Hyvää perjantaita kaikille!
http://www.homostelu.info/?id=2
Wanha
4
84
Vastaukset
Hyvää perjantaita myös sinne. Onko kaapistatulojuhlat Pyhäinpäivän aattona vai vasta varsinaisena pyhänä?
Tervetuloa miesten joukkoon.- Kohdun kaulahuivi
Kiitosta vaan :) Kaapistatulojuhlia ei kyllä ole luvassa, koska ei tässä nyt niin homoja olla. Korkeintaan 110-prosenttisen hetero olen ;)
Kohdun kaulahuivi kirjoitti:
Kiitosta vaan :) Kaapistatulojuhlia ei kyllä ole luvassa, koska ei tässä nyt niin homoja olla. Korkeintaan 110-prosenttisen hetero olen ;)
Aivan korkeintaan! Eli siis olet välillä 0%-110% hetero. Otetaan keskiarvo ja lisätään se lopulliseen voittopottiin ja pum olet 55% hetero. Eli siis ei ole kaapista tulemisen juhlaa tulossa :( harmi.
kommunasti kirjoitti:
Aivan korkeintaan! Eli siis olet välillä 0%-110% hetero. Otetaan keskiarvo ja lisätään se lopulliseen voittopottiin ja pum olet 55% hetero. Eli siis ei ole kaapista tulemisen juhlaa tulossa :( harmi.
Voihan se pitää sitä ovea vaan vähän raollaan. Niin monet tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751