Voiko aamuoksentelu (tai oksetuksen tunne) ilman raskautta olla reuman oire? ..tai fibromyalgian?
Aamupahoinvointi ilman raskautta
7
4523
Vastaukset
- ...
ettei olis näin kuumil ilmoil nestehukkaa:)
- Anneli
..Se saattaa olla ehkä jopa rapula.
- auts
vaikka mitään en ole ottanut.
Joskus on pahempi ja joskus lievempi mutta en muista enää päivää kun ois virkeänä herännyt.
Reumatutkimukset kesken...- Siiri
Oletko varma, ettei kodissasi ole hometta. Se aiheuttaa pahoinvointia ja reumasairaudetkin ovat moninkerroin yleisempiä homealtistuneilla kuin muilla. Pahoinvointi on yleistä nimenomaan aamulla, kun koko yö on hengitetty epäpuhdasta ilmaa. Päivällä helpottaa, kun mennään töihin, ulos tms.
- Viestin aloittaja
Siiri kirjoitti:
Oletko varma, ettei kodissasi ole hometta. Se aiheuttaa pahoinvointia ja reumasairaudetkin ovat moninkerroin yleisempiä homealtistuneilla kuin muilla. Pahoinvointi on yleistä nimenomaan aamulla, kun koko yö on hengitetty epäpuhdasta ilmaa. Päivällä helpottaa, kun mennään töihin, ulos tms.
Otan nyt tuonkin huomioon...
- pinstripe
Moro!
En tiedä onko se varsinaisesti oire mutta itse olen fibromyalgikko ja hyvinkin aamupahoinvoiva...
en ole ollut aina vaan alkoi samoihin aikoishin kuin fibro-oireet...Älä välitä naljailuista..
olen muuten myös absolutisti...- Viestin aloittaja
Seuraan tilannetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628