Ihme touhua...

mies 1990

Meidän kunnassa jos tuntee asioissa epäoikeudenmukaisuutta niin ainakaan ei kannata valittaa mistään kun se ei johda mihinkään ja asioita ei käsitellä kokouksissa ja lahjonta ja kiristys on isosana täälläpäin,rehellisen pelin pelaajat halutaan runtata maan rakkoon... kannattaa olla vain hiljaa ja onnellinen..kun vodka virtaa niin homma toimii...

10

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YRITTÄJÄ

NÄIN TÄMATOMII SONKAJÄRVELLÄ

• uudet asialle

Aika monta uutta valtuutettua, joten ottaisin asemassas heihin uusiin yhteyttä. On ikään kuin tulikasteena laittaa asiat oikeelle tolalle...vaikka ei taida vielä olla mandaattia mutta ens vuoden alussa on.

• epi

Ja onneksi myös lautakunnissa porukka vaihtuu.

• lautakunnat pois
        epi kirjoitti:

Ja onneksi myös lautakunnissa porukka vaihtuu.

Paitsi että lautakunnat lakkautetaan. Luin tämän päivän SS:sta8 12.11) Vain keskusvaali- ja tarkastuslautakunnat jäävät. Asiat on tarkotus hoitaa ilman lautakuntia. Kunnanhallitus ja esimiehet päättävät.

• kappura

vasureilla ei ole voimaa. Turha äänestää, usko pois!

• mobil..

Oikeassa kohden sopivalla voiteluaineella hieman voidellaa, niin homma toimii jos toimii ja kuntalaiset maksaa...

• huolestunut

Kyllä voitelutoimii kun osataan homma ja tarjotaan huokeammalla laskutetaan ylitunteja kyllä silloinpärjää

• Vilppiäkö?

Pitäkää yrittäjät puolenne asioissa. Jos vilpillistä peliä pelataan niin se on saatava loppumaan. Ja jos siihen ei kukaan ikinä puutu niin se vaan jatkuu ja jatkuu. Yhteyttä voi myös ottaa omaan liittoon ja kysyä sieltä neuvoja, liitot ovat sitä varten että pitävät jäsentensä puolta. Myös kunnan virkamiesten on kohdeltava kaikkia tasapuolisesti. Ajantasainen suomen lainsäädäntö löytyy netistä www.finlex.fi

• Jäähalli?

Mistä Sonkajärven kepu meinaa vetäistä vajaan miljoona€ lisää rahaa. Kohta tarvitaan?

• YRITTÄJÄ

NÄIN SEN ON TOIMINUT AINA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe