Voisitko rukoilla puolestani?

surullinen taival

Olen menettänyt elämänhaluni. Olen uskossa, mutta ilo on paennut minusta. Olen niin kovin väsynyt.

28

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakai rukoillaan

anovien puolesta ja Jeesus auttaa anovaa.

• raskasta.

Minulla on täysin sama tilanne. Ja pyyntö.

• opetuslapsi1

Olen rukoillut puolestasi ja muidenkin jotka tuntevat tänäpäivänä samaa tuskaa. Paholainen kiusaa meitä ja sillä on kiire. Jumala ei luonnut meitä pelkureiksi, se mitä pelkäät sen saat. Taistele siis sitä vihtistä vastaan, älä anna sille valtaa sillä uskovana sinäkin tiedät totuuden. Sanassa on totuus sen avulla Jeesuskin taisteli paholaista vastaan erämaassa, sinä olet nyt siellä... Olen löytänyt sen daavidin avaimen ja se on ylistys. Daavid oli ylistyksen johtaja. Kun ylistämme aukeaa ilmavallat ja pääsemme Taivaan valtakuntaan. Paholainen vihaa ylistystä ja lähtee pakoon. Aina kun olen masentunut kuuntelen ylistysmusiikkia esim. You tubesta. Freddy Hayler ja Paul Wilbur esim. ovat hyviä. Voin myös itse laulaa vaikka virsiä tai pelkkää hallelujaa niin kauan kun masennus väistyy eikä se ole kauan kestänyt kun se väistyy . Rukoile ja Ylistä! Minä rakastan sinua veljeni/siskoni... ÄLÄ ANNA PERIKSI! JUMALA SIUNATKOON JA ARMAHTAKOON SINUA!

• surullinen taival

Kiitos Ystävä ja muutkin, jotka rukoilette meidän masentuneiden puolesta. Aion kuunnella noita suosituksiasi YouTubesta. Minulla on kyllä maallistakin hoitoa masennukseen, mutta se ei riitä. Rukous auttaa, mutta aina ei oma rukouskaan riitä, vaan tarvitaan ystävien apua siinäkin.

• opetuslapsi1
        surullinen taival kirjoitti:

Kiitos Ystävä ja muutkin, jotka rukoilette meidän masentuneiden puolesta. Aion kuunnella noita suosituksiasi YouTubesta. Minulla on kyllä maallistakin hoitoa masennukseen, mutta se ei riitä. Rukous auttaa, mutta aina ei oma rukouskaan riitä, vaan tarvitaan ystävien apua siinäkin.

Ihanaa, näen sinun viestistäsi orastavaa valoa ja se tulee Herralta! Kiitos Herra! You Tubesta voit kuunnella myös esim. Petrus Ahosen ihania kappaleita ja laulaa ja vaikka tanssiakkin mukana, sitä Jumala rakastaa ja vihtis vihaa. Tällaisesta ylistyksestä todsteena psalmi 150. itkin kun näin vastauksesi sillä se itku tulee Jeesukselta joka on sydämessäni. Ylistys on sinulle resepti masennukseen ja Herran läsnäolossa oleminen. Valoa elämääsi.

• Mirka ....

Rukoukset eivät toimi millään tavalla. Varaa aika lääkäriltäsi.

Älä huijaa itseäsi.

• Jumala tahtoo

sinutkin pyhittää mutta edellyttää parannusta.

• 0petuslapsi1

Mirka rakas, tiedän että sinä voit pahoin, sinun sydämesi on kylmä. Kuulen demonin puhuvan suusi kautta. Olen saanut monta rukous vastausta. Ensimäinen oli 8vuotiaana kun en oppinut lukemaan kun toiset lukivat jo suoraan. Rukoilin itkien Jeesuksen kautta ja seuraavana päivänä osasin lukea ja olin ylpeä ja odotin tunnilla vuoroani saada lukea. Ystäväni ovat usen ihmetelleet tätä Jumalan tietäni. Kaikki eivät usko mutta myöntävät että jotain kuitenkin tapahtuu. Jumala on hyvin elävä. Kun käyn nukkumaan tuntuu hyvälle kun ajattelee painavansa pään Jumalan turvalliseen syliin ja jäädä Hänen ihanaa läsnäoloonsa. Psalmi 139. Mirka, Jumala rakastaa sinuakin jos vain sinä haluat hänet. Jumala ei orjuuta mutta paholainen orjuuttaa. Jumala on antanut meille vapaan tahdon, hän ei pakota meitä läsnäoloonsa. Jos et tunne Jumalaa on se ihmisen oma vika. Jumalan rakkautta sinulle !

• Se on kuitenkin
        0petuslapsi1 kirjoitti:

Mirka rakas, tiedän että sinä voit pahoin, sinun sydämesi on kylmä. Kuulen demonin puhuvan suusi kautta. Olen saanut monta rukous vastausta. Ensimäinen oli 8vuotiaana kun en oppinut lukemaan kun toiset lukivat jo suoraan. Rukoilin itkien Jeesuksen kautta ja seuraavana päivänä osasin lukea ja olin ylpeä ja odotin tunnilla vuoroani saada lukea. Ystäväni ovat usen ihmetelleet tätä Jumalan tietäni. Kaikki eivät usko mutta myöntävät että jotain kuitenkin tapahtuu. Jumala on hyvin elävä. Kun käyn nukkumaan tuntuu hyvälle kun ajattelee painavansa pään Jumalan turvalliseen syliin ja jäädä Hänen ihanaa läsnäoloonsa. Psalmi 139. Mirka, Jumala rakastaa sinuakin jos vain sinä haluat hänet. Jumala ei orjuuta mutta paholainen orjuuttaa. Jumala on antanut meille vapaan tahdon, hän ei pakota meitä läsnäoloonsa. Jos et tunne Jumalaa on se ihmisen oma vika. Jumalan rakkautta sinulle !

Opetuslapsi eikä 0petuslapsi.

• eikä tietenkään
        Se on kuitenkin kirjoitti:

Opetuslapsi eikä 0petuslapsi.

ainakaan 0pet...uslapsi.

• Turva Jeesuksessa
        eikä tietenkään kirjoitti:

ainakaan 0pet...uslapsi.

on täyttä totuutta ainoan hyvän Herran ja Jumalan varaan. Ja pyhitys on Jeesuksessa.

• ujhv

Mitä se piilouskovainen siellä mesoo...?

• Kirjoittelija2

Jos joku varaisi ajan lääkäriltään ja kertoisi hänelle, että varasin ajan tänne, kun yksi Mirka-niminen ateistinen nimimerkki uskonnollisaiheisella keskustelupalstalla kehotti minua varaamaan, kun en ole ateisti, niin voisi se lääkäri vähän ihmetellä, mistä oikein on kysymys. Vuoden 2011 uskontotilaston mukaan ateisteja on 137,5 miljoonaa eli 1,9 prosenttia ja uskonnottomia 657,8 miljoonaa eli 9,4 prosenttia, yhteensä 795, miljoonaa eli 11,3 prosenttia.

• Kuinka moni
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

Jos joku varaisi ajan lääkäriltään ja kertoisi hänelle, että varasin ajan tänne, kun yksi Mirka-niminen ateistinen nimimerkki uskonnollisaiheisella keskustelupalstalla kehotti minua varaamaan, kun en ole ateisti, niin voisi se lääkäri vähän ihmetellä, mistä oikein on kysymys. Vuoden 2011 uskontotilaston mukaan ateisteja on 137,5 miljoonaa eli 1,9 prosenttia ja uskonnottomia 657,8 miljoonaa eli 9,4 prosenttia, yhteensä 795, miljoonaa eli 11,3 prosenttia.

Jeesukseen uskoo?

• oouupp
        Kuinka moni kirjoitti:

Jeesukseen uskoo?

Vain pieni vähemmistö maailman uskovaisista on niin tyhmiä tai aivopestyjä, että he uskovat jumalan syntyneen Jeesus-nimiseksi ihmiseksi parituhatta vuotta sitten.

• Joka näki Pojan
        oouupp kirjoitti:

Vain pieni vähemmistö maailman uskovaisista on niin tyhmiä tai aivopestyjä, että he uskovat jumalan syntyneen Jeesus-nimiseksi ihmiseksi parituhatta vuotta sitten.

Jeesuksen näki myös Isän Jumalan ja Jeesus sikisi Marian kohdussa Pyhästä Hengestä, sillä Jeesus on Immanuel ja tarkoittaa ´Jumala kanssamme´.

• Monesti autettu

Mahdatkohan sinä Mirka olla kummilapseni, joka joutui mielisairaalaan alle 20v, kun pelkäsi, että meteoriitti putoaa päähän? Sittemmin todettiin skitsofrenia. Mirkanimisiä kun on aika vähän. Tuli vaan mieleen.

• Mitä ihmettä!!!??
        Monesti autettu kirjoitti:

Mahdatkohan sinä Mirka olla kummilapseni, joka joutui mielisairaalaan alle 20v, kun pelkäsi, että meteoriitti putoaa päähän? Sittemmin todettiin skitsofrenia. Mirkanimisiä kun on aika vähän. Tuli vaan mieleen.

Millainen kummivanhempi sinäkin oikein olet, jos et edes tiedä kummilapsesi olinpaikkaa!!??

• Kirjoittelija2
        Kuinka moni kirjoitti:

Jeesukseen uskoo?

"Kuinka moni Jeesukseen uskoo?"

Kristittyjä on 2306,6 miljoonaa ( 33,0 prosenttia ) .

• Väsyneenä saada

nöyrästi levätä ja sen Jeesus antaa tykönään, kuten on luvannut. Ymmärrän kylläkin hyvin tämän ajan rasittavuuden. Lootkin se huokaili ja Jeesus opetti tästä tulemuksensa läheisestä ajasta.

• Herra on luvannut omilleen korvata kaiken sen vuodentulon mitä syöjäsirkka ja tuhoojasirkka söi. Sinulla on siis suuret ja ihanat lupaukset. Lupaus koskee kaikkia elämänalueita. Sen mukaan sinulle ollaan keräämässä suurta aarretta. Näin minulle kävi. Kun aloin kiittää tuosta sanan lupauksesta, vaikka ei ollut vielä mitään näkyvää, alkoi Jumala osoittaa ihanuuttaan. Ensin pikkuhiljaa, niinkuin sade kostuttaa halkeilevan maan. Kun maa oli pehminnyt, sain rankkasateen. Sen saa maa särpiä itseensä. Nyt elän päiviä jolloin joskus huomaan ajattelevani että olisi vihollinen voinut varastaa enemmänkin, on Herran korvaus niin ylenpalttinen! omista Herran lupaukset, kerää sanasta kaikki mikä Hänen omilleen on luvattu tässä ajassa ja tulevassa, ja ala julistaa niitä elämääsi. onhan Hän uskollinen! Kaikkein suurin aarre minkä erämaasta kannoin mukanani, on Hänen ihmeellinen jatkuva läsnäolonsa. Sen saavat ne, jotka Häneen kaikessa turvaavat. Kaikkein voimallisin, vihollisen linnakkeita murtava rukous, on kiitos ja ylistys uhri silloin kun ei tunnu olevan mitään ajallista mistä kiittää. Ylistä Hänen ihanuuttaan, Hänen uskollisuuttaan, Hänen rakkauttaan, Hänen ihmeellistä suunnitelmaansa juuri sinun varallesi. Muista että timantit on tehty pimeässä ja puristuksessa. Helmet simpukoiden sisällä meren pohjalla. Mitä ihanaa sinusta ollaan valmistamassa!?! Olkaa väkevästi siunatut!

• autuaita saamme
        rapture-d kirjoitti:

Herra on luvannut omilleen korvata kaiken sen vuodentulon mitä syöjäsirkka ja tuhoojasirkka söi. Sinulla on siis suuret ja ihanat lupaukset. Lupaus koskee kaikkia elämänalueita. Sen mukaan sinulle ollaan keräämässä suurta aarretta. Näin minulle kävi. Kun aloin kiittää tuosta sanan lupauksesta, vaikka ei ollut vielä mitään näkyvää, alkoi Jumala osoittaa ihanuuttaan. Ensin pikkuhiljaa, niinkuin sade kostuttaa halkeilevan maan. Kun maa oli pehminnyt, sain rankkasateen. Sen saa maa särpiä itseensä. Nyt elän päiviä jolloin joskus huomaan ajattelevani että olisi vihollinen voinut varastaa enemmänkin, on Herran korvaus niin ylenpalttinen! omista Herran lupaukset, kerää sanasta kaikki mikä Hänen omilleen on luvattu tässä ajassa ja tulevassa, ja ala julistaa niitä elämääsi. onhan Hän uskollinen! Kaikkein suurin aarre minkä erämaasta kannoin mukanani, on Hänen ihmeellinen jatkuva läsnäolonsa. Sen saavat ne, jotka Häneen kaikessa turvaavat. Kaikkein voimallisin, vihollisen linnakkeita murtava rukous, on kiitos ja ylistys uhri silloin kun ei tunnu olevan mitään ajallista mistä kiittää. Ylistä Hänen ihanuuttaan, Hänen uskollisuuttaan, Hänen rakkauttaan, Hänen ihmeellistä suunnitelmaansa juuri sinun varallesi. Muista että timantit on tehty pimeässä ja puristuksessa. Helmet simpukoiden sisällä meren pohjalla. Mitä ihanaa sinusta ollaan valmistamassa!?! Olkaa väkevästi siunatut!

olla kun perille voittajina voidaan päästä Jeesuksessa.

• Prayer99

Rakas Jeesus,

Katso laupetesi silmillä näitten väsyneitten puoleen ja nosta heitä ja anna iloa heidän elämäänsä.

Anna heille auttavia kannustavia ystäviä.

Herra armahda meitä kaikkia.

Sinun Pyhässä nimessäsi Jeesus Vapahtajmme pyydäämme tätä.

• Jesaja 61

Kiitos Jeesus, että Sinä katkaiset masennuksen kahleet!

• Pyhä Henki on annettu meille toiseksi puolustajaksi ja antaa meille voimaa elää voitollisesti tässä lopun ajassa.
      Tässä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja antaa ylistyksen masentuneen hengen tilalle. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

• Jumala on paras!

Saatana!
        Lähde suomalaisista pois!
        Emme kaipaa sinua maan päällä,niin kuin taivaissa.
        Uskokaa Jumalaan ihmiset.
        Jumala on ilonlähteemme!
        Rukoilkaa jokainen!

• Ilohuuto

Maranata!

• Jeesus on Herra

Jumala voittaa, ja saa-tana heitetään tuliseen järveen ja sinne saa mennä myös valehteleva tv mediaväki, vapaamuurarit, televisio-uskovaiset, työttömien/köyhien kiusaajat ja alistajat, huijarit, orjuuttajat, valehtelijat, varkaat, murhaajat, kiristäjät, uhkailijat, valehtelevat poliitikot, valehtelevat virkamiehet, ahneet ihmiset..

Jeesus on meidän herra, me emme anna saat-analle valtaa mielessämme HALLELUJA! Ylistys Herralle. AMEN! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1958
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1422
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1327
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1088
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1031
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      956
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      842
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe