vinkki ray n kolikkopeleihin

kiuseghg

silloin harvoin kun ne on antopäällä ni sen huomaa siitä kun laitat ekat kolikot koneeseen ja se alkaa raksuttaa ja laskeen kolikoita sisuksissaan kestää 10-15 sekunttia.
ni sit sen jälkeen sieltä voit saada50- 100 euroa ja ylikin.

olen nyt parin vuoden aikana saanu paikallisesta marketista 4 -5 kertaa yli satasen tämmösen jälkeen monipelistä ja ruususta ja apilasta

just tänään jäi 3 euroa vaihto rahaa ja laitoin monipeliin se raksutti aikas pitkään
valitsin kullta jaskan ja heti ekalla pyöräytyksellä kahvee pannut tuli kaikki yhelle linjalle ja 30 euroo ja sit pari kertaa jaskatx 3 ja 36 euroo näytös
ja sit ne rahat pitää ottaa ulos ja laittaa 50 centtiset ja muutama euro takas
mä laitoin kakkoset taskuun ja 6 euroo 50 c ja yhen euron kolikoita takas
sit rupes tuleen vapaa pelejä parhaimmillaan oli 28 vapaapeliä
ja voittoja rupes kertyyn vapaapeleillä mul oli ji 48 euroa tullu voittojen puolelle ja vapaa pelejä oli vielä yli 10 ja sit taas kaikki kahvipannut osu ja 30 euroo lisää
sit kun ne oli tullu ni vapaapelit näköjään loppuu siihei ja 88 euroo oli näytös ja eiku kaikki pois ja 108 euroo painoi mukavasti taskun pohjalla

kaikkein hauskinta täs oli se et se muari joka sielä joka päivä pelaa pelas vieres ja sitä otti selvästi pattiin kun se just vaihto tuplapottiin siit koneelt kun olin kassalla ja se kone vapautui mulle

7

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaa toimiakkin 4-5 kertaa, mutta ei enää sataa kertaa, koska koneeseen ei ole ohjelmoitu mitään tuollaista vaan satunnaislukugeneraattori. Koitappa vaan se 100 kertaa niin rahasi menee normaaliin tapaan. 4-5 kerrasta ei kannata päätellä yhtään mitään ufo juttuja vaan tarvitaan tuhansia kierroksia.

      • kiuseghg

        juu ei vinkki olikin se että kun tekee ton rahojen kilistely ja kolistelun ni kannattaa vaikka kympillä vaihtaa kolikoita jos ei ekalla tule
        ni saatat voittaa ja jos ei kilistele ni ei kannata pistää ku se pari kolikkoa jos sitäkään


      • KiliseeKolisee
        kiuseghg kirjoitti:

        juu ei vinkki olikin se että kun tekee ton rahojen kilistely ja kolistelun ni kannattaa vaikka kympillä vaihtaa kolikoita jos ei ekalla tule
        ni saatat voittaa ja jos ei kilistele ni ei kannata pistää ku se pari kolikkoa jos sitäkään

        Kerran satuin kohdalle pelin viereen kun mies juuri laitto ensimmäisiä kolikoitaan koneeseen ja alko manaamaan "vittu se teki ton..." oli pakko kysyä, niin mitä tapahtu? Niin tää selitti ihan tosissaan kuinka laski/kilisytteli rahoja automaatin sisällä ja sen jälkeen ei kuulemma ikinä voita mitään. Minä en tiedä asiasta mitään, mutta näkemyksiä ainakin on laidasta laitaan, koska kokemuksiakin on samalla tavoin, luulisin.


    • kilinät ja kolinat. Niillä ei ole mitään vaikutusta pelin arvontaan. Kone pudottaa vaan ylimääräiset kaivoon heitetyt rahat alas pusseihin.

      • kiusegh

        taas toimi rulettipelis tuol potti pelisalis kilisteli ja kolisteli kun laitoin 6 e gee koneeseen ja eiku yks numero 2 eurolla ja heti tokalla pyöräytyksellä kerroin 50 ja osu valinta kohilleen ja satku tuli


    • Peli kertoo

      Samaa mieltä, kolikkorasiat ovat täynnä kun kone tiputtaa rahat pussiin, se tarkoittaa että peliin on hävitty kohtalaisen paljon. Koneen rahatilanteen huomaa hyvin myös siten että lataa esim. 50centin kolikoita 10€:lla koneeseen ja pelaa hetken ja tiputtaa sitten voitot alas..jos 10€:sta tulee 2€ kolikoita 3-4 niin kone on täynnä, 1-2 suunnilleen puolillaan ja jos tulee vain 1€:n kolikoita tai pienempiä niin rahaa on vähän. Joskus olen tiputtanut n.40€ kun kone on ollut tyhjä, tuli 10€:lla 50centtisiä ja kaikki loput 20centin kolikoita. Peleissä jossa on setelimaksumahdollisuus, niin koneessa on alle 700€ rahaa jos setelikuvien kohdalla on ruksi, kannattaa siis kokeilla niin että ottaa vaikka 5x20€ joilla jokaisella pelaa yhden pelin ja tiputtaa sitten 19,80 alas, jos vielä setelit kelpaa niin kone on hyvinkin täynnä.

      • Sanpsa000

        Eipä näihin mitään poppaskonsteja taida olla, antaa jos antaa, useimmiten siis turha odottaa mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe