Muuttofirmojen taksat lauantaisin?

Julle13

Hei

Ollaan muuttamasta Töölöstä Espoon Matinkylään kaksiosta. Muuttofirma hakusessa ja Opiskelijamuutot vaikuttaa lupaavalta. Pari kysymystä firmaa käyttäneille: saako erikseen tilattua esim. pesukoneen siirron ja asennuksen? Onko taksa olennaisesti korkeampi lauantaisin? Onko siivouspalvelusta kokemusta?

4

316

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sartsa101

Meidän muutto espoosta vantaalle meni kyllä nappiin, erityismainintana hyvä asiakaspalvelu ja reippaat nuoret miehet. Suosittelen kyllä!

• MuuttoMeni

Muutimme eilen Opiskelijamuuttojen kautta ja oli kyllä pakko tulla kehumaan tännekin. Homma hoitui niinkuin sovittiin, en ole eläessäni saanu näin hyvää asiakaspalvelua puhelimitse ja vielä itse muutossa. Nuoret miehet olivat todella mukavia kun olisin serkkupoikien kanssa muuttanut. Iso kiitos heille!

• kkkjik

Ikävä kyllä minulla on huonompi kokemus Opiskelija-muuttomiesten ripeydestä, taukoja riitti ja yleinen vauhti oli hyvin rauhallinen. Siinäpä kului useita tunteja (niitä "halpoja").

• törkeää

Hei,

Pakko jakaa tämä vaikka jo muutama vuosi muutosta opiskelijamuutto firman tekemänä. Ensinnäkin auto oli liian pieni vaikka olimme ilmoittaneet millaisesta asunnosta oli kyse. Joten joutuivat tekemään kaksi keikka joten tunteja tuli huimasti lisää!
        Toinen ikävä seikka oli, että muuttofirma hävitti yhden muuttolaatikon. Todennäköisesti jätetty muutettavan asunnon ovenpönkäksi.Tätä eivät tietenkään koskaan myöntäneet. Laatikossa oli poikamme kaikki pokaalit jalkapallouralta eli kallisarvoinen laatikko. Lisäksi siellä oli rippilahjakorut ja rahaa. Eli mentys oli suuri. Tästä asiasta kävimme kuluttaja-asiamieheen asti riitaa saamatta ikinä mitään korvausta OPISKELIJAMUUTOLTA. Heillä kun ei ole vastuuta jos muutossa katoaa jotain eli vaikka jos koko kuorma katoaisi niin voi voi. Lukekaa vakuutustekstit ennen kuin palkkaatte heidät!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      325
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1132
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      111
      1025
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      692
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      77
      673
    Aihe