Pielisentie on saatettu turvalliseksi vauhdin hiljentämiseksi autoilijoille.
Kuitenkin nyt suuren suosion saanut vaskiyhdistetyn kilpailua ei voida järjestää tuolla osuudella, olisiko sitten jostakin kumimatosta hyötyä?
Miesporukan jutellessa aiheesta totesin onko se tie ainut kohde jolle kansa osaisi ja mielestäni hyvä paikka olisi asiaa seurata rauhalassa pyöräteiden varrella jossa on hyvä pinta ja hieman myös nousua ja laskua eli pankakoskentien ja ammattioppilaitoksen kautta ei liene mahdottomuus kerran sitä toteuttaa vuodessa kun muulloin on tuota katurallia autoilla MK
Vaskihiihto pielisentiellä?
31
297
Vastaukset
- Paikalla olut
Ruunaan ja Nurmijärven välillä oleva metsäautotie olisi sopivan rauhallinen paikka. tarpeeksi isot pyörät esin 28 tuumaiset polkupyöränrenkailla varustetut hiihtimet sopis hyvin ja usdkaliaimmat ja taitavimmat voisivat ajaa yksipyöräisellä, tietenkin mäkisukset mukana. Muutama vuosi sitten sattui vakava läheltäpititapaus kun muutama hiihtäjä poikkesi fannys pubiin kaljalle kesken hiihdon- meinas saada porttikiellon kun män ovesta vauhdilla päin levyautomaattia kesken karaokelaulannan, paikalla ollut ISO kokoinen laulaja löi päänsä kaljamukiin ja lasi putosi maahan mutta nopea väistöliike pelasti varpaat murtumiselta.
Vieläkin joka kerta kun käyn pubissa porukka muistaa tapahtuman. - Viskiseippo
Elä höpise omiasi!!!! Se oli hiihtäjä joka törmäsi tuoppiin kun känniläinen kaatoi levyautomaatin pubin lattialle ja ei siellä mitään karaokea ollut vaan joku lauloi omaksi ilokseen ja toisten kiusaksi.
Tuo ruunaa-nurmijärvi väli olisi todella hyvä paikka vaskihiihtoon samalla vois pitää hirvenhiihto ja haukkukisat osana vaskiyhdistettyä... - sönkön ruusu
Oliskos nuo haukkukisat sitten sellaiset, että fossiilligallerian entiset kuntapoliitikot voisi haukkua toisiaan, nykyisiä päättäjiä ja eritoten kunnan virkamiehiä. Sarjojakin voisi laittaa esim. Haukun kaavoitusta, haukun terkkaria, haukun sostointa, haukun kelaa jne.
Voittajalle voisi antaa haukkukuningastittelin ja apurahan, vaikka lahjakorttina. Menomatka huudin nevadaan.- Fossiili hole
Kuka saa sen gallerian auki??? Sisäänpääsyn edellytyksenä on HOLE IN ONE-lyönti golfsimulaattorissa- minä sitä en ole vielä auki saanut vaik laskurin mukaan olen lyönyt palloa 12554 kertaa!!
- sönkön ruusu
Fossiili hole kirjoitti:
Kuka saa sen gallerian auki??? Sisäänpääsyn edellytyksenä on HOLE IN ONE-lyönti golfsimulaattorissa- minä sitä en ole vielä auki saanut vaik laskurin mukaan olen lyönyt palloa 12554 kertaa!!
Simulaattoritesti on viksujen kunnan virkamiesten kompa. Tyhmemmät galleriaan pyrkijät jää takomaan simulaattoria, eivätkä huomaa ohjetta oven vieressä. Laita kolikko lokeroon, ovi aukeaa ulkoapäin. .
Keskustapuolueen jäärät on laittaneet tukihakemuksen liikkeelle, että saisivat rahat ( 2,50 euroa ) Mavilta.
Tosin hanketta varten tulee perustaa uusi organisaatio ja se lähtee liikkeelle vasta, kun Kepulaiset on hallitusvastuussa. Eli ei koskaan, onneksi. - vasta muuttanut
sönkön ruusu kirjoitti:
Simulaattoritesti on viksujen kunnan virkamiesten kompa. Tyhmemmät galleriaan pyrkijät jää takomaan simulaattoria, eivätkä huomaa ohjetta oven vieressä. Laita kolikko lokeroon, ovi aukeaa ulkoapäin. .
Keskustapuolueen jäärät on laittaneet tukihakemuksen liikkeelle, että saisivat rahat ( 2,50 euroa ) Mavilta.
Tosin hanketta varten tulee perustaa uusi organisaatio ja se lähtee liikkeelle vasta, kun Kepulaiset on hallitusvastuussa. Eli ei koskaan, onneksi.Tuosta fossiiligalleriasta kyllä tahtoisin enemmän tietoa. Mikä se on.
- sössöröö
Vitux meni tämäkin ketju.....
- Ruut 73
Vaskiyhdistetyn kilpailijat ajamaan katurallia? No, mikäettei..
Helkutin hyvä idea.. - PIELISENTIE ON HUONO
Tie juttu on per.. auton ovet ovat vaarassa kun pysäköit taksuun.Tietää että suunnittelia on istunnut vain toimistossa eikä ole käynnyt paikan päällä tai se on mies jolla ei ole aivoja. Hyvä että ei hiidetä se tapahtumma on vain urheilu hulluille.
- hemohessuressu
....suomen hiihtoliittokin on huono....
- pitova suksiin
Patvinsuolle menkööt hiihtämään, niinhän se Myllyläkin suolla hiihti ja kunto oli kova jos sattui dopingia olemaan! Tai sitten nuita rupisia sivukatuja voi hiihtää murtomaasuksilla ilman pyöriä? Lähtö vaikka puustellin pihasta ja maali ABC asemalla? Vanhalla paloasemalla olisi ensimmäinen tankkauspiste ja ruokailu Helluntaikirkolla? Loppumatkahan menisi jo kiirehtiessä vessaan, varsinkin jos tankkauspaikalla annettaisiin risiiniöljyä? Varmaan vauhti ja tuloksetkin paranisi!
- jo vain luistaa
Tässä ammattilaisen voiteluvinkit kun tässä hiihdosta höpistään!
http://www.youtube.com/watch?v=3LZ39Ah3m6M Jälleen on todettava kuin tuntemattomassa"anna nyt yksi silakka" ja siihen oli vastaus myös"ensin sitä ryypätään....
- simo silakka
Jo aikoinaan Harri Holkeri käski syömään silakkaa.
SI,si, silakka.
Män toissa kesänä kolemen ja puolen kilon matikka katiskaan Sittalammesta. Onko suksissa ollut pitoa vai onko kuinka kompurootu Pielisentiellä muuten vaan.
Muuten katotaan pysyykö poijilla autot hallinnassa amiksen luona varootan asiasta rekisterit selvillä mk- Liikenne ympyrä.
Miksi piti laittaa monta liikenne ympyrää sinne ,kun autoilijat eivät osaa ajaa siinä.Eilenkin olin jo ympyrässä,kun kylältä tulija oli ajaa mun kylkeen ja oli menossa partsikalle päin.Kumman vika ? Markku Korpiselle sen veraan sanon,että poliisi ei välitä muust kuin humlassa ajosta.Takoitan tällä pysäköintiä ja esim, ympyrässä ajoa. Autoilijat ajaavat p.rallia vaikka koko yön ja huudattavat musiikkia kovalla ja pysäköivät minne sattuu vaikka kieletylle aluulle.
Samoihin asioihin olen jo todennut aikaisemmin ja siitä kirjoittanut ja vielä todennut vasta eilen,että tuo vauhti pitäisi hiljetä ennenkuin koitaa pahaa.Joten mersu ja Bmv huomioikaa asia ennenkuin kortti on kuivumassa asian vuoksi
Olen ollut yhteydessä asiasta poliisipäälliköön ja vielä vetoan poliisiin ja poliisien neuvottelukuntaan toimikaa ennenkuin on uhria.
Todettakoon,että rekisterit tuosta villistä menosta on tiedossa.MK- bemmari revittää
On sulla hommat. Vahata tienvarressa ohikulkijoita vihko kourassa ja täällä sitten marmattaa.
- Mr tampax
Toissa kesänä palatessani mustikasta (huorista) löysin tien varrelta kolme kuoretta joista tein eukolle tamppooini.
Olen toiminnan mies ja myös sitä mieltä jos ei sana riitä niin "siperia opettaa" MK
- toinenmarkku
sullaki markku ehotukset..ehkä surkein paikka ikinä,miettisit vähän! Paras paikka olisi ehkä laittaa hiihtämää ne vaikkapa hattuvaaraaan kunnon mäkiä,on loistotiet ja kaikki! eikö olisikin hyvä markku?
Tänään joku ehdotti tekstiviestillä LL samaa asiaa,että eikö kumimatto voisi olla hyvä noiden kivien ylityksessä?
- voijumaliste888
no antaaa vaaan ehottaa, surkea on tuo sinun ehdotus..
Onko sinulla jokin oikein hyvä ehdotus? olen aina hyvien asioiden takana jos niitä tulee eli jos niitä tulee.MK
- ite piru 666
Helevettiin kokom vaskihiihto ja tilalle viinanjuontikisa, se joka juo vähiten puolessa tunnissa paikallisessa pubissa karaoken räimeessä voittaa purpattavan parbaarin.
Loppujen lopuksi se fossiiligallerian rahalla toimiva lukko on rikki kun joku oli työntänyt reikään päänsä.- lämpenee vai kylmene
Taas tapahtuu sää tilassa muutos Korpinen on vauhdissa.
- Erik 666 666
lämpenee vai kylmene kirjoitti:
Taas tapahtuu sää tilassa muutos Korpinen on vauhdissa.
Vielä lumet sulaa pois ja tulee piiitkä syksy, sen verran huurussa oli maken silimälasit viime viikolla.
Erik 666 666 kirjoitti:
Vielä lumet sulaa pois ja tulee piiitkä syksy, sen verran huurussa oli maken silimälasit viime viikolla.
Ostimpa messuilta puhdistusainetta joilla silmälasit puhdistetaan niin ei höyrysty.
On kuitenkin niin,että joillakin on jatkuva höyry jatkuvasti ilkkua joten se on kuin oljenmentävä reikä takapuolessa sieltä se höyry pääsee joiltakin.MK
- TalviWaara
Soutukisa myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356601JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t214687Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5442871Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672403Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342106- 331944
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!401593Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311591- 391576
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351