KELA

SUOMIUHRI

KELA rikkoo oikeuksiani sen minkä kerkee,olen ollut onnettomuudessa ja saanut siitä vaikka minkälaisia oireita ja vammoja,no kelahan on aina vedonnut kliinisiin ja nyt kun niitä on nyt se vetoo siihen mihin mä oon kieltäytynyt!
esim mainittakoon käpylän vammansaaneelle ja hänen puolisolleen järjestettävä sopeutumisvalmennus kurssi et tietää vamman ja tietää mitä oikeuksia vammaisella on!
kysymys kuuluu olisko siitä kenellekkään hyötyä kun kerran tiedetään vamman haitat mutta ei ole oikeuksia mihinkään!
sekä asiaksyhteisötyöryhmä joka koostuu työkkärinkelan ja sopan virkailijoista jossa päätetään maksaako työkkäri vai soppa mut kela ei,meneehän ne kelan etuudet parempiin kuin venäläisille,somaleille ja virkailioiden mersuihin!
Kelalle ei taas kläynyt se et olisin mennyt aivovammaklinikalle kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin ja siältäen kaiken,testit,kuvaukset ym vaikka itse olisin ollut halukas menemään sinne että olisin saaanut mustaa valkoisella virkailijoille,minut olisi haluttu ottaa sisälle tyksiin mut eihän se kelalle sopinut,koska onhan se kela loukannut koko ajan oikeuksiani epäillen jopa oireitani oikeiksi,siinä sitä saakin olla aika taitava et voi hämätä erivuosina thetyjä tutkimuksia ja eri tekijöitä samalla tavalla,tää jos mikä loukkaa syvästi,kaikkihan johtuu siitä et olen miespuolinen ja kelalla he naispuolisia!
en nää tähän todellakaan mitään muuta syytä kuin ihan tää menee jo henkilökohatiseksi sillä en ole kuullut yhdenkään aivovammaisen olevan ilman kelan etuuksia jotka on sairaspäiväraha,kuntoutustuki/työkyvyttömyyseläke ja muut vammaistuet!
jos joku muuta väittää näyttäköön toteen!

2

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomenuhri

      luulempa että tässä näytetään sitä kelalla toimivaa akkavaltaa kun on muutaman kerran palanut pinna näissä asioissa!

    • suomen uhri

      iltalehdessä oli juttu taas kelaa huijaavista ihmisistä mut entäs kelan uhreiksi joutuneet ihmiset,eipä heistä jakseta huudella ja kelan virkailijathan ovat ns oikessa ovathan he kauppakoulunkäyneitä tai vaihto ehtoisesti perus/sairaanhoitajia kumileimasineen päättämässä kelle hyväksytään,tunnetko tuon,ai se ammatti jne ja tuolle ei sitten ikinä anneta oikeutta mihinkään vaikka oikeasti se olisi oikeutettu siihen! pläpläpläää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe