Huomenna halloweenjuhlat! Vinkkejä? Äkkiä!

A Vampire Girl

Siis järjestän huomenna halloweenjuhlat ja kutsun sinne kolme mun kaveria mun pikkusiskon. Kaverit ja minä ollaan 11, pikkusisko 8v. Saadaan kattoo enintään K 13 leffa, joka mennään tänään vuokraamaan. Ehdotuksia? Järjestän myös kauhuradan ja tarviin sinne vinkkejä. Leikki- ja peliehdotuksia saa myös kirjoittaa, koska niitä tarvitaan :)

5

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee7

Kattokaa Orpokoti (:

• A Vampire Girl

Vois ehkä kattookkin...

• A Vampire Girl

Auttakaa!

• halloweentown

tein kerran kauhuradan ulos silleen että piilotettiin ulos ja ulkorakennuksiin pieniä lyhtyjä mutta kuitenkin niin että ne näkyy. sitten tehtiin kartta että mistä mikäkin kynttilä löytyy. Mukaan voi ottaa taskulampun tai lyhdyn. voi myös hommata kaverin tai itse mennä säikyttämään kaverit kun ne kiertää rataa. Meillä mentiin rataan pareittain ja kun ne löytää sen lyhdyn siinä vierellä on karkki ja he saavat syödä sen palkinnoksi. voit myös mennä salaisesti heidän perässään ja suihkuttaa heitä suihkepullolla naamaan.

ja sisällä voi kertoa kauhutarinoita ja 1408 on tosi hyvä elokuva ja se on K-12 kannattaa kattoa.

• A Vampire Girl

Ok :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      22
      1801
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      348
      1528
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      211
      1133
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe