Autonpesu Nokialla

<1 vuoden asunut

Mistä löytyy Nokialla autonpesupaikkoja? Löytyykö yhtään itsepalvelupesua, jossa pääsee itse painepesurilla pesemään auton? Joissain paikoissa on myös pesut -50% klo 21.00 jälkeen, onko Nokialla vastaavia?

23

7889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdaaaaaaaaaaaaaa

      Kankaantaan Nesteellä on itsepalveluhalli. Hinnoittelu on kuitenkin siinä sitä luokkaa että kiireellä saat autosi pestä ettei tule kalliimmaksi kuin koneessa käyttäminen, Eikä sielläkään mitään painepesureita ole.

    • Hyvä mesta

      Paras ja edullinen käsinpesu Turuntien Shellillä eli Sorvantien huoltis pesu 15e.

    • <1 vuoden asunut
    • Shell Nokia

      Shell Nokia eli Teemun kyläpaja;
      Kyläpaja hoitaa mm. autojen huollot, rengastyöt, katsastukset, autojen pesut ja vahaukset.

    • asfetge4t

      Nokian valtatien ST1:llä olen käynyt pesemässä automaatissa, hinta on 15 ylöspäin.

      • Jep jep

      • Toyojoo

      • täti 70 v
        Toyojoo kirjoitti:

        Älä vie pesukadulle siellä kolhiintuu auto

        Minä kun vierastan pesukoneita ja reuma ja ikä estää itsepesun, olen myös löytänyt Shellin. Tilaan ajan, juon kupposen kahvia baarin puolella ja auto on puhtoinen käsin pestynä, 15e, ilman konepesun tekemiä raitoja.
        AutoFix Kankaantakana on myös hyvä paikka, monessakin asiassa, siellä pesu maksaa 20e.


      • K1ssa

        Nokian Shellin käsinpesu toimii loistavasti. Istuskelin ystävän kanssa teellä, kun pojat hoitivat homman. Hinta 20 € ja puhdasta tuli!


    • <1 vuoden asunut

      Oli kyllä todella hyvä pesu tuossa Sorvantien Shellillä! Aivan eri luokkaa kuin konepesut ja hinta todellakin 15 euroa. Suosittelen!

    • veke182

      Miten pitkään tuossa Shellin käsinpesussa menee aikaa? Onko tullut kolhuja/naarmuja?

      • edelleen täti 70v

        Noin puolen tunnin verran, siinä kupposen juo ja lehteä selailee. Olen käynyt useamman kerran, eikä vielä ainakaan ole naarmuja tullut.


    • jokinen2

      Mihin asti he pesevät autoja shellillä sorvantiellä?

      • eilen kokeiltu

        ilkantien nesteen itsepalveluhallissa on kaksi painepesuri paikkaa. Toimivat poleteilla a 2,5e/kpl


      • qgqwegqwegqw
        eilen kokeiltu kirjoitti:

        ilkantien nesteen itsepalveluhallissa on kaksi painepesuri paikkaa. Toimivat poleteilla a 2,5e/kpl

        kauanko pesuri toimii yhdellä poletilla?


      • Tiatoo

        3 minsaa vettä
        Muut ohjelmat 1,5 min


      • Tiatooo

        Ämpäripaikat 7e\20 min, ja siitä eteenpäin 0,35snt minuutilta..


      • Anonyymi
        qgqwegqwegqw kirjoitti:

        kauanko pesuri toimii yhdellä poletilla?

        Kävin pitkästä aikaa Ilkantien Nesteellä. 2.5 euron poletilla saaa 3 min huuhteluvettä. Se on kallein painepesupaikka Pirkanmaalla. Hervannassa saa 2,5 euron poletilla jopa kaksi kertaa pidemmin vettä. Toivottavasti uusi omistaja kuulee tämän ja nostaa ajan ainakin 5 minuuttiin


    • Jeesviude

      Sorvantien Shellin käsinpesun hinta noussut 20euroon, missäs nyt pestään halavaalla?

    • huononeste

      Nesteellä oli ennen vuodenvaihdetta 5min 2,5 e
      nyt 3min -2,5e törkeetä rahastusta !
      menee konkkaan kyllä !
      huuteleen kerkee, mutta peseen ei !
      taidan lopettaa käynnit !

      • Halvalla

        Ota kuule ämpärillinen vettä ja hiero hiekat tiskiharjalla parkkipaikalla auton kylkiin. Halpaa ja naarmuntekijääkin voi katsoa peilistä. Ei se niiden laitteiden ylläpitokaan ilmaista ole, varsinkin kun lakerikenkäiset hevosmiehetkin saavat siellä pestä ja paskoa paikat.


    • Anonyymi

      Mega autopesu Öljytiellä, kokemuksia/mielipiteitä?

    • Anonyymi

      Siinä vaan ku parkkipaikalla pesee ite tai talon pihassa kuten naapuri aina. Eikä maksa ku vaivan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe