eBay apua - paypal ei anna maksaa!

apauapua

Yritän ostaa taulutietokonetta, ja en saa maksusuoritusta vietyä loppuun.
Ebay ilmoittaa tekstin
"Unfortunately, the funding source within your PayPal account was declined.
To start a new checkout session on eBay, click Continue. You'll be able to change your funding source or add another one within PayPal.
If you encounter this message more than once, please contact PayPal customer support for further assistance."

?? Apua!

6

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon mahdollisuuks

      Miten olet järjestänyt Paypalille rahalähteen? Näyttää, että Paypal herjaa, että ei ole saatavilla tarpeeksi rahaa. Onko Paypal-tilisi takana luottokortti, Visa electron, debit-kortti vai siirrettyä rahaa Paypal-tilille? Voi olla kiinni pankissasi asetetuista kattorajoista. Verkkopankin kautta yleensä muutos onnistuu.

      Myös voi olla, että sinulla ei ole Paypaliin aktivoitu tarpeeksi suurta kuukautista käyttömäärää. Tällöin maksua ei pysty suorittamaan edes luottokortin ollessa takana.

      Jos et onnistu uudelleenkaan yrittämällä, voit viestin mukaan kysyä Paypalin asiakaspalvelusta, mikä oikein on syynä maksun epäämiseen. Ensin tietysti kannattaa selvittää itse, onko siellä rahalähdepäässäsi jokin rajoitus, joka on tuon aiheuttanut.

    • jstrsp

      Visa electron.
      Ilmeisesti omassa verkkopankissani ei ole mahdollisuutta muuttaa itse kattorajoja..

    • 17+10

      Jos et ole käyttänyt ennen Visa Electroniasi nettimaksamiseen, niin monessa pankissa se on erikseen aktivoitava verkkopankin kautta. Jos ei muuten selviä, niin ota yhtetyttä pankkisi asiakaspalveluun.

      Kannattaa muuten olla yhteydessä myös ebay-myyjään ja kertoa hänelle Paypal-ongelmasta, jotta et saa vielä muistutusta maksamattomasta ostoksesta. Jos maksaminen ei tahdo ollenkaan onnistua, kannattaa pyytää myyjää lähettämään sinulle ebayn kaupanperuutuspyyntö, jonka sitten hyväksyt.

      • atu

        Olen käyttänyt, ja ilmeisesti ongelma sitten onkin siinä että ostos on niin kallis. Olen ottanut jo myyjään yhteyttä että maksamisessa on ongelmia enkä saa maksettua, mutta myyjältä ei ole kuulunut mitään vastausta. Eihän tästä voi tulla minulle mitään sanktiota?


    • zuppa1

      Ei tule sanktiota, kauppa ei vaan toteudu jos maksu ei mene läpi.

    • Ärsyttää ja liikaa

      Entäs tämä? Siirsin rahaa Paypal- tilille Top Up- toimintoa käyttäen. Nyt kun rahat on tilillä ja yritän ostaa myyjältä, jonka sivujen mukaan Paypal käy maksukeinoksi yrittäessäni kirjautua paypaliin sivujen kautta tulee tälläinen ilmoitus:

      ”Return to merchant and try a different payment method

      We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the merchant’s website and try using a different payment method (if available).”

      Mikä mättää, vai eikö sivustolle ehkä käykkään Top Up- toiminnolla siirretty raha? Ärsyttää ja niin suunnattomasti, ei viitsisi ruveta puljaamaan rahoja eestakaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      116
      7124
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      64
      3203
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1685
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1349
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1273
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1040
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      952
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      904
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      897
    Aihe