Mistä ujolle, kouluttamattomalle introvertille töitä?

00000000000000

Olen tehnyt töitä sanomalehdenjakajana, mutta en halua enkä jaksa enää tehdä yötyötä, pakkasesta lämpimään rappuun ja takaisin, ja taas uudelleen. Tuo työ tuntuu liian raskaalta, ja suoraan sanoen vihaan sitä. Sanomalehdenjakaminen on ainoa työkokemukseni, muualle minua ei ole otettu. Tosin muut hakemani paikat ovat olleet palvelualalta, enkä yhtään ihmettele ettei minua niihin ole huolittu.
Opiskelua on yritetty, mutta aina on jääneet kesken kun mikään ei oikein ole napannut ja on vaikeaa olla muiden ihmisten kanssa, ahdistaakin vähän.
Olen jopa miettinyt työttömäksi jäämistä ja että katselisin ihan rauhassa työmahdollisuuksia, mutta vuokra on pakko maksaa :>
Nyt olisi siis hakusessa työtä, mielellään ei fyysisesti kovin raskasta sellaista, johon kouluttamattomalla, erittäin ujolla tytöllä olisi mahdollisuuksia :>

8

2211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdsss

      Kysy työkkäristä sitä varten työvoimavirkailijat on.

    • iteljooni4444

      hae ainakin nyt jouluksi itellan jouluapulaiseksi! Vaikea tässä talouslamassa saada pysyvää paikkaa, mutta kannattaa koittaa :) Työ lajittelukeskuksessa on mukavaa puuhailua hyvässä hengessä ja vaihteluakin on jonkin verran.

    • 8+14

      Oletko kokeillut tallentajan töitä, niihin ei ainakaan tarvitse koulutusta.
      Itse olen ollut kahdessa eri tallentajan työssä ja se on ihan ok, saa ainakin olla lämpimässä toimistossa ja kuunnella musiikkia.
      "Huonona" puolena, ettei tallennusta voi/jaksa tehdä 8h vaan enemminkin jotain 5h/pvä, sen verran yksipuolista tylsää työtä se on.

      Olen ihan samaa mieltä tuosta sanomalehdenjakajan hommasta, tuollaiset fyysiset ulkotyöt on aika perseestä.

    • ,,,,,,,,,,,,,,

      Jos sinulla on ajokortti niin hae TE-keskuksen yhdistelmäkuski kuljettaja kurssille. Rekkakuskin työ sopisi sinulle jos tulet toimeen itsesi kanssa. Naiskuskeja on nykyäänkin vähän mutta lisää tulee koko ajan. Tietysti riippuu silläkin alalla missä firmassa on mutta monesta pahinta ovat juuri pitkät yksinäiset työpäivät. Työ on itsessään kevyttä ja minusta tuntuu että voisit viihtyä alalla.

      • rekkakoulun käynyt

        Rekkakuskit ovat erittäin puheliaita kaikki, ne höpöttää ihan taukoumatta koko ajan.Työharjoittelussa voi olla todella vaikeaa jos itse on hiljainen ja toista ärsyttää oma hiljaisuus.Harva rekkakuskia koulut on juuri kiinnostannut, joten ne tosi törkeitä ihmisiä.


    • .....

      Hei hoi järki käteen ja kouluun. Ilman koulutusta pääsee oikeastaan vain aika lailla palvelualan hommiin ja p*skoihin duuneihin. Jos koulu ei innosta niin mieti, oletko mielummin siellä koulussa muutaman vuoden ja hommaat tutkinnon mielenkiintoiseen ja mukavaan työhön vai vietät nekin vuodet siinä työssä mikä ei voisi pätkääkään kiinnostaa?

      Jos ei onnistu ujouden takia koulun käynti niin terapiaan ensin. Jos ei viihdy ihmisten seurassa niin ei viihdy, voi voi sitä ei voi muuttaa, mutta jos ongelma on se ettei oikeasti kykene olemaan toisten seurassa niin sitten kannattaa hakea apua. Pääset siihen kuntoon että pystyt hoitamaan perus asiat, kuten vaikka sen koulunkäynnin.

      Sulla on vaan yksi elämä, ei kannata tuhlata sitä.

    • 11111111111111

      Täällä toinen lehdenjakajana kunnostautunut, kouluttamaton ujo introvertti!

      Itse tein jakotyötä kuusi vuotta, sitten lopetin. Nyt työttömänä ja toimeentulotuella :(

      • 6+15

        Onhan niitä muitakin töitä mitä saa ilman koulutusta kuin tuo jakotyö. En itse tekisi jakotyötä, kuulostaa aika vittumaiselta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe