haluan impotentiksi

minipenis123

luuletteko,että jos pidän penistäni tarpeeksi kauan pienessä putkessa,siten ettei paisuvainen voi täytyyä saisin sen surkastumaan lopullisesti?

se on suuri haaveeni.lääkkeitä tai muita toimenpiteitä en haluaisi.

30

2536

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori Koira

      Suosittelen hammastahnahoitoa. Voitele peniksesi aamuin illon hamastahnalla ja anna vaikuttaa 10 min. Näin minä sain ainakin penikseni surkastumaan

      • minipenis123

        pitääpä koittaa


    • sdpopwe9dm

      Kaksi tiiliskiveä riittää.

    • oot outo

      viinaa, huumeita, röökii, korkea kolesterooli, sydän ja verisuonitautien edistävät asiat... yms yms.... kaikki mikä vanhentaa(ei pidä nuorena)

    • epätoivooooo

      hmm oon vaa nainen mut haluun saaha haluni pois:(
      Ikuine lähde tulvii joka päivä ja saa sekoomaa ja hakemaa seuraa mutta en halua kun sydän vain särkyy lisää:(

    • minipenis123

      Kyllä tämä on toiminut.erektio on pehmoinen ja oikeastaan melko huomaamaton.muutenkin vaikuttaa kutistuneen.pieni putki on leikattu hotellin samppoopullosta.yöt on penis siinä ja ei enää purista :-) kohtapuoliin lopetan ja toivon ettei palaudu.aivan mahtava tunne olla kiihoittunut ja pehmoinswen ja

    • ooo h jee

      Tuo imurin käyttö taitaa olla hieman vaivalloista ja äänekästä.

      Mikset laita jotain painoa hepin päästä roikkumaan samalla kun käytä kävelemässä jossain (esim. työpäiväksi) ?
      Sitten heppi venyisi ja olisi ohut kuin hius, mutta olisi pitkä ehkä :)

      • minipenis123

        Pituuskasvu ei ole toivottavaa.vaan pysyvä kutistaminen.


      • minipenis123
        minipenis123 kirjoitti:

        Pituuskasvu ei ole toivottavaa.vaan pysyvä kutistaminen.

        Penis on nyt foliorullassa olleen pahvihylsyn sisällä.ennen yötä otan hetkeksi pois.siinä on mittakaavaa.hylsyyn mahtuu peukalo.


      • minipenis123
        minipenis123 kirjoitti:

        Penis on nyt foliorullassa olleen pahvihylsyn sisällä.ennen yötä otan hetkeksi pois.siinä on mittakaavaa.hylsyyn mahtuu peukalo.

        Jos sillä puntilla tulisi tosi ohkaiseksi,niin se kyllä olikin hyvä ehdotus.onko tiedossa painorajaa :-P


    • penis pena

      Peniksen venytys on toinen tekniikka. Siihen voi käyttää joko Andro-Penis venytyslaitetta joka on hankala ja vaikea tapa, tai käyttämällä penispainoja joissa terskan päässä roikkuu sopivan painoinen metallipaino pussissa joka on hihnoilla kiinni peniksen varressa. Penispainojen käyttö on huomaamatonta kun käyttää boksereita jonka lahkeessa paino roikkuu. Painojen käyttö ei näy esim. farkuissa joten niitä voi pitää pitkin päivää, joka on paljon helpompi tapa kuin esim. Andro-Penis-häkkyrän käyttö, joka onnistuu vain kotona. Penispainot venyttävät pikku hiljaa penistä ja ajan kanssa aikaansaavat solutason kasvua siis solujen lisääntymistä sekä paisuvaiskudoksessa että peniksen muussa rakenteessa. Ajan kanssa nämä muutokset ovat pysyviä.

    • sfhssfgdgds

      Hitonmoinen alkoholinkäyttö, satunnainen tupakointi ja pelko isäksi tulemisesta ovat kyllä mulla toimineet. Joskus kyl valitettavasti seisoo, mut erittäin harvoin yhdynnässä

    • minipenis123

      tiukassa paketissa pitäminen on tehnyt tehtävänsä.penis pysyy pehmoisena vaikka jonkunlaista erektiota koittaakin tehdä.
      todella kiihottavaa tietää,ettei pysty naimaan.tällä veltolla voi kuitenkin runkata :)

      • Anonyymi

        Ymmärrän hyvin haaveesi.

        Minä olen pystynyt tekemään itseni impotentiksi vaippoja käyttämällä. Aloitin pitämään vaippaa jo vuosikymmeniä sitten.

        Aluksi pidin tavallisia suorakaidevaippoja tai Lenina T-vaippoja ja tiukkoja alushousuja. Ainoa tarpeeksi tiukka housu oli silloin vähän liian pienet uimahousut, jotka kiskoin vaippani päälle.

        Muutamia vuosia käytettyäni päivittäin vaippaa ja tiukkoja pöksyjä, opettelin työntämään penikseni sisääni ja sitten vaippa siihen päälle tiukasti. Erektiota ei sitten enää voinut kunnolla tulla.

        Nykyisin käytän naisten pikkupöksyjä ja naisten saniteettitarvikkeita (kuukautissiteitä tai tena-ladyja) ja tiukkoja housuliivejä 24/7. Minulla ei ole seisonut enää vuosiin, olen ollut omatekoinen impotentti jo ainakin kymmenen vuotta.

        Omaan pippeliini en enää koske muulloin kuin pesua varten ja tukkiessani sen pöksyihini siteen ja housuliivien tiukkaan pitoon.

        Itsetyydytytystä toki harjoitan, mutta en koske pippeliini, vaan hiplaan rinnannipukoita ja saan siitä tyydytystä. Voin kokea monta "kuivaa orgasmia" päivässä sillä tavalla. Välillä tihkuu aina vähän "liukastetta" pöksyihin, mutta se ei haittaa koska minulla on side.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin haaveesi.

        Minä olen pystynyt tekemään itseni impotentiksi vaippoja käyttämällä. Aloitin pitämään vaippaa jo vuosikymmeniä sitten.

        Aluksi pidin tavallisia suorakaidevaippoja tai Lenina T-vaippoja ja tiukkoja alushousuja. Ainoa tarpeeksi tiukka housu oli silloin vähän liian pienet uimahousut, jotka kiskoin vaippani päälle.

        Muutamia vuosia käytettyäni päivittäin vaippaa ja tiukkoja pöksyjä, opettelin työntämään penikseni sisääni ja sitten vaippa siihen päälle tiukasti. Erektiota ei sitten enää voinut kunnolla tulla.

        Nykyisin käytän naisten pikkupöksyjä ja naisten saniteettitarvikkeita (kuukautissiteitä tai tena-ladyja) ja tiukkoja housuliivejä 24/7. Minulla ei ole seisonut enää vuosiin, olen ollut omatekoinen impotentti jo ainakin kymmenen vuotta.

        Omaan pippeliini en enää koske muulloin kuin pesua varten ja tukkiessani sen pöksyihini siteen ja housuliivien tiukkaan pitoon.

        Itsetyydytytystä toki harjoitan, mutta en koske pippeliini, vaan hiplaan rinnannipukoita ja saan siitä tyydytystä. Voin kokea monta "kuivaa orgasmia" päivässä sillä tavalla. Välillä tihkuu aina vähän "liukastetta" pöksyihin, mutta se ei haittaa koska minulla on side.

        >Välillä tihkuu aina vähän "liukastetta" pöksyihin, mutta se ei haittaa koska minulla on side.

        Ja vain aniharvoin (ei joka kuukausikaan) saatan saada "märän orgasmin" eli ejakuloin vahingossa, mutta pehmeällä pilillä. Silloinkaan ei tule housupyykkiä, koska side tai vaippa suojaa.


    • _456777

      SSRI-lääkkeet saavat sinut unohtamaan koko seksin. Lääkekuurin aikana penis ja isovarvas ovat yhtä eroottisia elimiä.

      Viina vaikuttaa hyvin hitaasti näihin lääkkeisiin verrattuna.

      • Pelottaa826107

        Siis minkä ihmeen takia joku haluaisi impotentiksi??
        Voiko joku antaa järkevän selityksen? Itseäni puistattaa edes ajatella koko asiaa. :(


    • Pelottaa01846

      Siis minkä ihmeen takia joku haluaisi impotentiksi??? Kauheaa edes ajatella. :(

    • juu4

      Seksi ja sen metsästys on ajanhukkaa.

      • ihme tyyppi

        Hoidata yläpääsi - se on helpompaa kuin kullin kutistaminen ja impotenttius.
        Toinen nopeampi keino on kirurgin juttusille meno - vehkeet pois ja kestokateteri.


    • krjther

      Masennuslääkkeet vievät tehokkaasti halut.

    • munamies_69

      solmu lyhentää mukavasti ylimääräistä mittaa! normaali umppari riittää itsellini.
      muilla kokemuksia?

    • Pelmis

      Olen monta vuotta hakenut myös ratkaisua ettei kullinin enää nousisi. Eihän se ole enä viineiseen kymneneen vuoteen ollenkaan noussutkaan. Erektiot alkoi merkittävästi heikkeneen vuosituhansien vaihteessa. Viime vuosikymmenellä olin vielä muutaman kerran yhdynnässä mutta enää ei seiso. Nyt haluaisin ettei kulliini tulisi mitään tuntemuksia vaikka kuinka sitä silittelisi. Nyt bielä voi nousta noin 20%.

    • josTosissasiOlet

      Osta penispumppu

      • Anonyymi

        Tämä on oikea vastaus. Jos haluat OIKESTI vahingoittaa penistäsi niin penispumppu on oikea valinta. Muista sitten ostaa semmonen missä ei ole painemittaria ja himmeä tuubi ettet näe mitä penikselle tapahtuu kun pumppaat. Itse en mennyt niin pitkälle että sain pysyvän impotenssin mutta pumppaaminen kyllä vaurioitti mun kyrpää. Tuntoa on paljon vähemmän eikä itsetyydytys ole yhtä nautinnollista kuin ennen pumpaamista. Todella vaarallista touhua, olet varoitettu.


    • Anonyymi

      pippelini on siveysvyössä, mikä estää pippelini paisumisen.
      olen huomannut, että pippelini on hieman kutistunut, mikä on hyvä asia.
      olen alkanut harrastaa miesten välistä seksiä, imen munaa säännöllisesti.
      Kun imen kyrpää niin minulla on alistettu olo kuten kuuluukin.
      haaveeni on , että pippelini surkastuu.

      • Anonyymi

        Käytän myös chastityä ja olen sissynä miehille, eli imen heidän kalua, nielen spermat. Pyrin saamaan kerran viikossa. Ja tietenkin annan poikapimpsaani.

        Tykkään isoista dildoista ja niillä ratsastamalla sekä vähän clityn päästä avustamalla saan sissychasmin.

        En ole vielä huomannut että olisi kutistunut. Mutta on ihanaa olla tyttövaatteissa ja chastityssä ja imeä kalua !


    • Anonyymi

      mix

    • Anonyymi

      Jos haluat sitä, niin kastraatio on hyvä tapa saavuttaa haluamasi lopputulos. Mutta se on sitten pysyvää! Toinen keino on pyytää lääkäriltä masennuslääkkeitä. SSRI lääkkeet ja esim. Venlafaksiini toimivat hyvin tarkoitukseesi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe