Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Pöytyälle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Pöytyällä yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Pöytyällä?
11
3348
Vastaukset
- Torikirppuja
Toreja löytyy ja kirppujakin varmaan. Kyrön torilla kannattaa poiketa toripäivänä. Muuten on tori aika autio.
- Keijo-Irmeli
Jospa hieman seuraatte asioita ja muiden kuntien sivuja niin ymmärrätte aloittajan olleen provo,eli sairas kirjoittelija joka saa paaskan kirjoittelusta tyydytystä!
Vetäköön siis taru anneli käteensä ja haistelkoot likaisia pikku-pöksyjään!- Tarua ja totta
Taru Anneli kävi eilen kirppiksellämme ja kaupat syntyivät. Ihan asiallisia kysymyksiä hänen kysymyksensä ovat.
Hei !
Yläneen Pöytyällä on Kirpputori Haverintie 17 , 21900 Yläne
Olemme avoinna joulukuussa ke -to -pe 12- 17.00 ja la 10 -14 .00- Yläneen Pöytyä
Vai Pöytyän Yläne?
- Tyhmää aluetta
Kirpputorikierrokset on asia erikseen, mutta muuten ei Pöytyälle kannata tulla. Paikkakunta on läpeensä mätä junttila. Koko kunta pitäisi tasoittaa puskutraktoreilla maan tasalle.
- Kyllä kannattaa
Se joka toisia tuolla tavalla haukkuu niin se on itse sellainen
- Pate122344
Turku tasaiseksi puskutraktoreilla niin ei se tyhmyys heijastu lähialueille.
- Kirppeli
Jokos Munakirppis pian pidetään?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390