Uimahallissa

Yx akka

On se kumma kun osa Haapaveden uimahallin käyttäjistä ole oppinut edes persettään pesemään mennessään uimaan.Uimapuvut päällä istutaan saunassa ja pikkusen seisoskellaan suihkun alla,siitä valvoja luulee että sääntöjen mukaan mennään.Ilmeisesti pesutiloissa pitäis olla vahti joka ei päästä altaaseen peseytymättömiä.Mitenhän aikuset akat kehtaa tuommosta peliä pitää?

25

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkojen puolelta

      Niistä pitää mainita päivystäjälle, oon mää joutunu sanomaan henkilökohta
      sestiki.
      Kyllä säännöt on noudatettavaksi, se on yhteinen etu.

    • tosi on

      Nyt puhutaan oikiaa asiaa,.kyllä jokaisen kuuluu noudattaa uimhallin sääntöjä,sehän on yhteinen etu.

    • virulainen mees

      Naisethan ei tunnetusti pidä huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan, ja siitähän se hiivatulehduski johtuu!!!

    • se oik kys

      vaan olisko se siinä että kiirehditään näyttämään kaunista vartaloaan kaikille miehille kuka sitä nyt suihkussa katteleepi jos ei satu olemaan vähän hin..........les......

      • miten jussi on

        tällaseen suhtautunu ? Häntääkö vaan kohotellen ?


    • Sanaonvapaa

      Et sitten ole suoraan voinut heille asiasta mainita? Ihan kohteliaasti muistuttaa säännöist? Sehän ois velvollisuus. Turhaan sitä valvojille valittamaan kun itsekkin voi ottaa asian puheeksi; vedoten sääntöihin ja hygieniaan. Tuskin ne huonosti sääntöjä lukevat siellä pukuhuoneessa sua kiusaamaan alkavat...

      • yx akka

        Ei sitä taho kehata mennä jollekkin arvosteyulle rouvalle sanomaan,tyttösille olen kyllä sanonut asiasta.


    • Ihimetellä täytyy

      etteivät aikuset viihti itteänsä pestä ennen altaaseen menoa,pitäisi kyllä jokaisen älytä ilman toisten neuvoakin ettei uima eikä poreallas ole pesu paikka. Opettajatkin voisivat antaa ohjeita koulukkaille kun sinne tulevat.

    • suihkuun, saunaan

      Niin, ei ne armon rouvat lue näitä palstoja, vaan se tiukempi tarkastus, ennen altaaseen menoa pitäisi saada tehtyä jotenkin muuten, mutta miten ?

      • miksei se uima-

        valvoja nuuhkase altaaseen menijöiden vehkeitä ennenku päästää veteen ?
        Pesemätön värkki ku tuoksahtaa, sen jussi on monasti meille neuvonu.


      • yx akka
        miksei se uima- kirjoitti:

        valvoja nuuhkase altaaseen menijöiden vehkeitä ennenku päästää veteen ?
        Pesemätön värkki ku tuoksahtaa, sen jussi on monasti meille neuvonu.

        Onko kukaan pannu merkille,että meneekö nämä leidit märällä uimapuvulla kotiin vai riisuuko he niitä pois lähtiessä.Samanlainen riesa on muuallakin ,on tullut muutaman kerran käytyä kylpylöissä ja kyllä sielläkin istutaan jopa höyrysaunoissa uikkarit päällä,kloorivesi höyrystyy myrkylliseksi semmosessa paikassa.Venakot on täydessä meikissä ja kampauksissa altaissa,kyllä sitä pitää olla hienona ,meni mihin meni.


      • nuo jussin opit....
        miksei se uima- kirjoitti:

        valvoja nuuhkase altaaseen menijöiden vehkeitä ennenku päästää veteen ?
        Pesemätön värkki ku tuoksahtaa, sen jussi on monasti meille neuvonu.

        no olokoon.


    • ruostettahousuissa

      Puhasta kakkaahan se on, mitä tuosta valittaa.

    • pyllyn pesu on

      vaativa homma. jussilta kuulin.
      Ne valvojat vois näyttää ja opettaa sillee , miten se tehhää.

      • isolla sutilla

        ku sivaltellee, näin halla-ahone .


    • Luulen ,että

      sirkka uljua mieluusti näyttää ja opastaa,
      miten pylly puhtaaksi pestään.
      Hälle vaan sanomaan, kun naapuris haisee ja vettä värjää.

      • voisko apuva

        ottaa siltä sepolta ?


    • Tautien pesä

      Sehän on päivänselvä asia, että paskassa ryvette, jotka hallilla käytte.

    • pikku kalle

      Meidän kaupungin uimahallissa löytyy pahanhajuista suklaata noin joka päivä.
      Pitäisköhän ensi kerralla maistaa onko maitosuklaata vai tummaa?

    • pylly on parasta

      pa.... , sillee naturaalimpaa.

    • pyllyvahti olis

      sepolle sopiva jopi ?

    • voi reilusti kertoa, jos näkee jonkun uikkarit päällä saunassa, että se kloori höyrystuu saunan ilmaan myrkyksi, kaikki ei varmaankaan tiedä tätä.

    • tiukka kuri oltava

      jos on lukutaito, niin ei onkelmaa

      kyllä seinässä lukee miten toimia

      voi kovakallosempia kyllä muituttaa ja kertua valavojalle

    • kuka sonnassa

      kylypee ,se lemussa lempii. Jussin oppia.

      • ureaprosentti

        kertoopi miten kusisessa veessä hoopolan hallisa uiskennellaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe