Kuvittelin, että lääkkeen vaikutus kestäisi pidempään kun tauko on aloitettu, mutta jo viikon jälkeen aamut ovat vaikeita, eikä yöllä saa nukuttua. Särkylääkettä menee maksimit joka päivä. Toivottavasti leikkauksen jälkeen humiran vaikutus palaa nopeasti. Leikkauskivut ja reumakivut kimpassa ei oikein houkuttele.
Leikkaus edessä ja humira tauolla.
3
415
Vastaukset
- itsekin reumaatikko
Auts! Kuinka pitkään olet ollut tauolla? Itse sain peruutusajan leikkaukseen ja Humiran olin ottanut edellisenä päivänä kun sain tästä tietää. Ortopedin mukaan ei ollut tarvis tauottaa (tai siis tässä tapauksessa siirtää leikkausta). Itselläni ei ole ollut mitään komplikaatiota tms vaikka Humiran otosta oli kulunut vain 2vk kun olin leikkauspöydällä. Kuinka kauan leikkauksen jälkeen joudut vielä olemaan tauolla?
- etelän
23 pv. Jo nyt taukoa tästä lääkkeistä tulee Kait kuukauden tauko.
Kuinhan siinä käy? Sairas olo on nyt ja yöt ovat vaikeita.
Voimat vähissä kyllä on.
Tämä siis antibioottien vuoksi.
Joku tulehdus kierre mitä ei ole aiemmin ollut. Särkylääkettä menee
Väsymys kova , töihin kotiin ja
Nukkuun.
Toivon että se sitten tepsii vielä.
Kuin pitkiä aikoja olette olleet tauolla
Humirasta.
Kiitos ja hyvää talven alkua. - ymmällä
Mietin samaa, kun pitää hammaskiven poiston vuoksi tauottaa. Kaksi viikkoa sitten otin ja tänään oli se homma. Hammaslääkäri sanoi, että kahden viikon päästä voin ottaa. Toimenpide siis pulivälissä tätä taukoa. Jätin Trexanin myös ottamatta ja nähtäväksi jää mitä käy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314577
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233142Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132584- 462171
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471659- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281470
- 951211