Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Hirvensalmelle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Hirvensalmella yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Hirvensalmella?
9
2180
Vastaukset
- on0
yksi taitaa olla muistaakseni, koneliikettä, vastapäätä.
- malus2
Ei ou vielä..Tuuppas ja laita semmonen pystyyn. Entiseen Sivakauppaan.
- halpoo joo
halevamalla haet kaupungista,sieltä ne rojut tullee muutenkin sinne kirpputorille.
Kaupungissa on hyvät romppeet eikä tarvii maksoo välkäsiä,samoin mäntyharjussa - risa ja kallis
koneliikettä vastapäätä.siellä myydään osittain rikkinäistä,hirveet hinnat ja toinen myyjistä huutaa kurkku suorana miten kallis tämäkin ois kaupassa.pakko myyntii,ite ei saa rauhassa katsella.en ole koskaan ostanut mitään mutta mieli ois tehnyt mutta jos meet verkkareissa sulle tyrkytetään huonoo ja risaa ja kallista.jos meet pyhäpuvussa saat ehjää ja kallista.mut on kirpputori.
- ostaja1
en voi ymmärtää miten joku voi olla näin kateellinen ja jatkuvasti mustamaalata toisia ihmisiä minä ainakin olen ostanut paljon hyvää jahalpaa tavaraa ehkä tämä panettelija on jostain katkera ihminen
- perhe Heinolasta
kävin tutustumassa Hirvensalmen kirppikseen täältä heinolasta pitää kyllä sanoa että harvassa kirppiksellä on yhtä laadukasta tavaraa kuin on hirvensalmella kannattaa käydä katselemassa niin voi todeta kuinka laadukasta tavara on samoin sisäilma oli raikas ja paikat siistit
- Viisastukaa
Älkää vastatko muuttaa joka päivä eri paikkakunnille.
- käkikello
Olen itse asiakas kyseisellä, kylän ainoolla kirpputorilla.
Tilat ovat siistit ja asialliset. Tavara on ollut hyvää ja kaikki mitä vähän ostanut, toimivaa ja ehjää. Hinnasta voi aina neuvotella, mutta ei siellä ole kallista.
Ilmaiseksihan ihmiset haluaa kaiken ja vielä uutta tavaraa.
Myyjä mitä ystävällisin, koskaan en ole parempaa palvelua saanut. Aina on aikaa kysellä kuulumiset.
On siellä toinen myyjä välillä, aika kova ääni ja vähän tökerö. Mutta ei kannata välittää. Itse omistaja mitä herttaisin ihminen. - ei kanttii
Samaa mieltä oon, omistaja aivan ihuna, mutta toinen niin sanottu myyjä aivan kamala. Huutaa kun mikäkin ja tosi tökerä käytös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541155Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70929
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26907- 15899