Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Miten on, vaikuttavatko ko. lääkkeet (tämäntyyppiset lääkkeet yleensä) repsahtamiseen? Olenko ko. lääkkeitä käyttäessäni alttiimpi retkahtamaan kuin ilman mitään lääkitystä? Minulla on (alkoholinkin aiheuttamaa) univaivaa. En pysty nukkumaan ilman mitään lääkitystä. Raittiina olen nyt ollut reilut kolme viikkoa.
Alkoholi ja lääkkeet
11
182
Vastaukset
- Aimo Kuklaus
Kysy lääkäriltä, tämän palstan laakärit kirjoittavat aina löylykauhareseptin.
- Nuori lääkäri
Voit huoleti juoda 17 annosta alkoholia per päivä. Se auttaa myös masennukseen.
- ----------
Olet vain idiootti, joka veivaa samaa älyttömyyttä loputtomiin.
- tipparellu
Nuori lääkäri
Ajan koulubussia. Käykö siinä 17 annosta vai pitäisikö olla enemmän?
- 7+10
Sanotaanko näin ettet olisi ensimmäinen ihminen joka kuolee levoziniin ja viinaan.
- 8,1
Sanotaanko että hankit itsellesi pirunmoisen vaivan jos alat lääkkeiden kanssa ottamaan viinaa.
Tunnen useamman joka on mennyt hetkessä pohjalle yhdistelmäkäytöllä ja muutama on kuollutkin siihen. - Unta Kaaliin
Lopeta nyt ainakin Levozinin käyttö. Käytin sitä monta vuotta vaikeaan unettomuuteen ja kipukynnyksen nostoon (selkä). Aine vaikutti vain muutaman päivän ja teho loppui siihen. Muutama viikko ilman ja taas parin päivän käyttö. On mielestäni turhista turhin lääke.
Käytän unettomuuteen 300mg Ketipinoria ja 40-60mg Tenoxia. Niillä nukun kuin murmeli ja olen aamulla viideltä pirteä ja lähden töihin. Ei minkäänlaista pöpperöisuuttä ilmene.
Toisille sopii jokin muu lääke ja annostus. Tämä on minun ja toimii kuin junan vessa!Kauanko olet käyttänyt Tenoxia? Eiko siihen tule riippuvuus? Sulla alkaa olla jo sen verran isot annoskoot, että kyllähän noilla nukkuukin, pitää jo nukkua!
- viina on depresantti
Tarkoitat varmaan bentso-tyyppisiä lääkkeitä niiden sekakäyttö on vaarallista. Noista Mirtatsapiini ja Seronil lähinnä menettävät tehonsa viinan kanssa. Levozin kyllä sekoittaa päätä viinan kanssa turhan paljon.
- vedä
vaan homo niitä lääkkeitä pääsee sinustakin eroon.
Sekä kaikista muista juopponarkeista. - Maroolofi
Mä en käytä mitään lääkkeitä. Mielialalääkkeetkin lopetin pari kuukautta sitten. Käytän vain alkoholia, ja syön magnesiumtabletteja ja b-vitamiinia. Mitä tapahtuu muuten, jos noita vitamiineja vetää liikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175770
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 462793
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452270Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332246Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme181714- 381480
- 1711353