Armadasta Halo, T-Hall vai ARV. Pääasiassa reileihin ja pikkubokseihin
Twintipit
4
205
Vastaukset
- hfvhnj
Ei mikään et tarvi noin hyviä suksia tommosiin pikkujuttuihin mut jos oisit sellanen superlaskija
- ????
Käykö twinit free ridiin? kertokaa tyhmälle ja älkää valittako kirjoitus virheistä.
- stigu7
Nimenomaan twinit kannattaa olla, mutta ei tietenkään mitkään kapeat parkkisukset vaan leveät ja pitkät freeride sukset. Oletetaan tietenkin että tarkoitat free ridellä ofpistettä --> puuteri laskua.
siitä:
http://www.blue-tomato.com/fi-FI/products/categories/Freeski-0000000V--Freeski-0000000W--Freeride sukset-0000000Y/gender/men/
Ja sanottakoon vielä että suomessa tollasille suksille on hyvin vähän käyttöä(vain lapin suurimmat) voihan noilla rinteessäkin laskea mutta jokseenkin kankeaa.
- 321
armada ei ole ainoa merkki sun menoihin. Sanoisin superkallis ja noin peruslaatua. HIntaa nähden laatu on varsin huono. Mutta se on seksikäs tällä hetkellä. Kiinasta se tulee murkku mammonalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716