Hotellipanot

kokematon5

Kokemuksia hotellissa tapahtuvista panoista?
Katsooko hotellinväki kieroon, jos tulee vain muutamaksi tunniksi?
Täytyykö molempien kirjautua sisään?

11

1339

Vastaukset

• Heh, on näköjään muillakin samoja pulmia ;)

Tiettyä virnettä oli havaittavissa respassa, kun kerran palautinkin avaimen samana iltana. Taisin olla aika saaneen näköinenkin. En kehdannut kuitenkaan alennusta pyytää, kun kuitenkin ne lakanat tuli myllättyä ja liisteröityä huolella sen 5 tunnin aikana mitä peuhattiin. Kaikkee ne siivoojat joutuukin siivoilemaan. Tuollaisten keikkojen jälkeen kyllä mietityttää, että monenko naisen lantion alla pillua kohottamassa tääkin hotellin tyyny on ollut.

Kyllä kai sä voit hotellihuoneeseen viedä vaikka joulupukin vieraaksi, ilman että pitää kirjautua? Kuka sen estää? Tottahan hotelli on vastuussa asukkaistaan ja sen vuoksi kai lain mukaan pitäisi yöpyjien olla kirjoilla? En mä kuiteskaa ole kakkosta ikinä kirjannut hotelliin, ettei jää turhia jälkiä ykkösen selvitettäväksi.

• Etkö ole ikinä kuullu omena hotelleista? Kaikkein halvin hotelli ja henkilökuntaa ei ole lainkaan.
    Hotellissa on hyvä nussia. En tiedä mikä siinä on, mut ankara panetus aina kun hotelliin pääsee.

• Minua ja puolisoani panettaa hotellissa mutta kun "kaikki" kuuluu käytävään ja käytävästä huoneeseen niin menee fiilikset. Eikä hotelleissa oikein saa untakaan kun käytävän äänet kuuluvat huoneeseen. Kuka idiootti keksi tuoda Suomeen sen tyhmän käytännön että on vain yksi, huonosti jos ollenkaan ääntä vaimentava ovi?

• Aina silloin tällöin on tullut käytyä hotelleissa harrastamassa seksiä.
    Minulla on kova himo naisiin ja siksi varsinkin talviaikaan on tullut peuhattua hotellissa. Kesällä on kiva mennä mökille viettämään laatuaikaa, mutta talvella se ei ole niin käytännöllistä. Keski-ikäiset rouvat, jotka eivät saa kotona tarpeeksi lähtevät mielellään käymään " serkkunsa luona kylässä".
    Olen ollut omppu-hotellissa ja muutamissa muissakin. Omppu on edullinen ja kainommille tietysti kätevä. Jos haluaa muutakin kuin pelkkää naintia, esim. illallisen ja tanssia, kannattaa mennä normihotelliin. Ainakin Keski-Suomessa on muutamassa paikassa hotelleilla vuokrattavana myös erillisiä saunallisia mökkejä, joihin pääsee livahtamaan myös siten, että yksi henkilö käy kuittaamassa ja toinen tulee sitten suoraan ulkokautta sinne. Onhan se kielletyn hedelmän nauttiminen molemmille vieraalla ja neutraalilla maaperällä monesti helpompaa kuin tutussa ympäristössä.

• Hieman off topic, mutta panin 80-luvun lopulla Kajaanissa hotellin liinavaatevarastossa yhtä muodokasta naista. Tapasin hänet diskon tanssilattialla ja siinä alkoi panettamaan sitten kyseisin seurauksin.

• Ja sitten heräsittkin äipän viekusta tissiposki

• Nyt tais löytyä oikea foorumi josta varmaan löytyy vastaus kysymykseen, että mistä olette etsineet ja saaneet näitä hotelli panoja?

• Naisena asun työ matkalla samoissa hotelleissa ja hekilö kunta tietää että teen kauppaa einäisten kuntoilu laitteiden parissa. Olen seksuaallisesti aktiivinen ja muutama mies eri kaupungeissa joita tapailen hotellissa. Huoneeni otan aina käytävän perältä niin muut asukkaat eivät kiinnitä rakastelun yhteydessä tuleviin ääniin huuomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisena asun työ matkalla samoissa hotelleissa ja hekilö kunta tietää että teen kauppaa einäisten kuntoilu laitteiden parissa. Olen seksuaallisesti aktiivinen ja muutama mies eri kaupungeissa joita tapailen hotellissa. Huoneeni otan aina käytävän perältä niin muut asukkaat eivät kiinnitä rakastelun yhteydessä tuleviin ääniin huuomiota.

Bööhöhööö painu nyt hornaan satusetä

• Mulla on useitakin hotelli kokemuksia. Aina olen yksin varannu 2 h huoneen, jossa vieraat on sit käyny paneskelemassa. On ollu naisia, pareja, ja edellisen naisystävän kanssa kutsuttiin musta mieskin mukaan. Ikinä ei ole henkilökunnan tai muiden hotellivieraiden kanssa tullut sanomista. Mukavaa puuhaa...

• Kuis muutenkaan idiootti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.