Kaksi kaksosherraa on kiinnostunut musta mutta ovat molemmat peittäneet tunteensa multa. Viimeiseen asti ja tyrkyttänyt ystävyyttään tosissaan eteeni ja kertoneet että vaikka kiinnostaa ei ole vaihtoehtoa kuin olla ystäviä. Nyt olen kiinnostunut tästä toisesta näistä herroista mutta epäilyttää kertoa nyt kaksoselle itselle tunteistani koska herra itse käyttäytyy jokin aika sitten tuntiessaan samoin varsin erikoisesti.
Kertokaa mulle tätä kaksosmiehen logiikkaa, miksi se käyttäytyy näin? Koskea saa kunhan ei puhuta tunteista...
Kaksosmiehen tunne-elämä
3
927
Vastaukset
- Sakkeh
Enemmän taikka vähemmän kova onnisena kaksosmiehenä uskallan ehkä esittää pienen ajatusmaailman palasen tuohon: todennäköisesti halu pitää kaikki vaihtoehdot auki hiljentää vauhtia. En tiedä että lienekkö kaksosen luonteelle yksinjoutumisen pelko se pahin mikä ajaa aina pitämään viimeiseen asti kaikki vaihtoehdot auki mutta ainakin itselläni on tuo että ei pitäisi kiintyä liikaa yhteen ja yrittää vaikka "ystävyyden" kautta pitää vaihtoehtoja auki sillä katumapäälle tullaan vähän liian helposti.... ;)
- Neitsytnainen
Hei
Olen aikuinen nainen ja kaksosmiesystäväni about 10 vuotta nuorempi.
olen ihmeissäni hänen ystävyydestä. Hän on minulle ns. toinen. Pari viikkoa (vajaa) sitten tavattiin, ja hänellä oli ollut valtava ikävä ja vakuutteli, että tulet pian taas hänen luokseen. Meillä oli tosi ihanaa tuolloinkin. Nyt viime pe näin hänet ravintolassa, jonne jouduin ykskaks yllättäin. Moikattiin mutta hän ei mielestään uskaltanut tulla juttelemaan (lähetti viestin) jos joku näkisi meidät. Olen ihan ymmälläni, laitoin tänäänkin viestin, mutta hän ei vastaa minulle. Kerro mulle lisää kaksosmiehestä, millaisia he todella ovat? - Neitsysnainen
Hei
mielelläni kuulisin lisää millainen kaksosmies on? s-postini: [email protected]
Kiitos jos kirjoittelet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361298En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?118786Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699