Morjens!!

Mieihte

ilmottasin vaan että centrebet tarjoaa huomisesta maccabin voitosta HJK:ta vastaan 1.5 kerrointa... eikös kannattas pelata?? itte panostin 13,5 e, kaikki mitä pelitilillä oli =)

pelionnea kaikille & hyvää kesälomaa mulle!!!

7

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hacker

Onko tuo ensimmäinen vai toinen osaottelu Jos toinen miten ekassa kävi?

• Pienet panokset

ja ensimmäinen taisi päättyä 0-0 jossa ilmeisemmin HJK oli hieman altavastaajana. Itse kuitenkin luulen että HJK menee jatkoon vierasmaalilla 1-1 tuloksen jälkeen. Mutta jätetään pelaamatta sillä suomalaisjoukkueiden europelit ovat niin arvaamattomia. Voi tulla takkiin 5-0 tai taistella 0-1 voitto.

Tänään sisässä:

7 FC Honka - VG-62 1 (1,75)
      19 FF Jaro - AC Allianssi 2 (2,00)
      Yhteiskerroin 3,5

7 FC Honka - VG-62 1 (1,75)
      70 TPS - Rops 1 (1,50)
      Yhteiskerroin 2,62

• hacker

Kyllä Honkaan luotan minäkin, ok toivottavasti HJK voittaa, onkos tuo jo viimeinen karsinta kierros? En ole seurannut yhtään HJK:n pelejä niin olen ihan pihalla..

• Pienet panokset
        hacker kirjoitti:

Kyllä Honkaan luotan minäkin, ok toivottavasti HJK voittaa, onkos tuo jo viimeinen karsinta kierros? En ole seurannut yhtään HJK:n pelejä niin olen ihan pihalla..

jos tänään jatkoon sinnittelee. En kyllä yhtään muista mikä joukkue mut jostain syystä sellainen tuntuma et toinen mahdollisista vastustajista tulisi saksasta

• 222
        Pienet panokset kirjoitti:

jos tänään jatkoon sinnittelee. En kyllä yhtään muista mikä joukkue mut jostain syystä sellainen tuntuma et toinen mahdollisista vastustajista tulisi saksasta

paok saloniki tulee vastaan

• Mieihte
        Pienet panokset kirjoitti:

hjk hieman altavastaajana?? 2 ylähirttä, kaksi kertaa pallo pelastettiin maaliviivalta, pallon hallinta 60% maccabilla, nii ja yks tolppa... hjk:lla tais olla yks veto maalia kohti koko ottelussa

• Pienet panokset
        Mieihte kirjoitti:

hjk hieman altavastaajana?? 2 ylähirttä, kaksi kertaa pallo pelastettiin maaliviivalta, pallon hallinta 60% maccabilla, nii ja yks tolppa... hjk:lla tais olla yks veto maalia kohti koko ottelussa

mutta jotain tuon suuntaista kuulin ja tämä "hieman" tuli enemmänkin arvauspohjalta kuten tekstistäni saattaa päätelläkkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe