Geishakuulat ei tunnu.

ei tunnu

Poikaystäväni käy aivan kuumana, kun kesäaikaan kuljen lyhyehkössä hameessa ilman pikkuhousuja, hyvin sheivattuna ja geishakuulat sisällä. Minäkin tunnen kiihotusta, kun ulkoilma hyväilee paljasta pilluani julkisella paikalla, mutta geishakuulat eivät kyllä tunnu juuri miltään, yhtä vähän kuin tamponi. Onko minun tuntohermoni jotenkin erilaiset? Mainosten mukaan joka askeleella tuntuu ihanaa kiihotusta, kun kuulat liikkuvat eri tahtiin. Oletko kokeillut/käyttänyt?

15

4026

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34trfg

Kuulat sisällä ja ilman pikkareita!? Sehän on sama kuin kantais ladattua ja varmistamatonta asetta mukanaan koko ajan. Mitäs sitten ku kaupan jonossa aivastat ja kuulat kolahtaa lattialle? ;)

• ei tunnu

En ole edes ajatellut asiaa. Olisiko kyse kuulien koosta. Minun kuulani ovat n. 4 cm läpimitaltaan, ne ovat keveitä ja yhdistetty langalla. Poistamista varten jää ulkopuolelle lenkki. Kyllä ne pysyvät napakasti, mutteivät juuri tunnu.

Olen muuten sama henkilö kuin aloittaja. Ilmeisesti systeemi on jotenkin muuttunut, kun nimimerkiksi tulikin "anonymous".

• mie vaan
        ei tunnu kirjoitti:

En ole edes ajatellut asiaa. Olisiko kyse kuulien koosta. Minun kuulani ovat n. 4 cm läpimitaltaan, ne ovat keveitä ja yhdistetty langalla. Poistamista varten jää ulkopuolelle lenkki. Kyllä ne pysyvät napakasti, mutteivät juuri tunnu.

Olen muuten sama henkilö kuin aloittaja. Ilmeisesti systeemi on jotenkin muuttunut, kun nimimerkiksi tulikin "anonymous".

No tuossahan se syy tulikin jo esille! Tarpeeksi painavat kuulat ja kunnolla liukkaria, niin alkaa liikkua tiukemmassakin tavarassa. Eli pienempi halkaisija ja umpimetalliset kehiin. Noin isot ja kevyet liikkuu vain synnyttäneillä, jos heilläkään ilman lihasharjoittelua. Tietysti jos tunget appelsiinin pilluusi ja kuljet sen kanssa pari viikkoa ,saattaa nuokin kuulasi alkaa jo liikkua..

Noita keveitä voit tietysti todella liukastettuna yrittää lihaksilla liikutella ylös ja alas. Siihenhän niitä monet synnyttäneet taitaa käyttääkin ja miehenä voin sanoa että ne lihakset todella harjaantuu naisilla, vaimo voi vaikka satuttaa puristamalla. Mutta tuntuu suloiselle kun hän nykyään pystyy pillullaan antamaan "suukkoja" terskalleni.

• llfllvfllll

vieno huttunen olet,löysä lortto

• Löperöperse

Tavarasi on ns. horostunut "jostakin" syystä.

• thyythfhggf

Minulla on kyllä todella tiukka, mutta geeishakuulat eivät tunnu missään. Ihan itsekin löysit oikean vertailukohdan eli tamponit. Niidenkään ei edes kuulu tuntua lainkaan. Emätin on muutenkin naisella tunnoton paikka, luonto on hoitanut niin, koska vauvat syntyvät sitä kautta.

Parill viimeeiselle kommentoijalle - daijut pojat, naisilla tunto sijaitsee klitroksessa, ei vaginassa! Opetelkaa des nämä alkeet tai olette itse nolostuttavan huonoja panoja kaikille naisille.

• ei tunnu

Kiitoksia kommenteista. Varsinkin "thyythfhggf" oli valaiseva. Emme ole kuntoiluun suuntautuvia, eikä meitä oikein kiinnosta lantionpohjalihaksienkaan kehittäminen. Meistä taas pitkä seksuaalinen kiihotus on ihanaa, varsinkin julkisella paikalla ja salaa, ja sitä juuri geishakuulien mainokset lupaavat. Ovat siis ylimainostettuja.

Aloitusvuorossani lukee taas oikea nimimerkki "ei tunnu" eikä "anonymous". Kummallista.

• Missu...

Muutakuin painavat pienet teräskuulat kehiin. kukaan ei jaksa pitää niitä liikkuessan kuin 10-20 min. Piipahdappa vaikka kävelemässä korttelin ympäri, alkaa olla kiirus kotiin ettei kuulat karkaa.....

• M-poika

Tuo on hyvä juttu.
      Kun poikaystävä kiihottuu ja haluaa sua, niin ei tarvi mitään esivalmistelua.
      Saa laittaa vehkehen sisälle ja ne kuulatkin saa olla sielä.
      Käytännöllistä ja heleppua!

• Pitkäjuoksia.

Exukko toi aikoinaan kaukoidästä kuulasarjan, 3 kokoa ja 3 painoa. (9 kahden kuulan settiä)

Aluksi suurin ja kevein setti ei halunnut pysysä sisällä kotiaskareissa. En ollut silloin viellä synnyttänyt. Oikeiden lihasten löytäminen kesti aikansa, sitten alkoivat pysymään kohtuu helposti kun lihakset oli löytyneet.

Sitten aloin kokeilemaan lenkkeillessä, oli aluksi täysin mahdotonta juosta kuulien kanssa, mutta aikansa yritettyä akoi alapäässäkin olemaan kuntoa.

Se ettei kuulat tunnu on outoa puhetta, yhtään painavammat kuulat ovat juostessa kuin pesukone linkoamassa alakerrassa, jos niitä ei pidä kunnon otteessa.

Lastenteon jälkeen, tilanne olikin taas alussa, suurimmat ja keveimmät kuulat peliin, menivät sisään hulahtamalla, uloskin hulahtivat samalla tavalla liikkuessa aluksi kuin nuorena, jos ei jännittänyt. Tässä uloshulahtamisessa ei ollut mitään eroa 20 vuotta ja muutama tenava takaiseen, paitsi nyt tiesi missä lihakset olisivat.

Juoksuharrastus on palannut elämään, ja aluksi olikin isoakin mielenkiintoa kuuliin,
      Ja nykyisin voin lenkkeillä kekikokoisilla ja painavimmilla kuulilla, mutta ei se mitään nautintoa ole. (kuin linkoavaa pesukonetta sisällään pitelisi)

Nykyisin liikunta on alkanut voittaa, kuulat jotenkin tappaa liikunnan iloa, juostessa kuulilla katoaa sellainen rentous.

Kuulien painosta, taitaa tuo keskipainoinen painaa sen 500g.

Näin meillä pitkässä juoksussa.....

• ei tunnu

Kiitos taas hyvistä kommenteista. Emättimen tunnottomuudesta tuli edelleen mieleen G-pisteen mysteeri. Minulla ei sellaista etsiskelystä huolimatta löydy, eikä monilla muillakaan, mutta taas toiset ovat ehdottoman varmoja, että sellainen on, emättimen yläosassa lähellä ulkosuuta.

Klitta on paljon suurempi elin kuin ulospäin näyttää. Herkät paisuvaiskudokset ulottuvat syvälle sisälle. Mutta eivätko ne ole juuri G-pisteen kohdalla limakalvon toisella puolella? Hyväily siis kohdistuisi emättimen kautta klitorikseen. Siksikö toiset pitävät sitä niin nautinnollisena?

• piikkipalloapilluun

Hitsaa niiden kuulien pintaan jotain teräsnystyröitä jotka sitten tasoittelet ja pyöristät etteivät revi sisuksia verille. Jossain ammattikoulussa saattaisi teko onnistua halvalla jos ei itsellä ole laitteita.

Nystyräpallo-hakusanalla tämän näköinen, mutta ei välttämättä yhtä tiheäpiikkinen:

http://www.google.fi/search?q=nystyräpallo&aq=0&oq=nystyrä&sugexp=chrome,mod=0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

• ei tunnu

Ei näyttänyt tulevan yhtään mielipidettä G-pisteen mysteeriin. Pitäisikö arvella, että koko juttu on kaupunkitarina?

• Mie vaan

Mysteerihän se G piste tai G alue taitaa edelleen ainakin tieteen kannalta olla.

Mutta parikin tuntemaani naista, jotka on sen alueen tai pisteen köytäneet, sanovat että se alue tulee todella herkäksi vasta, kun on orgasmi jo päällä, se on juuri saatu tai muuten olo todella kiimainen. Pitäisi olla karhean tuntuinen siinä vaiheessa kun alue alkaa tuntua, sormella painetta alueelle.

Kuulemma lähtee käsistä se touhu naisella siinä vaiheessa ja nautintoa voi aluetta hieromalla pitkittää melkein kunnes taju lähtee. Jäänyt toistaiseksi kokeilematta, kun vaimo työntää heti klittaorkun saatuaan pois väkisin koko alapäästään. Into olisi mulla kova nähdä saisinko sitä hieromalla vaimolle sarjaorkun käyntiin.. No muutamia kertoja hän on tainnut n. minuutti klittaorkun jälkeen, kun on siirrytty yhdyntään ja olen tarkoituksella suunnannut liikeradan tuota aluetta kohti) tainnut saada emätinorkunkin.

Eli itse uskoisin ettei tuo ihan pelkkä kaupunkitarina ole.

Olis kyllä kiva saada tuosta alueesta nautintoa saavien naisten mielipiteitä tähän myös!

• Tietoasaatana
        Mie vaan kirjoitti:

Mysteerihän se G piste tai G alue taitaa edelleen ainakin tieteen kannalta olla.

Mutta parikin tuntemaani naista, jotka on sen alueen tai pisteen köytäneet, sanovat että se alue tulee todella herkäksi vasta, kun on orgasmi jo päällä, se on juuri saatu tai muuten olo todella kiimainen. Pitäisi olla karhean tuntuinen siinä vaiheessa kun alue alkaa tuntua, sormella painetta alueelle.

Kuulemma lähtee käsistä se touhu naisella siinä vaiheessa ja nautintoa voi aluetta hieromalla pitkittää melkein kunnes taju lähtee. Jäänyt toistaiseksi kokeilematta, kun vaimo työntää heti klittaorkun saatuaan pois väkisin koko alapäästään. Into olisi mulla kova nähdä saisinko sitä hieromalla vaimolle sarjaorkun käyntiin.. No muutamia kertoja hän on tainnut n. minuutti klittaorkun jälkeen, kun on siirrytty yhdyntään ja olen tarkoituksella suunnannut liikeradan tuota aluetta kohti) tainnut saada emätinorkunkin.

Eli itse uskoisin ettei tuo ihan pelkkä kaupunkitarina ole.

Olis kyllä kiva saada tuosta alueesta nautintoa saavien naisten mielipiteitä tähän myös!

Kuuluuko G.ssä olla piste?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1013
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe