Hotellipanot

kokematon5

Kokemuksia hotellissa tapahtuvista panoista?
Katsooko hotellinväki kieroon, jos tulee vain muutamaksi tunniksi?
Täytyykö molempien kirjautua sisään?

24

7192

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikamajaa

      Heh, on näköjään muillakin samoja pulmia ;)

      Tiettyä virnettä oli havaittavissa respassa, kun kerran palautinkin avaimen samana iltana. Taisin olla aika saaneen näköinenkin. En kehdannut kuitenkaan alennusta pyytää, kun kuitenkin ne lakanat tuli myllättyä ja liisteröityä huolella sen 5 tunnin aikana mitä peuhattiin. Kaikkee ne siivoojat joutuukin siivoilemaan. Tuollaisten keikkojen jälkeen kyllä mietityttää, että monenko naisen lantion alla pillua kohottamassa tääkin hotellin tyyny on ollut.

      Kyllä kai sä voit hotellihuoneeseen viedä vaikka joulupukin vieraaksi, ilman että pitää kirjautua? Kuka sen estää? Tottahan hotelli on vastuussa asukkaistaan ja sen vuoksi kai lain mukaan pitäisi yöpyjien olla kirjoilla? En mä kuiteskaa ole kakkosta ikinä kirjannut hotelliin, ettei jää turhia jälkiä ykkösen selvitettäväksi.

    • habla.

      Etkö ole ikinä kuullu omena hotelleista? Kaikkein halvin hotelli ja henkilökuntaa ei ole lainkaan.
      Hotellissa on hyvä nussia. En tiedä mikä siinä on, mut ankara panetus aina kun hotelliin pääsee.

    • ei yksityisyyttä

      Minua ja puolisoani panettaa hotellissa mutta kun "kaikki" kuuluu käytävään ja käytävästä huoneeseen niin menee fiilikset. Eikä hotelleissa oikein saa untakaan kun käytävän äänet kuuluvat huoneeseen. Kuka idiootti keksi tuoda Suomeen sen tyhmän käytännön että on vain yksi, huonosti jos ollenkaan ääntä vaimentava ovi?

    • Jeppe52

      Aina silloin tällöin on tullut käytyä hotelleissa harrastamassa seksiä.
      Minulla on kova himo naisiin ja siksi varsinkin talviaikaan on tullut peuhattua hotellissa. Kesällä on kiva mennä mökille viettämään laatuaikaa, mutta talvella se ei ole niin käytännöllistä. Keski-ikäiset rouvat, jotka eivät saa kotona tarpeeksi lähtevät mielellään käymään " serkkunsa luona kylässä".
      Olen ollut omppu-hotellissa ja muutamissa muissakin. Omppu on edullinen ja kainommille tietysti kätevä. Jos haluaa muutakin kuin pelkkää naintia, esim. illallisen ja tanssia, kannattaa mennä normihotelliin. Ainakin Keski-Suomessa on muutamassa paikassa hotelleilla vuokrattavana myös erillisiä saunallisia mökkejä, joihin pääsee livahtamaan myös siten, että yksi henkilö käy kuittaamassa ja toinen tulee sitten suoraan ulkokautta sinne. Onhan se kielletyn hedelmän nauttiminen molemmille vieraalla ja neutraalilla maaperällä monesti helpompaa kuin tutussa ympäristössä.

    • killler

      Hieman off topic, mutta panin 80-luvun lopulla Kajaanissa hotellin liinavaatevarastossa yhtä muodokasta naista. Tapasin hänet diskon tanssilattialla ja siinä alkoi panettamaan sitten kyseisin seurauksin.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsittkin äipän viekusta tissiposki


    • Anonyymi

      Nyt tais löytyä oikea foorumi josta varmaan löytyy vastaus kysymykseen, että mistä olette etsineet ja saaneet näitä hotelli panoja?

      • Anonyymi

        Naisena asun työ matkalla samoissa hotelleissa ja hekilö kunta tietää että teen kauppaa einäisten kuntoilu laitteiden parissa. Olen seksuaallisesti aktiivinen ja muutama mies eri kaupungeissa joita tapailen hotellissa. Huoneeni otan aina käytävän perältä niin muut asukkaat eivät kiinnitä rakastelun yhteydessä tuleviin ääniin huuomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena asun työ matkalla samoissa hotelleissa ja hekilö kunta tietää että teen kauppaa einäisten kuntoilu laitteiden parissa. Olen seksuaallisesti aktiivinen ja muutama mies eri kaupungeissa joita tapailen hotellissa. Huoneeni otan aina käytävän perältä niin muut asukkaat eivät kiinnitä rakastelun yhteydessä tuleviin ääniin huuomiota.

        Bööhöhööö painu nyt hornaan satusetä


    • Anonyymi

      Mulla on useitakin hotelli kokemuksia. Aina olen yksin varannu 2 h huoneen, jossa vieraat on sit käyny paneskelemassa. On ollu naisia, pareja, ja edellisen naisystävän kanssa kutsuttiin musta mieskin mukaan. Ikinä ei ole henkilökunnan tai muiden hotellivieraiden kanssa tullut sanomista. Mukavaa puuhaa...

      • Anonyymi

        Kuis muutenkaan idiootti


    • Anonyymi

      Olin ollut kolme päivää hotellissa ja huomannut saman naisen syömässä suunilleen samaan aikaan. Seisoin ravintolan ovella ja nainen hymyili pöydästään kävelin ohi ja kysyin saanko istua nyökkäsi. Nainen oli sievässä iltapuvussa ja oli noin 70v harmaa tukka nutturalla kauniit kaulahelmet kaulassa. Tilasin puolikuivaa valkoviiniä ja katselin listaa, kertoi että oli tilannut paistettus siikaa, tilasin saman. Kertoi että miehensä piti tulla tänä iltana mutta soitti tulee huommenna, oli elokuva liput valmiina, kerroin voin tulla mukaasi jos haluat, sain kauniin hymyn, Olet kyllä paljon nuorempi kuin minä mutta se ei minua haittaa. Joimme valkkaria ja syötiin hyvää siikaa. Keskustelu kulki mukavasti ja nainenkin sanoi että on kiva kun lähdet mukaan. Anteeksi käyn vessassa, kun nousi näin kuinka näyttävä oli isot rinnat ja leviä mutta solakka pylly kun tuli nauroi soitin miehelle oli tosi pahoillaan mutta kuulin naisen äänen aika läheltä, Mieheni on menestynyt liikemies ja meillä menee hyvin. Kerroin kuinka kaunis hänen asu on ja sopii hänelle.
      Odotin alhaalla että Mirva tulee huoneestaan hissin ovi avautu hiukset oli auki ja oli tyylikäs. Elokuva oli vähän eroottinen rakkaustarina. Kävellessä pidin kädestä kiinni katsoi ja nauroi minua ei ole pidetty kädestä pitkään aikaan. Hotellilla juotiin kahvit ja otettiin konjakkia kasi lasia. Mirva nauroi jo vapaammin kun mentiin hissiin kääntyi ja antoi suukon kun hissi pysähtyi sanoi tule käymään Huone oli sviitti oma olohuone makkari ja sauna. Aukaisi radion ja laittoi CD:n sisään sievää tanssi musiikkiä alkoi kuulumaan, Tansimme sievästi haistelin hyvää hajuvettä kuiskasin sinulla on hyvää hajuvettä nauroi saa ollakkin maksoi toista sataa euroa sanoin pitää haistella koko rahan edestä siirsin hiuksia ja haistelin aivan korvan vierestä kummaltakin puolen laskin kättä lantiolle tunsin kun hengitti sievästi kaulaan, kuiskas ihana tanssia nostin käsiä vähän kylkiä pitkin ylemmäs. Kuiskasi en ole tanssinut vieraan kanssa vuosiin rutistin tanssitaan sitten vuosien edestä kun tuli lähelle että rinnat koski tunsin kuinka rentoutu. Keskusteltiin ja kilisteltiin juomia. Tuli hyvä kappale nousin ja kumarsin Mirva tuli heti lähelle kuiskasi haittaako, ei haittaa hyväilin sievästi kylkiä Mirva nosti päätään ja katsoi silmiin suutelin sievästi Mirva kuiskas saanko lisää suudeltiin pitkään kertoi että ei tunne yhtään oloaan vieraaksi. Halsi kunnolla ja rutisti , olet hellä pidän siitä. Kun suutelin ja avasin takaa iltapukua suuteli lujemmin, laskin olkaimet ja mekko putosi lattialle yritin nostaa esti ja potkasi sen syrjään avasin liivit ja pudotin minulta lähti paita olin iho ihoa vasten , tiedätkö tuntuu kuin nuorena olen aivan kiimassa ja nauroi tansimme enää pikkuhousut jalassa. Mirva piti kaulasta kiinni kun laskin hänen pikkarit ja omat tansimme aivan liki kuiskas odota levitti vähän jalkoja ja laitto kalun haaroihin kuiskas haluan sinua. tunsin kuinkalu kastui kiimalimasta, kertoi että on ollut ilman pitkään menimme sängylle hyväilin isoja rintoja ja suukotin Mirva huokaili tuntuu ihania sykäyksi pillussa tule kaunis leviä lantio aukeni ohjasi sisään tärisi pitkään kun pidin pohjassa, ihana tunne voi että pidin vaan pohjassa alkoi tärisemään ei voi olla totta tulen jo puristi ja halasi tunsin kuinka supisteli pitkään suudeltiin sievästi, et tiedä kuinka hyvältä tuntuu kun aloin liikkumaan levitti kätensä ja kuiskas pane tuntuu ihanalta luojaaah saan ihanaa kovaa kalua kun aloin saad nosti lantiota tule rakas anna laukesin ja tunsin kuinka paineella tulin maattiin pitkään sisäkkäin. Noustiin ja laitettiin saunatakit päälle juteltiin kaikesta kertoi että miehensä on vähän vanhoillinen näissä asioissa. hyväili kalua ja otti esiin laskeutui polvilleen ja suuteli kalua arvaa kuinka ihanaa saan imeä miten haluan otti tosi syvälle vaalean harmaa tukka kutitti jalkoja työnsin Mirvan seljälleen saunatakin päälle suutelin joka paikasta kun suutelin häpyä kuiskas tulen aivan tuleen en ole ollut näin kymmeniin vuosiin olet iahana Mirva tärisi ja vähän kiljahteli kun sai orgasmin käänsin vatsalleen ja tulin takaa eii että tunnnen tkvan terskan porautuvan nostin lantiota näin kuinka huulet oli tiukasti kalun ympärillä, olen hullu olen hullu mutta pane tulen taas kun laskin sisään lantiokeinui pitkään imien kaikki sisään. Kun menimme nukkumaan heräsin vähän väliä kun rutisti minua ja nukkui.aamulla kun heräsin näin kun hyväili itseään kun huomasi että olen hereillä kuiskas olen valmis sinulle känsin selin ja tulin takaa hitaasti hyväilin rintoja Mirva huokaili et usko miten haluan sinua, kerroin kuinka kaunis lantio sillä on kerto että nuorena sain siitä kehuja kääntyi vatsalleen pidä käsistä kiinni ota rajusti kuiskin nyt et pääse sinun pitää antaa alkoi kova huokailu voiih panetko minua väkisin ja nosti lantiota kun työnsin lujaa pohjaan ja laukesin kuiski tule vaan tule.
      Olen saanut sähköpostia tasaisin välein ja ollaan oltu yhdessä hotellissa ja rakasteltu tosi halukkaasti.

      • Anonyymi

        Tapasin Mirvan myöhemmin ravintolassa, hän oli syömässä tyttönsä kanssa, keskustelin heidän kanssa ruokailun jälkeen kun siellä alkoi tanssit. Kun tanssitin Mirvaa huomasin että hänen tyttönsä Riitta katsoi tiheään meitä. Kun Mirva tanssi lähellä kuiskasin en voi mitään mutta haluasin sinua lantio kävi lähellä ja kuiskasi arvaa miten minua haluttaa, mutta mieheni on huoneessaan ei ole oikein kunnossa ja pitää mennä sinne jonkin ajan päästä. Kun tanssitin Riittaa oli samantyylinen kuin äitinsä tanssi hyvin ja lähellä. Mirva lähti ylös ja kuiskasi pidä Riitalle seuraa mutta sievästi. Kävin välillä huoneessa ja kun tulin alas Riitta tanssi lattialla ja kun huomasi huiskutti nauraen. Riitta tuli tiskille ja otettiin juomat, istuttiin pöydässä Riitta katsoi silmiin katsoin kun tanssitte äiti ei koskaan ole tanssinut vieraan kanssa noin, miten noin. Hymyilee ja pitää kädestä ja tanssii vartalo kiinni, oletko sinä osallinen siihen että äiti on ollut erilainen, hyvällä tuulella ja jotenkin erilainen. En tiedä mutta tunnen äitisi. Kun tanssin Riitan kanssa, kuiskasi ymmärrän miksi äiti pitää sinusta olet kiva ja ystävällinen. Rutistin vähän näinkö tykkäät että tanssitaan, ei puhunut mitään vaan tanssi läheltä,Esko mieheni on samaa laatua kuin isä vähän etäinen ja hoitaa perheen mutta ei suhdetta haittaako että tanssitaan yhdessä.
        Ei haittaa, mutta kun pidän sinusta kiinni haluaisin rutistää kunnolla tunnetko tärisen vähän tansittiin hitaasti tungoksessa, kuiskasi olen varma olet äidin salarakas ja suuteli kaulaan kiva että äidillä on jokin pakopaikka. Katsoin Riittaa, sanoi mennään.
        Huoneessa Riitta suuteli pitkään, hyväilin vartaloa katsoi minua ja sanoin haluan haluan. riisuin mekon ja kaikki vartalo oli yhtä naisellinen kuin äitillään kaadoin sänkyyn suutelin lantiota ja pohkeita kun pääsin häpyyn pidin käsistä kiinni veti käsillä sievästi ylöspäin maistui ihanalta kuiskas tule nousin ylöspäin asetin kalun huulille painuin sisään oiiih olet valtava haluan pane rakasteltiin rajusti Riita työntyi eteenpäin kun rakasteltiin pää roikkui jo reunan yli työnteli leviään lantioon kun Riitta kirkaisi ja huuteli sekavia sai orgasmin ja tulin melkein samaan aikaan. Maattiin pitkään Riitta nousi ja sanoi pitää mennä katsomaan isää.
        Meni aikaa ja Mirva koputti avasin oven suudeltiin pitkään, olitko Riitalle hyvä kun sillä mies ei välitä. Mirva otti takin pois oli vaan yöpaita katselin ja pyöräytin Mirvaa, suutelin niskaa kuiskasin miten uskallit tulla ja hyväilin rintoja. Uskalsin kun halusin sinua valtavasti , puraisin niskasta haluaako tämä ja nostin sormilla yöpukua ja sain paljaan pillun käsiin, se se vasta haluaakin mennäänlaskeutui seljälleen työnsi helmoja ylöspäin ja suuteli häpyä Mirva antoi nuolla pitkään ja kuiski siitä on pitkä aika liian pitkä, uneksi monesti että tulet ja otat minut, nousin ylös lantio liikkui siten että kalu löysi aukon menin sisään kuiskas vihdoinkin vihdoinkin jännitin kalua se paisui aina vähän Mirva huudahteli ihanaa miten se ottaa minua rakasteltiin pitkään ja hitaasti kun saimme kumpikin ihanasti mirva nousi, pitää mennä.
        Puhelin soi , Riitta täällä kävin isä huoneessa nukkui mutta äitiä ei näkynyt ja vaatteet oli siellä pitääköhän käydä siellä, älä käy tule tänne. Riita tuli ja kysyi heti oliko äiti täällä nyökkäsin. Mentiin peiton alle ja keskusteltiin kaikesta. Sitten Riitta sanoi ihanaa että se olet sisnä, mikä minä äidin lohduttaja ja minun kin ja nousi päälle laski rinnat suuhun suukotin nittä nauroi ja laskeutui lemmas oooh mikä se siellä nosti lantiota ja hankasi huulilla kalua ja laskeutui kalun ympärille en tiedä miksi mutta haluan sinua hirviästi koko vartalolla tuntuu kuin olisin tavannut sinut aina en voi mitään ja alkoi naimaan välillä oltiin vain liikkumatta. Kun rakasteltiin kolmatta kertaa Riitta sanoi pillu sykkii vaikka on pirun arka.
        aamulla aamupalalla kuulin kun Riikka sanoi isälleen mennään ostoksille äiti voi levätä sillä aikaa ja hymyili äidilleen. Mirva tuli huoneeseen nauroi en jaksanut levähtää laskeutu ja imi kalua. Kuiskas haluan olla hienosto huora saanhan ja katkoi imemistä nostin hänet seisomaan käänsin selin suutelin niskaa olkapäitä taivutin eteen päin ja sisään Mirvaaa olet tosi märkä, olen aina sinulle, antaako hienosto rouva rengille pillua annan miten minä olen aina sinun luona näin oiih kuuletko kuinka olen märkä ei luoja nyt nyt tunsin kun aloi supistelemaan iahanaaa apua tulet ihanan lämpimästi. Oltiin vähän aikaa sängyllä Mirva sanoi Riitan silmät loisti aamulla ja heti halsi ja sanoi äiti sinulla on ihana kaveri.


    • Anonyymi

      Vain toisen täytyy kirjautua ja toiselta riittää vain nimi kumpikin saa avaimen.
      Tulin Ouluun hotelliin ja soitin siskon tytölle tuleeko syömään, kertoi että tulee noin kuudelta. Kilautti ja syötiin hitaasti ja juotiin siidereitä annoin avaimen , oli ihmeissään sanoin että panin hänen nimen ilmoittaessa. Mentiin huoneeseen soitti kaverilleen tule tänne. tytöt otti drinnkejä kiitettävään tahtiin ja aikoivat käydä ulkona liikkuivat pikkareissaan oli ilo katsella Riikan kaveri Siiri hyppäsi syliin vaiolet poika mies puristin lantiosta niinpä taidan olla kun tunsi jotain kovaa hieraisi ja sanoi et sais olle noin kiva. Annoin kummallekkin avaimen ja levähtelin pitkän matkan jälkeen, kuulin kun ovi kävi ja kohta peitto nousi ja katsoin Siiri nauroi ei siellä ollut kivaa mutta Riikka jäi vielä. Siiri tuli aivan viereen alasti, kuiskasi ollaanko täällä hereillä ja meni peiton alle, voi juku tämäkö se painoi tunsin märän suun kalun ympärillä aika pitkään vedin päätä ylöspäin Siiri nousi päälle näin ihana isoa en ole nähnyt Siiri oli tiukka keinuen meni sisään kuiskasin minkä ikäinen olet vastas kohta kahdeksantointa yritin työntää pois, eiih en lähde ja alkoi keinua tiukka pillu sai minut antautumaan pomppi kunnolla ja kertoi kivaa kun ei mitää lääppimistä vaan kunnolla naintia painelin lantiosta ja Siiri sai eka kerran suuteli ja sanoi ei mikään minuutin juttu ja rutisti rakasteltiin pitkään ja huusin kohta tulee, anna tulla käytän pilleriä työnsin tosi tiukkaan mutta liukkaaseen lihaan laskin pitkään Siiri makasi päällä ja painoi lantiota siirtyi viereen ja nukahti.
      Riikka tuli ja kuulin kun keskustelivat jotain, Riikka sanoi eikä onko tosi ja nauroivat. Tytöt tuli molemmin puolin aivan viereen alasti, Siiri nukahti heti, Riitta tuli aivan korvan viereen , onko tosi panit Siiriä nyökkäsin Riitta hyväili vatsaa, kuiskas samperi kun olen sukulainen, siirsin Riikan kättä kalulle nauroi korvaan mitä sitten vaikka olen ja meni peiton alle. alkoi imeminen miten tyttö osasi niin hyvin. Siiri katsoi vierestä, näytin että hiljaa nauroi ja sulki silmänsä. Riitta nousi päälle kuiskas nukkuuko Siiri, nukkuu oli niin kaljossaan Riitalla oli isommat rinnat antoi imeskellä niitä mutta aika pian laskeutui kuiskas luoja kun sulla on iso laskeuti rinnan päälle ja nosteli lantiota katsoin siiriin päin näin että hieroo pilluaan kiihotuin lisää Riitta sai aika pian kuiskas tämä on kolmas kerta tänään nousi pois vedin siirin peiton pois Siiri levitti heti jalkansa panin sisään , eikää Siiri se on minun Riitta tuli siirin viereen ja suuteli Siirin nännejä nyt pikku lutka saat kunnolla Siiri huudahteli pane lutkaa Siirikään ei kestänyt pitkään kun sai pyörähdin pois kalu seisoi kun kanki kumpikin suuteli sitä ja imi katsoivat kun sperma lensi suukottivat sen toisten iholta. Nyt setä nukutaan sanoi Riitta ja rutisti ihana setä. aamulla kuujin van se on mun ja Riita meni peiton alle Siiri suukotteli ja nauroi.

    • Anonyymi

      Hotellissa töissä 15 vuotta nähnyt ja kuullut paljon.
      Hotelliin usein kirjautui vain toinen joko mies ja nainen tulivat yhdessä mut yleensä toinen tuli hetken päästä. Usein kuulin käytävään miten huoneessa yhdyttiin kunnolla. Yleensä molemmat varattuja tahollaan joten hotelli turvallinen paikla tälläiselle tapaamiselle.

      • Anonyymi

        Älä naurata hönö 😡 itse hotellissa töissä ollessani käräytin joka kerta tämmöset idiootti pettäjät kyllä näitä hävetti kun käry kävi


    • Anonyymi

      Mitäs tuollainen 2-3h hotelli maksaa esim Tampereella?

      • Anonyymi

        Jos osaat käyttää konetta tiedon etsimiseen etkä vain itke muita apuun, voit etsiä tuon tuon tiedon itse parissa minuutissa.


      • Anonyymi

        Ei mitään sulle on tilaa tammerkoskessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos osaat käyttää konetta tiedon etsimiseen etkä vain itke muita apuun, voit etsiä tuon tuon tiedon itse parissa minuutissa.

        Lapsilta ei nyt käsittääkseni kysytty. Itseäkin kiinnostaisi muutaman tunnin huone.


    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta - kyllä jotkut murehtivat!

    • Anonyymi

      Olen kerran ollut henkilökunnan kanssa asuo monta yötä smassa hotellissa työ vuoksi aamulla kun olin menossa rynkaamaan kun seisotti kolahteli jo ku oveen aukasin oven noin 50v siivooja musta tukka ja ruskeat simät katsoin naista tarvitko apua, nainen katsoi ympärilleen tulin vähän aikaisemmin anteeksi katsoi kalua sitten minua tarvitko siivousta tänään katsoin tarvin heti. Nainen siirsi kärryn kauemmas ja tuli sisään kerroin että en ole saanut naista pitkään aikaan hieroin rintoja nainen sanoi minä en ainakaan vuoteen, en halunnut heti naida hyväilin naista pitkään hän aneli mutta nuolin pillua kun halutti nuolla nainen Pirkko pyöri sängyllä ja sai kaksi orgasmia ennenkuin nousin kun painoin sisään puristi pitkään kuiskas vihdoinkin rakasteltiin pitkään ja vähän ajan päästä toisen kerran vannotti että en saa kertoa kellekkään, toisella kerralla oli päällä työasu ja panin välillä vessassa ja päästin sitten työnnin sängylle vatsalleen ja panin, lopussa oli seljällään haluan nähdä sinut ja panin ja siirrin niin että pää roikkui reunan yli suutelin runsaita rintoja ja kuiskin annatko myöhemminkin annatko kuiski annan jalaukesin sisään, kuiskasin katson että käytävällä ei ole ketään ja Pirkko livahti ulos.
      Tulin töistä oli lappu tulen töihin viisi kolmekymmentä avsin koputukseen, suudeltiin pitkään Pirkko sanoi olet odottanut tätä koko yön nosin hameen siirsin pikkarita ja panin sisään Pirkko rutisti kaulasta ja imi kaulaa haitaako kun haluan niin, ei haittaa ja haluan hulluna sinua. Pirkko kertoi että kun laukean se tuntuu siltä kun jokin sulaisi sisällä naittin kolmesti kerroin että menen kotiin ja annoin numeron.
      Kun seuraavan kerran soitin olen tulossa antoi osoitteensa, leikittiin siivoojaa huoraa ja nokkavaa johtavan rouvaa. kun näitä kaikkia on ollut hotellissa. Nautti eniten kun oli edustusrouva ja jätkä pakotti antamaan pillua monesti ja imetti rouvalla.

    • Anonyymi

      Se on kurjaa, jos yö ei ole sen arvoinen, että maksetaan se toinenkin sisään. Muuhan ei hotellia liikeyrityksenä kiinnosta. Sormustetut toki tuntevat pakolliseksi keksiä lisätoimia.

    • Anonyymi

      Jos menee hotelliin pariksi tunniksi niin ei ne mieti mitä siellä tapahtuu. Ihmiset tekee niin monia asioita.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe