Seksiä Autossa

markku

Tyttöystävän kanssa vois joskus sekstata autossakin, mut tarvittas hyviä vinkkejä että minkälaisissa asennoissa homma kannattaa suorittaa?

15

19694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 89898989

      auto on jees!

    • leka

      moottoripeltionpanemistavartentehty!

    • Pano

      Itselläni oli aikoinaan Nissan Sunny Coupe eli ne jotka eivät tiedä niin se auto ei ole mikään paneskeluun tarkoitettu tilaihme. Mutta kun etupenkin selkänojat kallistaa takapenkkejä vasten tulee kummasti tilaa siinä voi jo vääntelehtiä jos jonkinmoiseen asentoo.
      Kesällä ei tietenkään kannate auton sisällä sextailla vaan ajaa kivalle näköalapaikalle ja levittää vaikka viltin maahan ja duunailla siinä.

    • autossa?

      No ei nyt kauniina kesäpäivänä kyllä paljoa kuuma auto kiihota ainakaan tätä naista... Sen sijaan syrjäisellä paikalla auton konepelti / paksi sopii tarkoitukseen loistavasti. Suosittelen!

      • Anonyymi00012

        Oi missä nähtäisiin. Ilo ois kokea


    • Hommat hoidettu

      Koitappa vaikka pakun takapäätä jos ne hommat sit autossa täytyy hoitaa....

      • avoautoilija

        mulla on avomallin meze, jossa voi hyvin ottaa takaa takapenkiltä käsin kun nainen ohjaa. Automaatti tottakai. Käsikaasu ja käsijarru.


      • Liiton mies
        avoautoilija kirjoitti:

        mulla on avomallin meze, jossa voi hyvin ottaa takaa takapenkiltä käsin kun nainen ohjaa. Automaatti tottakai. Käsikaasu ja käsijarru.

        Kehitysvammaliiton valvojana kiellän liittomme jäseniltä erikoisvarusteisten ajoneuvojensa mainitsemisen tällaisilla palstoilla. Liiton jäsenten saaman veronalennuksen turvin edullisesti hankittujen ja erikoisvarusteltujen ajoneuvojen mainostaminen herättää turhaa kateutta terveissä ja näin myös täysihintaisesti ajoneuvonsa maksavissa kansalaisissa.


      • Nautiskelija
        avoautoilija kirjoitti:

        mulla on avomallin meze, jossa voi hyvin ottaa takaa takapenkiltä käsin kun nainen ohjaa. Automaatti tottakai. Käsikaasu ja käsijarru.

        Viime viikolla yhtenä iltapäivänä ajettiin yhden autiotalon pihaan. Takapenkillä mahtuu hyvin(MB) sekä nuoleman että naimaan. Mukana olen pitänyt peitettä jonka levitän takapenkille ettei kosteudet valu penkin verhoukseen(tahtovat kuivuttuaankin vähän tuoksua kesäkuumalla ja melkein mahdottomia puhdistaa penkistä pois)Nainen meni siihen alle selälleen nojaamaan päällään toiseen oveen niin mahduin hyvin ensin nuoleman ja siitä sitten mukavasti nousemaan naisen sisään. Kun tuli kuuma aukaisin oven naisen pään takaa että ilma vähän vaihtui. Siinä sitten työntelin pohjaan asti vähän aikaa ja kun tuntui tuulevan ulkona sen verran ettei itikat häiritse, noustiin siihen pihanurmikolle. peitto alle ja nainen siihen kontalleen. Takaapäin tulin sisään. Upea tunne naida pihanurmikolla takaapäin auringonpaisteessa ja kesätuulessa. Kun aloin laukeamaan vedin ulos ja nainen otti ja nieli spermat. En voi laueta hänen sisäänsä kun hän ei käytä ehkäisyä ja jos hän tulisi raskaaksi, mitä siihen hänen miehensäkin sanoisi?


      • Anonyymi00015
        Nautiskelija kirjoitti:

        Viime viikolla yhtenä iltapäivänä ajettiin yhden autiotalon pihaan. Takapenkillä mahtuu hyvin(MB) sekä nuoleman että naimaan. Mukana olen pitänyt peitettä jonka levitän takapenkille ettei kosteudet valu penkin verhoukseen(tahtovat kuivuttuaankin vähän tuoksua kesäkuumalla ja melkein mahdottomia puhdistaa penkistä pois)Nainen meni siihen alle selälleen nojaamaan päällään toiseen oveen niin mahduin hyvin ensin nuoleman ja siitä sitten mukavasti nousemaan naisen sisään. Kun tuli kuuma aukaisin oven naisen pään takaa että ilma vähän vaihtui. Siinä sitten työntelin pohjaan asti vähän aikaa ja kun tuntui tuulevan ulkona sen verran ettei itikat häiritse, noustiin siihen pihanurmikolle. peitto alle ja nainen siihen kontalleen. Takaapäin tulin sisään. Upea tunne naida pihanurmikolla takaapäin auringonpaisteessa ja kesätuulessa. Kun aloin laukeamaan vedin ulos ja nainen otti ja nieli spermat. En voi laueta hänen sisäänsä kun hän ei käytä ehkäisyä ja jos hän tulisi raskaaksi, mitä siihen hänen miehensäkin sanoisi?

        Trololoo ääliöt tämäkin aloitus


    • Jarppa

      Viime weekendinä tuli taas tuota harrastettua. Homma kannatta hoitaa takapenkillä. Mikään pikkuauto ei ole hommaan sopiva. Isohko sedan tai farmari on hyvä.

      Asennoista sen verran, että nainen päällä lienee toimivin. Takaapäin ei oikein toimi kun miehen pää ottaa kattoon.

    • james

      Etupenkillä "pelkääjän" puolella. Selkänoja "Mimmikippiasentoon" ja kimulin pylly ihan pystyyn ja jalat kattoon.

    • Nainen

      Viikolla parkkipaikalla siten, että mies istui pelkääjän paikalla (mie kun ajoin), selkänoja alas, mieheltä pöksyt reisiin, minulta kokonaan pois ja eikun syliin istumaan. Ikkunat meni huuruun...

    • Anonyymi00013

      Kyllä sen oppii ihan vaan kokeilemalla.
      Onko tosiaan nykynuoret noin uusavuttomia?
      Eipä tarvinnut kysellä keltään, kun ensimmäisen kerran vanhassa Toyotan rotiskossa tyttöä huudatin.

      Kyllä hänelle kyrpä maistui ,mutta toyotan ahtaissa tiloissa hän loukkasi polvensa kattoa potkiessaan, juuri hekuman huipulla.
      Joten toisen kerran panin takaapäin tytön nojatessa konepelliä vasten.

      • Anonyymi00016

        Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe