Olen ollut yli kuukauden kipeänä lähinä kovaa nuhaa ja tukoisuuta. Kävin uudessa Itä-Porin lähipalvelukeskuksessa pari viikoa sitten terveyden hoitajalla, kerran kun ei lääkäri aikaa ole saatavilla ja tämä totesi että on poskiontelo tulehdus ja antoi siihen 10 päivän antibioti kuurin. No nyt sitten tämä kuuri ei auttanut ja sama tauti vaivaa edeleen, haluasin jo lääkärin tutkivan minut. Mutta aikaa ei vaan saa kysyin oma lääkäri aikaa kuulemma sellaista järjestelmää ei enää ole miten on mahdolista? Onko ainoa tapa päästä nykyään lääkäriin täällä porissa yksityisellä käynti. On tämä mennyt hankalaksi julkisella puolella.
Miten saa terveyskeskuksesta lääkäri ajan
2
205
Vastaukset
- Vaativa asiakas
Kannattaa suosiolla soitella sinne ja VAATIA aikaa. Julkisella harvoin saa mitä tahtoo tai edes tarvitsee vaatimatta. Itseni heitettiin akuutisti oireilevana astmaatikkona kuukausitolkulla odottelemaan ilman lääkitystä. Olisi silloin pitänyt sanoa että joko annatte mulle lekuriajan tai mä lähen tonne ulos hölkkäileen ja tuun sitten ambulanssilla takasin :D
- suututtaa
tänään soitin uudestaan ja selvitelin asiaa puhelimessa ei kuulemma ole lääkäri aikoja lainkaan saatavissa itäporin aluelle. Ensin tehdään hieno uusi keskus jossa ei sitten ole muuta kuin sairaanhoitajia ihme touhua ja oma lääkäri systeemiä ei enää ole itäporin alueella lainkaan. Kyllä on julkisen puolen lääkäri asiat sekaisin porissa. Työkyvyttömyys eläkeläisellä ei ole varaa mennä yksityiselle vaikka kuinka tahtoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024527Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831316- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826