Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Pöytyälle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Pöytyällä yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Pöytyällä?
11
3245
Vastaukset
- Torikirppuja
Toreja löytyy ja kirppujakin varmaan. Kyrön torilla kannattaa poiketa toripäivänä. Muuten on tori aika autio.
- Keijo-Irmeli
Jospa hieman seuraatte asioita ja muiden kuntien sivuja niin ymmärrätte aloittajan olleen provo,eli sairas kirjoittelija joka saa paaskan kirjoittelusta tyydytystä!
Vetäköön siis taru anneli käteensä ja haistelkoot likaisia pikku-pöksyjään!- Tarua ja totta
Taru Anneli kävi eilen kirppiksellämme ja kaupat syntyivät. Ihan asiallisia kysymyksiä hänen kysymyksensä ovat.
Hei !
Yläneen Pöytyällä on Kirpputori Haverintie 17 , 21900 Yläne
Olemme avoinna joulukuussa ke -to -pe 12- 17.00 ja la 10 -14 .00- Yläneen Pöytyä
Vai Pöytyän Yläne?
- Tyhmää aluetta
Kirpputorikierrokset on asia erikseen, mutta muuten ei Pöytyälle kannata tulla. Paikkakunta on läpeensä mätä junttila. Koko kunta pitäisi tasoittaa puskutraktoreilla maan tasalle.
- Kyllä kannattaa
Se joka toisia tuolla tavalla haukkuu niin se on itse sellainen
- Pate122344
Turku tasaiseksi puskutraktoreilla niin ei se tyhmyys heijastu lähialueille.
- Kirppeli
Jokos Munakirppis pian pidetään?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865