Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m141173Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291075Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.93980- 74979
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok147781Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast53751Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86717Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää56680Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13679Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27658- 43655
- 147651
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93622- 28618
- 51617
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.95615- 47587