Gammelbacka har blivit en skamfläck för Borgå.Varför skall alla "problem människor " fösas ihop på samma plats ?
Skottdrama i Gammelbacka.
6
140
Vastaukset
- Tornstigen 3
Nu har vi en mindre igen. Låt oss tro på en ljusare framtid för Gammelbacka. Här finns när allt kommer omkring även mycket trevliga grannar. Vad gäller "problem människorna": de är ett fåtal enskilda fall. Samma gällde med morden vid dammen och i parken - de var inte riktade mot vem som helst utan uppgörelser "gäng" emellan. Jag tycker stämningen har skärpts nuförtiden - om inte dessa människor börjar uppföra sig i vår annars härliga bostadsmiljö, då försvinner de, på ett sätt eller annat.
- hamars
Vi skall hoppas att Gammelbacka skulle bli "städigare " i framtiden.
- ledsamt
hamars kirjoitti:
Vi skall hoppas att Gammelbacka skulle bli "städigare " i framtiden.
Visst har stan försökt att göra Gammelbacka attraktivare,men de här problemmänniskorna måste ju också få bo någonstans.
- borgåbisin
ledsamt kirjoitti:
Visst har stan försökt att göra Gammelbacka attraktivare,men de här problemmänniskorna måste ju också få bo någonstans.
gammelbacka är och kommer alttid och vara borgås icke välkomna bror!!
- 17+10
Bodde ETT helt år i Borgå och just i Gammelbacka, visste inte om hur vissen plats det var då jag flyttade dit. Never again! Jag lämnade Borgå för gott sedan.
- bårgåbo
Så synd då,här finns en massa trevliga platser också.Du hade då otur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774