YRITTÄJÄ MAKSAA myös

työntekijöiden verot

Ei työntekijät mitään veroja
maksa, yritykset ja yrittäjät
maksaa työntekijöiden verot ja
maksaa myös työntekijöiden eläkkeet.

Ei valtio maksa eläkkeitä.
Yrittäjät maksaa myös halosen eläkkeet.

4

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yökukkuja

      Ei työntekijät mitään veroja
      maksa, yritykset ja yrittäjät
      maksaa työntekijöiden verot ja
      maksaa myös työntekijöiden eläkkeet.

      ---> Työnantaja maksaa palkasta perityt ennakonpidätykset työntekijän puolesta. Eläkkeet maksaa eläkevakuutusyhtiö yksityisellä sektorilla.

      Ei valtio maksa eläkkeitä.
      ---> Valtio maksaa työntekijöittensä eläkkeet. Valtion työntekijöillä on oma eläkesysteemi.

      Yrittäjät maksaa myös halosen eläkkeet.
      ---> Höh ????

      Työnantajan maksamat eläkemaksut katsotaan osaksi työntekijän palkkaa, joka maksetaan eläkkeenä sitten kun työntekijä jää eläkkeelle. Palkasta peritään myös työntekijäneläkemaksu.

      Mikähän tämänkin aiheen pointti mahtoi olla.

      Mitä maksa maksaa.

      • saat

        "Työnantajan maksamat eläkemaksut katsotaan osaksi työntekijän palkkaa"

        On se kiva kuin se raha joka poistuu yrittäjältä "mielletään" työntekijän maksamaksi.

        Nykyään yrittäjille kasattavia muiden laskuja mielletään "tuloiksi", josta tietenkin pitää maksaa vero.

        Tämä on sitä newspeak a la Orwell.


      • Työntekijä
        saat kirjoitti:

        "Työnantajan maksamat eläkemaksut katsotaan osaksi työntekijän palkkaa"

        On se kiva kuin se raha joka poistuu yrittäjältä "mielletään" työntekijän maksamaksi.

        Nykyään yrittäjille kasattavia muiden laskuja mielletään "tuloiksi", josta tietenkin pitää maksaa vero.

        Tämä on sitä newspeak a la Orwell.

        Yrittäjä ostaa palkalla työntekijänsä työpanoksen. Palkastaan työntekijä sitten maksaa eläkemaksunsa ja veronsa ym.
        Eli ei yrittäjä niitä eläkemaksuja mitenkään palkan lisäksi maksa.


    • rekkamimmi mari

      jos käyttää pimeää työvoimaa ei me veroja ja saa sosiaalipummit vähä lisäansioita siis ne jotka kortiston listoilta töihin kykenee.niitä on harvassa.kuka järkevä ihminen töihin menee ku sossun luukulta saa nin hyvin ku osaa vähän keplutella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe