Olen alkanut syödä Lamictalin ja Zonegranin lisäksi Vimpatia jokunen kuukausi sitten ja huomannut yhden sivuvaikutuksena voimakkaan pyörrytyksen. Onko tuttua muille?
Vimpatin sivuvaikutukset
taidan vaihtaa
4
350
Vastaukset
- adkghldghlhg
meillä tytöllä vimaptin aloittamisen myötä kahtena näkemistä noin tunnin verran aamuisin
- Etsikää
Eikö löydy toista toimivaa lääkettä ettei 2 näkemistä tulisi ?
Yrittäkäähän löytää lääke missä ei 2 näkemistä tulisi vaikka lääkekokeilut ovat raskaita.
- fskjghlskhglshgls
menee neljää eri lääkettä... kaikkia on kohta koklattu, mikää ei auta :(
- Etsikää
Minulla 3 eri lääkettä Vimpat uutena tuntus et on apua kunhan kokeilu edistyy. Voisin sitten yrittää lopettaa joskus toisia lääkkeitä. Raskastahan tämä lääkkeitten syöminen ja vaihtokokeilut ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457