Hyvä Ylläpito.

Mitä,missä,milloin?

Nyt alkaa jo riittämään tuo joka palstan häirikkö olisi saatava bannaan totaalisesti.

Biovanhempien palstan sherppa (luotsi) oli yhden kerran tänään palauttanut poistamiaan asiallisia kirjoituksia ja keskusteluja. Niin eikös nyt sitten tämä “joka palstan häirikkö” sitten teidän ylläpidon kautta poistanut 10: nen ketjun aloituksesta.

Alkaa olemaan niin turhauttavaa kirjoittaa koko palstalla, että siellä ei kohta enään kukaan viihdy juurikaan tämän palsta häirikön vuoksi joka sotkee joka ketjun ja poistattelee asiallisia ketjua.

“Joka paikan palsta häirikkö” tekee juuri ihan niin kuin tuossa alla mainitsee, eli kuvailee juuri niitä omiaan tekojaan. Joten kuinka kauan tällainen saa jatkua häirikön terrisoida täällä biovanhempien palstalla?

”ssshhhh2.11.2012 00:03

Ikinä en ole massapostittanut, enkä solvannut ketään, enkä vaaninut soskuja, enkä uhkaillut heidän lapsiaan, enkä ole saanut tuomioita kunnianloukkauksesta. Ei, minä olen uhri! Voi luoja P Porvoosta! Älä pilaa tämän palstan mainetta, sinun vuosia jatkuneet samat perättömät juttusi ovat loukkaus oikeita biovanhemmat palstalaisia kohtaan. ”

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11024955#comment-58097008-view

Eikö nyt millään saa tätä joka palstan häirikköä bannaukseen tai kuriin??? Jo nyt on kumma! Sherpan (luotsi):nkin on täysi mahdottomuus pitää palstaa ruodussa juurikin tämän kaltaisen joka palstan häirikön vuoksi.

Me biovanhemman palstan palstalaiset haluamme kirjoitella ja keskustella rauhassa vaan niin kauaan se on mahdotonta kun tuo joka palstan häirikkö saa mellastaa vapaasti. Emme enään kestä tällaista touhua! TEHKÄÄ NYT JOTAIN jotta saisimme palstaan rauhan. kiitos…

Yst.terv. Biovanhemmat yksi niistä ja muiden palstalaisten puolesta!
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4987

2

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka,

Voimme seurata kyseistä palstaa nyt hieman tiiviimmin, jotta saadaan turhat häiriköt kitkettyä pois :)

Terveisin,
      Rasmus
      Suomi24

• Mitä,missä,milloin?

Kiva kiitos =)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe