onko se totta..., oon kuullu sellastaki!
onko muka totta että shettiksiä annetaan ilmaiseksi?
10
320
Vastaukset
- _katherine_
kyllähän ihan kaikenlaisia hevosia annetaan ilmaiseksi. Mutta eipä niitä yleensä ole järkeä ottaa.
Yleensä nuo ilmaiseksi annettavat ovat sairaita, hyvin vanhoja tai vaarallisia ja silloin ne pitäisi lopettaa eikä laittaa kiertoon.- ratsastanutkin;O
Mun kaveri on saanut ratsuponin aivan ilmattéksi n. vuosi sitten. Se poni on heA koulutettu ja hyppää rutkasti yli metrii.. Ite vuokrailen sitä aina joskus.. Eikä mitään ongelmia ponin kanssa..hhmm, miksiköhän annettiin noin vain pois..? Ja kyllähän niitä muitakin rotuja annetaan pois.
- on se vähä muutaki
ratsastanutkin;O kirjoitti:
Mun kaveri on saanut ratsuponin aivan ilmattéksi n. vuosi sitten. Se poni on heA koulutettu ja hyppää rutkasti yli metrii.. Ite vuokrailen sitä aina joskus.. Eikä mitään ongelmia ponin kanssa..hhmm, miksiköhän annettiin noin vain pois..? Ja kyllähän niitä muitakin rotuja annetaan pois.
Kyllähän niitä poneja joskus annetaan ilmaiseks mutta ei se ponin hinta yleensä ees oo paha omistamine maksaa monta kertaa enemmä (tallivuokrat, kengitys, eläinlääkäri, varusteet...)
- tiiättekö
tiiättekö mista sais alle 500 hevosen
- peetuu
No en kyl tiiä
- peetuu
No ei todellakaan mun poni maksoi KAKS JA PUOLI TUHATTA!:) (se on yli kiltti)
- siideri poni
Mulla on ihana poni
- ponin omistaja
mun poni makso 5 000e se on este tykki oon niin onellinen
Saimme tonnilla 8v tamman, käynyt näyttelyssä, varsotettu, ajoon ja ratsastukseen opetettu. Omistaja halusi vain hyvän kodin, ei kiertoon. Puoli vuotta myöhemmin saimme sille ilmaiseksi 22v ruunan, joka oli todella ylilihava mutta perusterve. Nyt vuotta myöhemmin kumpikin hyvässä kunnossa ja reippaita. Ruunalla ei ollut enää perheessä käyttöä kun lapset jo aikuisia, ja ponin kamut olivat kuolleet juuri vanhuuteen. Kaikki hepanomistajat eivät ole rahanahneita, heille merkitsee enemmän hepojen hyvinvointi. Hyvä vain että itse ymmärsivät ajoissa luopua poneistaan, meillä saavat olla kuolemaansa saakka, koska nuorimmat lapset ovat vielä pitkään liian pieniä ratsastamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2255931Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1135777Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2164842Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa614138Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684067Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu113723Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323638Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa213399Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa261771En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.401720