Tapan kohta itteni

ahdfjhkglöj

Mä tapan itteni ihan just. En jaksa tätä enää sekuntiakaan. Mä vihaan elämää, ihmisiä ja koko maailmaa niin totaalisesti. Koko tilanne tällä planeetalla on niin järjetön, että alkaa pakostakin pohtimaan poislähtöä.

Jos haluatte olla onnellisia, älkää käyttäkö aivojanne. Katsokaa BB:tä, seuratkaa laumaa, shoppailkaa, pissistelkää, fruittailkaa, kännätkää. olkaa aivottomia pellejä älkääkä ajatelko. Sillä tavalla voitte elää elämänne onnellisena loppuun asti. Mutta jos päätätte käyttää aivojanne, se johtaa onnettomuuteen. Ihminen on vitun idiootti olento, ja jos sen toimintaa alkaa järjellä tutkimaan, sitä lopulta masentuu ja päättää päivänsä.

172

11486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4pv

      Ihan ensiksi sanon että nyt vähän jäitä hattuun :). Kannattaa oikeasti miettiä minkä vaihtoehdon valitsee. Itselläni on hyvin samankaltainen tilanne kuin sinulla. Vanha sanonta "tieto lisää tuskaa" pitää todellakin paikkansa. Olen samanlaisessa tilanteessa myös siltä kannalta, että kaikki tuntuu siltä etten saa mistään mitään irti. Ei kiinnosta enempää kännätä, kun ei siitä mitään kuitenkaan saa. Aikaisemmin käytin melkein kaiken vapaa aikani pelaamiseen kavereiden kanssa netissä. Enää pelaaminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Koen myös olevani yksinäinen, vaikka ympärilläni on kymmenittäin ihmisiä. Kaikilla vain tuntuu olevan kiire jonnekin, kenellä seuraavan viikonlopun bileisiin ja kenellä uuteen opiskelupaikkaan. Harva näyttää oikeasti pysähtyneen miettimään elämää tosissaan. Itse mietin asiaa useinkin.

      Vajaa vuorokausi sitten olin taas valmis tekemään itsemurhan. Pohdin asiaa tuntikausia -jälleen. Tällä kertaa päädyin kuitenkin siihen tulokseen että jos toinen vaihtoehto on itsari ja toinen edes mahdollisuus hetkelliseen onnellisuuteen joskus, en aio jättää käyttämättä mahdollisuutta olla onnellinen. Itsemurha on tietenkin keino päästä pois kaikesta paskasta kertaheitolla, mutta ainoa ongelma on se ettei sitä voi perua. Ihminen ei voi tietää sitä mitä elämällä saattaisi olla tarjottavanaan esimerkiksi muutaman vuoden kuluttua. Jokaisella ihmisellä on varmasti unelmia, joiden toteuttaminen on elämisen arvoista.

      Sinulle tahdon siis sanoa, että mieti, mitä haluaisit elämässäsi tehdä. Lähde tavoittelemaan unelmiasi. Ennemmin tai myöhemmin elämä alkaa tuntua elämisen arvoiselta, tai niin ainakin haluan uskoa.

      (Itselleni ratkaiseva päätös olla hengissä oli se, että en halua elää koko elämääni vain itselleni vaan mahdollistaa myös jollekulle toiselle mahdollisuuden onnellisuuteen.)

      Näin pohtii 18-vuotias tyyppi.

      • jotain .

        Mitä elämällä on sinulle tarjottavana parin vuoden päästä?
        Samaa kakkaa se on silloinkin. Odotatko että aivosi muokkautuu samanlaiseksi kuin suurimmalla osalla? Että alat yhtä äkkiä pitämään draamasarjoista, facebookista ja juorulehdistä? Sinulla on viisaus, et pääse siitä eroon. Viisaus on joko kirjoista hankittua, tai julma lahja jumalalta, jonka sait. Sinun pitäisi kirjoittaa vaikka kirja. Saisit autettua, muita, niinkuin tuolla kirjoituksellasi halusit. Saisit vielä rahaakin siitä, vaikka raha ei meitä masentuneita kiinnosta. Ei kiinnostaisi ajaa ferrarilla esittelykierrosta baarikadulla.


      • v tyyppi

        taisit just pelastaa mut


      • Olen 51vuotias iso mies, kipuja on kokoajan. Minulla ei ole yhtään ystävää. Miksi minua pidetään hengissä???? Saatana jos tästä pääsen saa ambulanssi, poliisi ja palokunta kuulla kunniansa!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        jotain . kirjoitti:

        Mitä elämällä on sinulle tarjottavana parin vuoden päästä?
        Samaa kakkaa se on silloinkin. Odotatko että aivosi muokkautuu samanlaiseksi kuin suurimmalla osalla? Että alat yhtä äkkiä pitämään draamasarjoista, facebookista ja juorulehdistä? Sinulla on viisaus, et pääse siitä eroon. Viisaus on joko kirjoista hankittua, tai julma lahja jumalalta, jonka sait. Sinun pitäisi kirjoittaa vaikka kirja. Saisit autettua, muita, niinkuin tuolla kirjoituksellasi halusit. Saisit vielä rahaakin siitä, vaikka raha ei meitä masentuneita kiinnosta. Ei kiinnostaisi ajaa ferrarilla esittelykierrosta baarikadulla.

        Jou jou


      • Anonyymi
        kooMikko69 kirjoitti:

        Olen 51vuotias iso mies, kipuja on kokoajan. Minulla ei ole yhtään ystävää. Miksi minua pidetään hengissä???? Saatana jos tästä pääsen saa ambulanssi, poliisi ja palokunta kuulla kunniansa!!!!!!!!!

        No kyssaa itsesi.

        Ihme uhriutuja.


      • Anonyymi
        kooMikko69 kirjoitti:

        Olen 51vuotias iso mies, kipuja on kokoajan. Minulla ei ole yhtään ystävää. Miksi minua pidetään hengissä???? Saatana jos tästä pääsen saa ambulanssi, poliisi ja palokunta kuulla kunniansa!!!!!!!!!

        Parempaa huomista. (Huomasin, pari vuotta vanha viesti.)


    • Ahdistunut mies

      Mistä sitä sais rohkeuden tappaa itsensä? Miten pystyä olemaan ajattelematta minkälaisen tuskan aiheuttaa läheisilleen jos päättää päivänsä? Ilman näitä ongelmia olisin tehnyt itsemurhan jo kauan sitten. Jossain määrin kuitenkin myös pelkään kuolemaa. Ainakin tuskallinen ja hidas kuolema pelottaa.

      • suuru suru

        Voin sanoa sinulle ahdistunut mies että jos teet itsemurhan jätät jälkeesi paljon surua. Poikani teki itsemurhan 4-vuotta sitten enkä minä äitinä selviä siitä koskaan.Ajattelen itsekin poistua täältä, mutta en voi sillä tiedän minkä tuskan jättäisin läheisilleni. Ymmärrän poikaani ettei hän jaksanut mutta olisimme yhdessä voineet varmaan häntä autta jos olisimme tienneet. Hän salasi meiltä kaiken pahanolonsa ja itsemurha tuli aivan puun takaa. Koeta sinä puhua pahasta olostasi jollekkin ettei sinun tarvitsisi jättää niin montaa ihmistä suruun ja ahdistukseen. Itsemurha vaikuttaa niin moneen moneen ihmiseen lähelläsi.


      • heebo92
        suuru suru kirjoitti:

        Voin sanoa sinulle ahdistunut mies että jos teet itsemurhan jätät jälkeesi paljon surua. Poikani teki itsemurhan 4-vuotta sitten enkä minä äitinä selviä siitä koskaan.Ajattelen itsekin poistua täältä, mutta en voi sillä tiedän minkä tuskan jättäisin läheisilleni. Ymmärrän poikaani ettei hän jaksanut mutta olisimme yhdessä voineet varmaan häntä autta jos olisimme tienneet. Hän salasi meiltä kaiken pahanolonsa ja itsemurha tuli aivan puun takaa. Koeta sinä puhua pahasta olostasi jollekkin ettei sinun tarvitsisi jättää niin montaa ihmistä suruun ja ahdistukseen. Itsemurha vaikuttaa niin moneen moneen ihmiseen lähelläsi.

        Elämme täällä muita varten. Siinä ei ole järkeä.
        Lohdutuksen sanana Sinulle. Se oli pojallesi paras vaihtoehto. Olen kärsinyt masennuksesta niin kauan kuin muistan. Minulla ei ole yksinkertaisesti ollut kanttia tehdä itsemurhaa. Olen käynyt hoidossa ja syönyt lääkkeitä. Ei se auta. Psykologit on vain ihmisiä. Ei heillä ole ihmeellistä kykyä parantaa. Lääkkeetkin muokkaavat aivoja, mutta ei niin radikaalisti, että huono mieli vaihtuu hyvään mieleen. Ei se sinunkaan kohdalla toimisi niin.
        Sinulle olisi armaan ollut hyvä että se särkynyt ihminen olisi elänyt täyden elämän. Ei se niin vaan mene. Tämä aika minkä olen ollut masentuneena, haluaisin että tätä aikaa elämässäni ei olisi koskaan ollutkaan, että olisin tehnyt itsemurhan masennuksen alkuvaiheilla. Kymmenen vuotta on pitkä aika kun joka ikinen päivä tuntuu kurjalta.


      • Anonyymi
        suuru suru kirjoitti:

        Voin sanoa sinulle ahdistunut mies että jos teet itsemurhan jätät jälkeesi paljon surua. Poikani teki itsemurhan 4-vuotta sitten enkä minä äitinä selviä siitä koskaan.Ajattelen itsekin poistua täältä, mutta en voi sillä tiedän minkä tuskan jättäisin läheisilleni. Ymmärrän poikaani ettei hän jaksanut mutta olisimme yhdessä voineet varmaan häntä autta jos olisimme tienneet. Hän salasi meiltä kaiken pahanolonsa ja itsemurha tuli aivan puun takaa. Koeta sinä puhua pahasta olostasi jollekkin ettei sinun tarvitsisi jättää niin montaa ihmistä suruun ja ahdistukseen. Itsemurha vaikuttaa niin moneen moneen ihmiseen lähelläsi.

        pidä turpas kii ketää ei kiinnosta läheiset


      • Anonyymi

        Hyppää hassen siivelle, hyppää.


      • Anonyymi
        suuru suru kirjoitti:

        Voin sanoa sinulle ahdistunut mies että jos teet itsemurhan jätät jälkeesi paljon surua. Poikani teki itsemurhan 4-vuotta sitten enkä minä äitinä selviä siitä koskaan.Ajattelen itsekin poistua täältä, mutta en voi sillä tiedän minkä tuskan jättäisin läheisilleni. Ymmärrän poikaani ettei hän jaksanut mutta olisimme yhdessä voineet varmaan häntä autta jos olisimme tienneet. Hän salasi meiltä kaiken pahanolonsa ja itsemurha tuli aivan puun takaa. Koeta sinä puhua pahasta olostasi jollekkin ettei sinun tarvitsisi jättää niin montaa ihmistä suruun ja ahdistukseen. Itsemurha vaikuttaa niin moneen moneen ihmiseen lähelläsi.

        Ihana että ymmärrätte. Olen samassa tilanteessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pidä turpas kii ketää ei kiinnosta läheiset

        Kaikenlaisia kusipäitä! Jotain rajaa.


      • Anonyymi

        äläs nyt tapa :)


      • Anonyymi

        Mua myös pelottaa kuolema ja tuntuu pahalta miettiä kaikkea sitä tuskaa mitä mun läheiset kokisi, mutta mä oon aina miettinyt että sittekun kuolen niin ei oo enään mun ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äläs nyt tapa :)

        Kylläs nyt tapan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisia kusipäitä! Jotain rajaa.

        Tuu laittaa mulle rajat Mä haluun luuseripelle säkin oot Mitä uskalla tehdä


    • Keissa

      Ei sinun tarvitse ottaa kaikkea maapalon ahdistusta omille harteillesi ja ahdistua. Sinua ahdistaa nyt oma suhde itseesi ja olet pettynyt omaan elämääsi. Tappamalla itsesi osoitat kyllä että vihaateniten itseäsi. Totta että olet joutunut pettymään ihmsiin, onko sinua potkitty päähän, alistettu ym. Maailam ei tule yhtään paremmaksi jos sinä poistut täältä.
      Kerro mikä sinua sitten mättää?

    • Hienoa, että olet jaksanut kirjoittaa omista tunnoistasi.

      Halutessasi keskustella tilanteestasi, voit olla yhteydessä Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen: puh.010 19 5202. Päivystys arkisin klo 9.00.-06.00. lauantaisin klo 15.00.-06.00. sunnuntaisin klo 15.00.-22.00.

      SOS-kriisikeskus / vapaaehtoistyöntekijä Suti

      • Pandora71

        Voin itse kertoa omasta kokemuksesta, että kun äitini teki itsemurhan yli 16v.sitten, olimme kaikki 4 sisarusta ja todella moni muu shokissa pitkään ja ilman Sos-kriisikeskusta en olisi itse ainakaan selvinnyt siitä tuskasta, minkä äiti aiheutti päättäessään päivänsä
        Vieläkin mietin joskus, että olisiko hän voinut tehdä toisin, mutta se jää ikuiseksi arvoitukseksi.
        Vaikka asia on edelleenkin tuskainen itselleni, opin sen että itse en voisi tuottaa niin suurta tuskaa läheisilleni, vaikka kuinka on säryt joka päiväisiä ja elämä potkinut päähän monellakin eri tavalla tässä vuosien varrella.
        Jo se että on joku ammatt-iihminen jossain sinua varten, auttaa siihen omaan pahaan oloon, kun saa puhuttua ne tuskaisimmat asiat ulos itsestään ja tämä netti-apu on myös erittäin hyvä niille, jotka tykkäävät kirjoittaa ja näin saada apua;=)
        Kaikkea hyvää kaikille ikäviä asioita kokeneille ja mottona vielä, että se mikä ei tapa, niin vahvistaa, vaikka inhoankin koko lausetta;)
        Jokatapauksessa elämässä on paljon pieniä ihmeitä, kun vaan jaksaa uskoa parempaan huomiseen;=))


      • Huomattu2

        Asiakkaiden kalastelu toimii.


      • kannattaja
        Huomattu2 kirjoitti:

        Asiakkaiden kalastelu toimii.

        Minusta on hyvä että ihmisiä halutaan auttaa. Riistokapitalismin sijaan voisi olla kapitalismia, jossa osalla liikemiehistä on humaanit arvot. Kannatetaan!


      • Anonyymi
        Pandora71 kirjoitti:

        Voin itse kertoa omasta kokemuksesta, että kun äitini teki itsemurhan yli 16v.sitten, olimme kaikki 4 sisarusta ja todella moni muu shokissa pitkään ja ilman Sos-kriisikeskusta en olisi itse ainakaan selvinnyt siitä tuskasta, minkä äiti aiheutti päättäessään päivänsä
        Vieläkin mietin joskus, että olisiko hän voinut tehdä toisin, mutta se jää ikuiseksi arvoitukseksi.
        Vaikka asia on edelleenkin tuskainen itselleni, opin sen että itse en voisi tuottaa niin suurta tuskaa läheisilleni, vaikka kuinka on säryt joka päiväisiä ja elämä potkinut päähän monellakin eri tavalla tässä vuosien varrella.
        Jo se että on joku ammatt-iihminen jossain sinua varten, auttaa siihen omaan pahaan oloon, kun saa puhuttua ne tuskaisimmat asiat ulos itsestään ja tämä netti-apu on myös erittäin hyvä niille, jotka tykkäävät kirjoittaa ja näin saada apua;=)
        Kaikkea hyvää kaikille ikäviä asioita kokeneille ja mottona vielä, että se mikä ei tapa, niin vahvistaa, vaikka inhoankin koko lausetta;)
        Jokatapauksessa elämässä on paljon pieniä ihmeitä, kun vaan jaksaa uskoa parempaan huomiseen;=))

        Hänellä oli paha olla. Hän halusi pahan olon pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä oli paha olla. Hän halusi pahan olon pois.

        Paha olo siirtyi seuraavalle sukupolvelle.


      • Anonyymi

        Laitoitte sitten tuollaisen 010 kalliin numeron joka ei kuulu puhelupaketteihin. Kaikki asiakkaanne tuskin on miljonäärejä.
        Masentuu vähemmästäkin.


      • Anonyymi
        Pandora71 kirjoitti:

        Voin itse kertoa omasta kokemuksesta, että kun äitini teki itsemurhan yli 16v.sitten, olimme kaikki 4 sisarusta ja todella moni muu shokissa pitkään ja ilman Sos-kriisikeskusta en olisi itse ainakaan selvinnyt siitä tuskasta, minkä äiti aiheutti päättäessään päivänsä
        Vieläkin mietin joskus, että olisiko hän voinut tehdä toisin, mutta se jää ikuiseksi arvoitukseksi.
        Vaikka asia on edelleenkin tuskainen itselleni, opin sen että itse en voisi tuottaa niin suurta tuskaa läheisilleni, vaikka kuinka on säryt joka päiväisiä ja elämä potkinut päähän monellakin eri tavalla tässä vuosien varrella.
        Jo se että on joku ammatt-iihminen jossain sinua varten, auttaa siihen omaan pahaan oloon, kun saa puhuttua ne tuskaisimmat asiat ulos itsestään ja tämä netti-apu on myös erittäin hyvä niille, jotka tykkäävät kirjoittaa ja näin saada apua;=)
        Kaikkea hyvää kaikille ikäviä asioita kokeneille ja mottona vielä, että se mikä ei tapa, niin vahvistaa, vaikka inhoankin koko lausetta;)
        Jokatapauksessa elämässä on paljon pieniä ihmeitä, kun vaan jaksaa uskoa parempaan huomiseen;=))

        Miten se teki itsemurha Anna vinkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha olo siirtyi seuraavalle sukupolvelle.

        Kaikki nämä pahat olot ovat seurausta todella paskasta politiikasta joka perustuu vain rahan hankkimiseen syyllinen on oikeisto enimmäkseen orpon kotiovelle vaan kera kättä pidemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä pahat olot ovat seurausta todella paskasta politiikasta joka perustuu vain rahan hankkimiseen syyllinen on oikeisto enimmäkseen orpon kotiovelle vaan kera kättä pidemmän

        Nykyinen hallitus on kaikkien aikojen huonoin. Köyhiä rääkätään mutta velkaannutetaan maata ja syyllistetään siitä huono-osaisia vaikka halvaksi tulevat tälle paskamaalle.
        Toivottavasti kaikki pahuus tapahtuu rikkaille riistäjille, niille joilla varaa ostaa tarvittava apu ja tavara kriisin kohdatessa.


    • Fuck the world

      Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä.

    • only life

      Mä oon täysin samaa mieltä aloittajan kanssa, oon ite vast 20v jätkä, aloin pari vuotta sitten miettii tätä maailmaa ja elämän "tarkotusta" vähä liikaa niin jotenkin tuli vaan sellanen oli että eihän millään oo mitään väliä loppujen lopuks, ja että yhden ihmisen elämä on mitätön asia tässä isossa maailmassa. Mä juhlin juon ja nain, mä varmaan kuolen nuorena, mutta ei se mua haittaa, mielummin mä kuolen juhlien ja nauttien elämästä, ku tekemällä 40 vuotta töitä, vihaen samalla elämääni ja kuolemalla vanhana.

      • vanhus.jo7

        Juuri noin, nauti joka päivästä jonka elät.
        Löydä joka päivästä jotakin hyvää, kun menet nukkumaan.


      • Anonyymi

        Ei Älä kuole me kokoomuksessa tarvitaan orjia me halutaan orjia Älä orja tapa itsesi orja Tule meille töihin oria Kokoomukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Älä kuole me kokoomuksessa tarvitaan orjia me halutaan orjia Älä orja tapa itsesi orja Tule meille töihin oria Kokoomukseen

        katkerat jampat ovat aivan innoissaan kokkareista, vaikka olisi miljoonavelat niskassa


    • Ganahaja

      Täältähän löytää samalla aaltopituudella olevia ihmisiä...
      Ite oon maailman ja elämän tarkoitusta ehkä turhan paljon pohdiskellut 19-v nuori. Ennen kelasin pitkään, etten jaksa enää kauheesti nauttia hetkistä kun tuntuu että ne kuitenki valuu ohi ja se ahdisti. Kelas vaan että mitä väliä millään on? Mut nyt oon alkanu ajattelemaan toiselta kantilta. Miksei käyttäis sit elämää hyväkseen kun on siihen saanut mahdollisuuden? Kyl se kuolema meijät korjaa joka tapauksessa, joten miks tehdä itsemurha, kun voi sen sijaan kerää kokemuksia ja tehä kaikkee siistii, vaikka riskialtistakin, kunhan saa ajatukset muualle.
      Kyl mä vieläkin aika ajoittain mietin että mitä mä tästä kaikesta hyödyn, tai kukaan muukaan hyötyy. Mut tosiaan kuten sanoin, me eletään vaan kerran nii yritän nauttia tästä kaikin rinnoin siihen asti kunnes viikatemies hakee.

      • sdgsdgsd

        Te "kerätään kokemuksia ja tehää kaikkee siistii" "mä juhlin juon ja nain" -ihmiset olette juuri niitä idiootteja, joihin aloituksessani viittasin. Teitä ei kiinnosta muu kuin oma hedonisminne. Teille riittää, että teillä on omassa elämässänne nautinnollista; muu maailma saa rauhassa ajautua ojaan. Te olette syy ihmiskunnan viallisuuteen. En ikinä tule liittymään teihin.

        Enkä nyt viittaa mihinkään itujen syömiseen ja "Hej! Mennää valtaamaan ydinvoimalaitos ja pelastetaa maailma" -tyyppiseen paskaan. Tarkoitan, että olemalla kiinnostuneita vain omasta mielihyvästänne te osallistutte tietämättänne tämän maailman järjettömyyteen; te annatte sille hyväksyntänne.

        Älkää kuvitelko, että olen teidän kanssanne samalla aaltopituudella.


      • only in life
        sdgsdgsd kirjoitti:

        Te "kerätään kokemuksia ja tehää kaikkee siistii" "mä juhlin juon ja nain" -ihmiset olette juuri niitä idiootteja, joihin aloituksessani viittasin. Teitä ei kiinnosta muu kuin oma hedonisminne. Teille riittää, että teillä on omassa elämässänne nautinnollista; muu maailma saa rauhassa ajautua ojaan. Te olette syy ihmiskunnan viallisuuteen. En ikinä tule liittymään teihin.

        Enkä nyt viittaa mihinkään itujen syömiseen ja "Hej! Mennää valtaamaan ydinvoimalaitos ja pelastetaa maailma" -tyyppiseen paskaan. Tarkoitan, että olemalla kiinnostuneita vain omasta mielihyvästänne te osallistutte tietämättänne tämän maailman järjettömyyteen; te annatte sille hyväksyntänne.

        Älkää kuvitelko, että olen teidän kanssanne samalla aaltopituudella.

        Jos kerran mä olen idiootti joka ajattelee vain itseään, kun mää juhlin juon ja nain, eli nautin elämästä, niin mitä mun sit pitäs tehdä? Ja jos sä väität että lopettamalla noi asiat maailma olis jotenkin "järkevämpi" paikka niin sit sä oot pihalla ku lumiukko. Entä sit ne ihmiset jotka lähettää koko ajan rahaa hyväntekeväisyyteen, tai auttaa jotain sairata lapsia jne, tekee hyviä asioita, niin minkä takia ne tekee niitä hyviä asioita. No ne tekee niitä ihan itsensä takia.


      • afsgfdfh
        only in life kirjoitti:

        Jos kerran mä olen idiootti joka ajattelee vain itseään, kun mää juhlin juon ja nain, eli nautin elämästä, niin mitä mun sit pitäs tehdä? Ja jos sä väität että lopettamalla noi asiat maailma olis jotenkin "järkevämpi" paikka niin sit sä oot pihalla ku lumiukko. Entä sit ne ihmiset jotka lähettää koko ajan rahaa hyväntekeväisyyteen, tai auttaa jotain sairata lapsia jne, tekee hyviä asioita, niin minkä takia ne tekee niitä hyviä asioita. No ne tekee niitä ihan itsensä takia.

        Minulla ei ole tapana väitellä 20-vuotiaiden idioottien kanssa. Luultavasti käyttäisin aikani paremmin hakkaamalla päätäni betoniseinään.

        Mutta kokeillaan!

        "Ja jos sä väität että lopettamalla noi asiat maailma olis jotenkin "järkevämpi" paikka niin sit sä oot pihalla ku lumiukko."

        En väitä.

        "Noi asiat" eivät ole itse ongelma. Ne ovat vain todellisen ongelman ilmentymiä. Todellinen ongelma on idioottimaisuus. Lopettamalla idioottimaisuuden - tai edes vähentämällä sitä - maailma todellakin olisi "jotenkin järkevämpi".

        Itsekeskeisenä idioottina sinä et tietenkään tätä näe; olisi typerää odottaa sinulta mitään enempää. Olet kulttuurisi uhri niin kuin valtaosa ihmisistä. Et näe maailmaa omaa nenääsi pidemmälle. Kuvittelet kulttuurin ehdollistaman mielesi näkevän kaiken mikä elämässä on relevanttia. Kaikki sisäisten malliesi ulkopuolelta tuleva informaatio menee suoraan silppuriin "tarpeettomana". Sitten sinä tallustelet jonnekin ryyppäämään ja kuvittelet eläväsi.

        Sinä olet zombi. Sinä olet ohjelmoitu robotti. Sinä olet aloituksessani kuvailemani ihmistyypin ruumillistuma. Sinä ja kaltaisesi olette tämän maailman viallisuuden takana. Te mahdollistatte kaiken viallisuuden olemalla kiinnostuneita ainoastaan omasta mielihyvästänne ja asioista, jotka tapahtuvat välittömässä lähiympäristössänne.

        Se, että kuvittelet minun viittaavan johonkin hyväntekeväisyyteen tai sairaiden lapsien auttamiseen, on ilmiselvin todiste siitä miten pihalla sinä olet.


      • vanha.jo7
        only in life kirjoitti:

        Jos kerran mä olen idiootti joka ajattelee vain itseään, kun mää juhlin juon ja nain, eli nautin elämästä, niin mitä mun sit pitäs tehdä? Ja jos sä väität että lopettamalla noi asiat maailma olis jotenkin "järkevämpi" paikka niin sit sä oot pihalla ku lumiukko. Entä sit ne ihmiset jotka lähettää koko ajan rahaa hyväntekeväisyyteen, tai auttaa jotain sairata lapsia jne, tekee hyviä asioita, niin minkä takia ne tekee niitä hyviä asioita. No ne tekee niitä ihan itsensä takia.

        Sulla on järkeä päässä. Nauti elämästä, niitä on vain yksi.
        Kuuntele ihmisiä ja kerää tietoa miten pärjäät paremmin. Netti on nykyään aika hyvä, ei täydellinen tietolähde.
        Onnea ja menestystä sinulle.


      • Anonyymi
        afsgfdfh kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana väitellä 20-vuotiaiden idioottien kanssa. Luultavasti käyttäisin aikani paremmin hakkaamalla päätäni betoniseinään.

        Mutta kokeillaan!

        "Ja jos sä väität että lopettamalla noi asiat maailma olis jotenkin "järkevämpi" paikka niin sit sä oot pihalla ku lumiukko."

        En väitä.

        "Noi asiat" eivät ole itse ongelma. Ne ovat vain todellisen ongelman ilmentymiä. Todellinen ongelma on idioottimaisuus. Lopettamalla idioottimaisuuden - tai edes vähentämällä sitä - maailma todellakin olisi "jotenkin järkevämpi".

        Itsekeskeisenä idioottina sinä et tietenkään tätä näe; olisi typerää odottaa sinulta mitään enempää. Olet kulttuurisi uhri niin kuin valtaosa ihmisistä. Et näe maailmaa omaa nenääsi pidemmälle. Kuvittelet kulttuurin ehdollistaman mielesi näkevän kaiken mikä elämässä on relevanttia. Kaikki sisäisten malliesi ulkopuolelta tuleva informaatio menee suoraan silppuriin "tarpeettomana". Sitten sinä tallustelet jonnekin ryyppäämään ja kuvittelet eläväsi.

        Sinä olet zombi. Sinä olet ohjelmoitu robotti. Sinä olet aloituksessani kuvailemani ihmistyypin ruumillistuma. Sinä ja kaltaisesi olette tämän maailman viallisuuden takana. Te mahdollistatte kaiken viallisuuden olemalla kiinnostuneita ainoastaan omasta mielihyvästänne ja asioista, jotka tapahtuvat välittömässä lähiympäristössänne.

        Se, että kuvittelet minun viittaavan johonkin hyväntekeväisyyteen tai sairaiden lapsien auttamiseen, on ilmiselvin todiste siitä miten pihalla sinä olet.

        Ootpa täynnä vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa täynnä vihaa.

        En kannusta ketään siihen ikinä mutta omalle kohdalle se olis oikea ratkaisu mutta vaikea toteuttaa, etteköhän te kaikki olis tyytyväisiä jos sen vaikka tekisinkin


    • towardthebrightlight

      Ei kyllä kannata soittaa minnekään jos haluaa tappaa itsensä. Jos käy ilmi että aiot tappaa itsesi niin viranomaisilla on velvollisuus kutsua ambulanssi ja joudut joko tarkkailu- tai pakkohoitolähetteellä sairaalaan haluat tai et. Ja siellä on ihan turha toivoa että kenelläkään olisi halua keskustella kanssasi, pahimmassa tapauksessa joudut ruumiintarkastukseen kuin mikäkin rikollinen ja sinut viskataan yöksi eristyskoppiin. Ja se ei helevetti kyllä auta YHTÄÄN. Jos menet paniikkiin sen kohtelun takia niin tulee piikkiä pyllyyn sen sijaan että kukaan yrittäisi keskustelemalla rauhoittaa sinua.

      Just 2 päivää sitten minua retuutettiin ambulanssilla pitkin sairaaloita 6 tuntia ennen kuin pääsin sellaisen lääkärin luo joka ihan oikeasti oli valmis *kuuntelemaan* minua ja joka sitten totesi että eipä tässä mitään akuuttia näytä olevan, mene kotiin. Tällaiset kokemukset eivät TODELLAKAAN auta. Ja tässäkin kun oli pohjimmiltaan kyse väärinkäsityksestä, en minä just nyt tällä sekunnilla ole tappamassa itseäni. Kun on kerran leimattu itsetuhoiseksi niin siihen ei tartte kuin sanoa muutaman väärän sanan niin lentää johonkin putkaan joko vapaaehtoisesti tai väkipakolla.

      Kyllä minäkin olen ketjun aloittajan kanssa sitä mieltä että suurin osa ihmisistä on perseestä, mutta eipähän ole mitään tarvetta olla niitten seurassa. Kaikki BB:n katsojat ynnä muut mänttipäät voisi minun puolestani ampua, helvettiäkö niitä täällä tarvitaan, mutta ei minulla ole mitään syytä olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa. Mieluummin olen kotona ja selailen taidekirjoja ja piirrän ja askartelen, ei minun tarvitse välittää niistä osista maailmaa joista en pidä.

      • sdhshhfh

        Valitettavasti ne osat maailmasta, joista et pidä, sekaantuvat epäsuorasti elämääsi halusit sinä sitä tai et.


      • Anonyymi

        Anna niitä itsemurhaneuvoja.


      • Anonyymi

        Lähdetään murhaamaan toimittajamiehiä.


      • Anonyymi

        Ne saa siitä tosi hyvät rahat koska se on niille työtä josta tykkää tosi paljon.


    • ihminen on mätö

      Maailma on muuttunut semmoiseksi mädöksi lahkolaiskuppikuntien
      temmellyskentäksi, netti on hyvä esimerkki siitä.
      Tää on yhtä h.lvetin suurta BB näytelmää nykyisin kaikki, katsojat vaan on
      siellä sun koneestas lähtevän nettipiuhan toisessa päässä. Tai mikä ikinä laite
      tai yhteysmuoto nettiin sulla ny sattuu olemaankin.
      Ja sää olet se sirkuseläin mitä nää pölvästit tapittaa, juoruavat ja ilkkuvat sitten seljän takana. Jos olet kotonas ja kytkeydyt nettiin, sieltä tulvahtaa tämä mätä maailma mätöine p.skakyttääjineen sun huoneesees, eikä ne kysy sulta lupaa,
      ne tulee kutsumatta.
      On tää aikas ihanaa p.skaa kun sitä alkaa syvemmälti miettimään.
      Joskus kauan sitten pääasiassa yliopisto-opiskelijat ja opettajat olivat netin
      kautta yhteydessä toisiinsa oppilaitosten koneilla, keskustellen lähes
      sivistyneesti eteenpäin vievällä otteella suuren innostuksen vallassa.
      Ja nyt tästä on tullut tällainen p.ska, maailman sontaläjät koittavat kytätä
      joka asiaa susta siitä etiäpäin kun laitat laitteesees virran päälle.
      Näkisin mieluummin kuin oman lähtöni, niin näiden tällaisten kyttääjäp.ska
      sontaläjien kuukahtamisen, joka ainoan.

    • 345345

      no alas nyt ei se todellisuus niin hirvea ole =)

    • Aina on toivoa..

      Ennen kuin teet mitään hätiköityä ja lopullista suosittelen kokeilemaan Jeesusta! Voin henkilökohtaisesti kertoa jotta toimii :) Rakas ihminen, kuvitteletko jotta itsemurha helpottaa oloasi, ei todellakaan... Silloin se kurjuus vasta alkaakin sinulla ja perheelläsi. pyydän sinua kokeilemaan! ei maksa mitään! ja uskon jotta et halua siitä enää kokeiltuasi luopua: monet ihmiset ovat saaneet elämälleen ihan uuden suunnan! Jeesus rakastaa sua sellaisena kaikkeni vikoineen päivineen mitä olet. Tartu kiinni vahvempaan käteen! Ei tarvi jaksaa enää yksin! Siunausta ja voimia sinulle!

      • adasdgdgdfhfgh

        Jeesus ja muut satuolennot on yksi merkittävimmistä syistä, miksi en pidä ihmiskunnasta ja haluan matkustaa jollekin kaukaiselle planeetalle pois tästä hulluudesta. Tieto siitä, että valtaosa tämän planeetan väestä on niin idiootteja, että he uskovat Jeesuksiin, Allaheihin sun muihin mielikuvituskavereihin, saa minut voimaan pahoin. En koe kuuluvani edes samaan lajiin teidän kanssanne.

        Kiitos, että nostit esiin yhden syyn tappaa itseni. Harmi, etten ole tarpeeksi tyhmä nielläkseni hihhulointiasi.


      • menoksi siis
        adasdgdgdfhfgh kirjoitti:

        Jeesus ja muut satuolennot on yksi merkittävimmistä syistä, miksi en pidä ihmiskunnasta ja haluan matkustaa jollekin kaukaiselle planeetalle pois tästä hulluudesta. Tieto siitä, että valtaosa tämän planeetan väestä on niin idiootteja, että he uskovat Jeesuksiin, Allaheihin sun muihin mielikuvituskavereihin, saa minut voimaan pahoin. En koe kuuluvani edes samaan lajiin teidän kanssanne.

        Kiitos, että nostit esiin yhden syyn tappaa itseni. Harmi, etten ole tarpeeksi tyhmä nielläkseni hihhulointiasi.

        No valintasi on sitten sinun, miätpä sitten täällä enää toisille ruikuttelet itseäälissä halpaa sympatiaa kerjäämässä.


      • Funtsi nyt dorka!
        adasdgdgdfhfgh kirjoitti:

        Jeesus ja muut satuolennot on yksi merkittävimmistä syistä, miksi en pidä ihmiskunnasta ja haluan matkustaa jollekin kaukaiselle planeetalle pois tästä hulluudesta. Tieto siitä, että valtaosa tämän planeetan väestä on niin idiootteja, että he uskovat Jeesuksiin, Allaheihin sun muihin mielikuvituskavereihin, saa minut voimaan pahoin. En koe kuuluvani edes samaan lajiin teidän kanssanne.

        Kiitos, että nostit esiin yhden syyn tappaa itseni. Harmi, etten ole tarpeeksi tyhmä nielläkseni hihhulointiasi.

        Mihin sinä sitten uskot? Järkeen, hyvyyteen, edistykseen? Ethän taida uskoa edes itseesi tai siihen, että maailma vähän paranisi siitä, että sinä täällä tallustat ja vaikutat! Taidat pitää ihan itseäsi täysin mitättömänä, lässytät vain maailman typeryyttä.

        Mitä hyvää olet tänään tehnyt, mitä olet KOSKAAN tehnyt parantaaksesi kamalaa maailmaa? Ai et mitään? Ollut vaan? Kirjoittanut nettiin halveksuntaasi järjetöntä maailmaa vastaan? Onneksi suurin osa siitä halveksimastasi maailmasta ei ole sentään NIIN lannistunutta ja onnetonta kuin sinä. Elämä on mahdollista: hyvä voittaa pahan. Älykääpiöt ja laiskimukset takertuvat siihen pahaan - ja lannistuvat. Eli muuttuvat ITSE siksi, mitä vastustavat.

        Joten parempaa jatkoa!


      • ar-e
        Funtsi nyt dorka! kirjoitti:

        Mihin sinä sitten uskot? Järkeen, hyvyyteen, edistykseen? Ethän taida uskoa edes itseesi tai siihen, että maailma vähän paranisi siitä, että sinä täällä tallustat ja vaikutat! Taidat pitää ihan itseäsi täysin mitättömänä, lässytät vain maailman typeryyttä.

        Mitä hyvää olet tänään tehnyt, mitä olet KOSKAAN tehnyt parantaaksesi kamalaa maailmaa? Ai et mitään? Ollut vaan? Kirjoittanut nettiin halveksuntaasi järjetöntä maailmaa vastaan? Onneksi suurin osa siitä halveksimastasi maailmasta ei ole sentään NIIN lannistunutta ja onnetonta kuin sinä. Elämä on mahdollista: hyvä voittaa pahan. Älykääpiöt ja laiskimukset takertuvat siihen pahaan - ja lannistuvat. Eli muuttuvat ITSE siksi, mitä vastustavat.

        Joten parempaa jatkoa!

        Minäkin yritin joskus tehdä hyviä asioita, olla hyvä ihminen, kohdella muita ihmisiä hyvin ja auttaa muita ihmisiä. Tulos oli se, että minua käytettiin hyväksi, kiusattiin ja suljettiin ryhmän ulkopuolelle. Olen kyllä aloittajan kanssa täysin samaa mieltä maailman menosta.


      • rqfds
        adasdgdgdfhfgh kirjoitti:

        Jeesus ja muut satuolennot on yksi merkittävimmistä syistä, miksi en pidä ihmiskunnasta ja haluan matkustaa jollekin kaukaiselle planeetalle pois tästä hulluudesta. Tieto siitä, että valtaosa tämän planeetan väestä on niin idiootteja, että he uskovat Jeesuksiin, Allaheihin sun muihin mielikuvituskavereihin, saa minut voimaan pahoin. En koe kuuluvani edes samaan lajiin teidän kanssanne.

        Kiitos, että nostit esiin yhden syyn tappaa itseni. Harmi, etten ole tarpeeksi tyhmä nielläkseni hihhulointiasi.

        Mulla taas yksi syy miksi haluaisin lähteä pois, on tämä suunnaton viha mitä ihmiset kokee toisiaan kohtaan. Samalla tavalla kuin sinä uskovaisia kohtaan siis.

        Itse en enää kestä lukea yhtäkään "maahanmuuttajat elää meidän verorahoilla" "sossupummien sietäisi kuolla" "uskovaiset on idiootteja, joiden vikaa kaikki sodat on". Mä en vaan enää jaksa ihmisten silmitöntä vihaa milloin mitäkin kohtaan. Siitähän ne sodat syntyy, kun kuvitellaan olevan oikeassa ja siitä että ajatellaan että toinen ansaitsee kuolla. Viha on aina vihaa, oli sen kohde tai lähettäjä mikä tahansa. Niin ja olen ihan ateisti, historiaakin on tullut lahjakkaasti luettua, joten uskonpuhdistuksesta lienee turha luennoida. Pointti on se että se on aina ihminen joka vihaa, ihminen joka sotii, ihminen joka halveksuu, milloin minkäkin (ideologia, uskonto, aate) varjolla.

        Itselle on tullut jo sellainen olo, että omaa kuoppaahan tämä ihmiskunta vain kaivaa. En minä oikeastaan enää välitä olla mukana tälläisessa. Loppupeleissä ihmiskunta ei ole kehittynyt mihinkään 10 000 vuodessa. Niin kauan kuin on, kaikella hyvyydellä siis, sellaisia kuin sinä ja joku omasta uskonnostaan jauhava tyyppi, niin kauan kun on siis ihmisiä jotka vihaavat oman ajatusmaailmansa puolesta, ei maailma miksikkään muutu.


      • okenut2
        rqfds kirjoitti:

        Mulla taas yksi syy miksi haluaisin lähteä pois, on tämä suunnaton viha mitä ihmiset kokee toisiaan kohtaan. Samalla tavalla kuin sinä uskovaisia kohtaan siis.

        Itse en enää kestä lukea yhtäkään "maahanmuuttajat elää meidän verorahoilla" "sossupummien sietäisi kuolla" "uskovaiset on idiootteja, joiden vikaa kaikki sodat on". Mä en vaan enää jaksa ihmisten silmitöntä vihaa milloin mitäkin kohtaan. Siitähän ne sodat syntyy, kun kuvitellaan olevan oikeassa ja siitä että ajatellaan että toinen ansaitsee kuolla. Viha on aina vihaa, oli sen kohde tai lähettäjä mikä tahansa. Niin ja olen ihan ateisti, historiaakin on tullut lahjakkaasti luettua, joten uskonpuhdistuksesta lienee turha luennoida. Pointti on se että se on aina ihminen joka vihaa, ihminen joka sotii, ihminen joka halveksuu, milloin minkäkin (ideologia, uskonto, aate) varjolla.

        Itselle on tullut jo sellainen olo, että omaa kuoppaahan tämä ihmiskunta vain kaivaa. En minä oikeastaan enää välitä olla mukana tälläisessa. Loppupeleissä ihmiskunta ei ole kehittynyt mihinkään 10 000 vuodessa. Niin kauan kuin on, kaikella hyvyydellä siis, sellaisia kuin sinä ja joku omasta uskonnostaan jauhava tyyppi, niin kauan kun on siis ihmisiä jotka vihaavat oman ajatusmaailmansa puolesta, ei maailma miksikkään muutu.

        Sun pitää vaan löytää ne samalla tapaa ajattelevat, mahdollista jos varaat muutaman vuosikymmenen aikaa siihen hakuun.
        Jos olet kiireisempi, niin etsi muita keinoja.


      • Anonyymi
        rqfds kirjoitti:

        Mulla taas yksi syy miksi haluaisin lähteä pois, on tämä suunnaton viha mitä ihmiset kokee toisiaan kohtaan. Samalla tavalla kuin sinä uskovaisia kohtaan siis.

        Itse en enää kestä lukea yhtäkään "maahanmuuttajat elää meidän verorahoilla" "sossupummien sietäisi kuolla" "uskovaiset on idiootteja, joiden vikaa kaikki sodat on". Mä en vaan enää jaksa ihmisten silmitöntä vihaa milloin mitäkin kohtaan. Siitähän ne sodat syntyy, kun kuvitellaan olevan oikeassa ja siitä että ajatellaan että toinen ansaitsee kuolla. Viha on aina vihaa, oli sen kohde tai lähettäjä mikä tahansa. Niin ja olen ihan ateisti, historiaakin on tullut lahjakkaasti luettua, joten uskonpuhdistuksesta lienee turha luennoida. Pointti on se että se on aina ihminen joka vihaa, ihminen joka sotii, ihminen joka halveksuu, milloin minkäkin (ideologia, uskonto, aate) varjolla.

        Itselle on tullut jo sellainen olo, että omaa kuoppaahan tämä ihmiskunta vain kaivaa. En minä oikeastaan enää välitä olla mukana tälläisessa. Loppupeleissä ihmiskunta ei ole kehittynyt mihinkään 10 000 vuodessa. Niin kauan kuin on, kaikella hyvyydellä siis, sellaisia kuin sinä ja joku omasta uskonnostaan jauhava tyyppi, niin kauan kun on siis ihmisiä jotka vihaavat oman ajatusmaailmansa puolesta, ei maailma miksikkään muutu.

        Sanoma oy pyytää anteeksi aiheuttamaansa vihapuhetta, jota on paljon.


      • Anonyymi
        menoksi siis kirjoitti:

        No valintasi on sitten sinun, miätpä sitten täällä enää toisille ruikuttelet itseäälissä halpaa sympatiaa kerjäämässä.

        Sinä täällä olet tunteeton paska. Raiskaisin sinut saman tien.


      • Anonyymi
        adasdgdgdfhfgh kirjoitti:

        Jeesus ja muut satuolennot on yksi merkittävimmistä syistä, miksi en pidä ihmiskunnasta ja haluan matkustaa jollekin kaukaiselle planeetalle pois tästä hulluudesta. Tieto siitä, että valtaosa tämän planeetan väestä on niin idiootteja, että he uskovat Jeesuksiin, Allaheihin sun muihin mielikuvituskavereihin, saa minut voimaan pahoin. En koe kuuluvani edes samaan lajiin teidän kanssanne.

        Kiitos, että nostit esiin yhden syyn tappaa itseni. Harmi, etten ole tarpeeksi tyhmä nielläkseni hihhulointiasi.

        Mä olen niin samaa mieltä!! Luulin olevani ainoa...


      • Anonyymi

        Lopeta huumeiden vetäminen


      • Anonyymi
        rqfds kirjoitti:

        Mulla taas yksi syy miksi haluaisin lähteä pois, on tämä suunnaton viha mitä ihmiset kokee toisiaan kohtaan. Samalla tavalla kuin sinä uskovaisia kohtaan siis.

        Itse en enää kestä lukea yhtäkään "maahanmuuttajat elää meidän verorahoilla" "sossupummien sietäisi kuolla" "uskovaiset on idiootteja, joiden vikaa kaikki sodat on". Mä en vaan enää jaksa ihmisten silmitöntä vihaa milloin mitäkin kohtaan. Siitähän ne sodat syntyy, kun kuvitellaan olevan oikeassa ja siitä että ajatellaan että toinen ansaitsee kuolla. Viha on aina vihaa, oli sen kohde tai lähettäjä mikä tahansa. Niin ja olen ihan ateisti, historiaakin on tullut lahjakkaasti luettua, joten uskonpuhdistuksesta lienee turha luennoida. Pointti on se että se on aina ihminen joka vihaa, ihminen joka sotii, ihminen joka halveksuu, milloin minkäkin (ideologia, uskonto, aate) varjolla.

        Itselle on tullut jo sellainen olo, että omaa kuoppaahan tämä ihmiskunta vain kaivaa. En minä oikeastaan enää välitä olla mukana tälläisessa. Loppupeleissä ihmiskunta ei ole kehittynyt mihinkään 10 000 vuodessa. Niin kauan kuin on, kaikella hyvyydellä siis, sellaisia kuin sinä ja joku omasta uskonnostaan jauhava tyyppi, niin kauan kun on siis ihmisiä jotka vihaavat oman ajatusmaailmansa puolesta, ei maailma miksikkään muutu.

        Sanoma Oy syyllistyy tähän harva se päivä.

        Tidella säälittävää lietsoa ihmisiin vihaa tarkoituksella


      • Anonyymi
        adasdgdgdfhfgh kirjoitti:

        Jeesus ja muut satuolennot on yksi merkittävimmistä syistä, miksi en pidä ihmiskunnasta ja haluan matkustaa jollekin kaukaiselle planeetalle pois tästä hulluudesta. Tieto siitä, että valtaosa tämän planeetan väestä on niin idiootteja, että he uskovat Jeesuksiin, Allaheihin sun muihin mielikuvituskavereihin, saa minut voimaan pahoin. En koe kuuluvani edes samaan lajiin teidän kanssanne.

        Kiitos, että nostit esiin yhden syyn tappaa itseni. Harmi, etten ole tarpeeksi tyhmä nielläkseni hihhulointiasi.

        Minä olen Jeesus Nyt minä käsken sinua katsomaan tallahasseessa hallatin youtube-kanava Minä olen Jeesus


      • Anonyymi
        Funtsi nyt dorka! kirjoitti:

        Mihin sinä sitten uskot? Järkeen, hyvyyteen, edistykseen? Ethän taida uskoa edes itseesi tai siihen, että maailma vähän paranisi siitä, että sinä täällä tallustat ja vaikutat! Taidat pitää ihan itseäsi täysin mitättömänä, lässytät vain maailman typeryyttä.

        Mitä hyvää olet tänään tehnyt, mitä olet KOSKAAN tehnyt parantaaksesi kamalaa maailmaa? Ai et mitään? Ollut vaan? Kirjoittanut nettiin halveksuntaasi järjetöntä maailmaa vastaan? Onneksi suurin osa siitä halveksimastasi maailmasta ei ole sentään NIIN lannistunutta ja onnetonta kuin sinä. Elämä on mahdollista: hyvä voittaa pahan. Älykääpiöt ja laiskimukset takertuvat siihen pahaan - ja lannistuvat. Eli muuttuvat ITSE siksi, mitä vastustavat.

        Joten parempaa jatkoa!

        No kerro miten muututaan pois tästä pahasta Miten käytännössä Haluatko sinä auttaa minua käytännössä vai jauhamalla vaan paskaa


    • Jätä väliin!

      Olen kanssasi samaa mieltä. Maailma ja ihmiset ovat suurelta osin ymmärryksen ulkopuolella ja sellaista maailmaa kuin arvomaailma on enää vaikeaa löytää mistään. Itsekin samassa tilanteessa monet kerran möyrineenä tiedän, etteivät neuvot kalliit juuri auta. Vuosikymmeniä sitten ollessani 14 tein pitkään kerätyllä pillerivuorella itsemurhan. Pillerikännissä soitin kuitenkin ystävälleni ja nyt kiitos, silloin kirous, toimitti apua. Masennus ja vaikeuksia on, maailma on syvältä.
      Mutta tee sitä, mitä oikeasti haluat. Et sinä oikeasti halua tappaa itseäsi jos mietit asiaa 20 vuoden kuluttua. Vaikka elämä menisi kuinka alamäkeä, siellä on aina niitä upeitakin juttuja: lapsia syntyy, ei aina itselle mutta jollekin lähellä kuitenkin, tulee tonnin veronpalautus ja pääset viimein Afrikkaan kun vielä vähän säästät, voit rakastella halpahallin pukuhuoneessa, voit nostaa ylös pyörällä kaatuneen pikkutytön ja saattaa hänet kotiin, joudut putkiremontin alta hotelliin ja aamupalalla luet lehdestä juuri sen jutun, mitä haluat tehdä ja millä voit omalta osaltasi parantaa maailmaa. Joidenkin ihmisten on vaikeaa nauttia elämästä, toiset meistä joutuvat aloittamaan siitä, että miten tätä paskaa voi sietää päivästä seuraavaan. Siitä kun pääsee muutaman askeleen eteenpäin niin suunta on ainakin oikea.
      Älä tapa itseäsi, älä ainakaan vielä. Ole kiltti.


      http://oonaliina.blogspot.fi/

    • Niimpä niin

      Ihminen joka kertoo itsemurhasta, ei sitä tee. Ihminen joka ei siitä kerro mitään tai näytä merkkejä, tekee sen. Tällä hetkellä päästät höyryjä pihalle, mikä on hieno juttu. Sitä moni ei osaa, vaikka tarve olis oppia.

      • Sosiaalipsykologi

        Jokainen itsemurhan tehnyt on jossain vaiheessa kertonut jollekin aikeestaan. Se etteivät itsemurhaa oikeasti hautovat puhuisi siitä, on pelkkä kupla, joka on jo ihan tieteellisin tutkimustuloksin puhkaistu. Siis kuunnelkaa toisianne.


      • Anonyymi

        Mene vittuun psykologioimasta tuollaista paskaa.


    • Ganahaja

      No mikä ongelma se sulle on jos muut tahtoo nauttii elämästään? Sä voit ihan hyvin ite tehä jotain suurta ja keksii elämälles jonkun merkityksen. Tääl on maapallolla porukkaa moneen lähtöön.

      • aagshgjg

        "No mikä ongelma se sulle on jos muut tahtoo nauttii elämästään?"

        Hienoa, että kysyit. On parikin ongelmaa:

        1.Valtio riistää multa verorahoja, joilla maksetaan näiden idioottien hedonismin seuraukset.

        2. Näille idiooteille on annettu äänioikeus, minkä vuoksi he epäsuorasti sekaantuvat elämääni äänestämällä idiootteja poliitikkoja.

        Jos nämä ongelmat saataisiin poistettua, mulle olisi yksi hailee jos muut on hedonistisia idiootteja, jotka eivät kykene ajattelemaan elämässään muuta kuin omaa mielihyväänsä.

        Valitettavasti nämä ongelmat ovat täällä jäädäkseen. Itsekeskeisenä idioottina sinä et tietenkään ymmärrä tätä, vaan kuvittelet jokaisen elävän omassa kuplassaan. Ironista.


      • Ganahaja
        aagshgjg kirjoitti:

        "No mikä ongelma se sulle on jos muut tahtoo nauttii elämästään?"

        Hienoa, että kysyit. On parikin ongelmaa:

        1.Valtio riistää multa verorahoja, joilla maksetaan näiden idioottien hedonismin seuraukset.

        2. Näille idiooteille on annettu äänioikeus, minkä vuoksi he epäsuorasti sekaantuvat elämääni äänestämällä idiootteja poliitikkoja.

        Jos nämä ongelmat saataisiin poistettua, mulle olisi yksi hailee jos muut on hedonistisia idiootteja, jotka eivät kykene ajattelemaan elämässään muuta kuin omaa mielihyväänsä.

        Valitettavasti nämä ongelmat ovat täällä jäädäkseen. Itsekeskeisenä idioottina sinä et tietenkään ymmärrä tätä, vaan kuvittelet jokaisen elävän omassa kuplassaan. Ironista.

        Tuskin niitä verorahoja vaan sen takia kerätään että ihmiset voivat pitää hauskaa. Vaikutat tosiaan niin elämään kyllästyneeltä että suosittelen Ayahuascaa. Saa uusia näkökulmia asioihin.


      • fasfsasagagasagas
        Ganahaja kirjoitti:

        Tuskin niitä verorahoja vaan sen takia kerätään että ihmiset voivat pitää hauskaa. Vaikutat tosiaan niin elämään kyllästyneeltä että suosittelen Ayahuascaa. Saa uusia näkökulmia asioihin.

        "Tuskin niitä verorahoja vaan sen takia kerätään että ihmiset voivat pitää hauskaa."

        Voitko osoittaa kohdan, jossa väitän, että verorahoja kerätään vain sen takia, että ihmiset voivat pitää hauskaa?

        Kävin nopeasti läpi aikaisemmat kommenttini enkä ihan heti huomannut kohtaa, jossa näin olen väittänyt.

        En myöskään ymmärrä mihin kommenttisi liittyy. Voitko avata hieman logiikkaasi? Millä tavalla pointtini muuttuu jos huomiodaan se tosiseikka, että jokainen verosentti ei kulu pelkästään siihen, että ihmiset voivat pitää hauskaa? Muuttaako se pointtiani jotenkin? Odotan innolla selitystäsi.

        Ja ihan tarkennuksena mainittakoon, en kirjoittanut, että veroja kerätään sen takia, että "ihmiset voivat pitää hauskaa". Kirjoitin, että veroilla maksetaan idioottien hedonismin seuraukset.


      • Ganahaja
        fasfsasagagasagas kirjoitti:

        "Tuskin niitä verorahoja vaan sen takia kerätään että ihmiset voivat pitää hauskaa."

        Voitko osoittaa kohdan, jossa väitän, että verorahoja kerätään vain sen takia, että ihmiset voivat pitää hauskaa?

        Kävin nopeasti läpi aikaisemmat kommenttini enkä ihan heti huomannut kohtaa, jossa näin olen väittänyt.

        En myöskään ymmärrä mihin kommenttisi liittyy. Voitko avata hieman logiikkaasi? Millä tavalla pointtini muuttuu jos huomiodaan se tosiseikka, että jokainen verosentti ei kulu pelkästään siihen, että ihmiset voivat pitää hauskaa? Muuttaako se pointtiani jotenkin? Odotan innolla selitystäsi.

        Ja ihan tarkennuksena mainittakoon, en kirjoittanut, että veroja kerätään sen takia, että "ihmiset voivat pitää hauskaa". Kirjoitin, että veroilla maksetaan idioottien hedonismin seuraukset.

        No periaatteessa, jotta hedonismin seuraukset voidaan maksaa, täytyy ihmisten harjoittaa hedonismia! Jokseenkin näin. Olen kovin pahoillani jos ohitin jotain olennaista. Mutta anyway, ihmiset eivät muutu miksikään, vaikka siitä kuinka täällä raivoaa. Ihmiset ovat vain yksi laji muiden joukossa. Kaikki eläinlajit ovat itsekkäitä ja ajavat omaa etuaan. Ihmisillä olisi tosin edellytyksiä pystyä parempaan, mutta perusluonteemme on edelleen itsekäs. Siihen täytyy vaan sopeutua.
        Mutta pointtisihan koko jutussa oli se, että aiot tappaa itsesi sen takia -sittenhän meitä olisi taas yksi niin viisas yksilö vähemmän.... Eikö se ole sinusta itsekästä?


      • rdteytruityiyo
        Ganahaja kirjoitti:

        No periaatteessa, jotta hedonismin seuraukset voidaan maksaa, täytyy ihmisten harjoittaa hedonismia! Jokseenkin näin. Olen kovin pahoillani jos ohitin jotain olennaista. Mutta anyway, ihmiset eivät muutu miksikään, vaikka siitä kuinka täällä raivoaa. Ihmiset ovat vain yksi laji muiden joukossa. Kaikki eläinlajit ovat itsekkäitä ja ajavat omaa etuaan. Ihmisillä olisi tosin edellytyksiä pystyä parempaan, mutta perusluonteemme on edelleen itsekäs. Siihen täytyy vaan sopeutua.
        Mutta pointtisihan koko jutussa oli se, että aiot tappaa itsesi sen takia -sittenhän meitä olisi taas yksi niin viisas yksilö vähemmän.... Eikö se ole sinusta itsekästä?

        Tiedätkö mitä idiootti tekee argumentoituaan itsensä nurkkaan?

        Hän turvautuu ympäripyöreään, konkretiasta irtaantuneeseen höttöön.

        Tiedätkö miksi idiootti toimii näin?

        Koska vain ympäripyöreällä, konkretiasta irtaantuneella hötöllä hän voi siirtää huomion pois niistä lukuisista yksityiskohdista, jotka todistavat hänen maailmankuvansa vääräksi. Jos idiootti pysyisi aiheen ytimessä ja pitäisi argumenttinsa konkreettisina, hän argumentoisi itsensä yhä syvmmälle nurkkaan. Tämän vuoksi idiootti päättää, että on parasta turvautua vain yleismaailmallisiin iskulauseisiin, kuten:

        "Ihmiset ovat vain yksi laji muiden joukossa."

        "Kaikki eläinlajit ovat itsekkäitä ja ajavat omaa etuaan."

        "...perusluonteemme on edelleen itsekäs"


      • Anonyymi
        Ganahaja kirjoitti:

        No periaatteessa, jotta hedonismin seuraukset voidaan maksaa, täytyy ihmisten harjoittaa hedonismia! Jokseenkin näin. Olen kovin pahoillani jos ohitin jotain olennaista. Mutta anyway, ihmiset eivät muutu miksikään, vaikka siitä kuinka täällä raivoaa. Ihmiset ovat vain yksi laji muiden joukossa. Kaikki eläinlajit ovat itsekkäitä ja ajavat omaa etuaan. Ihmisillä olisi tosin edellytyksiä pystyä parempaan, mutta perusluonteemme on edelleen itsekäs. Siihen täytyy vaan sopeutua.
        Mutta pointtisihan koko jutussa oli se, että aiot tappaa itsesi sen takia -sittenhän meitä olisi taas yksi niin viisas yksilö vähemmän.... Eikö se ole sinusta itsekästä?

        Aina voi tappaa mm. Petterin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi tappaa mm. Petterin

        Ei ketään saa tappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään saa tappaa.

        Orpon saa työntää junan alle. Hän on paha ihminen


    • Ganahaja

      Niin ja jos niin paljon tosissaan internetiä vihaat niin tuskin olisit tänne tullut siitä kertomaan..

    • ihminen läpimätö

      Yhteiskunnat ovat pysyneet jollain tavalla tolpillaan lakien ja lainkuuliaisten
      ihmisten ansiosta. On voitu puhua jonkinlaisesta sivistyksestä, ollaan
      erkaannuttu metsän eläimistä hieman eteenpäin.
      Netti tässä muodossa rikollisineen, tulee muuttamaan kaiken.
      Ihminen oppii, että pärjätäkseen täällä maailmassa, täytyy opetella
      kieroilemaan, valehtelemaan, rikkomaan lakeja ilman seuraamuksia,
      muodostamaan samanhenkistä lahkolaiskuppikuntaa ja alkaa porukalla
      tekemään kaikkea pas.kaa.
      Muutat suurempiin asutuskeskuksiin, muodostat lahkokuntia ja pyrit
      kyttäämään toisia ja hyötymään siitä itse.
      Jos jäät tällaisessa uusmaailmassa joksikin lainkuuliaiseksi,
      lahkoutumattomaksi yksilöksi joka ei itse suorita mitään tuon kaltaisia
      rikollisia kieroiluja, olet luuseri.
      Sellainen mitä nämä rikollishenkiset kyttäävät ja pyrkivät käyttämään
      hyväksi joka välissä, rikollisin keinoin.
      Tämä nykyinen nettipas.ka mahdollistaa kaiken tämän ja tulee tosiaankin
      muuttamaan kaiken.
      Nyt ei ole enää väliä millään koulutuksilla sun muilla, kunhan opettelee
      rikolliseksi näitä nettilaitteita hyödyntäväksi sontiaiseksi, sillä pärjää
      yhdessä oman samalaisen lahkokunnan kanssa yhteistyötä tehden jo
      aika pitkälle.
      Sangen viheliäiseksi tulleita jo.

    • a ah

      Ihanaa, täältähän saa vertaistukea! En tosin jaksanut lukea kaikkia. Tänään suunnittelin, että lähden matkalle ja sitten sieltä ilmoitan lapselleni jääväni sinne asumaan, etsin jonkun paikan mistä kukaan ei löydä. Sitten olen vain kadonnu ulkomailla.

    • Hän elää!

      Huuda Jeesusta apuun. Hän vastaa. Tartu toivoon ja Lausu ääneen: "Jeesus auta". Jos Hän elää, Hän myös auttaa. Tiedän, että Hän elää.

      • je ah

        onko hyvännäkönen? Missä päin se budjaa? Onko sillä halvat ratkasut, myykö halvalla??En kyllä ala huutaa mitään, en jeesusta enkä muita satuolentoja.


      • teevit**

      • Minea?

      • Anonyymi

        Huumeet ovat tuhonneet aivosi, otan osaa


      • Anonyymi

        Olen pahoillani että olet huumeiden tiellä yritä irtautua huumeista se ei tee hyvää sinulle


    • FJKenefkeffwe

      Jos voisin antaa plussan sille että olet siinä pisteessä että voit myös vapatutua anarkiaan ja että kaltaisiasi on riittävästi ja meidän pitäisi yhdessä pistää tälle paskalle tulppa... Niin peukuttaisin mieluiten sitä, mutta et jättänyt sellaista vaihtoehdoksi.

      Olet varlmis kuolemaan vaikka narun jatkona, mutta mitä jos kuolisitkin mellakkapoliisien luoteihin puolustaessasi sellaista maailmaa jossa on järkeä, maailmaa jonka voit kuvitella päässäsi ja sellaisia ratkaisuja jotka sisälläsi olet jo mieltänyt oikeaksi?

      Mieti. Sinun elämäsi voi olla se joka taistelee tätä kaikkea paskaa vastaan - se ei ehkä pelasta sinua henkenä, mutta se voi myös tuhota sen sairauden joka tätä maailmaa riivaa.

      Koska olet jo nähnyt sen mikä on väärin ja rumaa koen sinut jo veljeksi/siskoksi barrikadeilla. Entä jos onnellisuus ei olekaan meidän osamme, vaan vain oikeudentunnosta voi saada voimaa?

    • Tavallaan hienoa että noinkin nuoret ihmiset ovat pysähtyneet miettimään maailman menoa, eikä vaan katsomaan BB:tä, ostamaan tavaraa mitä ei tarvi jne... Mutta tieto ikävä kyllä lisää tuskaa. Mitä enemmän katsoo dokumentteja, ja ottaa asioista selvää, niin sitä enemmän alkaa miettiä ihmiskunnan suunnatonta idioottimaisuutta. Ahneus, itsekkyys ja hienot esineet on jostain syystä ns. sivistysyhteiskunnan tunnusmerkkejä. Trendivaatteiden ostelijat on ihan samalla tavalla aivopestyjä kuin uskonnollisetki ihmiset: Ei ota selvää asioista eikä pysähdy miettiin ja käyttään omaa loogista ajattelukykyä. Itse oon ollu masentunu ihmisten laumasieluisuuteen ja idioottimaisuuteen, mutta on onneksi olemassa ihan fiksujakin ihmisiä, joiden kans voi puhua jotain järkeviä.

      • Anonyymi

        Kirjoitat viisaasti, kiitos 🤗🤗🤗


    • risto 85

      paskaa!!!!! kestä se mitä sinulle on suunniteltu. elämä on lyhyt kokemus elä se ja katotaan sitten.älä ole säälittävä pelle elä ja kestä se sun pitää tehdä!!!

    • Maailmanparantajalle

      Voi hyvänen aika, mitä roskaa!

      Että kun jotkut ovat mielestäsi idiootteja (katsovat BB:tä, shoppailevat, pissistelevät, fruittailevat, kännäävät) sinä tapat itsesi.

      Hyvin ylimielisellä ja suoraan sanoen tyhmän oloisella tavalla leimaat toisia aivottomiksi pelleiksi. ja koska näitä pellejä on olemassa, sinun pitää tappaa itsesi. Ihan just!

      Ei hyvää päivää!

      Voisi kysyä, oletko jo murrosiässä pitkälläkin. Muuten noin lapsellista. vihamielistä ja suvaitsematonta ajattelua on vaikeata ymmärtää tai ottaa tosissaan.

      • Masentunut m

        Tottahan tuo aloittaja siinä puhuu kun kertoo että pissikset, fruittarit, turhan shoppailijat, alkoholin kittaajat, irtosuhteiden harrastajat ja bb:n katselijat on pelkkiä tyhjäpää pellejä. Sellaisia on valitettavan suuri määrä nykyihmisistä. Oletko kenties itse yksi heistä?


      • ...........
        Masentunut m kirjoitti:

        Tottahan tuo aloittaja siinä puhuu kun kertoo että pissikset, fruittarit, turhan shoppailijat, alkoholin kittaajat, irtosuhteiden harrastajat ja bb:n katselijat on pelkkiä tyhjäpää pellejä. Sellaisia on valitettavan suuri määrä nykyihmisistä. Oletko kenties itse yksi heistä?

        Mitäs se sun napaas kaivaa, mitä pellejä muut on? Meinaatko sen takia sinäkin muka tappaa itsesi? Varsinainen älyn riemuvoitto.


      • Masentunut m
        ........... kirjoitti:

        Mitäs se sun napaas kaivaa, mitä pellejä muut on? Meinaatko sen takia sinäkin muka tappaa itsesi? Varsinainen älyn riemuvoitto.

        Ehkäpä en aiokaan tappaa itseäni sen takia mutta saattaa se silti vähän mun napaa kaivaa.


      • päräjähtää
        Masentunut m kirjoitti:

        Ehkäpä en aiokaan tappaa itseäni sen takia mutta saattaa se silti vähän mun napaa kaivaa.

        vitun idiootit tyhmä ihminen ei tapa itteää vaan ne kellä on liikaa aikaa miettii!


      • Anonyymi
        päräjähtää kirjoitti:

        vitun idiootit tyhmä ihminen ei tapa itteää vaan ne kellä on liikaa aikaa miettii!

        Minä paremmin että pääsee hautamalle ikuisesti että kuolee että minun sano että tyhmä ja sairas ihminen


    • Tätä tietä?

      Voi luoja mitä roskaa! Pelkkää mielenterveysongelmaisten lässytystä! Ei tätä kestä, tapan kohta itseni! Ihan just kohta!

      • 18+4

        Tapanitteni! Ninkö? Trololololol!!!


      • 4+17

        Vitun kusipää trolli!!!


      • Anonyymi
        4+17 kirjoitti:

        Vitun kusipää trolli!!!

        Isäs oli trolli ku sua teki


    • pseudotiedettä5435
    • oon tyttö uskotaiälä

      Vanha kessa, mut silti!! Oon ihan samaa mieltä, jos päättää käyttää aivojaan nii ei kauaa kestä... Itsemurha koko ajan mielessä... :/ Tosin ei mussa oo miestä siihen.

    • Heebo92

      Itse olen kirjoittanut aiheesta sivistyneesti pitkiä juttuja. Sinä kerroit sen suoraan tiivistettynä niin että jokainen ymmärtää. Arvostan.

    • kuole

      teese

    • Itsemurha-adressi?

      Yksi lisää, ketä tulee lähtemään.. Tosin, oikesti. Jos sama rata jatkuu vuoden päivät, lennän vaikka helvettiin demoneiden kanssa sillä en näe eroa näihin ihmisiin kenen kanssa elämme tässä yhteiskunnassa. Kyllä, mukaanlukien itseni.

      Kuka haluaa kuolla kanssani?

    • 28 v NAINEN

      MUISTA, että sinusta tuntuu näin pahalta, koska sinulla on mielenterveysongelmia.

      Terveenä mielipiteesi ovat samat, muttet tunne sitä pahaa, kamalaa oloa.

      Voit parantua -vaikkei ensimmäinen, toinen tai kolmaskaan lääkäri tai psykologi pystyisi auttamaan.

      Jos sinulla on yhtäkään elossa olevaa läheistä tai ystävää, itsemurha on väärin.

      Hae apua, ja ole sitkeä. Mikään muu ei ole yhtä tärkeää.

      Itsellä on yli 10 vuoden kokemus syvästä masennuksesta. Nyt olen parantumassa hitaasti, mutta varmasti. Jos se on mahdollista minulle, se on sinullekin. Etkä uskokaan, minkälainen maailma on terveen silmin!

      • Anonyymi

        Itsemurha on oikein.


    • 8-vuotiaana tiesin

      Ahdisti aloittajan mainitsemat asiat nuorempana.
      Ahdistaa vieläkin se, että ei ole oikein samalla aaltopituudella olevia
      ihmisiä.
      Keskivertoihmiset ovat välinpitämättömiä minua kiinnostavia asioita kohtaan.

      Voipa se olla, että ihmiskunta tuhoaa itsensä.
      Asia ahdisti hirveästi muinoin.

      En jaksa enää siitä kantaa huolta, lukemattomat eliölajit ovat kuolleet sukupuuttoon ennen ihmistä.

      Nyt on ihmisen valtakausi, ehkä ihminen viisastuu, ehkä ei, asiat asettuvat tasapainoon jollain tavalla joskus.

      Ehkä ihmiskunta tuhoaa itsensä, tuhottuaan ensin ison osan eliökuntaa, mutta
      elämä jää tänne meidän jälkeemmekin, ainakin pöpöt ja torakat.

      Taivas ei vuodata kyyneliä.

    • Ristin Juurelle

      Olet äärettömän arvokas!

      Jumalan Poika, Herra Jeesus voi vain auttaa sinua. Jeesus tahtoo pelastaa ja vapauttaa paholaisen kahleista.

      kirjoittele

      [email protected]

      • Anonyymi

        Sinä olet äärettömän turha. Leikkaa kurkkusi auki


    • vielä varmaa 60 vuot

      Sehän tässä surkeeta onkin, että ei voi aiheuttaa lähimmäisille suurta tuskaa hirttäytymällä. Tämä paska vaan on jotenkin kestettävä, onneksi ihminen ei ole ikuinen.

      • Yks.tarpeeton

        Siitä vaan toimeksi, pääset eroon kaikesta


    • hymy huulilla

      http://www.youtube.com/watch?v=IVO3TTRQRjw

    • -.,.-.,

      Ajat ovat nyt mielenkiintoiset. Elämme jo alimmassa neljännessä ulottuvuudessa ja viides ulottuvuus täällä on vuorona seuraavaksi. Ensimmäistä kertaa ikinä missään niin ,että sen saavuttaminen onnistuu fyysisen kehon säilyttämällä.
      Tässä ois mun mielestä hyvä syy katsella hiukka pitempään tätä elämää.

    • ukkonen654474
    • Mene.jo

      Siitä vaan, ei sua enään täällä tarvita

    • Älä luovuta!

      Tunnen myötätuntoa aloittajaa kohtaan, koska se mitä hän kirjoitti on suurelta osin totta. En ole kuitenkaan harkitsemassa poislähtöä, sillä poishan täältä joutuu kuitenkin lähtemään joku kaunis päivä.

      Jos lopetat nyt teet kaksi vakavaa virhettä.

      Ensinnä, kokemastasi elämästä 100% oli sitä paskaa, jonka takia lähdit. Kokemastasi maailmasta 100% oli sitä mitä vihasit. Mutta elämäsi ja maailmasi olisivat voineet muuttua, eli sinulle on vielä olemassa se mahdollisuus, että joukkoon mahtuu myös ripaus hyvää, jos et vaan mene tappamaan itseäsi. Maailmastasi voi olla se 1% hyvää ja voit olla 1% elämästäsi onnellisempi kuin olet ollut. Tai ehkä jopa monta prosenttia, kuka tietää.

      Toinen virheesi on se, että jos luovutat nyt, annat tämän maailman idiooteille. Teet teollasi idiooteista voittajia, jotka voivat vapaasti kävellä elämäsi raunioilla. Ehkä joku idiootti nai sisaresi tai tyttöystäväsi jos et pidä heitä silmällä. Ehkä rahasi käytetään seuraavan BB kauden kuvauksiin. Ethän anna tämän kaiken tapahtua?

      Jos koet että sinua ja arvojasi kohtaan tehdään vääryyttä, niin viimeinen asia joka sinun pitää tehdä on tappaa itsesi. Sinun on taisteltava niiden arvojen puolesta tätä järjettömyyttä vastaan jotta järjettömyys vähintäänkin kärsisi tappioita sinun riistämisessäsi. Sinun täytyy yrittää estää lähipiirisi ja niiden ihmisten luisumien kaaokseen, jotka vielä tunnet. Vain sillä tavalla toimit oikein. Lisäksi voit osoittaa mieltäsi tai asettua ehdolle kunnallisvaaleissa.

    • Kissakatastrofi

      Olet oikeassa. Ihmiset ovat tämän pallon syöpä, joka lisääntyy rajattomasti. Mikäli kärsit ihmisvihasta, kuten minä, on päivä päivältä vaikeampaa olla asiakaspalvelussa töissä. Kuitenkin tässä yhteiskunnassa on oletettavaa olla työssäkäyvä, omakotitalon omistaja. Ainoa rehellinen SYNKKÄ EI tälle kusipäisten ihmisten laumalle, on se, että koskaan en ole edes ajatellut tekeväni tähän kusiaispesään lisää kusiaisia. Ei lasten teolle. Ei eläkealennuksille. Maatkaa niin kuin petaatte. Mä kestän, koska mun pikkutalossa on rauha, ja koitan maksaa tän pois.
      Sitten testamenttaan tän kissojen katastrofiyhdistykselle.

    • VittuMunPäässähänOnVikaa

      Minä toivon joku päivä olevani niin vahva, että voin kävellä jonkun kusipään luo ja hakata sen ihan vitun muusiksi. Korostan, että tekisin tämän vain sen todella oikeasti ansaitsevalle.

      • burningFireee

        Sulla varmasti paljon energiaa. Tarkoitan Viha=Energiaa. Sekin tulee käsitellä ja valjastaa elämässä. Tarkoitan että ei sen vihan lannistaminen tai tukahduttaminen vaan sen syiden ja heräämisen syyt ovat tärkeät. Viha on mulle aina ollut työkalu jolla asetan elämänarvot sun muut uudelleen, muista huolimatta. Tarkoitan jos vituttaa vaikka se ettei ole yhtä vahva kuin muut, niin vihalla on sellanen ominaisuus että käyttämällä sitä voit vahvistaa itseäsi ja huomata kohta olevasi sitkeämpi ja vahvempi kuin nämä muut. En käyttäisi vihaa hakatakseni muita, käyttäisin sitä pikemminkin työkaluna kun käyn läpi elämänarvoja, sinisilmäisyyttä tms arvohierarkiaa manipulaatiota ja muuta sellasta mikä pitää rikkoa ja sitten rakentaa omaa juttua. Sisäinen agressio. En kuitenkaan käytä sitä itseäni tuomitsemaan vaan eräänlaisena reaktiona ulkoisiin vaatimuksiin tai kontrolliin. Viha on helkkarin hyvä työkalu itsenäistymiseen ja riippuvuuksien katkaisemiseen.


      • harjoittele-

        ittelläs. Kiitos.

        ja opettele elättään samalla ittes.


      • Anonyymi
        harjoittele- kirjoitti:

        ittelläs. Kiitos.

        ja opettele elättään samalla ittes.

        Mene töihin. TÖIHIN!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin. TÖIHIN!!!!!

        En mene.

        Vituttaako ihan huolella ':D


    • 3KupinKahvilässytys

      Olisko tässä syynä liika informaatio? Suosittelen ryhtymään vaikka Greenpeace aktiiviksi taikka löytämään omanlaisten 'puolue'. Tarkoitan siksi että muitakin vastaavasti tuntevia varmasti löytyy. Tärkeintä tässä lienee rajat. Sun pitää kehittää hiukan omaa yksityisyyttä ja varmistaa lepo. Jos ajattelet paljon, pitää myös levätä leputtaa hermoja, käydä ulkona vaikka luonnossa. Siellä tajuaa sen että kriisi,ahdistus ,hössötys on yleistä siellä missä on paljon ihmisiä : kaupungeissa. Kaupunki sana tulee sanasta käydä kauppaa. Ei se ole siis tarkoituskaan olla koti, jossa levätään , ollaan rauhassa, nautitaan elämästä. Niin. Koska paska tuntuu käyvän hermoille, kannattaa ottaa hiukan etäisyyttä asiaan. Mitä enemmän vihaat ihmiskuntaa , ihmisyyttä ja huomaat vihaavasi itseäsi, niin miksi ihmeessä? Agressio ja viha, turhautuminen kun se keskittyy itseen, olet tuomitsemassa itse itsesi, tämä johtaa itsemurha ajatuksiin. Viha kun se kohdistuu muihin, on väkivaltaa, on se puhetta tekoja ajatuksia. Oleellisena tässä lienee se että olet hämilläsi, kuinka pitäisi tästä eteenpäin toimia. Suosittelen ottamaan rauhallisesti, nuku yön yli sillä aamulla olet viisaampi ja asiat järjestyvät itsekseen. Viha on erittäin voimakas työkalu, mm riippuvaisuuksia vastaan. Siis voimakas ase riippuvuutta aiheuttavia tai orjuutta vastaan. Tästä syystä vihaa ei tulisi tuomita, ei se aina tarkoita huonoa. Viha on voimaa joka sisältää mahdollisuuden hallita omaa elämää muutkin siinä huomioiden. Viha voi tarjota keinot joilla katkaista ruuppuvuutta ja orjuutta aiheuttavia mielitiloja, asettaa vihaamiaan asioita oikeisiin arvojärjestyksiin teeskentelemättä. Itsenäisyys on kasvamista ja kasvukipuja.

    • hhvhj

      Tässä maassa koneisto mikä pitää huolen ettei olot ole hyvät. Se on tuo pilleri ja lekuribisnes.. mutta noh vitut siitä anarkia puhkeaa kohta..

      • NiinKukaPiiittaa

        Tässä olikin joku tutkimus, kun porukka viihtyy led tv,screenien eessä pisin päivää, se häiritsee melatoniinin eritystä, toisin sanoen hengaillessa somessa uuvutat itseäsi, siihen sitten piristeet huono uni yms, niin kriisi on lähes valmis. Stressi tilaan sitten alkoholia joka lisää tunteellisuutta niin soppa valmis. Kun sitten uupunut hakee apua, hälle määrätään ssri lääkitys, ja jotain rauhottavaa joten lääketeollisuus saa hyvän kestoasiakkaan, tähän hyysäys porukka ja suljetulle hoitoon, kun pääset ulos olet laitostunut jo hyvin. Toisin sanoen vastuu tekemisistäsi vierii valtiolle, lääketeollisuudelle (voitko hyvin vai huonosti,pirteä vai masentunut) ja mitä tästä seuraa on just se että elämänhalu ja vastuu omasta elämästä valuu muille tahoille, joita ei oikeesti paskaakaan kiinnosta asia muusta kuin taloudellisesta näkökulmasta.


      • JiungJaung

        Pitäs kehittää sellanen Henkinen itsepuolustus laji joka ottaa huomioon yksilön, vahvuudet ja kehittää kykyä itsemääräämisoikeuden ylläpitoon,mun mielestä henkinen turvattomuus on signaali siitä että oikeasti ympäristö on käymässä haasteellisemmaksi.


    • Omanelämänboss

      Mä Oon miettinyt vuosia jo itsemurhaa ja syynä noihin keloihin on ollu se kun Oon kuvitellut et kaikki on yhtä onnen tunnetta elämässä ja en Oo tajunnut että elämä jo itsessään on se Onni mitä Oon hakenu....
      Sit yks syy on ollu ku en ole hyväksynyt omaa persoonaani Tällaisenaan vaan hakenu muilta sitä hyväksyntää.tää elämä on kipeen hieno trippi minkä haluun kokea ja tutustun myös omaan ajatusmaailmaani niin ehkä sitä kautta löydän uusia piirteitä itsestäni mikä antaa tahtoa elää ku tajuaa etten olekaan niin "paska jätkä". kuolema on kaikilla jossain vaiheessa edessä mut kelaa kun elää vanhaksi ja kuolinvuoteellaan saa ajatella et hitto mähä Oon viettäny hyvän elämän ja saa kuolla onnellisena eikä ahdistuneena oman käden kautta!tietty tällä elämän tripillä tulee monesti paskaa niskaan ja välil tuntuu et kaikki vaan vittuilee,mut miks helvetissä pitäs päättää omat päivänsä vaan sen takii et ympäristö on syvältä ku se kauneus asuu sinussa.ku bonjaa oman mielensä rikkauden ja et jokaisella on jotain hyvää tälle maailmalle annettavaa,niin panee miettiin et ehkä sillä on tarkoitus et elää Täällä vaikka ahdistaa ja vituttaa... Mun mielestä elämän voi ottaa huumorilla vastaan.Jos tää on Sun mielestä paskaa ja lässytystä nii tiedät ainaki et elämä on rankempaa ku mun sanat mut sehä vaa osoittaa et koko ajan tulee kokemusta joka vahvistaa...
      Rauha maassa ja elämä potkii hedariin jokaista välillä mut pitää katsoo mitä se voi viel antaa😎

      • Anonyymi

        Se on juuri näin teet niin kuin itsestä hyvältä tuntuu Ja jos joku muu sössöttää niin sanot vaan että se on voi voi minä haluan tehdä näin


    • alappa-elättään-ittesi

      niin motivaatio palaa, heti !

    • käy-kuites-sovittaan

      arkku. se on sun viimeinen asunto.

      toivottavasti läydät sopivan !

    • Masentunutkakka

      Tapan itseni koska elämä on paskaa rakastan tyttöä joka ei minua minua satutetaan kotona ja pikkuveljiä joudun tekemään töitä jotta saisin syödä olen mielummin koulussa kuin kotona vanhempani on kusipäitä rakastan siskojani ja sitä tyttöä yli kaiken en aio hankkia lisää apua koska juttelen jo kuraattorille ja tukihenkilöille vaikka en halua veljeäni satutetaan tälläkin hetkellä aion vaan tappaa itseni jotta ei tarvitse kitua enempää tähän mennessä hyvä ystäväni ja pikku siskoni ovat pitäneet minut järjissäni mutta nyt piti antaa periksi masennukselle mitä tehdä

      • Anonyymi

        Mikset kirjoita kunnolla?

        Kannattaa tosiaan tappaa itsensä kun edes pisteet eivät löydä paikkaansa


    • Anonyymi

      Kuvittele sun perheen ja lähesten reaktio

      • Anonyymi

        Ei riitä muuttamaan tunnetta. En halua elää eikä mua kukaan kuuntele, oon yrittänyt jo niin kauan että pakko uskoa, ei kukaan luuntele. Mun on kuoltava.


      • Anonyymi

        Ei ne ole reagoineet ennenkään mihinkään jotwn up yours


    • Anonyymi

      Itsemurha ei kannata. Seuraavassa elämässä on sama tilanne edessä. Kannattaa yrittää hakea apua ja itsekin yrittää jotain uutta. Jokaisen elämällä on tarkoitus, yritä löytää se niin saat motivaation elää. Henkisyys on yhtä tärkeä asia kuin fyysinen ja psyykkinen puoli, jos henkisyyden harjoittamisen/kehittämisen laiminlyö niin psyykkisesti ja jopa fyysisestikin menee heikosti. Henkisyyttä voi alkaa kohentaa lukemalla kirjoja, menemällä eri uskontojen, jooga- ja meditaatioryhmien tilaisuuksiaan, UFO kontakti-ihmisten, kanavoijien yms luennoille.

      Toisten auttaminen on myös lääke kohentaa omaa tilaa, koska autettavien kiitollisuus kohentaa myös omaa mieltäsi. Maailma voisi olla tosi hyvä paikka elää jos kaikki alkaisivat auttamaan toisiaan. Tässä joitakin ihmeellisiä kokemuksia vapaaehtoisten treenauksesta Puolassa, http://proutscandinavia.blogspot.com/2019/09/lftlpt-training-in-ananda-ashiisha.html

      • Anonyymi

        Itsemurha kannattaa. Lopeta pasjanjauhaminen heti.


      • Anonyymi

        Ei ole seuraavaa elämää


        Tapa itsesi


      • Anonyymi

        Ei ole mitään seuraavaa elämää mutta muuten hyvät harhat sulla


    • Anonyymi

      hauska juttu, ite käytän huumeita, saa tästä elämästä nautintoakin irti kun ottaa kaiken nautinnon irti joka irti lähtee

    • Anonyymi

      Näkemyshän se on toikin, parempi kuitenkin näyttää närhen munat näille ...päille.

    • Anonyymi

      Onko nuo tavat elää omia ihanteitasi?
      Mistä tiedät tekeekö Bb: n katsominen tai kännääminen sun muu luettelemasi asia onnelliseksi? Katso joskus omaa nappasi pidemmälle niin huomaat että kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

    • Anonyymi

      Kumma kun joillain niin kiire kuolla. Ei tää elämä hääppöstä ole ollu monellakaa mutta kyllä se loppuu aikanaan ja sitte se oliki siinä kaikki. Luulis että tuon verran jaksaa ootella.

      Pitäus vaa koittaa fokusoituu niihi juttuihi josta nauttii. Tai jos niitä ei ole ni sitte pitää koittaa ettiä. Ja unohtaa kaikki paskajutut.

      Musta olis kiva kännätä välillä kunnolla mutta en uskalla kun munuaiset taitaa vedellä viimesiään. Jatkuvasti kipuilee. Täynnä kiviä molemmat sano lääkäri. Ei siitä muuta sit saanukaan irti taas kerran kun vaa kiukutteli ylhäisyydessään. No tällä mennään.

      Miksei sitä kannabishii saa vaikka lidlistä 4.99e kilo. Vois olla hauskaa sitte. Miksei.

      • Anonyymi

        Kun ihmiset ei tajua, että masentunut ei nauti, mihin siinä keskittyy sitten? Ei ole nautinnon kohteita.


    • Anonyymi

      juuuh

    • Anonyymi

      Me olemme siihen syyllisiä.


      Mediatalot

    • Anonyymi

      Junan alle hyppääminen toimii aika hyvin.

      Ja turha tulla jengin sössöttämään, ettei sekään ole varmaa. Kyllä se vaan on ,vaikka joku joskus harvoin selviääkin elossa junan alta.

    • Anonyymi

      Kohta tulee taas rahaa ja vastasin tahallani ihan päin vittua kysymyksiin.

    • Anonyymi

      Niin, älä
      Jaak. 1: 17

    • Anonyymi

      Mä oon miettiny itsemurhaa minkä uskaltaisin tehdä. Saisivat kiusaajani rauhan päästessään musta lopullisesti eroon. Se olis mulle oikein.

      • Anonyymi

        Vaikka vanha kommentti onkin, mutta siitä sen verran, että ei itselle kannata pahaa tehdä sen takia, jos jotkut kiusaa. Se ei ole sinun, tai kenenkään oma vika, jos joutuu kiusatuksi.
        Kukaan ei ansaitse sellaista. Se ei ole kenellekään oikein.

        Täytyy muistaa, että niillä kiusaajilla on itsellään vaikeaa, ja jonkinlaisia ongelmia. Purkavat sitten pahaa oloaan toisiin, kun eivät muuta keinoa keksi, ikävää kyllä, mutta he ovat niitä, jotka saisivat miettiä, miten elämässä eteenpäin.

        Ihminen, jolla on ihan hyvä olla ja tulee toimeen itsensä kanssa, on tasapainoinen, ei koe tarvetta kiusata yhtään ketään.


    • Anonyymi

      Jos kykenee tekemään seppukun leikkelehaarukalla niin silloin on valmis mutta ei muuten.

    • Anonyymi

      EIhän täällä suurin osa ole edes masentuneita, tehän nautitte elämästä ja löydätte hyviä asioita. Tyhjyys. Se on masennus. Eläkää jos haluatte, kaikki ei halua.

    • Anonyymi

      Olet täysin oikessa,mutta jos tapat itsesi niin ei se tilannetta helpota. Paitsi itseäsi.

    • Anonyymi

      haluan kuollá neku

    • Anonyymi

      Näinpä se menee eli aivot narikkaan siis ja barbie asut kaikille päälle heti..riippumatta siitä onko mikä sukupuoli!!sitten harjaillaan vaan tyytyväisenä toistemme pitkiä kutreja,eli kaljuile sitten niinku perkuukit päähän..Hyvää loppuelämää siispä ihan kaikille vaan!

    • Anonyymi

      Nelkytvuotta kuunnellut vittuillua parina vuotena jouluaattonana lentänyt pihalle pakkasellailman kenkiä. Nyt sano että ei oo ikinä edes tykänny muista. Ennen urheilin mut seki jäi ku ukko vaan juo . Tässä lyhyt tarina. En jaksa millään enää. En edes vaikka pojalla on kaksi ihanaa tyttöä. Kuolispa äkkiä pois. Pääsis äitin kans samaan hautaan

    • Anonyymi

      En tiiä tuliko perille mutta nyt riittää. 20 vuotiaana joaattelin. Joten vain jaksoin. Mulle oli urheilu. Uinti ja hiihto. Koskaan ei oo elämä ollu huippua. Onkohan kellekään. Mutta en koskaan oo saanu 40 vuoti ukoltani eyes halausta.

      • Anonyymi

        Mikä pakko sellaista ukkoa on katsoa ?
        Jos on itse valintansa tehnyt, niin valintaansa on mahdollista muuttaa halutessaan.
        Vaikka vuosia olisi kuinka paljon jo takana, niin jäljellä olevat vuodet ovat ne, jotka antavat vielä merkitystä elämälle.


    • Anonyymi

      Sanoma Oy kiittää ja kuittaa

    • Anonyymi

      Hei hei

    • Anonyymi

      xd lol

      • Anonyymi

        Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.

        Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.

        Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.

        Tapa itsesi


    • Anonyymi

      Näinhän se on.

      Kapitalismi tuhoaa taviksen aivot ja se on sitten menoa 👍🫡

    • Anonyymi

      no kai oot jo tappanu

    • Anonyymi

      well said though

    • Anonyymi

      Samoin😔t K

    • Anonyymi

      Kannattaa hypätä juna alle Se on hyvä ratkaisu onnea matkaan

    • Anonyymi

      Mä oikeesti kohta tapan itseni. Mä olin todella nuori kun mä ekana aloin miettii itse murhaa (9v silloin). Mun elämä näyttää tosi hyvältä ulkopuolelta mutta oikeesti se on ihan p@sk@@ koko juttu. Mä aijon varmaan kertoa läheiselle että viiltelen ja haluun tappaa itseni. Ja btw kaikille tyypeille jotka lukee tätä haluun vaan sanoo että kaikki järjestyy, älä huoli :)

    • Anonyymi

      En myöskään kestä tätä paska elämä enää, ajattelen aina itsemurhaa..mutta ei tiedetä, loppuvatko kaikki kurjuudet ja kärsimykset kuoleman jälkeen vai ei! Ehkä se on vasta Kurjuuden ja pahemman kärsimyksen alku!Ainakin on selvää, että itsemurhamme aiheuttaa monien ihmisten kärsimystä tässä maailmassa.
      On kyllä outo paska elämä ja maailma, yrittäkää jaksaaaa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin me kaikki kuolemme.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe