Transvestistinen fetisismi

vaimo***

Kysyisin teiltä miehiltä, joilla on taipumus tranvestistiseen fetisismiin (tai miesten vaimoilta), että minkälaisia te yleensä muuten olette luonteeltanne? Ja minkälaisen parisuhteen haluaa mies, joka haluaa pukeutua naisten alusvaatteisin/vaatteisiin? Siis oletteko muutenkin jotenkin pehmeämpiä ja naisellisempia? Syvällisiä tunneihmisiä? Vai onko pehmeys ja hellyys lokeroituna vain tähän osa-alueeseen joka haluaa pukeutua naisten vaatteisiin ja saa siitä mielihyvää? Ja muuten mies on miehinen, tunteitaan ilmaisematon, puhumaton jne?

Toki ihmiset ovat luonteeltaan erilaisia ja siihen vaikuttaa monet muutkin asiat kuin seksuaalisuus. Mutta silti kyselen. Muiden kokemukset kiinnostavat.

Mieheni kiltti ja velvollisuutensa hoitava kyllä. Silti henkisellä tasolla kylmä ja välinpitämätön, tunteitaan näyttämätön, minua tarvitsematon. Keskustelut tai henkinen läheisyys eivät kiinnosta, empatiaa ei ole.
Mainittakoon vielä, että en ole miestä kieltänyt/estänyt toteuttamasta fetisismiään. Suvaitsevainen ja hyväksyvä olen ollut. Kangastahan se vain on, mitä päälleen pukee, eikäpä tuo ole minua häirinnyt. Onnellinen halusin toisen olevan.

26

2483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salatransu

      Sopii hyvin itseeni. Kaupungilla ja joskus töissäkin naisten alusvaaatteet voivat olla päälläni, kunhan naisystävä ei ole paikalla. Hän ei tiedä fetismistäni. Kotona yksin ollessani meikkaan itseni ja puen itseni kokonaan naisen vaatteisiin.. Jos olen yksin, yölläkin käytän nättiä naisten yöpaitoja.

      < Ja muuten mies on miehinen, tunteitaan ilmaisematon, puhumaton>

      Aika lailla tämäkin osuu.

    • vaimo***

      Kiitos vastauksestasi salatransu.
      Miksi et ole kertonut naisystävällesi? Pelkäätkö että suhde loppuisi siihen?
      Minä olen kuitenkin iloinen, että mieheni on kertonut minulle, en haluaisi että välillämme olisi noin perustavanlaatuisia salaisuuksia.
      Vaikka ainakin minun miehelleni asioista puhuminen on vaikea asia.

      Tuli mieleeni myöskin sellanen asia, että olet kuitenkin seksuaaliselta suuntautumiseltasi hetero? Entä muut?
      Onko transvestistisellä fetisismillä mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa? Vai onko suurempi osa kuitenkin bi tai homoseksuaaleja kuin ns. "normi"väestö`?

      Koska vaikka mieheni sanookin olevansa täysin hetero, on mieleeni tullut, että ehkä näin ei olekaan, vaan ehkä hän salaisesti haluaisikin suhteen miehen kanssa. Ja kylmyys johtuu osittain siitä, että hän ei vain ihan oikeasti minusta välitä, vaan elämämme on kulissia hänen puoleltaan muuta maailmaa varten.
      Ja minä kun olisin halunnut rakkaussuhteen.

      • Hi - Bi

        Tiedän kokemuksesta voivani rakastaa naista vaikka välillä haluankin miestä. En kuitenkaan kykenisi rakastumaan mieheen. Nainen on syvien tunteitteni kohde :)


      • Salatransu

        En tiedä, tuskin suhde siihen heti kaatuisi. Pikemmin niin, että kun tulee erimielisyyttä, pikku riita tms, niin kovin äkkiä naisystäväni saattaisi iskeä minuun tämän jutun kautta.
        Toisekseen, olen romuluinen, roteva ja pitkähkökin, naisystävä varmaan purskahtaisi nauruun, jos minut mekko päälläni jne näkisi. Mutta nauruhan lisää ikää :-)

        Monta kertaa en kestäisi, kertakin saataisi riittää. Lisäksi, jos jossitellaan, mahdollisen eron jälkeen minun "pervoiluni" voi levitä koko ympäristöön, työpaikkaani myöten.

        Sinä olet näköjään hyvin fiksu ihminen.

        Seksuaalisuus, minä olen hetero kuten sanoitkin.


    • tvbi

      Moi vaimo
      Olen juuri tuollainen,hiljainen, kiltti aviomies, joka vaan tykkää välillä pukeutua naiseksi. Kylmä en ole, vaan hellä ja rakastava. Salaa joudun tätä harrastustani tekeen, vaimo ei ehkä ymmärtäisi. Sä kuullostat kivalta, kun sua ei haittaa miehesi "huvi". Olen kyllä jollakin tapaa naisellinen, tunteellinen ja näytän tunteeni.
      Monesti ajattelen, miltä tuntuisi pukeutua naiseksi ja saada hellä mies viereeni. Olen siis bi, kokematon tosin. Olen hoikka ja minusta saa kyllä ihan kivan näköisen "naisen".
      On sääli, että miehesi ei halua jakaa asiaa kanssasi, jos kerran olet valmis siihen. Voi kun oma vaimoni olis yhtä ymmärtäväinen, mut kun ei....

      • Alushame

        Minulla on halu - aina kun olen yksin - pukeutua alushameeseen ja chemiseen. Ne ovat ihanan liukkaita päällä. Elisabet Shannon on merkeistä paras. Useimmiten menen nukkumaankin näissä
        asusteissa. Se vain tuntuu niin hyvältä...


      • Erland
        Alushame kirjoitti:

        Minulla on halu - aina kun olen yksin - pukeutua alushameeseen ja chemiseen. Ne ovat ihanan liukkaita päällä. Elisabet Shannon on merkeistä paras. Useimmiten menen nukkumaankin näissä
        asusteissa. Se vain tuntuu niin hyvältä...

        Hej, alushame !¨Tasan tarkkaan samallailla ! ALUSHAME ja/tai chemise. Elisabeth Shannon on paras merkki ja poaras laatu ! Nyt asun yksin, joten ois mukava saada vinkkejä pukeutumisesta...
        Terhomatti


      • Alushame

        Mieluusti haluaisin, Sinulta, Alushame, tietoa, mistä vois saada kunnon liukkaita alushameita, chemisejä, camisoleja yms. Elisabth Shannon on tietysti paras, mutta jos cvaikka mistä?
        Terv. erland.tavastkant,@gmail.com


    • ruutuhameinen1

      Itse olen tuon fetissin omannut jo 40 v ja mielestäni olen ehkä tavanomaista herkempi tunneasioissa, mutta ,kuten itsekin kirjoitat ,se saattaa johtua tietty ihan muista tekijöistä.
      Tuosta parisuhteesta senverran ,että itselläni vaimo ei tätä taipumustani hyväksy, eikä itsekään halua pukeutua vaatteisiin, joitten tietää olevan minulle fetissejä, joten jossain vaiheessa aloitin salasuhteen toisen, ymmärtäväisemmän naisen kanssa. Hänen kanssaan en tunne itseäni kummajaiseksi, miehuuttani ei kyseenalaisteta ,vaikka minulla olisi babydoll yöpaita ylläni, lisäksi hän (ainakin luulen) on aidosti kiinnostunut siitä, mitä vaatteita ylläni on.
      Jokainen meistä on toki yksilö, eli se, mitä minä arvostan, voi olla jollekin toiselle ihan päinvastaisita, mutta tämä siis minun mielipide asiasta.
      Suhtautumisesi miehesi fetisismiin on mielestäni juuri oikea, ja iso osa naisista voisi ottaa oppia asiasta.

    • vaimo***

      Kiitos vastauksista.
      Todellakin olen hyväksynyt mieheni ja joskus toivonut häntä jopa pukemaan jotain ylleen, koska olen halunnut hänen olevan onnellinen. Ja mikä parempaa seksiä kuin onnellisten ihmisten kesken?
      Ja voisin hyvin kuvitella, että suurin osa naisista ei ole yhtä suvaitsevaisia. Mutta eivätkö kaikki meistä halua hyväksyntää osakseen juuri sellaisena kuin on? Yhteenkuuluvuuden tunnetta? Syvää läheisyyttä?

      Mieheni ei silti arvosta suvaitsevaisuuttani. Tietysti ei hän siitä pahoillaankaan ole, mutta silti monissa asioissa minun tunteillani ei ole hänelle mitään merkitystä. Kyyneleeni ovat turhia, koska miestä ei kiinnosta lohduttaa. Ylipäänsä minun olemassaolollani ei ole mitään merkitystä, mies ei ikävöi minua koskaan. Hän ei edes tiedä mitä ikävä tarkoittaa.
      Ja se tietysti ei liity tähän fetisismiin millään tavoin. Mutta mielenkiinnosta halusin hieman tiedustella minkälaisia te toiset olette...

      • ruutuhameinen1

        Niinpä....
        Ihminen taitaa olla sellainen, että ei osaa arvostaa sitä hyvää mikä on lähellä, ennenkuin sen menettää sen. Koittaisit kuitenkin jutella hänen kanssaan näistä tunteistasi.


    • Eija K

      Minä innostuin naisena olemisesta joskus 80 luvulla, aina kun siltä tuntuu niin laittaudun nätiksi ja valokuvaan itseäni.Minusta naisena oleminen on rentouttavaa ja tuntuu ihan kivalle,joskus kuvittelen olevani ihan oikea nainen ja nautin suunnattomasti,olen hetero ja minulla on ollut muutamia naisjuttuja mutta nykyään viihdyn paremmin sinkkuna .Asun täällä leskisuomessa jkl lähistöllä,olen semmoinen osa aika transsu joudun harrastelenaan salaa kun asun melko pienellä paikkakunnalla.Mutta en anna sen häiritä millään tavalla,asuihini liittyy olennaisena osana naiselliset kumisaappaat .Olen tykännyt naisten kumisaappaista miltei koko ikäni ihan klopista asti ja minusta ne sopivat asuihin ihan hyvin.Elän melkolailla normaalia elämää käyn töissä kun töitä on nyt olem tosin työttömänä mutta kun siltä tuntuu niin se naisellinen puoli minusta saa vallan ja olen taas nainen.Ja minun on hyvä olla.

    • She Camelion

      Vaimoni ei halua pukeutua mihinkään mikä kiihottaa minua.
      Se on kuulemma loukkaavaa, kun en täysin kiihoitu vaan hänestä.
      Vuosia sitten inhosin miehiä jotka vetivät sukkahousut jalkaansa. nykyään joudun tekemään sen itse kun en halua lähteä pettämis touhuun.
      Hävettää tämä touhu ja turhauttaa. Miesten ja naisten ero ei ole veitsellä leikattua.
      Olisi kiva löytää kanssa veliä ja siskoja.

    • Minulle yksi nainen kerran sanoi, että olen niin kiltti ja sympaattinen mutta se varmaan johtuu siitä kun varmasti olen normaalia feminiinisempi.

      Eli näkyy tuo asia siis luonteessakin jos se on oikealla tavalla mielessä ja toimissa.

    • moikka. olen 26v mies ja miehisessä työssä. pukeudun aina kun pystyn tyttöystävältä salaa naiseksi ja käyn myös vieraassa kaupungissa naisena ihan julkisesti liikkumassa. olen täysin hetero. en uskalla kertoa koska pelkään naiseni reaktiota, on pari muutakin fetissiä mitä en uskalla kertoa kun tiedän että toisesta hän ei ainakaan pidä. ahistavaa mutta pitää mennä vaan päiväkerrallaan eteen päin. sinä olet ihan mahtava vaimo miehellesi=)

    • bi-nainen

      Se on kyllä harmi, että niin harvat naiset suhtautuvat tähän fetissiin niin torjuvasti. Minä olen bi-nainen ja toivoisin, että löytäisin jostakin miehen, joka tykkää pukeutua naisten vaatteisiin. Pidänhän itsekin kauniista vaatteista ja ne ovat kiihottavia, olivat sitten miehen tai naisen päällä. Jospa vielä joskus...

      • Ihana :)

        Olet mahtava nainen, olisimpa vapaa ja nuorempi niin tulisin ja rutistaisin ;)


    • jampee

      Hei!Olen keskiikäinen ukkomies Hämeestä ja minulla ollut fetissi vekkihameisiin ja pliseerattuihin 20-30v,vaimoni ei koskaan ole hyväksynyt asiaa,olen täysin hetero ja välillä tulee puettua erilaisia vekkiksiä päälle koskka se kiihottaa minua,en tiedä mistä johtuu ky.fettari juuri noihin vekkihamosiin?Luonteeltani olen ihan kiltti perheenpää,hankalaa vaan löytää noita asuja kun ei ole muotikamaa.Olisi mahtaa vaihtaa ajatuksia naisten ja mikei miestenkin kanssa,mukavaa joulun odotusta kirjoittelijoille.

    • vaimo***

      Kiitos teille kaikille oikein paljon vastauksista.
      Mukavaa kuulla, että te arvostaisitte minua ja avoimuuttani. :)
      Mieheni ei edelleenkään arvosta, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka joskus tulevaisuudessa kaipaisi. Ehkä mikäli eroamme, hänen uusi, mahdollinen kumppaninsa ei suhtaudukaan samalla tavoin. Ehkäpäp jotain ymmärtää arvostaa vasta kun sen menettää...

      • 7532

        Tunnen kyllä monta mainitsemaasi piirrettä itsestäni. Arvostan kyllä vaimoani ja pidän hänestä, vaikka sanaa rakkaus ei keskinäisissä puheissa ei ole esiintynyt sitten kihlausajan.
        Pukeudun mielelläni naisten alusvaatteisiin ja tälläkin hetkellä ylläni on kaaririntaliivit ja pitkä sukkanauhaliivi. Näin talvella täytyy kuitenkin pitää miesten alusvaatteita, mutta kesällä on vain naisten alushousut ja rintaliivit. Öisin pidän vaimoni vanhoja yöasuja ja alushousuja. Vaimoni tietää harrastukseni ja on antanut monia omia alusasuja minulle. Rintaliivit vain ei sovi, sillä käytän B-kupin liivejä ja hänellä on D-kuppi.
        Ehkä minulla on vähän liikaa äidiltäni tulleita geenejä, sillä parrankasvuni on hyvin hidasta ja rintakarvoja ei ole ollenkaan. Alapään karvoitus on mielestäni normaali. Nämä eivät kuitenkaan ole vaikuttaneet sukupuolielämäämme, sillä se oli hyvin tiivistä aina eläkevuosiin saakka.


    • nahkahame

      Jep - välillä pukeudun ja fetissi on nahkahameisiin, satiini alusasuihin ja korkkareihin. Tuntuvat vain niin kiihottavilta. Fantasiana olisi olla naisena naisen kanssa, joten jos jotain naista kiinnostaa niin viesti vain tulemaan :)

    • Yli 40v kokemus

      Itseäni ei enää kiihota pukeutua naisten vaatteisiin.
      Käytän naisten alusvaatteita ja sukkiksia päivittäin, mutta ihan vain niiden mukavuuden takia.

      Lapsena oli erittäin jännää ja kiihottavaa siepata äidin tai siskon sukkiksia ja käyttää niitä salaa. Se kiihottavuus on hävinnyt kun olen niin kauan jo näin pukeutunut, eli se on muuttunut arkipäiväksi.

      Hyvää Uutta Vuotta ja kauniita hetkiä kaikille :)

    • mekot

      Pukeudun naisten vaatteisiin silloin tällöin. Mutta en mene ulos naisten vaatteissa, kaverin mökillä kylläkin. Kerroin kaverille toisesta puolestani ( 50 ) Otti hyvin vastaan. Sitten kerroin toiselle kaverille,( 42v).sama juttu ja pukeuduin hänen isänsä nähden mekkoon ja hameeseen. Sanoi vaan ei haittaa pukeudu ihan vapaasti (76v ), otti hyvin vastaan myös. Naisilla on kauniita vaatteita. Alus-ja päällysvaatteita. Katselen peilistä, ja kiihotun kovasti. Pukeutuminen on myös seksuaalinen. Se on myös terapeuttinen. Hyvän mielen tuoja. nyt täytyy lopettaa. palataan heippa

    • En saa enää erektiota vaimon kanssa ,ellen saa pukea naisten alusvaatteita päälleni,

      • Eijatyttö

        Useimpia miehiä tuntuu kiihottavan kun pukee naisten alusasuja ylleen.
        Kannattais pariskuntienkin kokeilla, vois saada ihan uutta virtaa vanhempaankin parisuhteeseen?
        Vuosia sitten seukkasin täällä lahdessa kivan pohjoisen miehen kanssa ja hän pukeutui mielellään alusasuihini kiihottuen niistä kovasti.


    • seijaM

      Olen yli 40v ja aika nuoresta asti muistan, että naisten vaatteet on vetänyt puoleensa, joskus kiihottanutkin, vaikka pohjimmiltaan kyse kai halusta vetää jotain roolia, jota ei miehenä voi olla. Siis kyse on ehkä pohjimmaltaan halusta tuoda feminiininen ja pehmeä puoli esille, ja niin purkaa estoja.
      Luonteessani on kyllä paljon feminiinisiä piirteitä luonnostaankin. Ne ei vain aina voi löytää mitään suuntaa ulospäin normielämässä. Siksi täytyy olla jokin kanava johon voi luonnollisuuttaan purkaa.
      Vaatteita olen ostanut noin vajaa 15 vuotta, ihan "tavallisia" naisten vaatteita, en mitään seksiasuja tai korsetteja, enkä edes kovin korkeita korkojakaan ;) Haluan siis olla rento ja luonnollinen :D

      Parisuhteet on kyllä jääneet taakse, enkä ole naisille joitten kanssa olen ollut suoraan asiasta puhunut, Yksi ainakin (nykyään lähinnä ystävätär) kyllä asian on aavistanut jo pitkään, ja vihjaillutkin siihen suuntaan, vaikka ei olla siitä suoraan puhuttu. En tiedä tarvitsenko pysyvää parisuhdetta edes, mutta ystävyyttä ja kiintymystä kylläkin. Kiva olisi löytää nainen (tai miksei pariskuntakin sopiva) jonka kanssa voisi touhuta kaikkea kivaa naisellista, olen kuitenkin näköjään etsimässä sitä mikä tämän jutun lopullinen raja on.
      Olisi mukava ihan ulkosalla liikkua naisena. Itse asiassa olen niin tehnytkin joskus, lähinnä hämärässä kaupungissa käynyt kierroksen kävelemässä, mutta ei sellainen nyt ole oikein mistään kotoisin. Lähtöasetelma on siis että voisi esiintyä luonnollisena, ja sitä luonnollisuutta vapauttaa :)

      Nyt on nätti lauantaipäivä, minulla on ruutuhame ja stay upit (yleensä käytän sukkahousuja kyllä) ja pieni pusero (ja toki alusvaatteetkin on), ja täytyy tästä alkaan vissiin ruuanlaittoon, heipat :)

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe