KELA

SUOMIUHRI

KELA rikkoo oikeuksiani sen minkä kerkee,olen ollut onnettomuudessa ja saanut siitä vaikka minkälaisia oireita ja vammoja,no kelahan on aina vedonnut kliinisiin ja nyt kun niitä on nyt se vetoo siihen mihin mä oon kieltäytynyt!
esim mainittakoon käpylän vammansaaneelle ja hänen puolisolleen järjestettävä sopeutumisvalmennus kurssi et tietää vamman ja tietää mitä oikeuksia vammaisella on!
kysymys kuuluu olisko siitä kenellekkään hyötyä kun kerran tiedetään vamman haitat mutta ei ole oikeuksia mihinkään!
sekä asiaksyhteisötyöryhmä joka koostuu työkkärinkelan ja sopan virkailijoista jossa päätetään maksaako työkkäri vai soppa mut kela ei,meneehän ne kelan etuudet parempiin kuin venäläisille,somaleille ja virkailioiden mersuihin!
Kelalle ei taas kläynyt se et olisin mennyt aivovammaklinikalle kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin ja siältäen kaiken,testit,kuvaukset ym vaikka itse olisin ollut halukas menemään sinne että olisin saaanut mustaa valkoisella virkailijoille,minut olisi haluttu ottaa sisälle tyksiin mut eihän se kelalle sopinut,koska onhan se kela loukannut koko ajan oikeuksiani epäillen jopa oireitani oikeiksi,siinä sitä saakin olla aika taitava et voi hämätä erivuosina thetyjä tutkimuksia ja eri tekijöitä samalla tavalla,tää jos mikä loukkaa syvästi,kaikkihan johtuu siitä et olen miespuolinen ja kelalla he naispuolisia!
en nää tähän todellakaan mitään muuta syytä kuin ihan tää menee jo henkilökohatiseksi sillä en ole kuullut yhdenkään aivovammaisen olevan ilman kelan etuuksia jotka on sairaspäiväraha,kuntoutustuki/työkyvyttömyyseläke ja muut vammaistuet!
jos joku muuta väittää näyttäköön toteen!

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomenuhri

luulempa että tässä näytetään sitä kelalla toimivaa akkavaltaa kun on muutaman kerran palanut pinna näissä asioissa!

• suomen uhri

iltalehdessä oli juttu taas kelaa huijaavista ihmisistä mut entäs kelan uhreiksi joutuneet ihmiset,eipä heistä jakseta huudella ja kelan virkailijathan ovat ns oikessa ovathan he kauppakoulunkäyneitä tai vaihto ehtoisesti perus/sairaanhoitajia kumileimasineen päättämässä kelle hyväksytään,tunnetko tuon,ai se ammatti jne ja tuolle ei sitten ikinä anneta oikeutta mihinkään vaikka oikeasti se olisi oikeutettu siihen! pläpläpläää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6768
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1928
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe