"MUUTEN EI TULE RAUHAA"!!!
"ARMEIJA JA POLITIIKKA TÄYTYY EROTTAA TOISISTAAN"!!!
65
1660
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun kerran olet venäjällä niin käyppä kertomassa putinille asiasi.
HOX!
Varo avoimia ikkunoita.- Anonyymi00003
"ETKÖ MUUTA OSAA,KUIN HAASTAA RIITAA,TYYPILLISTÄ ALKOHOLISTEILLE"!!!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
"ETKÖ MUUTA OSAA,KUIN HAASTAA RIITAA,TYYPILLISTÄ ALKOHOLISTEILLE"!!!
En otthanut khuin yhdhen.. varjmhasthi! Yhden pullhon vodhkhaa..!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
En otthanut khuin yhdhen.. varjmhasthi! Yhden pullhon vodhkhaa..!
"MITÄ VOTKAA,JOTAIN VIROLAISTA KIVIHIILIPASKAAKO?"!!!
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Maapallolle tulee rauha 2080 luvulla. Ihmisiä 120 miljoonaa! ND
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ilm. 14. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat. - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Harvennushakkuut käynnissä"!!!
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat."JA LENTÄVÄ LAUTANEN NOUTAA HEIDÄT"!!!
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
"JA LENTÄVÄ LAUTANEN NOUTAA HEIDÄT"!!!
14. Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
15. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
16. Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
17. Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
18. Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
19. Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
14. Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
15. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
17. Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
18. Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
19. Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.Ilm. 21. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ilm. 21. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.MERI ON IHMISET.
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyvä.Nyt ei tarvise sitten enää käyttää Rexonaakaan kanssaihmisten pelastukseksi.
- Anonyymi00035
Sota on vain politiikan jatke.
- Anonyymi00036
Anonyymi00019 kirjoitti:
5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.Aamen.
- Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.Aamen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ilm. 21. luku Uusi Testamentti 1938
7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.Aamen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00026 kirjoitti:
20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän."PILVENVEIKKOJA"!!!
- Anonyymi00045
Anonyymi00035 kirjoitti:
"SOTA ON "SONTAKASAN" PEITTELYÄ"!!!
- Anonyymi00053
Anonyymi00035 kirjoitti:
Toisaalta.Eihän umpisuolen poistostakaan ole haittaa kantajalleenkaan.
- Anonyymi00058
Anonyymi00008 kirjoitti:
puolalainen vehnvotka on parasta
- Anonyymi00002
"ARMEIJA ON UHKAPULUREIDEN PELINAPPULA"!!!
- Anonyymi00010
"SIIS UHKAPELUREIDEN"!!!
- Anonyymi00031
Hmm.Nyt kun on sotilaatkin syöty ahneidenkin tuli sammuu.
- Anonyymi00004
"SE ON PASIFISMIN PERUSTA,JOLLA POLITIIKKA MENETTÄÄ MERKITYKSENSÄ"!!!
- Anonyymi00006
"AITOA PASIFISMIA"!!!
- Anonyymi00032
Anonyymi00006 kirjoitti:
"AITOA PASIFISMIA"!!!
Mutta puutteenalaiselle on sen osakeantikin on turhaa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00006 kirjoitti:
"AITOA PASIFISMIA"!!!
Pasifismi on yksi kommunismin peitetarina.
- Anonyymi00046
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mutta puutteenalaiselle on sen osakeantikin on turhaa.
"KUKIN TAAPLAA TYYLILLÄÄN"!!!
- Anonyymi00054
Anonyymi00046 kirjoitti:
"KUKIN TAAPLAA TYYLILLÄÄN"!!!
Joskus voi kuitenkin tapahtua myös tyylirikko..
- Anonyymi00007
Hah! Nehän ovat kautta maailman historian kuuluneet yhteen lisättynä vielä uskonnolla! Ihmisen ikuinen vallan ja rahan himo on kaiken alku joka sodassa!!
- Anonyymi00009
"YKSIVIIVAISTA AJATTELUA,SIKSI ON SOTIA"!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00011
Osaako Tumppi kirjoittaa? Suomeaksi?
- Anonyymi00012
"SUOMEAKSI?,SUOMEKSI KYLLÄ"!!!
- Anonyymi00055
Hmm.Joskus levolle käydessään,kun yömyssyänsä työpöytänsä äärellä siemailee.
- Anonyymi00060
kauhajoelta lähtöisin
Voi hyvä ystävä: demokratiassa armeija toimii poliittisten päätösten perusteella. Se on tilanne Suomessakin.
- Anonyymi00014
"EN OLE YSTÄVÄSI JA DEMOKRATIA ON PIRUN RAAMATTU,SITÄ VOI LUKEA TULKINNANVARAISESTI"!!!
Anonyymi00014 kirjoitti:
"EN OLE YSTÄVÄSI JA DEMOKRATIA ON PIRUN RAAMATTU,SITÄ VOI LUKEA TULKINNANVARAISESTI"!!!
Eli tilalle siksi diktatuuri? Niinkö?
- Anonyymi00015
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
"TILALLE PUOLUSTUSVOIMIEN EROTTAMINEN POLIITIKOIDEN MÄÄRÄYSVALLASTA KANSANVALLAKSI"!!!
Anonyymi00015 kirjoitti:
"TILALLE PUOLUSTUSVOIMIEN EROTTAMINEN POLIITIKOIDEN MÄÄRÄYSVALLASTA KANSANVALLAKSI"!!!
Et ilmiselvästi edes ymmärrä koko jutusta mitään.
Aina asevoimia on jonkun ohjattava. Joku esimerkiksi määrittelee sen, kuinka paljon rahaa asevoimiin käytetään. Mieti vielä uudelleen.- Anonyymi00016
Aina asevoimia on jonkun ohjattava. Joku esimerkiksi määrittelee sen, kuinka paljon rahaa asevoimiin käytetään. Mieti vielä uudelleen."MYÖS KIRJANPIDOLLISET TEHTÄVÄT OVAT SINULLE TÄYTTÄ UTOPIAA,OSAAT,VAIN RIIDELLÄ"!!!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
"MYÖS KIRJANPIDOLLISET TEHTÄVÄT OVAT SINULLE TÄYTTÄ UTOPIAA,OSAAT,VAIN RIIDELLÄ"!!!
"ET OSAA RAKENTAA MITÄÄN"!!!
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jatka toki huutamistasi. Voimia siihen.
- Anonyymi00020
Jatka toki huutamistasi. Voimia siihen.
"HUUDA ITSEKSESI LÄHDEN KAUPPAAN"!!!
- Anonyymi00040
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itselläsi näyttää caps lockin käyttökin tökkiä.
Anonyymi00040 kirjoitti:
Itselläsi näyttää caps lockin käyttökin tökkiä.
Taitaa tökkiä moni asia.
- Anonyymi00042
Taas laittamassa sanoja toisten suuhun.
Anonyymi00042 kirjoitti:
Taas laittamassa sanoja toisten suuhun.
Mitä asia kuuluu sinulle?
- Anonyymi00047
Aina asevoimia on jonkun ohjattava. Joku esimerkiksi määrittelee sen, kuinka paljon rahaa asevoimiin käytetään. Mieti vielä uudelleen....elä tok mää ehottelemmaan sille tuommosia , tuas valitelloo piäkipiätään päevätolokulla ...
- Anonyymi00056
Anonyymi00017 kirjoitti:
Naulasit sitten sanailusikin seinään.
- Anonyymi00061
kuten putin
- Anonyymi00013
Väärä maa , väärät aakkoset , väärä kieli ...
- Anonyymi00023
"SUOMI ON RÖTÖSHERROJEN PARATIISI"!!!
- Anonyymi00024
Eikä Hitler saisi sekaantua ihan kanadalaisena Euroopan pankin toimintaan... ehkä joku on tätä mieltä jo tänä päivänä. Tai sitten ei ja Hiterilla on paljon kannattajia. Oli sitä ihmetelty, miksi Hitler oli alkanut minua häiriköimään ja halusi ensin tappaa minut ja myös koko perheeni henki oli vaarassa Hitlerin suunnitelmissa. Hitler suunniteli aloittavansa Euroopan sodan siihen tyyliin, että kuninkaalliset kärrätään teurasjätteinä kaatopaikalle täysin turhina ja vasta sitten voisi Pariisin valtaus onnistua. Hitler kuvaili, kuinka kuninkaallisilla Euroopassa on jumalallisia voimakeinoja käytössään ja siksi niist piti hankkiutuu eroon ensiks. I'm divine... ja vasta sitten se tavallisempi kanadalainen pääsisi Euroopan omistajaksi. Hitlerin aate Euroopasta oli aikojen saatossa muokkautunut hyvinkin mystiseksi ja maagiseksi teoriaksi siitä, miten maailma valloitetaan.
Ja tämä kaikki tapahtui jo 90-luvulla ja monet lapsistani ovat sen jälkeen syntyneitä, eivätkä yhtään koskaan ymmärtäneet äitiänsä. Hitlerin suunnitelmat olivat jotenkin epäonnistuneet 90-luvulla ja hän syytti minua jopa siitä, et en ollu riittävän kiinnostunut niist heiän Hitlereist... olin mieluummin tehnyt jotain muuta. Ja ongelman hoitanut Kanadan räjäytyksillä, koska sieltä olisi tullut monta kanadalaista Eurooppaa valtaamaan sodassa. Työkiireisiin vetoaminen oli ollut epäreilua, et räjäytys oli pikaratkaisuna parempi. No time for Hitler. Ysäril oli kaikilla muillakin vähän sellaista, et aina olis ollu parempaakin tekemistä kuin Hitlerin puheita kuunnella. Eurooppa oli huonosti johdettu just esim. Ruotsiin verrattuna ja se taisi olla Hitlerin suurin syy. Kyllä minä kuuntelin, mutta ruottalainen oli liian ruman näköinen vaalea skandinaavi, eikä Hitler sitä voinut käsittää. Sen sanomista. Hyi yöks, kaameen näkösii ja se haiseva ihottuma, kun iho kuoriutuu pois... sairaalan osastolla ja minä kävin lääkistä. Hitler ei edes kuullut sitä koskaan edes sen vertaa, et kävin lääkistä.
Santander-pankki perustettiin, kun Wall Street oli romahtanut ja muut pankit alkoivat menemään konkurssiin. Nordean Santander otti konkurssi-pankkeja omaan omistukseensa ja pankkitoiminta saisi jatkoa ja lisäraha tulisi Nordeasta tarvittaessa. Siinä vaiheessa aviomieheni Mika oli kuin apinatutkija Harry Harlow, jonka rakkauden kohde oli kaksi apinavaimoa ja lapset pieniä reesusapinoita. Mika tutki vain sitä moninaista ihmisen ja eläinten välistä suhdetta ja Santanterin johtaja oli Mikan apinavaimo... et se vain lakkautettiin just tän tyyppisen hulluuden vuoksi saman tien. Se idis Santanderista ehti olla noin viikon, kun oli jo kekattu uusi selitys tälle maailmalle. Suomessa oli julkaistu runokokoelma Harry Harlow'n rakkauselämästä ja siinä Mikaa kuvailtiin kuuluisana tiedemiehenä. Sen takia Santander lähti pois teiltä kaikilta. Sekin oli niitä Hitlerin suuria tekoja.
Ruottalainen nainen ei ollut enää lisääntynyt edes 80-luvun jälkeen ja monissa tiedekongresseissa oli aiheena ruottalaisten tilanne ihon kuorinnan ja poiston jälkeen. Lisääntymiskyvytön laji olisi pitänyt hävittää pois tältä planeetalta ja se oli monien mielestä liian radikaali ratkaisu ja sit Hitler vaati Euroopan pankin johtamiseen ruottalaiseks muuttumista. Kanadalaiset olivat varmaan hoksanneet, et sehän ois tosi huono se ruottalaiseks muuttuminen. Siihen en suostunut. Kanadan räjäytyksen jälkeen aloimme Eevan kanssa odottamaan samaa kuin Saddamille eli Saddamin maakuoppaan joutumista, mutta Eeva kaapattiin Lärvisenä hautaan elossa. Kanadan räjäyttäminen oli täysin asiallinen sotatoimi ja Euroopan johtaja joutui tekemään sen päätöksen siinä tilanteessa ja siitä sit Saddamin maakuoppaan. Onhan minullakin menneisyys. - Anonyymi00025
ARMEIJA JA USKONTO-POLITIIKKA TÄYTYY EROTTAA TOISISTAAN!
"MUUTEN EI TULE RAUHAA"! - Anonyymi00029
Niin,ja samaan syssyyn nuo uskonnotkin.
- Anonyymi00033
Tärkeä aloitus; juuri tällä hetkellä Suomessa hallitaan myös puolustusvoimissa poliittisin keinoin.
Maata hallitaan kuuden suoran poliittisella vallalla.
Hybridiosaamiskeskus ja supokin keikkuvat rajamailla?- Anonyymi00050
"HÄMÄHÄKINVERKKO,JOHON SOTKEUTUVAT KAIKKI"!!!
- Anonyymi00034
Kokoomus ja perut teki miljoona köyhää suomeen
Sakkasi talouden ja sitten ihmetellään miksi EK opit ei toimikkaan! TULI LAMA!! VITUKS MENI!- Anonyymi00041
Pääasia, ettei alkkohooli lopu. Muuten loppuu kirjoittelu.
- Anonyymi00049
"POHJALTA ON HANKALA NOUSTA"!!!
- Anonyymi00052
"TYÖELÄKEKASSOJEN JA KELAKASSAN KAVALLUS"!!!
- Anonyymi00043
Uskonto edellä.
Puolustusvoimien strategisen johdon pitäisi olla eläviä rukouksen hengessä toimivia uskovaisia ja kyetä koettelemaan profetioita ja tehdä suunnitelmia sen mukaan, mikä on Jumalan tahto.
Esimerkiksi heillä pitäisi olla jo nyt valmiina salainen toimintasuunnitelma, miten profetian mukaan Venäläiset saavat tulla Suomeen ilman sotaa ja antaa lupa tähän ohi virallisten väylien, niin että kukaan ei tiedä millä ja kenen luvalla Venäläiset tulevat Suomeen ja tätä sotkua sitten puidaan mediassa tulevaisuudessa.
Profetian mukaan Suomen sotilaat saavat tästä hävetä, mutta se on pienempi paha kuin turha sota kaatuvan Venäjän kanssa ja vaikka mahdollisuus Venäjän pommittamiseen tulisi myöhemmin ei sitä kannata eikä tule tehdä, sillä saadaan Karjala Venäjältä ja muita alueita Suur-Suomeen.
Että silleen.- Anonyymi00051
Ookkohan nää ihan pörrö ? Sitä ei pidä ottaa vaikka kultalautasella tarjoaisivat , saastutettua , sotkettua ,"iäksi pilattua aluetta " jonka myrkkytasot sairastuttavat asukkaat niin henkisesti kuin ruumiillisesti .Jo kauttakulullakin näyttää olevan vaikutuksia vielä vielä vuosien päästäkin .. Ei , ei ja vielä kerran ei ...jo senkin vuoksi että aina sinne joku musikka tai maatuska unohtuisi kuormittamaan KELAn ja sosiaalihuollon muutenkin ylikuormitettua , velkarahalla pyörivää avustus- , hyysäys- ja passausteollisuutta jonka toimintaa suvakit ja maailmoja syleilevät idiootit innostuneena edistävät , tajuamatta Mekasta johdetun toiminnan perimmäistä tarkoitusta ..
- Anonyymi00057
islam mukaanniin voitton tulee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679