olet sä vaan ihana, ei siitä mihinkään pääse :)
*kuti kuti*
oma kultu T
8
1021
Vastaukset
- älähän taas aloita
hih hi hii hi hi hiii iiiiiii
- wiiriäinen
miksi en aloittaisi, niin ehkä sit...
*kut kut...kuti ja pusi*
ai kaamee kun sä oot söpöli
- juuu
kans kutitteluu, mut eiks se ois kivempi kutitella OIKEESTI!Ei tää tämmönen kutittelu niin kivaa ole.
Missä sä viivyt? Nyt kipin kapin tänne mun luokse!!- wiiriäinen
en mä missään viivy, täällähän mä olen! ollut ihan jo 5 min.
itse sä olet jonnekin menny, ja mitä tähän kutkutteluun tulee nii musta tää on aika mukavaa tälleenkin... - juuu
wiiriäinen kirjoitti:
en mä missään viivy, täällähän mä olen! ollut ihan jo 5 min.
itse sä olet jonnekin menny, ja mitä tähän kutkutteluun tulee nii musta tää on aika mukavaa tälleenkin...vaan! Samaan aikaan täällä! No mut kyllä mä mielummin kutittelisin oikeesti..
- wiiriäinen
juuu kirjoitti:
vaan! Samaan aikaan täällä! No mut kyllä mä mielummin kutittelisin oikeesti..
koska mä kutian oikeasti. mutta mä tykkään kyllä kutitella ...
kuti kuti...pikkuinen T
Mitä sulle kuuluu? - juuu
wiiriäinen kirjoitti:
koska mä kutian oikeasti. mutta mä tykkään kyllä kutitella ...
kuti kuti...pikkuinen T
Mitä sulle kuuluu?kuuluu! Entäs itellesi?
En kyllä varmaan ole se sun kaipaamasi henkilö, vaikka T:llä nimi alkaakin:D - wiiriäinen
juuu kirjoitti:
kuuluu! Entäs itellesi?
En kyllä varmaan ole se sun kaipaamasi henkilö, vaikka T:llä nimi alkaakin:Dkuvailes vähän itseäsi, voit kertoa vaikka kaikkia tuntomerkkejä, jotta voin tunnistaa sut, jos ootkin se oikee kulta...
ihan rohkeesti vaan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38859Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17483