Naiset, katseletteko miesten profiileja?

-M-

Olen todennut että ainoat vierailijat profiilissani ovat niitä jotka ovat tehneet "vastavierailun" katsottuani ensin heidän profiilia. Myös silloin kun kirjautuu sisään ja naamataulu komeilee etusivulla, niin joku nainen toiselta puolelta Suomea saattaa käydä katsomassa. Muuten ei tunnu olevan kävijöitä.

Onko tosiaan niin että ette selaile lainkaan miesten profiileja vai hyppäättekö vain minun kohdalla yli?

42

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut nainen

En ole itse luonut profiilia mutta ulkopuolisena katselen silloin tällöin miesten profiileja.
      Näkyykö ne minun katseluni teillä ollenkaan?

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Eivät varmaankaan näy, olen käsittänyt että vain rekisteröityneet vierailijat näkyvät.

Itse olen samanlainen, ulkopuolinen selailija. En ole tehnyt omaa profiilia, koska en ole tarpeeksi kiinostaviin miesten profiileihin vielä törmännyt. Siis sellaisiin, että tekisi mieli itse ottaa yhteyttä.

• -M-
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

Eivät varmaankaan näy, olen käsittänyt että vain rekisteröityneet vierailijat näkyvät.

Itse olen samanlainen, ulkopuolinen selailija. En ole tehnyt omaa profiilia, koska en ole tarpeeksi kiinostaviin miesten profiileihin vielä törmännyt. Siis sellaisiin, että tekisi mieli itse ottaa yhteyttä.

Käsittääkseni miesten profiileja on aika paljon, paitsi jos katselet pienemmältä paikkakunnalta. Miten voi olla että ei yhtään kiinnostavaa löydy? Mitä sieltä pitäisi paljastua että kiinnostuisit?

• Yksi.nainen

Kyllä minä olen katsellut muutenkin. Oman profiilin etusivulla on mahdollisuus klikata linkkiä "etsi ihannekumppnaiasi" ja siinä näkyy omia hakuehtoja vastaavat tulokset. Klikkaan niistä mielenkiintoisimpia, kun listassa näkyy vain otsikko ja pari riviä tekstiä.

Joten miehet, jos haluatte että profiilinne on mielenkiintoinen, keksikää vetävä otsikko ja kiinnittäkää huomiota tekstin ensimmäisiin riveihin.

• -M-

Kilpailu on kyllä kovaa...etenkin jos olet tehnyt aikoinaan sen virheen että olet syntynyt mieheksi. Otsikkoa ja alkutekstejä voi tietenkin muuttaa ja kokeilla vaikuttaako se, mutta on minulla niitäkin ollut muutamaa erilaista ja aina ovat vierailut olleet yhtä vähissä.

• ..........

Jos sinulla on joku törkeä kuva (miehet harvoin osaa laittaa edustavaa kuvaa) ja tekstinä "moi" niin skippaan yli.

• -M-

Tekstinä on jotain muuta kuin legendaarinen "moi" ja kuva on ns. kasvokuva mutta en minä sen törkeyttä osaa oikein arvioida. Vaaleahkot hiukset kuvasta tosin paljastuvat ikävällä tavalla, joten ehkä kaikki hakevat sitä Napakympistäkin tuttua "tummaa ja tulista"...

• Tulipa kokeiltua

Kävin äsken juuri katsomassa. Tein haun omasta maakunnasta (ei Uusimaa), omaa ikääni vuotta nuoremmat/kymmenen vuotta vanhemmat; vähintään lukio; ei tupakoi; ei halua enää lapsia (nyt on kyse /- 50 vuotiaista miehistä). Ruumiinrakenne mitä tahansa muuta paitsi hoikka tai urheilullinen.

Yhdeksän profiilia. Niistä kahdeksan oli sellaisia, joihin joko en itse mahtunut (hakivat nuorempaa tai hoikkaa/normaalia) tai siellä oli jokin asia mikä oli ehdoton este (eläinallergia, tanssiharrastus, tietty elämänkatsomus). Se yksi profiili, jonka kriteereihin olisin mahtunut oli sellainen jolle kävi kaikki välillä 30-300 kg jne.

Eli ei kannata viisikymppisen naisen laittaa tänne ilmoitusta.

• 20+4

No voi herranjumala sentään pitää ihan sanoa. Ihan yksi profiili sentään löytyi, mutta pitihän siitäkin keksiä itselle tekosyy, jonka vuoksi se ei kelpaisi. Lukiko siellä profiilissa ihan suoraan, että kaikki käy? Vai olisiko sittenkin kyse siitä, että henkilö on vain sopivan avoin alkututustumiselle? Se, että ei halua tarkkaan määritellä esim. tuota vastapuolen painoa ei kyllä kerro mitään siitä mikä kelpaa ja mikä ei. Nyt olisi kuule peiliin katsomisen paikka ihan siellä suunnassa!

• Tulipa kokeiltua
        20+4 kirjoitti:

No voi herranjumala sentään pitää ihan sanoa. Ihan yksi profiili sentään löytyi, mutta pitihän siitäkin keksiä itselle tekosyy, jonka vuoksi se ei kelpaisi. Lukiko siellä profiilissa ihan suoraan, että kaikki käy? Vai olisiko sittenkin kyse siitä, että henkilö on vain sopivan avoin alkututustumiselle? Se, että ei halua tarkkaan määritellä esim. tuota vastapuolen painoa ei kyllä kerro mitään siitä mikä kelpaa ja mikä ei. Nyt olisi kuule peiliin katsomisen paikka ihan siellä suunnassa!

No en ihan viitsi sen yhden takia luoda profiilia saadakseni yhteyden.

• 8+16

Käyn kyllä tsekkaamassa tarjontaa, ja vastailen mielenkiintoisiin profiileihin. Kun olin kesällä kuvallisena, sain kaikilta vastauksia viesteihini. Parit treffit niistä syntyi, ja yhden kivan miehen kanssa tuli tuo kesä pyörittyä yhdessä. Lähdettiin kuitenkin eri suuntiin, ja palasin takaisin sivustolle - samalla tekstillä mutta ilman kuvaa. Nyt kun olen kurkkaillut miesten profiileja ja vastaillut mua kiinnostaville kuvallisille ja kuvattomille, saan vain käskyjä lähettää kuva. En varmaan sitten ole tarpeeksi mielenkiintoinen tyyppi jotta miehet innostuisivat juttusille ilman että näkevät kuvan ensin :) Mutta siis ainakin yksi nainen ilmoittautuu miesten profiilien online-lukijaksi! :)

• -M-

Hienoa että sinä uskalsit erottua rivistä! Muuten oletan että etsiminen on lähes pelkästään yksisuuntaista. Harmi, sillä toisihan se paljon lisää tehokkuutta ja iloakin jos naisetkin olisivat talkoissa mukana.

Tuo käsky lähettää kuva on tuttua minullekin. Silloin kun olin kuvattomana, niin tervehdyksetkin unohtuivat naisilta kun oli niin kiire kirjoittaa sen kuvan puuttumisesta :)

• etsin kunnes...

Kyllä minä käyn onlinessa ollessani tsekkaamassa sellaisten miesten profiilit, joissa tuo jo edellä mainittukin näkyvä tekstin osa herättää mielenkiinnon. Riippumatta onko kuvaa vai ei. Mutta valitettavan usein sieltä profiilista löytyy sitten joko minulle liian lyhyt mies tai mies, joka etsii aivan jotain muuta kuin minä olen.
      Sekin kyllä rehellisyyden nimissä myönnettävä, että omalta paikkakunnalta niitä sopivia ei löydy. Laitoin minäkin kerran siihen tarkennettuun hakuun oman miesihanteeni kriteerit - eikä ne todellakaan ole pitkä, komea, tumma, urheilullinen, rikas ym. kaikkea sitä, mitä miehet olettavat naisen etsivän - niin muutama löytyi ja kun niistä poistin ne, joiden naisihanteeseen minä en sopinut, jäi jäljelle tasan tarkkaan ei yhtään!

• -M-

Tuossa tarkennetussa haussa taitaa olla se ongelma että jos laitat siihen ruumiinrakenteeksi "normaali" ja mies on päättänyt jättää ko. kohdan kokonaan tyhjäksi niin hän jää hakusi ulkopuolelle.

• etsin kunnes...
        -M- kirjoitti:

Tuossa tarkennetussa haussa taitaa olla se ongelma että jos laitat siihen ruumiinrakenteeksi "normaali" ja mies on päättänyt jättää ko. kohdan kokonaan tyhjäksi niin hän jää hakusi ulkopuolelle.

Laitoin vaan ikä, pituus, paino, maakunta...

• -M-
        etsin kunnes... kirjoitti:

Laitoin vaan ikä, pituus, paino, maakunta...

Silloin taitaa jäädä pois ne jotka eivät ole määritelleet esim. painoaan vaan ovat laittaneet ruumiinrakenteen sanallisessa muodossa. En tiedä kuinka paljon tällaisia miesten profiileja on, mutta ainakin naiset jättävät hyvin usein painon kokonaan pois.

• etsin kunnes...
        -M- kirjoitti:

Silloin taitaa jäädä pois ne jotka eivät ole määritelleet esim. painoaan vaan ovat laittaneet ruumiinrakenteen sanallisessa muodossa. En tiedä kuinka paljon tällaisia miesten profiileja on, mutta ainakin naiset jättävät hyvin usein painon kokonaan pois.

Siis laittaapa hakuun mitä tahansa, aina jää joku mies paitsioon. Joten parempi edelleen odotella niitä miesten yhteydenottoja eikä toimia itse aktiivisesti.

• -M-

Siis laittaapa hakuun mitä tahansa, aina jää joku mies paitsioon. Joten parempi edelleen odotella niitä miesten yhteydenottoja eikä toimia itse aktiivisesti.

Huokaus...

• -----

Laita ainoastaan ikä ja maakunta. Ne ovat pakollisia, joten kukaan ei jää paitsioon. :)

• etsin kunnes...
        ----- kirjoitti:

Laita ainoastaan ikä ja maakunta. Ne ovat pakollisia, joten kukaan ei jää paitsioon. :)

No joo, pelkän iän ja maakunnan perusteella löytyi 468 miestä. Nekö muka jaksaisin kaikki läpi kahlata...on ehkä kuitenkin muutakin elämää, kuin Sen Oikean etsiminen :)

• -----

No joo, pelkän iän ja maakunnan perusteella löytyi 468 miestä. Nekö muka jaksaisin kaikki läpi kahlata...on ehkä kuitenkin muutakin elämää, kuin Sen Oikean etsiminen :)

No, itselläni taisi tulla joku 890 silloin kun viimeksi tein haun. Eikä ollut mitään vaikeuksia kahlata niitä läpi. :D

Eihän niitä kaikkia tarvitse sanasta sanaan lukea eikä välttämättä edes klikata profiilia auki. Joskushan näkee jo heti parista ekasta rivistä tai kuvasta, että ei kannata lukea pidemmälle. Ja jos joku niistä perustiedoista on ehdoton (itselleni ei kylläkään ollut), niin tekstiähän ei tarvitse lukea silloin ollenkaan.

Eli tuollaiset 400-500 ilmoitusta käy läpi parissa tunnissa.

Mutta jokainen tietysti tekee niin kuin parhaaksi näkee. :)

• Oma mokahan tuo
        -M- kirjoitti:

Mitä helvettiä sitä ilmoitusta laittaa, jos ei voi vastata edes tuollaisiin yleisiin kysymyksiin. Miksi salata esim. paino, kun jokainen sen oman painonsa nyt kuitenkin suunnilleen tietää. Ja tämä tuntuu olevan miehillä paljon yleisempää kuin naisilla.

Itse teen aina TARKAN haun, sillä haluan miehen jolla on itseluottamusta kertoa itsestään edes nuo minimitiedot, eikä ole ainakaan niissä mitään salattavaa.. tahtoo tuo siviilisäätykin aika monella miehellä ilmoituksesta unohtua tai ainakin väärä kohta valittua.

• Oma mokahan tuo kirjoitti:

Mitä helvettiä sitä ilmoitusta laittaa, jos ei voi vastata edes tuollaisiin yleisiin kysymyksiin. Miksi salata esim. paino, kun jokainen sen oman painonsa nyt kuitenkin suunnilleen tietää. Ja tämä tuntuu olevan miehillä paljon yleisempää kuin naisilla.

Itse teen aina TARKAN haun, sillä haluan miehen jolla on itseluottamusta kertoa itsestään edes nuo minimitiedot, eikä ole ainakaan niissä mitään salattavaa.. tahtoo tuo siviilisäätykin aika monella miehellä ilmoituksesta unohtua tai ainakin väärä kohta valittua.

Yksikään nainen, kenen profiilissa olen vieraillut, ei ole ilmoittanut painoaan.

• Nim 15+17

Noita ihannekummapnin kriteereiden kanssa ei kannata olla liian tarkka... Itse ole ottanut yhteyttä vaikka olen 6v ikärajan yläpuolella...

Ja itse ei kannata rajoittaa liikaa. Esimerkiksi painon ja pituuden kanssa on aika turha kärsiä ehdokkaita.

• höpötystä koko homma

Katselen profiileja, mutta en viestittele tai lähetä flirttejä.
      Siksi ihmettelen, että miksi joku on torjunut profiilini, vaikka en ole keneenkään edes yrittänyt ottaa yhteyttä??

Ainakin minun profiilissani siellä salaisissa kansioissa lukee, että

Kuinka moni lisännyt suosikikseen 0
      Kuinka moni torjunut 7

ihmettelen. Minulla on kuitenkin kuva profiilissani ja ihan asiallinen esittely. Ja olen ihan katseltavan näköinen nainen.

Taidan poistaa koko profiilin.

• -M-

Saako kysyä miksi et itse lähetä viestejä tai flirttejä?

• höpötystä koko homma
        -M- kirjoitti:

Saako kysyä miksi et itse lähetä viestejä tai flirttejä?

Muutaman kerran lähettelin, enkä saanut vastauksia.

Kerran kirjoitin ihan asialliselle kuvattomalle profiilille, ja kirjoittelimme hetken aikaa tavallisista asioista. pääsimme niin pitkälle, että vaihdoimme s.posti osotteita ja sain sitten oikein asiallisen kikkelin kuvan s.postiini.

Sitten olen mennyt vähän varovaiseksi.

• etsin kunnes...
        höpötystä koko homma kirjoitti:

Muutaman kerran lähettelin, enkä saanut vastauksia.

Kerran kirjoitin ihan asialliselle kuvattomalle profiilille, ja kirjoittelimme hetken aikaa tavallisista asioista. pääsimme niin pitkälle, että vaihdoimme s.posti osotteita ja sain sitten oikein asiallisen kikkelin kuvan s.postiini.

Sitten olen mennyt vähän varovaiseksi.

Nuo aiemmin mainitsemasi torjunnat ovat voineet tulla myös siitä, ettet ole lainkaan vastannut saamaasi viestiin tai sitten vastannut "ei kiitos". Siitähän harva mies tykkää, jos ei nainen kelpuuta. Kokemusta on 13:n torjunnan verran :)

• höpötystä koko homm

Nuo aiemmin mainitsemasi torjunnat ovat voineet tulla myös siitä, ettet ole lainkaan vastannut saamaasi viestiin tai sitten vastannut "ei kiitos". Siitähän harva mies tykkää, jos ei nainen kelpuuta. Kokemusta on 13:n torjunnan verran :)

No en todellakaan vastaile esim. "likaisa" ehdotuksi sisältäviin viesteihin. Mutta vastaan ihan kohteliaasti viestiin, jonka on lähettänyt esim. itseäni kymmenen vuotta nuorempi mies. Ikä ei tietenkään ole mikään este, mutta ei minua oikein houkuta 19v mies.

Jos sellaisesta ollaan sitten näreissään, ja heitetään torjuntaa, niin ollaanpa sitä turhamaisia.

• Nim 15+17

olen usein torjunut profiileja ja syy on toinen kuin mitä kuvittelet. Profileja jotka on vieraillut omalla profiililla ei voi nähdä kuin kolme. Kun torjuu niitä, voi nähdä nekin jotka olisivat jäänyt näkemättä. Sitten voi poista torjunta tai anta olla.

• Turhan tuntuista

Saman minäkin huomannut, pelkkiä vastavierailuja. Ei viestejä, ei vastauksia, eikä mitään muutakaan, ikinä. Tein testin vuoksi haun omaan "ryhmääni", kylläpä se oma profiili komeasti kyllä hukkui siihen paljouteen, eli ei sinänsä ole juuri ihme että on rauhassa saanut olla...
      Sama poistaa, ei toivoakaan.

• TallailijaTaavi

Olen itse huomannut saman, kuin aloittaja. On todella harvinaista, että naiset kävisivät profiilissani jollen itse vieraile heidän profiilissaan ensin. Siksi käyn itse säännöllisesti klikkailemassa onlinessa olevia naisia. Kalastelen heitä näin käymään profiilissani. Olen myös huomannut sen, että todella harvoin saan heiltä vastausta kun itse lähetän viestin ensin. 99 %:sesti viestien vaihto on alkanut vain sellaisten naisten kanssa, jotka ovat kiinnostuneet profiilistani ja lähettäneet itse ensimmäisen viestin. Sen takia minulla ei ole muuta mahdollisuutta, kuin houkutella naisia profiiliini ja toivoa, että he kiinnostuvat minusta ja lähettävät ensimmäisen viestin.

• Kertookohan tuo..

..jälleen siitä, että yrität pokata naisia jotka ovat tasosi yläpuolella, joten eivät kiinnostu. Sitten kun joku kiinnostuu sinusta, niin kuvittelet olevan hänen tason yläpuolella.

• TallailijaTaavi
        Kertookohan tuo.. kirjoitti:

..jälleen siitä, että yrität pokata naisia jotka ovat tasosi yläpuolella, joten eivät kiinnostu. Sitten kun joku kiinnostuu sinusta, niin kuvittelet olevan hänen tason yläpuolella.

jaa-a, miten se taso määritellään? Jos minusta kiinnostuvat vaikka vain lihavat naiset vaikken itse ole lihava, niin pitäisikö minun tyytyä tähän?

• n45

Katselen ja myös kirjoitan aloitusviestejä. Miehetkään eivät vain aina vaivaudu vastaamaan edes sillä kiitos ei -viestillä, mitä ihmettelen, sillä viestini ovat olleet aina asiallisia ja ystävällisiä.

• 3+13

Laitan ilman muuta tarkennetun haun, muuten se on toivotonta sieltä mitään hakea.
      Tärkeitä kriteereitä minulle pituus, ikä -2/ 7 vuotta omastani, ei tupakoi, alkoholia joskus, syntyperä suomalainen.

Painolla ei ole väliä, ei koulutuksella, ei hiuksilla eikä silmien värillä, ei tuloilla, omaisuudella eikä millään muullakaan minulle toisarvoisella asialla.

Luen kaikki profiilit mitä tulee tuolla haarukalla. Osan profiili on tosi huono, ei sano mitään eikä siksi kiinnosta. Omalla paikkakunnalla ehkä yksi tai kaksi mahdollista, koko suomenniemellä haarukassa noin 20 - matkaa 100 km - 600 km. Yleensä en sovi kenenkään näiden miehen vaatimuksiin, koska en ole hoikka. So simple.

• 1+2

Ihan sama kokemus, paitsi että koulutuksesta rajaan pois pelkän peruskoulun ja ikähaarukkani on -1/ 10.Tein tänään viimeksi haun ja totesin sopivani neljän miehen kriteereihin. Kahdelle heistä laitoin viestin ja kahdelle flirtin. Ainakaan toistaiseksi ei ole tullut vastakaikua.

Edes yli 100-kiloisille miehille ei näytä kelpaavan pyöreä nainen. Hoikkia tai urheilullisia en edes lähesty.

Olisi valtavan iso parannus palveluun, jos haussa voisi karsia ne profiilit, joiden kriteereihin ei itse mahdu (ikä, pituus, paino tärkeimpinä).

• höpötystä koko homma

No ni. Ny on sitte paukutettu viestii ihan urakalla... ja saldona yksi vastaus.

Turhauttavaa. Ja mä en ole lihava, en laiha, en liian pitkä ja minulla on kunnon koulutus talous kohdillaan.

Johtusko se sitten mun ulkomaalaiselta vaikuttavasta ulkonäöstä, et miehet ei kiinnostu?

• Olen huomannut kanssa, että enemmistö vierailuista tulee noista syistä, mutta kyllä sitä välillä joku on minut hakulistoiltaan sieltä löytänyt... Tosin taitaa olla aika harvassa ne kerrat. Pääasiassa tosiaan kirjautumisen jälkeisiä vierailuja.

• ´´´´´´´´´´

Siis onko sulla ilmoitus jossakin ?

• ymmällään

Selailen miesten profiileja silloin tällöin, kun törmään mielenkiintoisen oloiseen ihmiseen niin laitan viestiä. Täällä mulla ei ole kuvaa, mutta liitän aina viestiin linkin kuvaani.
      Pari kertaa on käynyt seuraavaa: miehen profiili on ajatuksella tehty, kertoo riittävästi mielenkiintoisia asioita itsestään ja kuva on edustava, osun ihannenaisen mittoihin ja yhteistä tuntuu löytyvän. Laitan viestiä jossa kerron itsestäni sekä miksi juuri hänen profiilinsa herätti mielenkiintoni. Kyselen jotain miehestä, ja linkitän kuvani.
      Vastaukseksi olenkin sitten saanut aivan eri ihmisen kirjoittamalta vaikuttavaa viestiä - lyhyttä jossa tasan vastataan kysymyksiini, ja ehdotetaan tapaamista. Jos profiilissaan antaa itsestään puheliaan ja fiksun kuvan, niin kyllä tuollainen töksähtävä vastaus heti herättää epäluulot.
      Ymmärtäisin lyhyen ja ytimekkään vastauksen jos mies ei ole kiinnostunut, mutta nämä tapaukset ovat ehdottaneet treffejä joten luulisi heidän haluavan vähän tutustuakin. Olen jokaisen kohdalla pyrkinyt jatkamaan viestittelyä kertoen, että haluaisin ensin jutella online enemmän, ja esittänyt muutamia kysymyksiä miehestä. Saan takaisin vastaukset kysymyksiin, ja that's it, ei mitään yritystä keskustella. Tuollaista "työhaastattelua" en jaksa jatkaa - voisihan mies ilmoittaa ettei ole kiinnostunut sensijaan että tuhlaisi omaakin aikaansa?
      Huokaus, menee tämä nettideittailu multa ihan yli hilseen. :/

• -M-

Samanlaisia kokemuksia minullakin naisten suhteen, sillä erotuksella että he eivät tietenkään ehdota treffejä. Olen kyllä jättänyt homman heti kesken jos ensimmäinen viesti on kovin töksähtävä. Onneksi nettideittailussa on kuitenkin valinnanvaraa, paitsi tietenkin naisilla kuten tämäkin keskustelu osoittaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3713
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2424
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1965
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      99
      1536
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1342
    Aihe