Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tungen nenäni jokaiseen ketjuun.
Oikein hyvää yötä jokaiselle! 🤣🤣🤣
-Besserwisser-
Olen parasta a-luokkaa
37
2135
Vastaukset
- Anonyymi00001
Monni kaunein kissa on, Monnin häntä verraton!
- Anonyymi00023
No siitä en tiiä mutta Pilli ja Pulla ainakin on edustanut täällä netis
- Anonyymi00002
”Niinpä niin, juuri niin, aivan oikein!”
Pilli ja Pulla Jokainen tavallaan. Kyllä tänne joukkoon mahtuu.
- Anonyymi00004
Niin mahtuu, kyllä mahtuu, hyvin mahtuu!
Pilli ja Pulla Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin mahtuu, kyllä mahtuu, hyvin mahtuu!
Pilli ja PullaKumpiko sinä haluat olla?
- Anonyymi00014
Palstakamu kirjoitti:
Kumpiko sinä haluat olla?
Täytyypä miettiä 🫶
- Anonyymi00003
Kaiken muun voin allekirjoittaa, paitsi että olen niin a-luokkaa etten edes tee aloituksia itsestäni vaan sekin tehdään puolestani minuna esiintyen, ai että, ihanaa olla näin kiinnostava ja ylivoimainen <3
- Anonyymi00005
”Sehän sopii meille, sopii oikein hyvin!”
Pilli ja Pulla
- Anonyymi00006
Kuvailu osuu kyllä yhteen naiseen täydellisesti, mutta tuo nimimerkki on miehen. Herääkin kysymys, että onkohan miehen maalitusviesti tämäkin eräältä katkeralta naiselta.
- Anonyymi00015
“Joo, joo… A-luokkaa, A-luokkaa! Kyllä se Monni tietäis paremmin!”
-Maukka- - Anonyymi00019
🐥.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
🐥.
🥰
- Anonyymi00007
“Minusta jokainen on hyvä omalla tavallaan. Ei kai sitä tarvitse toisia paremmaksi asettaa.”
-Pekka Töpöhäntä-- Anonyymi00009
- Missäs sinun häntäsi on, Töpöhäntä?
- Töpöhäntä, töpöhäntä, häntä poikki, mikä häpeä!
- Minä olen kulmakunnan kaunein kissa, JA pitkähäntäisin! - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
- Minä olen kulmakunnan kaunein kissa, JA pitkähäntäisin!”Monni kaunein kissa on, Monnin häntä verraton!
”Niin on, niin on, kaunein on!
-Pilli ja Pulla - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
- Minä olen kulmakunnan kaunein kissa, JA pitkähäntäisin!“Älkääs nyt, Pekka on kiltti ja kunnollinen kissa. Ei hänen tarvitse olla mitään A-luokkaa – riittää että on reilu muille.”
-Maija Maitoparta- - Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
“Älkääs nyt, Pekka on kiltti ja kunnollinen kissa. Ei hänen tarvitse olla mitään A-luokkaa – riittää että on reilu muille.”
-Maija Maitoparta-Otappa aloittajaäijä kätes tuon virtuaalisen käsinukkesi haitarista pois ja oo vaiti vaikka
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Otappa aloittajaäijä kätes tuon virtuaalisen käsinukkesi haitarista pois ja oo vaiti vaikka
Ja hei- mix täällä pitää sanoa niin rumasti ennen ku kukaan nk havahtuu, en tajuu
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ja hei- mix täällä pitää sanoa niin rumasti ennen ku kukaan nk havahtuu, en tajuu
Taas- katsokaa peileihi
- Anonyymi00008
No mutta eihän siinä. Monella muulla on hauskaa ja besserwisser yrittää vain päteä. Toisien mielestä kyseinen pätemisen tarve voisi olla hirmu raskasta.
>Simiti< - Anonyymi00010
Se oli havoittavissa jo aloituksestasi
- Anonyymi00012
“No jopas nyt on puhetta… kyllä minä uskon, että teot puhuu enemmän kuin omat kehut.”
-Mimmi Lehmäntähti- - Anonyymi00018
Jep, jotenki turhaa kertoa se kaikille… mut jokaine tavallaan.
- Anonyymi00026
Onko sinulla kiinteä suhde palstasedän aloituksiin sekä niiden auki selostamisiin hieman tylsämielisellä tyylillä? Tee Tee
- Anonyymi00017
Olet näemmä tykästynyt bravuuriini eli -- käyttöön. Ei siinä. Viivat nokkaan ja radale. Mut huomena vasta 👌. Joskus tulee kyllä verensekaista räkää. Miksiköhän 😅? -💊-.
- Anonyymi00020
Minä muuten samanainen, mutten juurikaan käy täällä. Elikkä en puutu keskusteluihin tai tee aloituksia, vaikka muuten olen hyvin aktiivinen ottamaan kantaa.
- Anonyymi00025
Voi hyvää päivää aloittajaäijä multiploituneena jos joksikin kantaa ottavaksi kottaraiseksi
- Anonyymi00021
Olet mustamaalaaja.
- Anonyymi00024
Kerrotko mahdollisimman kattavan kuvauksen joko tämän sarja-aloitusaapeen, eli palstaäijän mustamaalaamisen menetelmistä ja targetoista, muuten olet vain tyytymätöntä muminaa epäselvällä tavalla markkinoiva puolipopulisti. T
- Anonyymi00030
Minkä päiväkodin ainekirjoitustunti on kyseessä?
Vilma- Anonyymi00033
å.ä.ö kirjoitti:
Syvällistä, sekä aloitus, että kommentit. Näytät sen huomanneen, Vilma. -exKynis.mi
Tuohon vastaan syvällisesti.
Tättärää.
Vilma
- Anonyymi00031
Kun on tyytyäinen itseensä ja tekemisiinsä, ei moiti muitakaan.
Toisten sovaaminen kumpuaa tyytymättömyydestä omaan itseensä.
Hyvä aloitus.- Anonyymi00034
9:21
Höpöhöpö.
On niitä oikeasti rasittavia tyyppejä.
Voit sinäkin olla.
Tekopyhää. Amen.
Vilma
- Anonyymi00032
Onko sinulla useampaa naista kohtaan lähestymiskielto?
- Anonyymi00035
Kukas kissan hännän nostaisi, jollei kissa itse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746