MUSTA NAINEN KIIHOTTAA

juuri 42

Olen ollu vuosia koukussa heihin .When you go black,you never come back...

35

1864

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri 42

      Oonko mä ainoa mies Suomalaisista miehistä jotka tykkää Afrikkalaisista naisista upeilla vartaloilla!?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mä olen hulluna mustiin naisiin ... yritän autosta vilautella valkoista heille kun näen kadun vieressä kävelemässä .. kerran taisin onnistua ja mun kova kulli nähtiin pääsispä joskus oikeen panemaan uhkeaa mustaa naista .. voisin vähän vaikkaa maksaa siitä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On gyyl mielettömän kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On gyyl mielettömän kaunis.

        Lapselle kuvan ihailu on kylliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapselle kuvan ihailu on kylliksi.

        Gyyl mä ottaisin tuon omaksi, sänkyyni ja elämääni.


      • Anonyymi

        Ehdottomasti vaimomatsua tämä kaunotar. Yksi pelko vaan on, ettei vaan olisi pillu silvottu pilalle, kuten osalla African naisista on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti vaimomatsua tämä kaunotar. Yksi pelko vaan on, ettei vaan olisi pillu silvottu pilalle, kuten osalla African naisista on.

        Olisi suuri synti jos tuon jumalattaren pillu olisi silvottu, ympärileikattu, pillu leikattu pois. Tuon kanssa fantasioi tekevänsä vaikka mitä, nuo lanteet omaani vasten. En ikinä antaisi muiden koskea häneen, olisin mustis hänestä. Tuo daami vastaa 💯 % mun unelmanaista.


      • Anonyymi

        😳 häkellyttävän kaunis. Tuon ottaisin!


      • Anonyymi

        Tämä nainen on huippukaunis 😍


      • Anonyymi

        Upea on! Mikä kuuma tiimalasivartalo. Hyvin kaunis nainen.


      • Anonyymi

        Panisin. Tuo riepu lähtisi hyvin äkkiä lanteilta ja levittäisin haarat. Pillu olisi levitettynä eteeni ja tunnustelisin pillua työntämällä sormia sisään...yksi, kaksi, kolme. Nuolisin pillun ja siirryn nussimaan. Kiivaana himosta työntäisin kullini sisään ja alkaisin nussimaan. Kääntäisi naisen päälle ratsailla ja siinä se saisi pomppia kullini päällä reippaaseen tahtiin. Laukeamisen jälkeen tulisin spemeä täynnä olevan pillun joka on nussimisesta nätisti turvoksissa. Musta pillu on mielenkiintoinen ja tuo nainen niin nätti ja seksikäs ja pillu leveällä edessäni. Sitten kääntäisi naisen vatsalleen ja nuolisin persereijän. Työntäisin sormen persereikään ja lämmittäisin. Sylkeä sekaan ja työnnän kulli vaativana perseeseen ja alan nussimaan. Aluksi vähän varovammin mutta pian tahtini kiihtyy ja nussin intohimoisesti perseen tuon naisen uikuttaessa. Ei auta, olen päässyt nussimisen makuun ja nussin kunnolla. Levätään välillä, tuo nätti musta nainen päälläni tissit rintaani vasten. Nuolen tissejä ja himoni nousee. Nussin sen yhä spemeä täynnä olevan pillun uudelleen, nyt liukuu lempeästi luonnollisella liukasteella. Nussin takaapäin kiivaasti. Työnnän sormen samalla peppuun. Laukeamme molemmat. Nukumme pari tuntia kunnes herään ja alan hieroa tuota kuumaa vartaloa.työnnän sormia pilluun, joka litisee kunnolla, spemeä täynnä ja pillu vähän avoinna kovasta nussimisesta. Neljä sormea sisällä, työnnän osan kämmentä kun pilluun, joka venyy käteni ympärille jopa vähän rivon näköisesti. Siinä se nätti nainen on pillu avoinna edessäni ja käsissäni. Musta pillu kiihottaa, mutta palaan perseen pariin. Työnnän kaksi sormea perseeseen sisälle, mutta pian vaihdan kulliini, jonka painan jo aiemmin nussimaani perseeseen uudelleen sisään. Perse tuntuu yhä tiukalta ja nussin onnea hehkuen persettä kiivaaseen tahtiin. Himottaa. Unohdan turhan varovaisuuden ja nussin rytmikkäästi ja tankoon työnnöin koko kullin pituudella. Se on kunnon nussimista, tuo nätti nainen antautuu käyttööni halujeni mukaiseen nussimiseen, eikä voi tilanteessa kuin olla tarjolla. Ja kaiken myös otan. Pieni muistutus orjuuden ajasta. Nussin tuota läpi yön ja vielä aamulla pitkälle päivään. Melkoista pamputusta, totta kai.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä se levittää pillunsa kaikkien nähtäville. Hyvän muotoinen pillu kyllä on. https://xhamster.com/videos/natural-ebony-babe-scarlit-scandal-strips-and-masturbates-xhPnIlX?_gl=1*1ur1uol*_ga*c183X0RMRUNOcXpOaFFveTRobk5jSEdqVElGTEg1TXo2blp1SVZQVXdPaC1iTWVxTG1CV01fR1p3VGsweDJUYQ..&xhms_pro=1


      • Anonyymi

        On kyllä upea ja naisellinen pillu! Arvostan!


      • Anonyymi

        On kyllä oikea herkkupillu!


    • Anonyymi

      Mustat naiset on ihan parhaita sängyssä. Tosi tiukka pilluisia ja halukkaita kokeilemaan erilaisia juttuja. Lähes jokainen on halunnut ottaa myös perseeseen.

      • Anonyymi

        Jaa jaa, mustien naisten pillusta ei siis mahdu vauva ulos kun on niin tiukkapilluisia? Ihan samanlaisia pilluja mustilla on. Ja ota huomioon että saavat enemmän isoa kyrpää, kun ovat enemmäkseen isokaluisten mustien miesten kanssa. Joten pillut joustaa isoille kyrville hyvin. Perseeseen ottaa jokainen nainen joka on sinut itsensä kanssa ja seksuaalisesti halukas. Osa suomi-akoista on niin pirun estyneitä, ei yhtään itsetuntoa. Mustilla on kyllä kaunis ihonväri.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mahtava pillu 😛

    • Anonyymi

      Tummissa naisissa on oma viehätyksensä ja heitäkin on paljon eri taustaisia ja tumman ihon eri sävyjä.

      - https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-10002373/Kelly-Rowland-shows-results-hard-work-swimsuit-abs-separated-postpartum.html

      Nuo "kaunein" -listat nyt ovat melkoisen huvittavia sinänsä, sillä naiskauneutta ja sharmia on varsinkin kesäisin ;-) kaupunkien kadut täynnänsä, ovat vain nimettömiä katsen lepuuttajia.

      "30 Most Beautiful Black Women in the World" - Ana RobertsApril 22, 2022

      - https://www.toptrendsguide.com/beautiful-black-women/

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­ts­­umme sinu­t kä­­ymään u­­­ude­ssa cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://99366.com/H/9sVd 👈

    • Anonyymi

      Joo, ihminen muuttuu kuoltuaan mustaksi.

    • Anonyymi

      H­­ei! Kutsum­me sinu­­t kä­ymään u­­udess­­a chatissa! Meitä on yl­­i miljoona! 👉 http://a2965.com/H/r4E7 👈

    • Anonyymi

      H­ei! Om­a stream. Sisää­nkäynti kaiki­­lle, jotk­­a haluavat pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://2422333.com/H/0bGt 👈

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin, että suomi-neito häviää tummalle ihanuudelle.

    • Anonyymi

      Mitä olen nähnyt noita tummia naisia Suomessa. Niin alussa nämä ovat hoikkia mutta kun pari vuotta on mennyt on tyttö pulskassa kunnossa ja kulkee legginseissä sekä hupparissa kuten monet etnisesti suomalaiset Elovena tytöt.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe