Olen kuullut joltakin mielipiteen, että rakastuminen ensi silmäyksellä olisi vain intohimoa. Siis että hormonit hyrrää alapäässä ja sitä myöten sitten ihastuu suunnilleen kehen vain sopivaan kohteeseen.
Onko näin? Vai voisiko ajatella, että ensi silmäykselläkin voi nähdä toisessa ihmisessä muutakin kuin vain seksuaaliobjektin? Niin että toisessa tunnistaisi heti jotakin syvempää ja voisi puhua yhteensopivuudesta "vaiston" varassa.
Itse ainakin uskon mahdollisuuteen tunnistaa toisessa tuleva kumppani. Olen rakastunut ensi silmäyksellä ensimmäistä kertaa elämässä!
Rakastuminen ensi silmäyksellä
40
7688
Vastaukset
- Ohhohhhhh
Olen nähnyt kun noin käy, muutama minuutti tapaamisen jälkeen naitiin jo seinää vasten.
Tiedä sitten oliko se suurta rakkautta vai vain himoa kahden objektin välillä. - Toinen silmäys...
Huh, niin minäkin! Tai minun tapauksessa voisi sanoa, että se oli rakkautta ensi istumalta, koska tunsin jotain tuttua jo ennen kuin näin edes hänen kasvojaan. Miten muutama täysin satunnainen hetki voikin jättää näin suuren jäljen.
Itse olen aina ollut sitä mieltä ettei ole yhtä oikeaa ihmistä vaan eri ihmisten
kanssa voi kokea erilaista kiintymystä. Olemme älykäs laji ja vaistoamme paljon sanattomasti ja luulen että rakastuminen ensi silmäyksellä pohjautuu täysin feromoneihin ja katse vain vahvistaa sen mikä molemmat ovat "haistaneet"
saman tien kun ovat kohdanneet, sitä edes tiedostamatta.- Ensi silmäys!
Feromonit? Hmmm....
En usko tuohon hajuteoriaan. Tässä omassa ihastuksessani kävi sitä paitsi niin, että olen tavannut rakkauteni kohteen jo useampaan kertaan ihan hajuetäisyydeltä, enkä edes kiinnittänyt häneen huomiota.
Vasta nyt kun hän herätti tarkoituksella huomioni, katsoin häntä silmiin, mistä seurasi rakastuminen.
Tai ehkä se on niin, että naiset haistelee parinvalinnassa ja me miehet olemme visuaalisempia :D
- Vaa lee n
Mulle kävi samoin viime viikolla.
- kolmas silmäys..
Kyllä.. mulle kävi juuri näin. Rakastuin.. rakastan.. ja saa nähdä kuin käy. Piinaavia tunteita kun ei tiedä kuin tässä käy. Olet mun Salaisuus ;) ♥
- toinen silmäys...
Itsellä on vaan se, etten tiedä missä hänet taas kohtaan, kun hukkasimme toisemme... emmekä tiedä edes nimiä tai juuri muuta...
- silmästä silmään
Rakastuminen ensi silmäyksellä! Näitä ei tule vastaan joka päivä!
Jos ei sitten ole sellaista tyyppiä, että kaikki käy tai kaikki naiset/miehet ovat hyvän näköisiä. Uskon, että vahvasti siinä on jotain muutakin kuin intohimoa.
Paitsi, jos osoittautuukin rentuksi/petturiksi niin vituttaahan se saatanasti... näitäkin valitettavasti on aika paljon :( - nurkan takaa
Rakkaus tuli nurkan takaa, katsoi suoraan silmiin, ojensi kätensä ja sen jälkeen se oli menoa. En ole koskaan uskonut rakkauteen ensisilmäyksellä, enkä varsinkaan siihen että se tapahtuisi vielä keski-ikäisenä naisena. Tämä rakkaus tuskin on molemminpuoleista, mutta ainakin omalla kohdallani se on nyt todistettu että ensisilmäykselläkin VOI rakastua.
- Katse ja rakastunut mies
On muuten ttumainen tunne näin naimisissa olevalle miehelle. Ensimmäinen kuukausi menee aivan epätodellisessa pilvessä. Toinen kuukausi tunteet heittelee laidasta laitaan harkitsee jo eroa tai työpaikan vaihtoa. Kolmas kuukausi pientä krapulan poikasta ja morkkista, että miten hitossa voi tälläisiä tunteita olla ja miksen ole koskaan vaimoa kohtaan näin tuntenut. Parisuhdeterapeutillakin kävin ja hän neuvoi juttelemaan "ihastuksen" kohteen kanssa. Ihan hullun hommaa olisi, kun naisen katseesta näkee, että tuntee samoin ja hän on myös varattu.
Kaikkea yritän, järki sanoo vaimo, lapset, perhe toisen mies ja perhe. Samaan aikaan sydän huutaa intohimoinen rakkaus... rseestä periks en anna tunteille.
Hitto kun pelkkä katse tuntuu paremmalta kuin seksi ja saa pulssin nousemaan ja kropan värisemään. Suutelun ja rakastelun tunnetta en uskalla edes kuvitella. Hitto. - Sulle ed
Katse ja rakastunut mies kirjoitti:
On muuten ttumainen tunne näin naimisissa olevalle miehelle. Ensimmäinen kuukausi menee aivan epätodellisessa pilvessä. Toinen kuukausi tunteet heittelee laidasta laitaan harkitsee jo eroa tai työpaikan vaihtoa. Kolmas kuukausi pientä krapulan poikasta ja morkkista, että miten hitossa voi tälläisiä tunteita olla ja miksen ole koskaan vaimoa kohtaan näin tuntenut. Parisuhdeterapeutillakin kävin ja hän neuvoi juttelemaan "ihastuksen" kohteen kanssa. Ihan hullun hommaa olisi, kun naisen katseesta näkee, että tuntee samoin ja hän on myös varattu.
Kaikkea yritän, järki sanoo vaimo, lapset, perhe toisen mies ja perhe. Samaan aikaan sydän huutaa intohimoinen rakkaus... rseestä periks en anna tunteille.
Hitto kun pelkkä katse tuntuu paremmalta kuin seksi ja saa pulssin nousemaan ja kropan värisemään. Suutelun ja rakastelun tunnetta en uskalla edes kuvitella. Hitto.Tuttu kuvio. Toltako se miehestä tuntuu? Kamppailin aikani, minä nainen ja meni kauan, tapahtui paljon, kun ymmärsin, sydäntä on minun kuunneltava. Eroan. Pakko. Muuten menee terveys, perhe ei mene oman järjen edelle. Asuntoa katson.
Sulle ed kirjoitti:
Tuttu kuvio. Toltako se miehestä tuntuu? Kamppailin aikani, minä nainen ja meni kauan, tapahtui paljon, kun ymmärsin, sydäntä on minun kuunneltava. Eroan. Pakko. Muuten menee terveys, perhe ei mene oman järjen edelle. Asuntoa katson.
Ainakin tähän mun taudin kuvaan. Plus täällä roikkuminen ja hänestä haaveilu 24/7. Yrittää vain järkeistää tätä olotilaa lukemalla aivojen erittämistä kemikaalista ja huumausainetta vastaavasta tunteesta, joka paranee ajan kanssa. Jep mun fiksini on se että näkee hänet. Välttely olisi mahdollista, mutta kiksit on pakkosaada selkeät narkkarin oireet. Ei tähän kyllä muu varmaan auta kun lopettaa täällä roikkuminen ja nähdä häntä mahdollisimman vähän.
- 10cc
Ainakin tähän mun taudin kuvaan. Plus täällä roikkuminen ja hänestä haaveilu 24/7. Yrittää vain järkeistää tätä olotilaa lukemalla aivojen erittämistä kemikaalista ja huumausainetta vastaavasta tunteesta, joka paranee ajan kanssa. Jep mun fiksini on se että näkee hänet. Välttely olisi mahdollista, mutta kiksit on pakkosaada selkeät narkkarin oireet. Ei tähän kyllä muu varmaan auta kun lopettaa täällä roikkuminen ja nähdä häntä mahdollisimman vähän.
Ottamatta kantaa siihen mitä sun kannattaisi tehdä tai olla tekemättä,
niin haluan vaan sanoa, että tosi hienosti osaat kuvata tuntemuksiasi,
tässä ja tuossa ylempänä. Etenkin nuo kohdat:
"kun pelkkä katse tuntuu paremmalta kuin seksi ja saa pulssin nousemaan ja kropan värisemään. Suutelun ja rakastelun tunnetta en uskalla edes kuvitella."
WAU... - mietisitä
Hitto kun pelkkä katse tuntuu paremmalta kuin seksi ja saa pulssin nousemaan ja kropan värisemään. Suutelun ja rakastelun tunnetta en uskalla edes kuvitella. Hitto.Jos on yhtään mielikuvitusta, kuvittele että tämä sun kirjoitus on vaimosi kirjoittama, mitkä on fiilikset?
mietisitä kirjoitti:
Jos on yhtään mielikuvitusta, kuvittele että tämä sun kirjoitus on vaimosi kirjoittama, mitkä on fiilikset?
Pelottaisi ihan helvetisti. Joten häivyn täältä ja vieroitan itseni tästä hullusta huumeesta. Onneksi en hänelle ole mitään puhunut.
- hmmmm...........
Pelottaisi ihan helvetisti. Joten häivyn täältä ja vieroitan itseni tästä hullusta huumeesta. Onneksi en hänelle ole mitään puhunut.
Miksi vaimosi haluaisi kieltää sinulta noin positiivisen tunteen?
- voijohianjoo
Ainahan voi jäädä tänne ihmettelemään ja antaa analysoinnin veidä elämän mukanaan.
On sitte kiikkustuolissa mietittävää. - ihanaa ja kamalaa
Joku tutkijaryhmä on asiaa tutkinut ja sen mukaan rakastuminen vie vain sekunnin viidesosan !!! Että ihan varmaan on mahdollista rakastuminen ensi silmäyksellä.
On tämä ihmisen tunne-elämä niin mystistä :-)- Ensi silmäys!
Mielenkiintoinen tutkimus.
Katsekontakti ihastuksen kanssa kesti kaikkiaan ehkä hieman yli sekunnin! Siinä ajassa ehdin siis tajuta ensiksi, että nainen katsoo minua todellakin syvälle silmiin ja sillä katseella on merkitys. Sen jälkeen tajusin, että hän on persoonaltaan aivan ainutlaatuisen herttainen ja kiltti!
Viimeiset sekunnin murto-osat menivät uskomattoman lämpöaallon vuolaaseen virtaan suoraan sydämeen, missä vaiheessa tajusin lopettaa katsomasta hänen silmiään.
Sitten vain ihmettelin matkalla kotiin, mitä tapahtui? mitä tämä merkitsee? mitä teen seuraavaksi? uskallanko tehdä mitään? onko hän todellakin juuri se, jota len odottanut aina? - sdfghjukiolpöå
Ensi silmäys! kirjoitti:
Katsekontakti ihastuksen kanssa kesti kaikkiaan ehkä hieman yli sekunnin! Siinä ajassa ehdin siis tajuta ensiksi, että nainen katsoo minua todellakin syvälle silmiin ja sillä katseella on merkitys. Sen jälkeen tajusin, että hän on persoonaltaan aivan ainutlaatuisen herttainen ja kiltti!
Viimeiset sekunnin murto-osat menivät uskomattoman lämpöaallon vuolaaseen virtaan suoraan sydämeen, missä vaiheessa tajusin lopettaa katsomasta hänen silmiään.
Sitten vain ihmettelin matkalla kotiin, mitä tapahtui? mitä tämä merkitsee? mitä teen seuraavaksi? uskallanko tehdä mitään? onko hän todellakin juuri se, jota len odottanut aina?Mulla oli justiin sama tunne.
Katsoin ihastusta ensimmäisen kerran joku aika sitte suoraan silmiin, vaikkaki tosi lyhyen ajan. Tuntu niinku sen katse ois porautunu suoraan takaraivoon.
Tyhmää miten jollaki nii pienillä ja yksinkertaisilla asioilla- silmillä- on niin iso merkitys.
Mutta ihan uteliaisuudesta kysyn, että onko ihastuksen kohde nainen vai mies?:) Niin ja minnepäin Suomea menee. Sillä eihän sitä koskaan voi tietää... - ensisilmäys m-> n
Ensi silmäys! kirjoitti:
Sitten vain ihmettelin matkalla kotiin, mitä tapahtui? mitä tämä merkitsee? mitä teen seuraavaksi? uskallanko tehdä mitään? onko hän todellakin juuri se, jota len odottanut aina?Pakko oli vastata tähän vaikka tiedänkin ettei ko viesti ole minulle osoitettu..
Tiedätköhän kuinka suuren vaikutuksen naiseen tekee mies , joka uskaltaa sanoa ääneen ajatuksensa, tunteensa.. ? Aivan uskomattoman ihana kerrontasi ensi-silmäyksestä =)
Itselläni on ollut hyvin samankaltainen kokemus, jota en vain voi unohtaa, enkä halua..
Tapasin miehen, kun odottelin kaveria saapuvaksi. (julkisella paikalla)
Mies teki lähtöä ja pysähtyi kohdalleni.
Katsoi syvälle silmiini ja hymyili. Sitä katsetta ja hymyä en voi unohtaa. Tuntui kuin aika olisi pysähtynyt ja kaikki muu kadonnut ympäriltämme, olimme vain kahden.
Hänen silmistään välittyi uskomaton lämpö, lempeys, joka tuntui sydämen pohjassa asti.
Hän tuntui vain niin tutulta, turvalliselta, tunsin uskomatonta yhteenkuuluvuutta, intohimoa, vetovoimaa miestä kohtaan.
Aiemmin en ole kokenut niin suurta tunnemylläkkää ventovieraan miehen kanssa, ilman että olisimme edes puhuneet , olleet tekemisissä toistemme kanssa..
Tilanne kesti lyhyen ajan, jäin vain kiinni lämpöön , joka hänestä hehkui, sanaakaan en saanut sanottua tilanteessa *hypnoosi* =) ;)
Se kaduttaa eniten, koska en tunne miestä laisinkaan ja samalla tuntui, että päästinkö sielunkumppanini karkuun.. ? Samoja asioita olen ihmetellyt kuin sinäkin, tapahtuman kulkua, merkitystä, aloitteen tekemistä.. =)
Miehen poistuttua paikalta tuntui siltä, että olen päästämässä karkuun jotakin aivan liian arvokasta, ainutlaatuista, sellaista mistä haluaisin pitää kiinni kynsin ja hampain ;)
Olisin halunnu huutaa, että "älä mene".. juosta hänen peräänsä ja pysäyttää, varmistaa, että vielä näkisimme ja saisin tutustua Häneen..
Tilanne vain tuli ja meni ihan liian nopeasti ja menin niin hämilleni tilanteesta etten kyennyt tekemään mitään muuta , kuin uppoutumaan lumoutuneena tunnepitoiseen
hetkeemme..
Kunpa voisin vielä palata takaisin tuohon hetkeen, tekisin toisin , jotta olisin saanut mahdollisuuden tutustua Häneen.. =)
Tulipahan avauduttua, tunnen itseni aivan teiniksi, kun tänne hehkutan ja kirjotan =D
Ja ihan aikuinen nainen taidan olla =D , noh,ihastukseni tuskin täällä seikkailee ja bongaa tätä.. - Ensi silmäys!
ensisilmäys m-> n kirjoitti:
Pakko oli vastata tähän vaikka tiedänkin ettei ko viesti ole minulle osoitettu..
Tiedätköhän kuinka suuren vaikutuksen naiseen tekee mies , joka uskaltaa sanoa ääneen ajatuksensa, tunteensa.. ? Aivan uskomattoman ihana kerrontasi ensi-silmäyksestä =)
Itselläni on ollut hyvin samankaltainen kokemus, jota en vain voi unohtaa, enkä halua..
Katsoi syvälle silmiini ja hymyili. Sitä katsetta ja hymyä en voi unohtaa. Tuntui kuin aika olisi pysähtynyt ja kaikki muu kadonnut ympäriltämme, olimme vain kahden.
Hänen silmistään välittyi uskomaton lämpö, lempeys, joka tuntui sydämen pohjassa asti.
Hän tuntui vain niin tutulta, turvalliselta, tunsin uskomatonta yhteenkuuluvuutta, intohimoa, vetovoimaa miestä kohtaan.
Aiemmin en ole kokenut niin suurta tunnemylläkkää ventovieraan miehen kanssa, ilman että olisimme edes puhuneet , olleet tekemisissä toistemme kanssa..
Tilanne kesti lyhyen ajan, jäin vain kiinni lämpöön , joka hänestä hehkui, sanaakaan en saanut sanottua tilanteessa *hypnoosi* =) ;)
Se kaduttaa eniten, koska en tunne miestä laisinkaan ja samalla tuntui, että päästinkö sielunkumppanini karkuun.. ? Samoja asioita olen ihmetellyt kuin sinäkin, tapahtuman kulkua, merkitystä, aloitteen tekemistä.. =)
Miehen poistuttua paikalta tuntui siltä, että olen päästämässä karkuun jotakin aivan liian arvokasta, ainutlaatuista, sellaista mistä haluaisin pitää kiinni kynsin ja hampain ;)
Olisin halunnu huutaa, että "älä mene".. juosta hänen peräänsä ja pysäyttää, varmistaa, että vielä näkisimme ja saisin tutustua Häneen..
Tilanne vain tuli ja meni ihan liian nopeasti ja menin niin hämilleni tilanteesta etten kyennyt tekemään mitään muuta , kuin uppoutumaan lumoutuneena tunnepitoiseen
hetkeemme..
Kunpa voisin vielä palata takaisin tuohon hetkeen, tekisin toisin , jotta olisin saanut mahdollisuuden tutustua Häneen.. =)
Tulipahan avauduttua, tunnen itseni aivan teiniksi, kun tänne hehkutan ja kirjotan =D
Ja ihan aikuinen nainen taidan olla =D , noh,ihastukseni tuskin täällä seikkailee ja bongaa tätä..Kiitos sulle tästä kirjoituksesta!
Oma oloni on tuskainen, koska en ole nähnyt ihastustani kertaakaan vielä uudestaan. Mahdollista se sentään on, joten en luultavasti ole menettänyt häntä kokonaan.
Tämänkaltaiset tilanteet menevät niin nopeasti, että ei niissä ehdi reagoida oikein. Kaikki olisivat katsoneet pitkään minua, jos olisin yrittänyt jotakin keskustelua virittää tilanteessa. En usko, että nainenkaan sitä odotti, koska hän oli luultavasti miettinyt etukäteen kiinnittävänsä huomioni ja odottavansa sitten myöhemmässä tilanteessa, mitä tapahtuisi välillämme.
Tämä pohdinta ja muiden kommentit auttavat kuitenkin pitämään pään jotenkin kasassa, etten nyt sentään haaveile ihan mahdottomia.
Luultavasti ujohkona miehenä olen vielä seuraavan kohtaamisen aikana melko kipsissä, vaikka uskon hänen suhtautuvan minuun ihan positiivisesti.
Uusia hetkiä voi tulla Sinullekin. Ei se herkkyys mihinkään katoa, jos sitä omaa. - KORJAUS enssilmäys
ensisilmäys m-> n kirjoitti:
Pakko oli vastata tähän vaikka tiedänkin ettei ko viesti ole minulle osoitettu..
hetkeemme..
Ja ihan aikuinen nainen taidan olla =D , noh,ihastukseni tuskin täällä seikkailee ja bongaa tätä..Eli otsakkeenhan piti olla ensisilmäys N -> M =)
- Onnellinen 54vee
Kun sen syvemmän henkisen tason sekä fyysisen vetovoiman kohtaa toisessa, se on intuitiivinen hetki joka ei jää huomaamatta, ja sitä on vaikea sivuuttaa. Minulle kävi niin että tapasin rakkaani ja tunsin heti että hän on siinä. Erosin pitkästä avioliitosta, joka oli muuttunut yhteisasumiseksi ilman tunnetta.
Nyt olen kymmeniin vuosiin ONNELLINEN, ja ystäväni pitävät minua ihan eri ihmisenä kun silloin masentuneena vanhassa liitossani. Herkkyys ja koskettaminen ovat jokapäivä läsnä sekä toistemme tukeminen. Entisessä liitossa tiuskimme ja teimme vain pakolliset velvoitteet sukujuhlissa ym. yhdessä.- Miettivä mies
Kiinnostaa kauan tästä hetkestä on? Kestääkö se, kun jossain tutkimuksissa väitetään, että kyseinen huuma kestäisi vain pari vuotta?
- Ensi silmäys!
Miettivä mies kirjoitti:
Kiinnostaa kauan tästä hetkestä on? Kestääkö se, kun jossain tutkimuksissa väitetään, että kyseinen huuma kestäisi vain pari vuotta?
Kommentoin vielä tähän, kun nämä "tutkimukset" tulevat aina esiin.
Yhdysvalloissa on tutkittu, että intohimoinen ensihuuma kestää noin 1,5 vuotta, ehkä pisimmillään 4 v.
On kuitenkin tehty myös tutkimus, jossa tutkittiin niitä, joiden suhde on kestänyt vuosikymmeniä ja tulos oli, että monella heistä ensihuumaa vastaava tila (aivokuvasta todettu) oli pysynyt yllä sillä tavoin, että pariskunta oli rakastunut aina uudestaan toiseen samalla tavoin kuin alkuaikoina.
Rakastumista vastaava tunnetila voi siis olla vielä 20 vuoden jälkeenkin joillakin harvoilla pareilla voimassa. Muistaakseni näistä pitkään kestäneistä pareista noin 10 % oli niin onnellisessa asemassa, että heillä katsottiin tunnetilan olleen kuin suhteen alussa. - Katseesta rakastunut (m)
Mietin tuota onnellisuutta. Olen onnellinen ihanat lapset ja hyvä vaimo, mutta sitä on kai aina tiennyt jollain tasolla, että jotain on puuttunut. Kukaan ei vain ole kertonut, kuinka suuri asia se on. Kun mietin hänelle tunteistani puhumisesta, niin totesin, että puhumatta jättäminen tuottaa suurempaa tuskaa, kuin tunteistani kertominen. Mun on pakko puhua hänelle, niin saan myös tietää mitä hän ajattelee. Pelko kaiken menettämisestä on kuitenkin, niin suuri, etten tiedä uskallanko tehdä sitä.
- samoin tunteva
Katseesta rakastunut (m) kirjoitti:
Mietin tuota onnellisuutta. Olen onnellinen ihanat lapset ja hyvä vaimo, mutta sitä on kai aina tiennyt jollain tasolla, että jotain on puuttunut. Kukaan ei vain ole kertonut, kuinka suuri asia se on. Kun mietin hänelle tunteistani puhumisesta, niin totesin, että puhumatta jättäminen tuottaa suurempaa tuskaa, kuin tunteistani kertominen. Mun on pakko puhua hänelle, niin saan myös tietää mitä hän ajattelee. Pelko kaiken menettämisestä on kuitenkin, niin suuri, etten tiedä uskallanko tehdä sitä.
Olen nainen ja minulla on aivan samanlainen tilanne ja samanlaiset tunteet erästä miestä kohtaan kuin sinulla "katseesta rakastunut mies" on sitä kaipaamaasi naista kohtaan. Ja varmaan tuo mieskin, johon olen rakastunut, voisi kirjoittaa samanlaista tekstiä kuin sinä "katseesta rakastunut mies", vaikka en olekaan varma hänen tunteistaan. Meillä on kuitenkin tuon miehen kanssa aina niin pitkiä katseita, oikein jumitumme toistemme silmiin, että kummallekaan ei varmaan ole jäänyt epäselväksi että meillä on voimakkaita tunteita toisiamme kohtaan. Katseitamme voisi kuvailla samalla tavalla kuin sinä "katseesta rakastunut mies" kuvailit tekstissäsi. Alusta alkaen minulla on ollut tuon miehen kanssa jutellessa sellainen tuttuuden tunne, ihan kuin olisimme tunteneet jo entuudestaan. Emme ole kuitenkaan saaneet tilaisuutta tutustua syvällisemmin, koska olemme molemmat varattuja perheellisiä.
Olen ihan onnellinen perheeni kanssa, mutta sydän huutaa tuon toisen miehen perään. Rakastuneisuuden tunteeni häntä kohtaan on niin intohimoisen voimakasta, että en saa sitä järkeilemällä tukahdutettua. Viime aikoina olemme nähneet hänen kanssaan vähemmän kuin aiemmin ja pelkään että sen vuoksi hän etääntyy minusta. Ikäväni häntä kohtaan on niin suurta, että olen välillä itkenytkin.
Olisin onnellinen, jos tuo ihana mies paljastaisi tunteensa minua kohtaan, silloin paljastaisin hänelle myös omat tunteeni. Itse en uskalla tehdä aloitetta tunteiden paljastamiseen. - Katse ja rakastunut mies
samoin tunteva kirjoitti:
Olen nainen ja minulla on aivan samanlainen tilanne ja samanlaiset tunteet erästä miestä kohtaan kuin sinulla "katseesta rakastunut mies" on sitä kaipaamaasi naista kohtaan. Ja varmaan tuo mieskin, johon olen rakastunut, voisi kirjoittaa samanlaista tekstiä kuin sinä "katseesta rakastunut mies", vaikka en olekaan varma hänen tunteistaan. Meillä on kuitenkin tuon miehen kanssa aina niin pitkiä katseita, oikein jumitumme toistemme silmiin, että kummallekaan ei varmaan ole jäänyt epäselväksi että meillä on voimakkaita tunteita toisiamme kohtaan. Katseitamme voisi kuvailla samalla tavalla kuin sinä "katseesta rakastunut mies" kuvailit tekstissäsi. Alusta alkaen minulla on ollut tuon miehen kanssa jutellessa sellainen tuttuuden tunne, ihan kuin olisimme tunteneet jo entuudestaan. Emme ole kuitenkaan saaneet tilaisuutta tutustua syvällisemmin, koska olemme molemmat varattuja perheellisiä.
Olen ihan onnellinen perheeni kanssa, mutta sydän huutaa tuon toisen miehen perään. Rakastuneisuuden tunteeni häntä kohtaan on niin intohimoisen voimakasta, että en saa sitä järkeilemällä tukahdutettua. Viime aikoina olemme nähneet hänen kanssaan vähemmän kuin aiemmin ja pelkään että sen vuoksi hän etääntyy minusta. Ikäväni häntä kohtaan on niin suurta, että olen välillä itkenytkin.
Olisin onnellinen, jos tuo ihana mies paljastaisi tunteensa minua kohtaan, silloin paljastaisin hänelle myös omat tunteeni. Itse en uskalla tehdä aloitetta tunteiden paljastamiseen.Ehkä, mutten ole kahta sanaa enempää jutellut hänen kanssaan en tiedä edes nimeä, kun olen tälläinen hiljainen suomalainen mies, joka pitää asiat sisällään. Aika tehokkaasti olenkin jo saanut tunteet tukahdutettua, mitä nyt täällä silloin tällöin käyn, mutten läheskään, niin usein, kuin alkuhuumassa. :)
Vähän huvittaa/nolottaa millaisen tunne-euforian omat aivot voi saada aikaan. Vanha sananlasku pitää kyllä paikkansa "poissa silmistä, poissa mielestä". Tunteen muistan, mutten hänen kasvonpiirteitään, vaikka haluaisinkin, aivot blurraa kuvan. Selkeästi jokin suojamekanismi.
Välillä aivot yrittää temppuilla ja houkutella kertomaan tunteistaan häntä kohtaan, mutta onneksi ei sisu anna periksi. Eikä siitä mitään hyötyä olisi vaikka tunteita olisi ja niistä kertoisi, silmistä sen näkee ja se riittää mulle. Olen muutaman kyyneleen itsekseni vuodattanut ja sekin helpottaa oloa.
Kyllä ajatusmaailma ajan myötä taas palautuu järjelliseksi, kun jaksaa keskittyä olennaiseen ja sanoa omille ajatuksilleen ei, kun meinaavat lähteä harhailemaan. Voimia sulle ja suosittelen perheeseen keskittymistä ja onnellisen joulun suunnittelua ilman sydänsuruja. :) - Katseesta rakastunut (m)
Ehkä, mutten ole kahta sanaa enempää jutellut hänen kanssaan en tiedä edes nimeä, kun olen tälläinen hiljainen suomalainen mies, joka pitää asiat sisällään. Aika tehokkaasti olenkin jo saanut tunteet tukahdutettua, mitä nyt täällä silloin tällöin käyn, mutten läheskään, niin usein, kuin alkuhuumassa. :)
Vähän huvittaa/nolottaa millaisen tunne-euforian omat aivot voi saada aikaan. Vanha sananlasku pitää kyllä paikkansa "poissa silmistä, poissa mielestä". Tunteen muistan, mutten hänen kasvonpiirteitään, vaikka haluaisinkin, aivot blurraa kuvan. Selkeästi jokin suojamekanismi.
Välillä aivot yrittää temppuilla ja houkutella kertomaan tunteistaan häntä kohtaan, mutta onneksi ei sisu anna periksi. Eikä siitä mitään hyötyä olisi vaikka tunteita olisi ja niistä kertoisi, silmistä sen näkee ja se riittää mulle. Olen muutaman kyyneleen itsekseni vuodattanut ja sekin helpottaa oloa.
Kyllä ajatusmaailma ajan myötä taas palautuu järjelliseksi, kun jaksaa keskittyä olennaiseen ja sanoa omille ajatuksilleen ei, kun meinaavat lähteä harhailemaan. Voimia sulle ja suosittelen perheeseen keskittymistä ja onnellisen joulun suunnittelua ilman sydänsuruja. :)Ketäköhän yritin huijata. Tämä on vähän, kuin sutta huutaisi, mutta pakko purkaa tunteita. Tänään jouduin häntä pitkästä aikaa katsomaan hetken silmiin asiakaspalvelutilanteessa asiakkaana. Melkein menetin kontrollin, etten olisi pystynyt hillitsemään poskien kuumotusta, jonka työkaveritkin olisivat varmasti huomanneet.
En pysty katsomaan häntä enää. En tiedä miten nainen, pystyy hillitsemään tunteensa muuten kuin, että ne eivät näin voimakkaat.
Sydämestä puristaa kirjaimellisesti, kun tajuaa, ettei häntä voi saada. Ehkä se on sitä, kun jotain ei voi saada, niin sitä haluaa aina vain kovemmin.
Mutta tämä tunne on häntä kohtaan on aivan älytön ei pelkästään fyysistä vaan henkistä. Tuntuu ettei tämä tunne hänen kanssaan katoaisi mihinkään ja se syttyisi aina uudelleen nytkin useamman viikon jälkeen menin taas sekaisin.
En voi nähdä häntä enää, en pystyisi hillitsemään itseäni ja tekisin jotain tyhmää. - Olkaa ystäviä
Ketäköhän yritin huijata. Tämä on vähän, kuin sutta huutaisi, mutta pakko purkaa tunteita. Tänään jouduin häntä pitkästä aikaa katsomaan hetken silmiin asiakaspalvelutilanteessa asiakkaana. Melkein menetin kontrollin, etten olisi pystynyt hillitsemään poskien kuumotusta, jonka työkaveritkin olisivat varmasti huomanneet.
En pysty katsomaan häntä enää. En tiedä miten nainen, pystyy hillitsemään tunteensa muuten kuin, että ne eivät näin voimakkaat.
Sydämestä puristaa kirjaimellisesti, kun tajuaa, ettei häntä voi saada. Ehkä se on sitä, kun jotain ei voi saada, niin sitä haluaa aina vain kovemmin.
Mutta tämä tunne on häntä kohtaan on aivan älytön ei pelkästään fyysistä vaan henkistä. Tuntuu ettei tämä tunne hänen kanssaan katoaisi mihinkään ja se syttyisi aina uudelleen nytkin useamman viikon jälkeen menin taas sekaisin.
En voi nähdä häntä enää, en pystyisi hillitsemään itseäni ja tekisin jotain tyhmää.Ehkä hän ajattelee sitä paljon, että sä oot naimisissa yms. ja pystyy siksi hillitsemään itsensä, kun tietää, että se on sun parhaaksi. Hänellä voi myös olla helpompaa sen vuoksi, että ei ole suomalainen puhumaton mies. Ehkä on saanut purettua tunteitaan ja ajatuksiaan, niin ne eivät ole räjähtämässä yli. Patoamalla tunteita sisälleen tulee juuri se sellainen tunne, että ne on vaikea pitää otteessa.
Uskon, että säkin osaisit osoittaa hyvää itsehillintää, jos hän esim. pyytäisi ettei teidän välillä tapahtuisi mitään koskettamista, jotta hänestä ei tuntuisi halvalta. Se voisi auttaa sun itsehillintää ja sun olisi helpompi olla töissä ja hänen seurassaan. En tietysti tiedä haluaisitko kunnioittaa siitä. Menettäisitkö itsehillinnän, jos tietäisit, että hän ei torjuisi sua, mutta pyyhkisi kyyneliään sun suutelemisen jälkeen, vaikka se olisikin tuntunut todella hyvältä ja juuri siksi. Ehkä sun olisi helpompi nähdä häntä menettämättä itsehillintää. Sitten sun ei väkisin tarvisi kuolettaa puolia sydämestäsikään, kun oppisit olemaan hänen lähellään ystävänä. - Katseesta rakastunut (m)
Olkaa ystäviä kirjoitti:
Ehkä hän ajattelee sitä paljon, että sä oot naimisissa yms. ja pystyy siksi hillitsemään itsensä, kun tietää, että se on sun parhaaksi. Hänellä voi myös olla helpompaa sen vuoksi, että ei ole suomalainen puhumaton mies. Ehkä on saanut purettua tunteitaan ja ajatuksiaan, niin ne eivät ole räjähtämässä yli. Patoamalla tunteita sisälleen tulee juuri se sellainen tunne, että ne on vaikea pitää otteessa.
Uskon, että säkin osaisit osoittaa hyvää itsehillintää, jos hän esim. pyytäisi ettei teidän välillä tapahtuisi mitään koskettamista, jotta hänestä ei tuntuisi halvalta. Se voisi auttaa sun itsehillintää ja sun olisi helpompi olla töissä ja hänen seurassaan. En tietysti tiedä haluaisitko kunnioittaa siitä. Menettäisitkö itsehillinnän, jos tietäisit, että hän ei torjuisi sua, mutta pyyhkisi kyyneliään sun suutelemisen jälkeen, vaikka se olisikin tuntunut todella hyvältä ja juuri siksi. Ehkä sun olisi helpompi nähdä häntä menettämättä itsehillintää. Sitten sun ei väkisin tarvisi kuolettaa puolia sydämestäsikään, kun oppisit olemaan hänen lähellään ystävänä.Haluaisin niin olla edes hänen ystävä. Keinot ystävystyä on kuitenkin aika vähissä, johtuen juuri näistä tunteista, puhumattomuudesta ja ympäristöstä. :)
Kuvittelen hetken, että olet hän. Olis pitänyt sanoa, että haluaisin olla sun ystävä ja että tässä on mun osoite, jos haluat jutella...
En koskaan ole ole ajatellut häntä halpana. Tuolla itsensä hillitsemisellä tarkoitin sitä halua tietää, tai saada varmuuden siihen, että tunsiko hän samoin. Tavallaan sen kuitenkin jo tiedän sydämessäni ja se tekee hänelle juttelusta ja lähellä olemisesta vaikeaa, kun tietää. - Olkaa ystäviä
Haluaisin niin olla edes hänen ystävä. Keinot ystävystyä on kuitenkin aika vähissä, johtuen juuri näistä tunteista, puhumattomuudesta ja ympäristöstä. :)
Kuvittelen hetken, että olet hän. Olis pitänyt sanoa, että haluaisin olla sun ystävä ja että tässä on mun osoite, jos haluat jutella...
En koskaan ole ole ajatellut häntä halpana. Tuolla itsensä hillitsemisellä tarkoitin sitä halua tietää, tai saada varmuuden siihen, että tunsiko hän samoin. Tavallaan sen kuitenkin jo tiedän sydämessäni ja se tekee hänelle juttelusta ja lähellä olemisesta vaikeaa, kun tietää.Ehkä voisitte tehdä juuri niin, että annatte toisillenne ne osoitteenne ja lämpimän tunteen, että voitte aina ottaa toisiinne yhteyttä, jos haluatte jutella. Olette ihan vain ystäviä. Teidän ei tarvisi tietenkään jatkuvasti jutella, vaan silloin tällöin vaihtaa kuulumisia ja muistaa vaikka hyvänjouluntoivotuksella. Se voisi olla helpompi, niin tietäisitte mitä toisillenne kuuluu ettekä muuttuisi tuntemattomiksi. Se puhumattomuudesta johtuva vaikeus helpottuu kumminkin nopeasti. Eikö se kuitenkin ole parempi, että tiedät hänen tunteneen samoin. Teillä on sama kokemus. Olet hänelle ystävänä yhtä tärkeä kuin hän sinulle. Ehkä voisit ottaa ne hänen tunteet ystävyyden kautta, ajatella että ne tunteet tekee teistä rakkaita ystäviä helposti. Sitten ei joudu luopumaan mistään.
Ehkä se jossainmäärin pätee siihen ystävyyteenkin, että sun pitäisi hänen vuokseen suhtautua siihenkin kunnioittavasti. Ei mitään vääriä puheenaiheita tai vihjailuja, kaikista tunteista toki voi puhua, mutta vain puhua. Kaikista teidän välisistäkin tunteista, kun ei se puhuminen varmaan mitään tuo esiin, mitä ette jo tietäisi.
Jos joskus satutte näkemään jossain, niin ootte ystäviä ja moikkaatte toisianne niin kuin ystävät ja tiedätte, että jäitte osaksi toistenne elämää. Luulen, että hänenkin olisi helpompi suhtautua suhun sun ystävänä. - Katseeseen rakastunut(m)
Olkaa ystäviä kirjoitti:
Ehkä voisitte tehdä juuri niin, että annatte toisillenne ne osoitteenne ja lämpimän tunteen, että voitte aina ottaa toisiinne yhteyttä, jos haluatte jutella. Olette ihan vain ystäviä. Teidän ei tarvisi tietenkään jatkuvasti jutella, vaan silloin tällöin vaihtaa kuulumisia ja muistaa vaikka hyvänjouluntoivotuksella. Se voisi olla helpompi, niin tietäisitte mitä toisillenne kuuluu ettekä muuttuisi tuntemattomiksi. Se puhumattomuudesta johtuva vaikeus helpottuu kumminkin nopeasti. Eikö se kuitenkin ole parempi, että tiedät hänen tunteneen samoin. Teillä on sama kokemus. Olet hänelle ystävänä yhtä tärkeä kuin hän sinulle. Ehkä voisit ottaa ne hänen tunteet ystävyyden kautta, ajatella että ne tunteet tekee teistä rakkaita ystäviä helposti. Sitten ei joudu luopumaan mistään.
Ehkä se jossainmäärin pätee siihen ystävyyteenkin, että sun pitäisi hänen vuokseen suhtautua siihenkin kunnioittavasti. Ei mitään vääriä puheenaiheita tai vihjailuja, kaikista tunteista toki voi puhua, mutta vain puhua. Kaikista teidän välisistäkin tunteista, kun ei se puhuminen varmaan mitään tuo esiin, mitä ette jo tietäisi.
Jos joskus satutte näkemään jossain, niin ootte ystäviä ja moikkaatte toisianne niin kuin ystävät ja tiedätte, että jäitte osaksi toistenne elämää. Luulen, että hänenkin olisi helpompi suhtautua suhun sun ystävänä.Jep tämä olisi varmasti ollut ihanne tilanne, mutta nyt vain roikkuu epätietoisuudessa, koska annoin jo hänelle osoitteeni, jos haluaa jutella. No mitään ei ole kuulunut, joten mulle helpompi pysyä poissa silmistä.
- Olkaa ystäviä
Katseeseen rakastunut(m) kirjoitti:
Jep tämä olisi varmasti ollut ihanne tilanne, mutta nyt vain roikkuu epätietoisuudessa, koska annoin jo hänelle osoitteeni, jos haluaa jutella. No mitään ei ole kuulunut, joten mulle helpompi pysyä poissa silmistä.
Mulla on samanlaista, että mun on helpompi pysyä poissa, koska oon tosi epävarma siitä haluaisiko hän olla ystäväni. En oo kovin hyvä ymmärtämään sellaista. Haluan vain hänen parastaan ja olla hänelle mukava ja ystävällinen, sekä saada itse sen että hän olisi osa mun elämää. Tuntuu ettei ehkä tahdo olla.
Ehkä uni selkeyttää. - Katseesta rakastunut (m)
Olkaa ystäviä kirjoitti:
Mulla on samanlaista, että mun on helpompi pysyä poissa, koska oon tosi epävarma siitä haluaisiko hän olla ystäväni. En oo kovin hyvä ymmärtämään sellaista. Haluan vain hänen parastaan ja olla hänelle mukava ja ystävällinen, sekä saada itse sen että hän olisi osa mun elämää. Tuntuu ettei ehkä tahdo olla.
Ehkä uni selkeyttää.Tajusin juuri todennäköisen syyn, miksi hän ei ottanut yhteyttä. En näyttänyt tunteitani ja kiinnostustani häneen millään muulla tavalla, kuin antamalla tyhmän osoitelapun, kun hän taas haki aktiivisesti keskustelua moikkailuilla ja katseilla. Minä vain hölmönä lähdin "karkuun".
Kun mietin, niin itse varmasti olisin tulkinnut tuollaisen lapun ojennuksen hienovaraiseksi torjunnaksi.
Vaikeaa, tekisi mieli pyytää anteeksi sitä lappua ja sanoa suoraan, miksi sen annoin.
Olisikohan vielä tyhmempää antaa uusi lappu, jossa pyytää anteeksi ja selittää, miksi annoin ensimmäisen.
- ei katso ketään enää
Kyllä kai voi rakastua ensisilmäyksellä ja jotkut voi inhota jotakuta katsottuaan kerran häneen päin. Tutkimattomat ovat tunteiden tie, mihin ne ketäkin vie. Mulle ei tuota rakkautta ole kohdalle tullut ja enää en edes katsele ketään, koska enempi on näkynyt pelkkää inhoa toisten katseissa, joten parempi kun en tosiaan katso ketään päinkään enää. Onnea teille rakastuneille.
- sukupuoli XR
Feronomithan on se vietin tärkeä ohjaaja. Naisella se feronomin vaikutus tai aistinta on vaan paljon parempi kuin miehellä, eli nainen aistii paljon paremmin.
Sit toinen asia, joka löytyy tästä ketjusta on tuo ihmisen vaikutus toiseen ensisilmäyksellä. Kun kaksi ihmistä kohtaa toisensa, niin he saavat ensisilmäyksellä 75% kuvan siitä millainen toinen on. Ja tuota ensikuvaa on vaikea muokata sitten. Se, että sitä on vaikea muokata, niiin ajaa joskus ihmisä aivan väärään kasitykseen siitä mitä toinen on. Kun joku näkee sinut, niin olet joko tuomittu tai sitten mitä suloisin, vaikka todellisuudessa oletkin pankkirosvo raiiskaaja tai jalka- silmäpuoli sotaorpo ja köyhä.
