korvassa tärisee!

auto käynnistyy..

Olen nyt muutaman kerran yöllä herännyt siihen, että oikeasta korvasta kuuluu eränlainen tärinä. Ihan kuin joku käynnistelisi pihalla autoa (mutta se siis todellakin kuuluu siitä korvasta). Ei se tunnu paineelta vaan ihan smmoiselta "tärinältä".

Voiko se johtua vaikusta, niskasta, hampaista, vai joku tinnituksen uusin muoto sihinän ja suhinan tilalle?

6

8013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä...

      Mulla on ollu täs viimepäivinä juuri samanlaisia oireita. Yhtäkkiä korvassa vaan tärähtää ikävästi. MIstäköhän mahtaa johtua?

    • nyyh*0

      eikö kukaan tiä?
      nyt se on ollut pois, mutta nyt taas humahtelee ja tärisee.

    • hrm

      on ollu samaisia oireita! loppunu kun on vaikut poistettu....!? en oo varma kun ei ole diagnosoitu..?

    • Hyphema

      Mulla ollut jo noin vuoden sama homma. Mulla toi tärinä tulee tietyistä "taajuuksista",en osaa oikee selittää. Aina ku kännykkään tulee viesti tai joku soittaa nii korvas tuntuu,jos joku radios ettii radiokanavaa nii siit kuuluva surina ottaa korvaan myös,kerra huomasin et koirapiilliki ottaa korvaan :D

    • Trrr

      Mul ollu sama kohta vuoden verran. Alko ensin oikees korvas värähtely, joka myöhemmin muuttu sellaseks inhottavaks rutinaks, ihan kun olis vettä korvassa. Tunnen myös miten oikeessa korvassa kuulo on huonontunu. Nyt alko vasen korvakin särähtelee, joten kai sitä joutaa lääkäriin. Nää oireet alko siis viime vuoden loppukesästä kun oli sitkee hengitystieinfektio poskiontelo- ja korvatulehdukset. Sain ab-kuurin ja allergialääkkeitä, kontrollissa lääkäri totes oikeessa tärykalvossa sameutta, mutta ei kuulemma enää varsinaista tulehdusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe