Olen nyt muutaman kerran yöllä herännyt siihen, että oikeasta korvasta kuuluu eränlainen tärinä. Ihan kuin joku käynnistelisi pihalla autoa (mutta se siis todellakin kuuluu siitä korvasta). Ei se tunnu paineelta vaan ihan smmoiselta "tärinältä".
Voiko se johtua vaikusta, niskasta, hampaista, vai joku tinnituksen uusin muoto sihinän ja suhinan tilalle?
korvassa tärisee!
6
10408
Vastaukset
- ihmettelijä...
Mulla on ollu täs viimepäivinä juuri samanlaisia oireita. Yhtäkkiä korvassa vaan tärähtää ikävästi. MIstäköhän mahtaa johtua?
- nyyh*0
eikö kukaan tiä?
nyt se on ollut pois, mutta nyt taas humahtelee ja tärisee. - hrm
on ollu samaisia oireita! loppunu kun on vaikut poistettu....!? en oo varma kun ei ole diagnosoitu..?
- Hyphema
Mulla ollut jo noin vuoden sama homma. Mulla toi tärinä tulee tietyistä "taajuuksista",en osaa oikee selittää. Aina ku kännykkään tulee viesti tai joku soittaa nii korvas tuntuu,jos joku radios ettii radiokanavaa nii siit kuuluva surina ottaa korvaan myös,kerra huomasin et koirapiilliki ottaa korvaan :D
- Trrr
Mul ollu sama kohta vuoden verran. Alko ensin oikees korvas värähtely, joka myöhemmin muuttu sellaseks inhottavaks rutinaks, ihan kun olis vettä korvassa. Tunnen myös miten oikeessa korvassa kuulo on huonontunu. Nyt alko vasen korvakin särähtelee, joten kai sitä joutaa lääkäriin. Nää oireet alko siis viime vuoden loppukesästä kun oli sitkee hengitystieinfektio poskiontelo- ja korvatulehdukset. Sain ab-kuurin ja allergialääkkeitä, kontrollissa lääkäri totes oikeessa tärykalvossa sameutta, mutta ei kuulemma enää varsinaista tulehdusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851817- 431439
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191260Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!42954- 57954
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35877
- 47856