Heei kertoisitteko tallista te harvialassa kävijät!!
Olen käynyt sielä itse joskus vuonna 2003 viimeksi ja muuttunut on meininki tietysti...
Paljonko tallivuokra vai pitääkö huhupuheet paikkaansa, että tallille ei otettaisi enään yksityisiä? Ja mikähän siihen on syy?
Mitens ratsastustunnit ja onko taitavia opettajia? Ja onko meininki muuten minkälaista sielä?
Löytyykö Sirpalle (omistajalle siis) sähköposti osoitetta, tai onko hän milloin yleensä tallilla itse?
harvialan hevostila hämeenlinna!
4
2432
Vastaukset
- Lellu:)
Tallivuokra on varmaan jossain viidensadan paikkeilla. Itse en tiedä otetaanko sinne enää. Ratsastustunnit ovat oikein mukavia ja opettajat ovat osaavia ja avuliaita. Itse opin siellä ratsastuksen alkeet :). Siellä on mukava ilmapiiri ja pääsee (ainakin omassa tapauksessani) helposti "piireihin". Lisätietoa saa varmaan tallin omalta nettisivulta. Googlettamalla se löytyy.
- Kia ponifani
Sirpan sähköposti ja numero löytyvät Harvialan netti sivuilta ja Sirpa on tallilla melko usei oikeastaan melkein joka pv :) Tallille ei oteta enää yksityisiä en oikeastaan muista mikä syy siihen oli. Harvialassa on minusta kivat opettajat ja hevoset ovat ihania! Kiva talli :))
- Anonyymi
Moi tällä hetkellä tallipaikat täynnä tallilla on usein nipottelevia yksäreitä ei kannattaisi viiä hevosta sinne nyt tuli päätös ei vuokrauksia ym tuli suoraan ne on loppu nyt ei ollu mitään syytä laittaa muoa vuokraamista syy oli putoaminen ja muut pelkää jos hevonen ei ole hallinnassa
- Anonyymi
Mullakinvois kysymys millä oikeudella yksärit omistajat pitää olla vitun törkeitä sakkia yhen heidän takiaan vuokraaminen tehtiin loppu mä maksoin eläkkeestänikin vuokraa hävetkää te jotka ootte asian takana kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3892648Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1052106Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys162010- 1061615
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321501Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861200Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491121Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1841099Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601033TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201030