Antin seksuaalisuus

antinfani

Nyt jokainen joka tulee lukee tämän loppuun asti, tiedän tähänkin tulee joltai viestejä "homo jätkä" ym tyyppistä...mutta haluaisin nyt fanin näkökulmasta kertoa tästä, painotan en ole väittämässä että Antti olisi täysi hetero tai täysi homo...

Asiaan vuonna 2004 , en tiedä mistä Antin homottelu alko mutta sillon se oli joillekki faneille henki ja elämä että eihän heidän Antti voi olla homo.Alussa itsekkin otti sen vähän huonona ja mietti että ei todellakaan.

Antti jäi tauolle 06-07 ja palas takasin 09 ja sen jälkeen mulla alko ittelläni päässä menemään että Antin puheet ei aina ole ihan täyden heteron kuvaa, puhunut mm oman itsensä etsimisestä ja kuinka vaikeeta se on julkisen valokeikan alla kun jokaisella tuntuu olevan suhun mielipide. Antin kirjassa asiaa ei valoteta sen enenpää vaan nekin suhteet mistä ollaan puhuttu on ennen idolssia, joten suuntautumis voi vaihtua. Onhan hän joskus asian kieltänyt mutta myöhemmin ollut hyvinkin vaitonainen.

Jos Antti täys hetero on niin ihmettelen miksi hetero mies haluaa luoda itsellensä homo leimaa koko aika, en tarkoita että Antin pitäisi tuoda kumppani (tääkin muuten että Antti puhuu aina kumppanista ei tyttöystävästä) :D julkisuuteen. Mun silmiin Antti vaikuttaa bi:ltä ja niin kauan kun asiasta faktatietoa tule niin tämmöisenä se mun ajatuksessa on.

6

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

      Homppeli on. Sen kuulee lauluäänestä.Kuunteleppa niin tajuat.Onko naisen vai miehen soundi !
      Lisäksi olemus ei ole miehekäs.On kuin Sillanpää.
      Minulle on sama mitä on.En kuuntele enkä fanita tälläisiä inisiöitä ja piipittäjiä. On kehittymättömien murrosikäisten ja homppelien suosikki.Ehkä jotkut naiset fanittavat niinkun Sillanpäätäkin !

    • Hevyy

      Antissa on ENEMMÄN MIESTÄ...,kuin POHJOISEN MIEHISSÄ(Missä)...YHTEENSÄ....:D :D

    • Vanhahko mummu

      Mitä tuollainen asia edes kenellekään kuuluu?
      Hän laulaa ja esiintyy meille, ei muuta.

    • Teeny girlie

      Vasta kun tiedetään 100% varmasti , että on hetero, niin sitten voin fanittaa. Se on kuitenkin ykkösasia

    • hohhoijakkaaaa

      Voi hyvä jumala sentään. Ettekö ole kymmenessä vuodessa yli päässeet tästä homo-hetero -asiasta?

      Anttihan voi olla vaikka aseksuaali, demiseksuaali tai mikä tahansa seksuaali.

    • Teeny girlie

      Missä ihmeen kymmenessä vuodessa?
      Ei siihen aika auta.
      Sanokoon itse lopultakin kumpi on.
      Ettei käy kuten Jari sillanpään kohdalla, että salasi liian
      pitkään, ja kun tuli kaapista ulos, niin sen jälkeen loppui keikat, ja kaikkosi fanit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe