Miten saa terveyskeskuksesta lääkäri ajan

Suututtaa

Olen ollut yli kuukauden kipeänä lähinä kovaa nuhaa ja tukoisuuta. Kävin uudessa Itä-Porin lähipalvelukeskuksessa pari viikoa sitten terveyden hoitajalla, kerran kun ei lääkäri aikaa ole saatavilla ja tämä totesi että on poskiontelo tulehdus ja antoi siihen 10 päivän antibioti kuurin. No nyt sitten tämä kuuri ei auttanut ja sama tauti vaivaa edeleen, haluasin jo lääkärin tutkivan minut. Mutta aikaa ei vaan saa kysyin oma lääkäri aikaa kuulemma sellaista järjestelmää ei enää ole miten on mahdolista? Onko ainoa tapa päästä nykyään lääkäriin täällä porissa yksityisellä käynti. On tämä mennyt hankalaksi julkisella puolella.

2

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaativa asiakas

Kannattaa suosiolla soitella sinne ja VAATIA aikaa. Julkisella harvoin saa mitä tahtoo tai edes tarvitsee vaatimatta. Itseni heitettiin akuutisti oireilevana astmaatikkona kuukausitolkulla odottelemaan ilman lääkitystä. Olisi silloin pitänyt sanoa että joko annatte mulle lekuriajan tai mä lähen tonne ulos hölkkäileen ja tuun sitten ambulanssilla takasin :D

• suututtaa

tänään soitin uudestaan ja selvitelin asiaa puhelimessa ei kuulemma ole lääkäri aikoja lainkaan saatavissa itäporin aluelle. Ensin tehdään hieno uusi keskus jossa ei sitten ole muuta kuin sairaanhoitajia ihme touhua ja oma lääkäri systeemiä ei enää ole itäporin alueella lainkaan. Kyllä on julkisen puolen lääkäri asiat sekaisin porissa. Työkyvyttömyys eläkeläisellä ei ole varaa mennä yksityiselle vaikka kuinka tahtoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3583
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3342
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2046
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1972
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      43
      1790
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1686
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1645
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe