72.3KG, LIIAN PAINAVA ? NOPEITA VASTAUKSIA

PAINAVAKO ?

ELI SIIS, OLISINKO LIIAN PAINAVA N. 115CM KORKEALLE SHETTISRUUNALLE ? PITUUTTA LÖYTYY 163CM JA RATSASTAISIN PONILLA VAAN KERRAN SEN KOKO ELÄMÄN AIKANA. ON TOTTUNUT PAINAVIINKIN RATSASTAJIIN.
IKÄÄ MINULTA SIIS LÖYTYI 12 VUOTTA.

19

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

      On todellakin liian painava. Itse pitäisin ehdottomana maksimirajana 60kg ja noinkin painava ratsastaja voi korkeintaan käydä ponin selässä istumassa. Kunnon ratsastukseen maksimi voisi olla 55kg ja 155cm.

    • susi18

      Olet vähän liian painava(: itse pitäisin myös max. 60kg. Mutta voithan mennä isommilla hevosilla!

    • tyyppiiiiii

      Oikea raja on 55kg

    • moioonparas2

      OLET TODELLAKIN !

    • Shetuowner

      Mä ainakin pidän EHDOTTOMANA rajana omalla 110 cm shetullani 50 kg.

    • Vaaka mukaan

      Hui kamala, mikä kysymys. Itse painan sinua useita kiloja vähemmän, eikä mieleeni tulisi missään nimessä hypätä pienen ponin selkään, kun isojakin ja sopivia poneja/heppoja löytyy...

    • aloittaja5

      MÄ OON IHAN SOPIVA, JA RATSASTAN SITÄPAITSI SÄÄNNÖLLISESTI 105CM KORKEELLA PONILLA, JA HYPPÄÄNKIN SILLÄ!

      • toivotonta...

        Sinä vaan rääkkäät pientä shettisparkaa! Häpeäisit edes...


      • aloittaja5
        toivotonta... kirjoitti:

        Sinä vaan rääkkäät pientä shettisparkaa! Häpeäisit edes...

        enhä rääkkää!


    • joopelis2

      no et virallisesti rääkkää, mutta kannattaa ajatella myös ponia eikä vain itseään...

    • öhöm....

      ei nuin lihavan kannata ratsastaa shetukalla enää... ite oon n. 40kg ja 145 ja oon vähä miettiny et ratsastanko enää ees ite shetukalla. itelläni on nyt 137 korkee poni:)

    • Elli03

      Olet liian painava!

    • huohhou

      TODELLAKIN LIIAN PAINAVA"!!!!!!!

    • lolllleroooo

      viddu mikä fädäri oot

    • jokuvaan3

      ihan liian painava shettikselle :OO

    • Minävaannnnn

      72,3kg 12 VUOTIAALTA? Hei kantsis lopettaa KOKONAAN Shetuilla ratsastus!

      • itse olen liian painava

        Annan ääneni minävaannnnn:ille
        Lopetq shetujen ratsastus.
        Itelläni onn 105cm settis ja EHDOTON painoraja on 45kg


    • Inguska

      Shettikset ei jaksa kantaa painavia ratsastajia joten oot liian painava ku rajat menee yleensä max.50kg painava ja max.155cm pitkä.(riippuen ponin korkeudesta.) Mä olen alkamassa vuokraaman juuri 115cm korkeaa shettistä ja painan 35kg ja olen 155cm pitkä ja 12v. Kannattaa miettiä uudestaan metkö ponin selkään! Perjaatteessa rääkkät pientä ponia!!!!!

    • ometepe

      Liian painava. Inguska// Ei nyt liioitella...Olet kyllä liian painava. Suomenhevonen olisi parempi vaihtoehto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe