Keskusteluiden luotseja paikalla?

Keitäs meitä on tänne jo löytänyt?
Kuittaa tähän jotain että tiedämme keitä käy ja kerro samalla vaikka palstasi.
Itse luotsaan varsin hiljaista miitti-palstaa sekä toisella nickillä erästä muuta palstaa.
Aikoinaan kokeilin BB-keskustelupalstalla mutta se oli liian hektistä kyllä.

31

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Suomi24 luotsi keskustelupalstasta. Olen Talousrikokset,Tapani Kansa, Verkostomarkkinointi, Yleistä taloudesta -palstoilla luotsina.

• Joo siis mä olen tuolla rasismikeskustelupalstalla. Tavattiinkin Cesarin kanssa s24 ilallisella.

• Etsintäkuulutukset, Aikuistuminen, Apua aloittelijoille, Yleistä tietokoneista, Animaatio ja Elokuvat.

• :))) tärkeimmät tulikin jo sanottua. Oli mukava tutustua palstaan. :)

• Löysin tieni peräti tänne asti

• Työpaikkakiusaaminen. Tavan rähinä palsta :/ mutta yritä siistiä parhaani mukaan

• Nuorten palsta

• Itse olen suurilta osin Luotsina Kännykät ja Tietotekniikka palstoilla.

• Luin että "olen suunniltani". :D

-Martta-

• suomi24 kirjoitti:

Luin että "olen suunniltani". :D

-Martta-

Ei sentään. Pidän luotsin työstä:D

• Alkoholipalstalta.
      Moi kaikille. Vapuselle erityiset terveiset kiitos avusta.
      Menee minullakin siistimisen puolelle mutta pitää tottua luotsina oloon.

• Tarkennetaan että kiitos avast-panda vinkistä. :)

• Ole hyvä!

• Hei!

Minä paikkakunnat Kotka uusi luotsi.

• Tervetuloa Luotsiksi :)

• henttuw

Nuoret ja rakkaus. Ei ihan niin romanttista,miltä kuulostaa :)

• Katolilaisuus-palstan luotsi tässä.

Palstaa on viime kuukausiin asti pitänyt pelikenttänään yksi multinikki, jonka tavoitteena on luoda palstalaisista mahdollisimman jyrkkä ja ankara kuva. Eräs ulkopuolinen kävi tunnistamassa hänet - hän siis ei ole rekisteröitynyt - minkä jälkeen ei ole tarvittu kummoisia toimia. Tyypin into on sammunut, mutta palstan maine potentiaalisten käyttäjien keskuudessa on edelleen pakkasen puolella.

• täällä ollaan :)

• Kiitos palstasta. Kätevänoloinen tämä!!

Luotsi alueella 40 chat

• Pöö :) en osaa nyt muuta sanoa kun tämä vie taas aikansa että on kyytillä..

• Luotsaan ateismi-palstaa, varsinaista spämmäyksen ja asiattomuuksien pirunpesää. Palsta on nyt kuitenkin jonkin verran siistiytynyt, ja viestien määräkin näyttäisi olevan kasvussa. :-)

• Oon luotsannu Skoda ja Liikenne palstaa vuoden verran, jos joku haluaa niin saa liittyä kanssani trollien ja skodajormien ampparipesään, siellä kun ei tekeminen lopu ja jos vahingossa poistat keskustelun joka solvaa muita tai itseäsi niin tulet kuulemaan siitä kauan =)

Jos poistaa skoda palstalta viestin joka solvaa skoda merkkiä taikka skodan omistajia niin sittenkös se rumba alkaa =)

• Meikämaija luotsaa Kosteusvauriot-puolella. Se o iha hiRRRRveetä ku paikalle tuli nainen "pätemään" :D Voi sitä riemua kun äijät saa piiskata ku joku lapsus pääsee suustani. Olen aina ihan hirmuisen pahoillani ja kehun haukkujan pyörryksiin. Mulla on kaks ikiomaa vakkarihäirikköä, toinen on tämä elämänsä joka ketjuun kertaava ja sitten on toinen joka kertaa tämän elämänsä kertaavan elämän. Että... näillä mennään! Mutta olen viihtyny uudessa pestissä!!! Bäng bäng!!! :D

• Perussuomalaiset palstalla luotsina kivitettävänä ;) Osa varmasti johtuu kokemattomuudesta, ja osa vaan häiriköistä ;)

• Laitetaan häiriköiden piikkiin =)
        Teet parhaasi, se riittää =)

• Godsmack kirjoitti:

Laitetaan häiriköiden piikkiin =)
        Teet parhaasi, se riittää =)

Luotsit ei taida koskaan olla kiitettäviä, vaan kivitettäviä. Sun mielipiteet on hyviä ja peukutettavia siihen saakka kunnes ruori ilmestyy nikin eteen.

Terkuin miss.007 with pms

• miss.007 kirjoitti:

Luotsit ei taida koskaan olla kiitettäviä, vaan kivitettäviä. Sun mielipiteet on hyviä ja peukutettavia siihen saakka kunnes ruori ilmestyy nikin eteen.

Terkuin miss.007 with pms

Luotsithan on aina kiitettäviä (kivitettäviä), kiitettäviä (kivitettäviä). =)

Taitaa olla, että harva kiittää, suurempi määrä kivittää ja suurinosa käyttäjistä ei välttämättä edes noteeraa mitään mitä oikeasti tapahtuu.

Itseäni suuresti huvittaa tuo peukku, suurinosa palstoilla peukuttaa itseään... (tahallisesti) kuulostaapa hävyttömältä =D

Sulla on ilmeisesti niin kivaa, että luonnollista asiaa käytetään aseena poiston syynä? EIkö ne muuta keksinyt, niillä saattaa olla sama oireyhtymä, ne ei vain tiedä sitä vielä, tai ikinä. =)

• lindqvist kirjoitti:

Luotsithan on aina kiitettäviä (kivitettäviä), kiitettäviä (kivitettäviä). =)

Taitaa olla, että harva kiittää, suurempi määrä kivittää ja suurinosa käyttäjistä ei välttämättä edes noteeraa mitään mitä oikeasti tapahtuu.

Itseäni suuresti huvittaa tuo peukku, suurinosa palstoilla peukuttaa itseään... (tahallisesti) kuulostaapa hävyttömältä =D

Sulla on ilmeisesti niin kivaa, että luonnollista asiaa käytetään aseena poiston syynä? EIkö ne muuta keksinyt, niillä saattaa olla sama oireyhtymä, ne ei vain tiedä sitä vielä, tai ikinä. =)

Viimeinen kappale ei auennut? Yritän arvuutella: Oletan että oletat että oletan että oletat että o.... meinas jäädä levy päälle kun olen ollu liikaa vertti-eetun seurassa. Siis oletan että oletat että pms:stä on mainittu palstalla. Ehei. Se on ihan mun oma todellinen syndrooma joka kasvattaa sarvet aina pariks viikoks kerrallaan (joskus selvii vähemmällä). Täällä tarvis olla oma sarviketju pahojen päivien varalle jossa sais käydä riehumassa pahimmat ketutukset :P (Oletan että miehet ja tasaisemmat leidiluotsit on nyt ihan että soosoo sopimatonta)

Huumorista en pääse eroon sillonkaan kun nää sarvet tulee, se vaan mustenee hetkeks. Eli hävytön itsepeukutus aiheutti kaikuvan Pahatar-naurun >:D

• miss.007 kirjoitti:

Viimeinen kappale ei auennut? Yritän arvuutella: Oletan että oletat että oletan että oletat että o.... meinas jäädä levy päälle kun olen ollu liikaa vertti-eetun seurassa. Siis oletan että oletat että pms:stä on mainittu palstalla. Ehei. Se on ihan mun oma todellinen syndrooma joka kasvattaa sarvet aina pariks viikoks kerrallaan (joskus selvii vähemmällä). Täällä tarvis olla oma sarviketju pahojen päivien varalle jossa sais käydä riehumassa pahimmat ketutukset :P (Oletan että miehet ja tasaisemmat leidiluotsit on nyt ihan että soosoo sopimatonta)

Huumorista en pääse eroon sillonkaan kun nää sarvet tulee, se vaan mustenee hetkeks. Eli hävytön itsepeukutus aiheutti kaikuvan Pahatar-naurun >:D

Ei auennut ei. Nyt mä pohdin, että oletitko, että mä oletin, että sä oletit, mitä mä oletin sun olettavas, että mä oletin. =D

Kyllä, ajattelin että joku oikea "maskuliininen urho, kaikkien keskustelijoiden keskustelija, sivistynein henkilö maailmankaikkeudessa" tuli palstalle ja tokaisi juurikin tuon, kun hänen "erittäin asiallinen, sivistynyt ja aiheeseen liittyvä"-keskustelu oli kadonnut.

Kaikillahan tuo pms on, mullakin on erittäin arat rinn...ka täytyy mennä pakkamaan, eikun ruoka oli valmis... Toivottavasti ei ole pahoja oireita tai kipuja, jaksamisia ja voimia, varsinkin sille vastakappaleelle, joka tuon joutuu tuota kestämään. :P

• Nuorten Rakkaus-palstalla olen luotsina. Päivittäistä kikkeilijöiden poistoa, mukavaa puuhaa... ;-)

• Nuorten Pulinat-palstaa luotsaan JT:n kanssa. Ollaan molemmat aika tuttuja jo, joten ei nyt ihan tavatonta riehumista... Ollaan kaikki siellä hiukan outoa porukkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7217
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5026
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2831
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1348
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1269
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      284
      955
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      182
      858
    Aihe