Hei, Salin saarelta määrittelemätön hotelleista palanneet , minkä nimisiin hotelleihin on majoitettu.
Vastaukset 2
- matkaajatar45
Ei näytä nämä ihmiset välittää vastaavan, itse olen kysellyt samaa Boa Vistalla. Mutta soitin kuitenkin matkatoimistoon ja ne sanoi, että kaikki hotellit ovat rannan tuntumassa ja vähän tuli sellainen fiilis, että tilanteen mukaan esitteessä oleviin hotelleihin. Itselleni sopii vaikka se huonoin, säästän silti 600 euroa. Toisaalta plan B on se, että jos on tosi huono hotelli, hommaan paikan päältä sitten paremman. Säästämällä rahalla saa jo ihan kohtuu hotellin varmasti.
Toivotaan silti, että joku viitsisi vastailla meille! - Kapkap
Harmi, etten muista viime vuotista Sal:n äkkilähtöhotelliamme, mutta ei ollut esitteen hotelli. Kuitenkin suht uusi oikein siisti hotelli 5 min kävelymatkan päässä rannasta. Tai hostelliksi kai sitä kutsuttiin, oli perheen pitämä, mutta siisti huone parvekkeella ja kaikki toimi erinomaisesti:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510