Kirpputoreja Hirvensalmella?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Hirvensalmelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Hirvensalmella yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?

9

2621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on0

yksi taitaa olla muistaakseni, koneliikettä, vastapäätä.

• malus2

Ei ou vielä..Tuuppas ja laita semmonen pystyyn. Entiseen Sivakauppaan.

• halpoo joo

halevamalla haet kaupungista,sieltä ne rojut tullee muutenkin sinne kirpputorille.
      Kaupungissa on hyvät romppeet eikä tarvii maksoo välkäsiä,samoin mäntyharjussa

• risa ja kallis

koneliikettä vastapäätä.siellä myydään osittain rikkinäistä,hirveet hinnat ja toinen myyjistä huutaa kurkku suorana miten kallis tämäkin ois kaupassa.pakko myyntii,ite ei saa rauhassa katsella.en ole koskaan ostanut mitään mutta mieli ois tehnyt mutta jos meet verkkareissa sulle tyrkytetään huonoo ja risaa ja kallista.jos meet pyhäpuvussa saat ehjää ja kallista.mut on kirpputori.

• ostaja1

en voi ymmärtää miten joku voi olla näin kateellinen ja jatkuvasti mustamaalata toisia ihmisiä minä ainakin olen ostanut paljon hyvää jahalpaa tavaraa ehkä tämä panettelija on jostain katkera ihminen

• perhe Heinolasta

kävin tutustumassa Hirvensalmen kirppikseen täältä heinolasta pitää kyllä sanoa että harvassa kirppiksellä on yhtä laadukasta tavaraa kuin on hirvensalmella kannattaa käydä katselemassa niin voi todeta kuinka laadukasta tavara on samoin sisäilma oli raikas ja paikat siistit

• Viisastukaa

Älkää vastatko muuttaa joka päivä eri paikkakunnille.

• käkikello

Olen itse asiakas kyseisellä, kylän ainoolla kirpputorilla.
      Tilat ovat siistit ja asialliset. Tavara on ollut hyvää ja kaikki mitä vähän ostanut, toimivaa ja ehjää. Hinnasta voi aina neuvotella, mutta ei siellä ole kallista.
      Ilmaiseksihan ihmiset haluaa kaiken ja vielä uutta tavaraa.
      Myyjä mitä ystävällisin, koskaan en ole parempaa palvelua saanut. Aina on aikaa kysellä kuulumiset.
      On siellä toinen myyjä välillä, aika kova ääni ja vähän tökerö. Mutta ei kannata välittää. Itse omistaja mitä herttaisin ihminen.

• ei kanttii

Samaa mieltä oon, omistaja aivan ihuna, mutta toinen niin sanottu myyjä aivan kamala. Huutaa kun mikäkin ja tosi tökerä käytös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6478
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      6024
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2953
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2404
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2075
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1784
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1208
    Aihe