Miksi naisille ei kelpaa mies joka ei petä ei lyö eikä ryyppää?

Kunnollinen mies

On se kumma kun tällainen harvinaislaatuinen unelma saalis ei kelpaa kenellekkään naiselle vaan naiset ottaa mielummin väkivaltaisen pettäjä miehen.

52

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin mää haluan löytää sellaisen miehen joka ei löy tai petä. Joskus voi muutaman juoda, mutta mitään jatkuvaa ryyppäämistä en ala katselemaan.

• carambola87a

Niinhän sinä haluat. Sitten kuitenkin "rakastut" niihin tatuoituihin väkivaltarikollisiin kun kivat miehet on niiiiin "tylsiä"

• carambola87a kirjoitti:

Niinhän sinä haluat. Sitten kuitenkin "rakastut" niihin tatuoituihin väkivaltarikollisiin kun kivat miehet on niiiiin "tylsiä"

En oo kertaakaan "rakastunut " tatuoituun väkivaltarikolliseen.

Enköhän itse tiedä mies makuni paremmin kuin sinä.

• carambola87a
        kisu_87 kirjoitti:

En oo kertaakaan "rakastunut " tatuoituun väkivaltarikolliseen.

Enköhän itse tiedä mies makuni paremmin kuin sinä.

Haluisitko multa munaa? Olen kiva mies enkä ole koskaan pettänyt tai lyönyt ketään. Minulla ei ole rikosrekisterissä juuri nyt merkintöjä eikä tatuointeja. Jos seksi sujuu voidaan alkaa tutustuakin.

• carambola87a kirjoitti:

Haluisitko multa munaa? Olen kiva mies enkä ole koskaan pettänyt tai lyönyt ketään. Minulla ei ole rikosrekisterissä juuri nyt merkintöjä eikä tatuointeja. Jos seksi sujuu voidaan alkaa tutustuakin.

En halua, sillä en oo mikään jakari.

Ennen seksiä haluan tutustua ihan rauhassa. Ja jos tutustuminen johtaa seurusteluun, niin siinä vaiheessa seksi tulee mukaan kuvioihin.

• mies32
        kisu_87 kirjoitti:

En halua, sillä en oo mikään jakari.

Ennen seksiä haluan tutustua ihan rauhassa. Ja jos tutustuminen johtaa seurusteluun, niin siinä vaiheessa seksi tulee mukaan kuvioihin.

Ikuinen kehä:
        seksi -> tutustuminen -> seurustelu -> seksi ->

• realismia kehiin

Vastahan sinä esitit kynnysarvot miehelle. On PAKKO olla väkivallaton ja alkoholiongelmaton tai ei pääse edes karsintoihin.

Noilla eväillä ei vielä pitkälle pötkitä. Mitä muita hyviä ominaisuuksia löytyy?

• lifemocker

vaikka itse pitäisikin pärstää ookoona, naiset välttämättä ei

• kiltti kunnon mies

Minäkään en ymmärrä miksi nussittuvittuiset lutkat eivät huoli meitä kunnollisia ja kilttejä miehiä.

• lifemocker

^ yleensä joko ulkonäkö tai asenne on väärä

• kiltti.sinkku.mies.

Olen kans ihmetellyt et miksi kunnollinen luotettava mies ei kelpaa. Naiset tosiaan rakastaa väkivaltaisia miehiä. Vähän väliä joku naine itkee et oma mies lyö ja juopottelee koko ajan. Täällä ainakin olis kiltti mies joka ei ikinä löis naista.

• Mistä niitä kunnollisia ja luotettavia n. 25-30 vapaita miehiä löytää? Mulle kyllä sellainen kelpais.

• pusi pusi sullekin

Mitäs väliä tuollaisella asialla on jos kerran olet kiltti?

• jennie

Oikeesti kiltti ja kunnollinen mies ei puhu naisesta tuohon sävyyn. Tai ylipäätään oleta kaikkien naisten jaelleen sinne ja tänne.

• M322V

Eipä taida kiltillä miehellä olla itsetunto kunnossa..

• kiltti kunnon mies
        jennie kirjoitti:

Oikeesti kiltti ja kunnollinen mies ei puhu naisesta tuohon sävyyn. Tai ylipäätään oleta kaikkien naisten jaelleen sinne ja tänne.

Taas meitä kilttejä kunnollisia miehiä sorretaan :´(

En ymmärrä miksi kaltaiseni rehdit ja kiltit miehet eivät kelpaa.

• KysynVaan-76
        kiltti kunnon mies kirjoitti:

Taas meitä kilttejä kunnollisia miehiä sorretaan :´(

En ymmärrä miksi kaltaiseni rehdit ja kiltit miehet eivät kelpaa.

"En ymmärrä miksi kaltaiseni rehdit ja kiltit miehet eivät kelpaa."

Ehkäpä kielenkäyttösi ei täysin tue tuota lunnehdintaasi rehdistä ja kiltistä miehestä?

• lifemocker
        kisu_87 kirjoitti:

Mistä niitä kunnollisia ja luotettavia n. 25-30 vapaita miehiä löytää? Mulle kyllä sellainen kelpais.

riippuu varmaan vähän miten määrittelet "kunnollisen"? ja mitkä on sun muut kriteerit...

• lifemocker
        lifemocker kirjoitti:

riippuu varmaan vähän miten määrittelet "kunnollisen"? ja mitkä on sun muut kriteerit...

kisulle siis

• kiltti kunnon mies
        KysynVaan-76 kirjoitti:

"En ymmärrä miksi kaltaiseni rehdit ja kiltit miehet eivät kelpaa."

Ehkäpä kielenkäyttösi ei täysin tue tuota lunnehdintaasi rehdistä ja kiltistä miehestä?

En ymmärrä teitä lutkia. Otatte mieluummin tatuoidun ähkijän, kuin kaltaistani kilttiä
        miestä, joka käyttäisi teitä ujosti ja herkästi eikä ähkisi kuin ihan vähän vain ja nukahtaisi jälkeenpäin.

:(

• kiltti.sinkku.mies
        kisu_87 kirjoitti:

Mistä niitä kunnollisia ja luotettavia n. 25-30 vapaita miehiä löytää? Mulle kyllä sellainen kelpais.

Niitä löytää kotoa. Kiltit miehet ei käy baarissa kun naiset lähtee aina sen juopon ja väkivaltaisen miehen matkaan. Kiltti mies on siis turha mennä baariin tai muualle iskemään naisia.

• lifemocker
        kiltti.sinkku.mies kirjoitti:

Niitä löytää kotoa. Kiltit miehet ei käy baarissa kun naiset lähtee aina sen juopon ja väkivaltaisen miehen matkaan. Kiltti mies on siis turha mennä baariin tai muualle iskemään naisia.

väärin. kyllä käydään. KAIKENLAISET ihmiset käyvät baareissa!

• hako teillä

Enpä usko että se, että mies ei petä, lyö eikä ryyppää, tekisi miehestä mitään unelma saalista.

• mees83

^ niinmpä, varmaan pitää täyttää muutkin kriteerit.. ei se lista siihen lopu luulen ma.

• Kelpaa. Kaikista miehistä vaan ei tiedä kumpia ne on, ennen kun ne pettää.

Voi olla säyseä kotikissa ja kohta onkin jo koko kylän rietasteleva kolli. Mistä niistä aina tietää.

• "Voi olla säyseä kotikissa ja kohta onkin jo koko kylän rietasteleva kolli. Mistä niistä aina tietää."

Varmasti tietää, jos miehellä ei ole aikaisempaa kokemusta naisista, niin tuskin muuttuu rietastelijaksi.

• wlfwd kirjoitti:

"Voi olla säyseä kotikissa ja kohta onkin jo koko kylän rietasteleva kolli. Mistä niistä aina tietää."

Varmasti tietää, jos miehellä ei ole aikaisempaa kokemusta naisista, niin tuskin muuttuu rietastelijaksi.

Tuskin, mutta poikkeus tekee säännön. Tunnen miehen joka on ollut tavattoman ujo ja ikänsä yhden naisen kanssa virallisessa suhteessa, mutta siinä sivussa on vieraitakin riittänyt.

Eikä edes häpeä myöntää, että näin on tehnyt. Halunnut kuulema kokeilla muitakin, kuin sitä yhtä ja samaa. Ei niistä hissukoistakaan siis aina tiedä, kun ne vauhtiin pääsee ja rohkaistuu.

• 4356436425

Kelpaahan naisille semmoinen! Naiset ei vaan etukäteen voi tietää, miten mies tulee käyttäytymään tai muuttumaan parisuhteen aikana. Kaikki väkivaltaiset miehet eivät ole niitä stereotyyppisiä, tatuoituja väkivaltarikollisen näköisiä miehiä vaan tavallisia miehiä. Väkivaltaisuus tai uskollisuus eivät ole sellaisia piirteitä, jotka näkyvät ihmisestä ulospäin. Ryyppäämisen kyllä luulisi selviävän jo tutustumisvaiheessa.

• kiltti.mies.37

Jos mies osottautuu kiltiksi niin sitten nainen hylkää sen kiltin miehen ulkonäön takia. Jos on vähänkin ruma niin sillä kiltteydellä ei ole silloin merkitystä.

• dgzc

yhyy yhyy....sytän verellä yhyy...

• james.huntson

Ovatko toisen huomioivat romanttiset miehet jo poissa muodista vai onko se vaan Hollywoodin luoma illuusio, eivätkä ole koskaan olleetkaan muodissa? Suomalaisen elokuvan maalaaman kuvan kyllä uskon, eli sen, että suomalaisen kohtalo on yksin betonineliössä pullon kanssa.

• 4567k8l

Se ettei ryyppää tai petä ei tee kenestäkään mitään unelmasaalista :D vaan ne on ihan päivänselviä asioita joita ei edes normaaliälyinen ihminen mainitse.

Noista jutuista kantautuu mieleen jonkinlainen ruikuttajamies joka tuskin on kiinnostunut muusta kuin ruikuttamisesta ja ovimattona olemisesta.
      Ei sellainen kiinnosta edes kaverina.

Naisiin täytyy tutustua eikä muutamat pakit saatuaan tulla valittamaan keskustelupalstoille ja haukkumaan toisia miehiä joilla on rohkeutta viedä asiat eteenpäin.

Tiedän paljon miehiä ja naisia jotka käy missä milloinkin, myös baareissa, eivätkä juo silti alkoholia.
      Se on ihan oma valintasi mitä teet, ja sinä olet valinnut ruikuttamisen.

• wlfcrk

olen ujo

• mies32

Jos ei ole naisille kelvannut, on mahdotonta sanoa, että löisikö tai pettäisikö jos kelpaisi. Sama kuin pers'aukinen kehuisi, että olisi tosi antelias rikkaana.

• "Miksi naisille ei kelpaa mies joka ei petä ei lyö eikä ryyppää?"

-wtf..?! Enpä ole kyllä ikinä törmännyt naiseen joka ottaisi mielellään miehen joka ryyppää, lyö ja pettää!

"tällainen harvinaislaatuinen unelma saalis ei kelpaa kenellekkään"

-Todennäköisin vaihtoehto on, että sinä et ole sellainen "unelmasaalis" kuin kuvittelet olevasi. ;)

• kunnollinen mies

Kyllä minä olen harvinainen unelmasaalis koska en lyö en petä enkä ryyppää

• lifemocker
        kunnollinen mies kirjoitti:

Kyllä minä olen harvinainen unelmasaalis koska en lyö en petä enkä ryyppää

useimmiten se kertoo kyllä, ettei ihan täysillä kulje jos kovin intohimoisesti vastustaa alkoholia...

• Naisille riittää jos mies on komea. Siitä luonteesta ja huonosta kohelusta ei kukaan nainen välitä.

• öäöäöäöäöääöäö

Höpsis, nyt kyllä kuvailit miehen...siis miehille riittää jos nainen on kaunis. Muulla ei sitten ole niin väliä.
        Ainakaan näillä palstoilla...

• salsa5

Onkohan sellaisia miehiä? Oikeesti ja tosielämässä?

• lifemocker

mitä vetun alkoholinatseja tämä palsta on pullollaan?

• kaiken nähnyt

Kyllä se vaan on niin et mukaviin rehellisiin miehiin ei haluta tutustua. Naiset on vaan sellasii luonteeltaan et ne haluaa jonkun urpon joka kohtelee huonosti. Elämä ei ole muuten tarpeeksi jännää.

• paskaa puhut

En ole ikinä tavnnut rehellistä suomalaista miestä... Lienee satuolento.

• lifemocker

sehän johtuu ihan siitä kun naiset eivät itse tee aloitteita, kuten eivät mukavatkaan miehet.

eli naiselle jää vaan urpoja naistenjahtaajia joista valita.
        tämä olisi tietenkin helppo korjata, jos nainen itsekkin tekisi elämälleen jotain, mutta silloin nainen todellakin joutuisi laittamaan muutaman tikun ITSEKKIN ristiin ja se tuntuu olevan niin perkeleen kamalaa. ei sovi prinsessauneen työnteko

• Eipä kehuta

Minusta on jotenkin luotaantyöntävää kehua sillä, että ei löisi eikä pettäisi, varsinkaan kun ei ilmeisesti edes tiedä, miten käyttäytyisi parisuhteessa. Jos minä rupeaisin kimppaan toisen ihmisen kanssa, olisi aivan itsestään selvä asia, että kumpikaan meistä ei juoksisi vieraissa eikä käyttäisi vähäisintäkään väkivaltaa.

• Vapaaehtoisesti

Kelpaa, jos sellaisen jostain löytäisi ! Kumma se vaan on, että miehet lähtee karkuun naista, joka sanoo ettei halua lapsia.... :(

• En mä ainakaan lähtis karkuun. Naiset lähtee karkuun mua..

• 4+1

Ilmeisesti ruma urpo....

• Katso peiliin

Sinä olet aika urpo kun teet päätelmiä toisen ulkonäöstä, vaikka et edes tiedä miltä hän näyttää.

• tavis..

Naiset vaan on nirsoja ja ei ne halua mitään tavista vaan komean 180 cm miehen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3703
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2404
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1955
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1499
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1332
    Aihe