Se erottaa meidät kädelliset nisäkkäät parhaista kavereistamme koirista on se, että feronomien vaikutuksesta huolimatta kaiken ratkaisevin asia suhtautumiseen toisiimme on opitut tavat. Vaikka feronomit tekis minkalaista koodia, niin ihmisellä on opotusti malttia suhtautua asioihin ja ihmisiin, eikä suurestikkaan tapahdu toisenihmsen persläven nuolemista tai suoraa hyökkäämistä saksen kädessä takaapäin tappamismielessä.
Mut vaikka olet se silmäpuoli jalka-amputoitu tai pankkirosvoraiskaaja, niin aina on kuitenkin se hyvinkin toisenlaisesta luokasta tuleva ihmisotus, joka on kiinnostunut sinusta ja ei pysty peittämään sitä kiinnostustaan, vaikka oma elämä ei sitä sallisikaan. Kyllä se tulee läpi.... ja jos elämä sallii, niin ongelma on vain se, että asian esittäminen ei onnistu nii että tulos olisi suotuisa niin, että toinen ei joudu taksijonoon ja saa sellaista kohtaloa, että ei tiedä mitä tulee ennen kuin pääsee turvallisesti kotiin.
Tää on vaan elämää.... ja aina ei voi voittaa... ei edes joka kerta.- ei voittoa ikinä
"Sit toinen asia, joka löytyy tästä ketjusta on tuo ihmisen vaikutus toiseen ensisilmäyksellä. Kun kaksi ihmistä kohtaa toisensa, niin he saavat ensisilmäyksellä 75% kuvan siitä millainen toinen on. Ja tuota ensikuvaa on vaikea muokata sitten. Se, että sitä on vaikea muokata, niiin ajaa joskus ihmisä aivan väärään kasitykseen siitä mitä toinen on"
Tuo on totta. Ilmankos miehet ei minusta ole ikinä olleet kiinnostuneita. En viehättänyt koskaan heidän silmäänsä ulkoisesti, joten ei ihme ett jäin vanhaks piiaks =D =D. Joskus joku piti mua ulkonäön perusteella aika halvan oloisena, ainakin hän puhui siihen sävyyn mun kuullen ja kohteli alentuvasti. Ja ne tosi äkäset, jopa tappavat mulkaisut vaikka en edes puhunut hänelle mitään tai tupannut hänen lähellekään. Jotkut pitivät mua ulkoiseen olemukseen liittyvän vian takia vähän jollain tavalla vajaana henkilönä, heidän asenne oli sellanen vaikka he eivät tunteneet mua millään tavalla entuudestaan. Itse olen erehtynyt pitämään joitakuita ihmisiä mukavina ulkoisen olemuksen perusteella ja pettynyt pahasti, kun olivatkin pahimpia paskanpuhujia ja käyttivät mun hyväntahtoisuutta hyväkseen. Niin sitä erehtyy, mutt erehdyksistäkin oppii, enää en luota oikeastaan kehenkään.
- sukupuoli xr
sukupuoli XR vastaa.....
Se olis kaikkein paras, että olis tunteiden ilmaisussa kompromissi.
Eli ei mitää kaikki kerralla tai venyttelyä asioiden ilmaisussa bvaan pitkän kaavan mukaan asioiden ilmaisu kuitenkin niopealla tahdilla.
Eli siis jos joku ns. iskee silmään, nii pitä tehdä itsensä jollain tapaa tietoiseksi ja ajaa asiat loppuun ajan kanssa, eikä niin että koko pakka kortteja näytetään ekalla deitillä tai monien aikojen päästä kun lämpö on haalistunut laitetaan viestiä, että jotain jäi tekemättä ja ollaan pahoillaan, ku tilanne ei salli.
Onhan se tietty eri juttu kuin se, että pyytää naamakirjakamuksi ja roikkuu....
Mut sit... vaikka aina on tietty joukko ihmisiä joille ei ole käynyt flaksi tai jotka ei ole saanut koskaan minkaanlaista kontaktia, niin todellisuudessa se totaalin tyhjä ja "saamaton" joukko on todella pienessä. Jos se selvä yksinolevien määrä on jotain muutamia prosentteja, niin aivan totaalisesti yksin olevien normien määrä on vain tuota joukkoa pari kertaa suurempi ja yksin olevien osuus sitten se joku 30% josta 2/3 kuitenkin on muulla tapaa toimeliaita, mutta kyvyttämiä sitoutumaan - muistilappu
Olen nuorempana kokenut sen maagisen hetken, että näköpiiriin tulee tuntematon mies, katseet kohtaavat pieneksi toviksi ja päässä syntyy ajatus: "toi on mun".
Omalla kohdallani se ei vaan lopulta ollut kovin pitkäkestoinen tarina, suurinpiirtein 1½ vuotta siinä meni. Ensimmäiset kuukaudet ilmassa leijumista ja sitten pikkuhiljaa paluu maan pinnalle, kun tajuuntaan alkoi mathua sekin, että vaikka molemmat vapaita ihmisiä olimmekin, elämäntilanteemme eivät sopineet yhteen. Ja lopulta sen tiedostaminen, että jos olisi ollut riittävästi muuta yhteistä, elämäntilanteet olisi voinut rukata yhteen sopiviksi. No se siitä.
Mutta mutta... Onko joku ihastunut ensiKUULEMALTA? Joku muukin kuin minä...
Mies tuli toisena työpäivänäni uudessa paikassa asioimaan ja jo ennen kuin näin hänet, kuulin hänet... Vaikka ympärillä kuhisi puolenkymmentä ihmistä askareissaan, käännyin äänen suuntaan odottavasti kuin metsästyskoira, joka saa "vainun"... Tai jotain. Korvani vain "nappasi" miehen äänen, matalan ja heiman käheän... Mies äänen takana teki alta viikon lähetämättömän vaikutuksen huumorintajullaan ja älykkyydellään, sillä "reissulla" ollaan... Mies saa seitsemän vuoden jälkeenkin minut "kiemurtelemaan tuolillani" soittaessaan kesken työpäivän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?187926Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719