Olen ollut yli kuukauden kipeänä lähinä kovaa nuhaa ja tukoisuuta. Kävin uudessa Itä-Porin lähipalvelukeskuksessa pari viikoa sitten terveyden hoitajalla, kerran kun ei lääkäri aikaa ole saatavilla ja tämä totesi että on poskiontelo tulehdus ja antoi siihen 10 päivän antibioti kuurin. No nyt sitten tämä kuuri ei auttanut ja sama tauti vaivaa edeleen, haluasin jo lääkärin tutkivan minut. Mutta aikaa ei vaan saa kysyin oma lääkäri aikaa kuulemma sellaista järjestelmää ei enää ole miten on mahdolista? Onko ainoa tapa päästä nykyään lääkäriin täällä porissa yksityisellä käynti. On tämä mennyt hankalaksi julkisella puolella.
Miten saa terveyskeskuksesta lääkäri ajan
2
226
Vastaukset
- Vaativa asiakas
Kannattaa suosiolla soitella sinne ja VAATIA aikaa. Julkisella harvoin saa mitä tahtoo tai edes tarvitsee vaatimatta. Itseni heitettiin akuutisti oireilevana astmaatikkona kuukausitolkulla odottelemaan ilman lääkitystä. Olisi silloin pitänyt sanoa että joko annatte mulle lekuriajan tai mä lähen tonne ulos hölkkäileen ja tuun sitten ambulanssilla takasin :D
- suututtaa
tänään soitin uudestaan ja selvitelin asiaa puhelimessa ei kuulemma ole lääkäri aikoja lainkaan saatavissa itäporin aluelle. Ensin tehdään hieno uusi keskus jossa ei sitten ole muuta kuin sairaanhoitajia ihme touhua ja oma lääkäri systeemiä ei enää ole itäporin alueella lainkaan. Kyllä on julkisen puolen lääkäri asiat sekaisin porissa. Työkyvyttömyys eläkeläisellä ei ole varaa mennä yksityiselle vaikka kuinka tahtoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2524548Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201461- 551314
- 931235
- 471085
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083